Het zonnetje ziet er goed uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het weer maakt me best wel blij. Om 7 uur werd ik al wakker van de zon
Die boerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)r-de-sneeuw-vandaan/
Hier ligt iig geen sneeuw.
Dat ga ik wel merken als ik straks naar school fietsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zonnetje ziet er goed uitAlleen die wind is zou koud
Goed, ik ben blij dat ik hier woonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
^quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, uniekje: moest jij er niet een paar kilo's bij? Ik vind je wat krampachtig overkomen over die vakantiekilo's.
Dit ja!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, uniekje: moest jij er niet een paar kilo's bij? Ik vind je wat krampachtig overkomen over die vakantiekilo's.
gister lag er iig nog sneeuw in Belgenlandquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoop dat het toch echt wat bijtrekt dit weekend, weinig zin om in de ijzige kou langs de route van de Ronde van Vlaanderen te gaan staan.
Valt wel mee denk ik. Geen sport vandaag en thuis aan het werk. Dus denk dat ik vandaag wel genoeg eet.quote:
Ik 4 jaar niet maar is ook niet best als ik dat weer ga zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
Dat heb ik al 14jr niet op de weegschaal gezien
^^quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
Dat heb ik al 14jr niet op de weegschaal gezien
Stuur maar doorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou klusmeneer, wegwezen ik moet naar de wc
Wel een lekkere klusser, beetje te jong voor mij, ex marinier.
Ocherm! Wel een toffe boer!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Drol is dan ook niet iets wat je produceert maar overhoud...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Hadden jullie dit al gezien: http://www.volkskrant.nl/(...)eme-hondendrol.dhtml
Zag ik vanochtend op het journaal en ik dachtlijkt wel een grap. Maar aan het eind van het journaal zeiden ze dat het Jeugdjournaal er al eens een 1 april-grap over had gemaakt, dus het leek me toch geen grap. Mijn collega meent echter dat dit niet kan, omdat drollen geen DNA bevatten.
Hoe jong is jong?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou klusmeneer, wegwezen ik moet naar de wc
Wel een lekkere klusser, beetje te jong voor mij, ex marinier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef V1z0R het volgende:
Hé, Co is 18, weet je nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SorryNiet meer actief op Fok!
Was ook ironie natuurlijkquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef Sjaapje het volgende:
V1z, stout!
Oech 58.5 kg zou ik ook wel terug graag wegen, maar ook wel zeker niet minder.
Die schapen zijn echt aandoenlijk!
Lijstje:
O: 250 mg magere kwark met muesli
T: Tas tomatensoep met balletjes
L: Kipfilet met brocolli, kom tomatensoep (zonder balletjes)
T: 3 volkorenboterhammen met prepare, pompelmoes en sinasappel
D: Pat Thai met kip
S: Badminton
Mij vandaag ingeschreven voor een loopwedstrijd op 20 mei, 5 km. Spannend!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef V1z0R het volgende:
I killed for less.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry
Voorlopig was deze senioor nog de lenigste van het klasje.![]()
Ook hier leuk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor wie hier ook even wil kijken hoe het met onze verhuizing staat: K&W / Zondagskinderen gaan verhuizen!.
Yes! Goed bezig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een ik ben trots op mezelf momentje. Mezelf vandaag gewogen op de sportschool ik tikte de vijftig kilo aan. Dat zijn er ongeveer drie en een half bij, nog vijf te gaan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een ik ben trots op mezelf momentje. Mezelf vandaag gewogen op de sportschool ik tikte de vijftig kilo aan. Dat zijn er ongeveer drie en een half bij, nog vijf te gaan.
Ik ook niet! Gelukkig heb ik een rustige dag vandaagquote:
Ja ik nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ook niet! Gelukkig heb ik een rustige dag vandaag
Goed bezig CotS!
Oh en mooie kleur groen in de slaapkamer DaD!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
I killed for less.
Voorlopig was deze senioor nog de lenigste van het klasje.
Zoiets was hier ook de planning, klussen is ook leuker als het weer wat aangenamer isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:08 schreef kwakz0r het volgende:
ach, hier is het ook niet af... misschien van de zomer, we gaan toch niet echt uitgebreid op vakantie...
Mailende leerlingen? Als het niet dringend is kun je die altijd later beantwoorden lijkt me..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
Gatverdamme. Vervelende mailtjes van vervelende leerlingen, eigenlijk moet ik nakijken, ik moet mondelingen voor morgen voorbereiden en vanavond ga ik naar school om minilesjes aan ouders te geven. Ik heb helemaal geen zin vandaag!![]()
tsja, deze leerling probeerde zich in te dekken ivm strafwerk waar hij "geen tijd" voor heeft, ik heb kordaat geantwoord en daarna kreeg ik een pissig mailtje erachteraan. ik kan er niks aan doen, ik word er boos van, maar ik doe er niks mee. hij krijgt morgen gewoon de wind van voren over grenzen opzoeken en hoe te communiceren met je docentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mailende leerlingen? Als het niet dringend is kun je die altijd later beantwoorden lijkt me..
En minilesjes aan ouders.. Moet ook niet gekker worden. Mijn moeder en zus zitten ook in het onderwijs en als ik hun verhalen zo hoor gaat steeds meer tijd in dat soort dingen zitten en steeds minder in onderwijs. Lijkt me geen goede ontwikkeling eerlijk gezegd.
Ik kliktequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Als iemand nog eens leuke foto's wil laten maken, dan staan hier wat fotografentips: FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? (NSFW)
Er zijn ook scholen die oudercursussen geven. Moet je wel voor betalen, maar daar worden ook 'normale' docenten voor ingezet. Ik vind het wel een leuk idee. Laat wel zien dat je je zelf serieus neemt als school.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mailende leerlingen? Als het niet dringend is kun je die altijd later beantwoorden lijkt me..
En minilesjes aan ouders.. Moet ook niet gekker worden. Mijn moeder en zus zitten ook in het onderwijs en als ik hun verhalen zo hoor gaat steeds meer tijd in dat soort dingen zitten en steeds minder in onderwijs. Lijkt me geen goede ontwikkeling eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Als iemand nog eens leuke foto's wil laten maken, dan staan hier wat fotografentips: FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? (NSFW)
Zolang het niet ten koste gaat van het echte onderwijs niet nee. Ik heb niet het idee bij Kwak dat zij tijd teveel heeft of te weinig werkdruk ervaart..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn ook scholen die oudercursussen geven. Moet je wel voor betalen, maar daar worden ook 'normale' docenten voor ingezet. Ik vind het wel een leuk idee. Laat wel zien dat je je zelf serieus neemt als school.
quote:
ik wist het nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:53 schreef An24 het volgende:
[..]Ik weet dat er zulke 'collega's' zijn, maar toch ben ik weer geschokt
Ik word nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik wist het nietBen geschokt, wil stoppen met kijken maar het lukt niet
![]()
Damn, echt, damn. En ik weet niet wat erger is, die fotograaf die die foto's maakt of die mensen die erop staan.
Waarom is het shockerend? Ik vind de foto's niet mooi, maar schokkend?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
Damn, echt, damn. En ik weet niet wat erger is, die fotograaf die die foto's maakt of die mensen die erop staan.
Tja... mijn jeugdige ziel kan zoveel ernstige teksten niet aan, daarom heeft mijn ziel dat automatisch genegeerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:21 schreef V1z0R het volgende:
Tuurlijk is het schokkend! Staat verdomme nog op dat bordje "NO SHOES"
Het gaat meer om het vermoedelijke motief van de fotografen versus de naiviteit van de modellen. Verder is de technische kwaliteit van de foto's natuurlijk wel schokkendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom is het shockerend? Ik vind de foto's niet mooi, maar schokkend?
Ze weten niet altijd wat er op het internet komt..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef V1z0R het volgende:
Aan de ene kant snap ik wel dat sommige mensen foto's laten nemen, maar ze openlijk op het internet te laten zetten
Tja... de fotograaf lijkt me niet echt een heel begaafd persoon, zowel op het gebied van fotografie als intellect.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het vermoedelijke motief van de fotografen versus de naiviteit van de modellen. Verder is de technische kwaliteit van de foto's natuurlijk wel schokkend
....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:21 schreef V1z0R het volgende:
Tuurlijk is het schokkend! Staat verdomme nog op dat bordje "NO SHOES"
Kennelijk... Sta je vrolijk met je harige flamoes en bakkus vol in beeld op een website waar iedereen zomaar een kijkje kan nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze weten niet altijd wat er op het internet komt..
Dit..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze weten niet altijd wat er op het internet komt..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:17 schreef _aurum_ het volgende:
en ik zie nog meer redenen waarom in noooooooooooooooooit een Sapph beha aan zal schaffen
^^^^quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
Da's nou net het verschil tussen Marlies Dekkers en Sapph. Sapph zit nooit goed en is goedkoop.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht trouwens dat dat van die Marloes Dekkers BH's waren?
Sapph kopieert de touwtjesbh's van marlies. Hun advertenties zijn monsterlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht trouwens dat dat van die Marloes Dekkers BH's waren?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef loveli het volgende:
*wacht op de eerste slankie die durft toe te geven Sapph te dragen*
Ja hoor, dat durf ik wel. Ik heb deze.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef loveli het volgende:
Heb er wel een van marlies. Zonder gekke touwtjes ofzo. Tjaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef loveli het volgende:
dat zijn de Sapph vrouwen MCquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:54 schreef the85mc het volgende:
Marlies Dekkers.. Verschrikkelijk vind ik dat. Misschien ligt het vooral aan de vrouwen die het (zichtbaaar) dragen. Van die iets overjarige, iets te spekkige dames met veel te veel decollete.. En dan overal van die sjorbanden tussendoor gespannen *ril*
Doen ze dan ook met je flirten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:54 schreef the85mc het volgende:
Marlies Dekkers.. Verschrikkelijk vind ik dat. Misschien ligt het vooral aan de vrouwen die het (zichtbaaar) dragen. Van die iets overjarige, iets te spekkige dames met veel te veel decollete.. En dan overal van die sjorbanden tussendoor gespannen *ril*
Ik stem op jou als nieuw (ongefotosoept) gezicht van Sapphquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor, dat durf ik wel. Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Zit lekker, staat goed, helemaal mijn kleur. Niks mis mee.
Nice! Veel plezierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oehoeeee net andere sportschool gebeld, volgens mij gaat er vanavond een lesje Body Combat uitgeprobeerd worden
Slecht - ik vergeet soms adem te halen en heb ook beetje last van hyperventilatiequote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoe is je ademhaling? Duizelig klinkt mij meer als een verkeerde ademhalingstechniek in de oren.
Hoe vaak ga jij langs de kringloop?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb echt een onwijs toffe vintage jurk gekocht bij de krinloop vanmiddag.
Alleen is het een lange jurk en voor mij te kort.
Dus precies de goede lengte voor Aurum.
En als die 'm toch niet leuk vindt, dan ga ik m tweaken.
Tevens tof verjaardagscadeautje gekocht. Nu nog even broccoli eten.
Wel eens ademhalingsoefeningen meegekregen? Van een logopedist bv?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Slecht - ik vergeet soms adem te halen en heb ook beetje last van hyperventilatie
Ik heb vandaag nog ananas zitten eten met een THT datum van 21 maart. Zag er goed uit, rook goed, smaakte heerlijk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef loveli het volgende:
Mocht ik doodgaan, er staan voorgesneden groente van een week geleden op het menu. THT - wat een onzin.
Je kent het principe : ruikt het niet dan kan je het eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef loveli het volgende:
Mocht ik doodgaan, er staan voorgesneden groente van een week geleden op het menu. THT - wat een onzin.
Slecht. Hele weekend gewerkt aan studie (als in zaterdag van 8.00-23.00 & gewerkt, wel 's avonds uit eten zondag) en vannacht niet geslapen door alle deadlines.. Alle gehaald op 1 ding na - heb daar over gemaild. Ook naar decaan geweest voor deadline stage heb daar ook voor gemaild. Echt gezeik met groepjes bah. Maar het is denk ik gewoon een beetje teveel om in te plannen& te kunnen doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef Nallie het volgende:
[..]Hoe is t met de planning?
Ik moet nog 1 ding afmaken en dan is mn vandaag-lijst af.
Morgen weer een dag
Dat is al geconserveerd... suikersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog ananas zitten eten met een THT datum van 21 maart. Zag er goed uit, rook goed, smaakte heerlijk!
Als ik de kans heb dagelijks, maar vandaag een rondje gefietst omdat het zonnig was en ik verder geen sport in de planning had staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij langs de kringloop?
Dat lijkt me een hele goede Billy en ik gok zomaar dat je problemen daardoor veroorzaakt worden.quote:[..]
Wel eens ademhalingsoefeningen meegekregen? Van een logopedist bv?
R.I.P. aan ons.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog ananas zitten eten met een THT datum van 21 maart. Zag er goed uit, rook goed, smaakte heerlijk!
Wut?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwens, kalfjes moeten straks meer betalen voor drinken.. Nah
De wie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef loveli het volgende:
[..]
R.I.P. aan ons.
Geinspireerd door Henk heb ik een plaat van The Jordanaires bij de kringloop gekocht
Molke en tsiis wurd djoerquote:
Ik gok dat de melk duurder wordt.quote:
Voor consumenten dan. De boeren gaan vast niet meer vangen.quote:
Flauw is dat toch altijd idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voor consumenten dan. De boeren gaan vast niet meer vangen.
Mijn lief probeerde me er onlangs ook al naartoe te slepen... daar ontkom ik dus ook niet meer aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef loveli het volgende:
[..]
R.I.P. aan ons.
Geinspireerd door Henk heb ik een plaat van The Jordanaires bij de kringloop gekocht
Het was idd mooi weer om te fietsen, al had ik de auto mee vandaag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als ik de kans heb dagelijks, maar vandaag een rondje gefietst omdat het zonnig was en ik verder geen sport in de planning had staan.
Dank u dank u!quote:
En dank u ook!quote:
Op dit moment gaat het wel lekker! Verkoudheid weg, nachten rustiger *klopt af*. Nu nog structureel lijstjes als bovenstaande en ik kom vast langzaam wat aanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
De boeren hebben gelukkig nog niet heel erg te klagen.
Lekker lijstjes Phaidra! Gaat het goed?
* uniekhoorn kauwt nog een paar vit. D pillen weg
Cewl! Gelijk 2x pw.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank u dank u!
[..]
En dank u ook!
Het was leuk! Kon best goed meekomen (blijft zaak dat ik beter mep dan schop), mn basisconditie doet het nog, heb me het gompes gezweet en morgen verwacht ik spierpijn. Meisje dat de les deed was ook tof en energiek, dus deze was een win
Ga ws. donderdag de Zumba checken!
Was ook relatief makkelijk te vinden en minder ver weg dan ik dacht. Kleedkamer wel wat klein en donker, maar leszaal is juist vrij groot en netjes, en daar ben je toch merendeel van de tijd![]()
Ooit ging ik 3-4x per week naar de sportschulequote:
Check ons goed bezig zijn, Nallieface!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef Nallie het volgende:
Leuk Maria! Ik ben net ook weer een beetje dood gegaan bij boksen
En braaf aan mn lijst gehouden + 1 puur paaseitje
Prob, het is ook oefenen met plannen he, en je zit nu wel met heel veel deadlines tegelijk volgens mij. Als het wat rustiger wordt, kan je het ook beter overzien en bijhouden!
Nope, ik deed toen geloof ik 2-3x Zumba en 1x ander danslesjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:28 schreef Mufasa208 het volgende:
Deed je dan ook aan krachttraining?
Sowieso al veel respect met groepslessen, daar ben ik te lomp voor.
quote:
Zekersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jouw dag klinkt minderNu weer beetje Freud en kitties knuffelen enzo?
dat wil ik zeggen! en expres weinig carbs bij mijn D, en ook niet overmatig "veel" gegeten. Whoei!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef _aurum_ het volgende:
Voor een dagje on the road best ok toch Perr? Geen wijn iig
Ziek?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef Perruche het volgende:
Overigens heb ik de belastingaangifte gedaan en voel ik me gewoon 5 minuten later ziek worden. Ik zie een verband!!!
Ik heb een groupon naar Rome geboekt vandaag! 4 dagen, 3 nachten voor 249 euro incl. ontbijt en 1x diner. In september pas though. Maar toch!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef anna82 het volgende:
Lijstje!
O: havermout met water (het werd lijm?), banaan, bosbessen
L: maaltijdsalade, ake kwark met druiven
T: roggebrood met kaas
D: paella met oa kip en chorizo en garnalen
T: nog een bakje kwark met bosvruchten en havermout
Rome was tof! Elke ochtend zeven uur wakker, zonder wekker met zonnetje en een goddelijk ontbijt. Zo fijn!Hier in NL verdwijnt al mijn goede zin weer
Romequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een groupon naar Rome geboekt vandaag! 4 dagen, 3 nachten voor 249 euro incl. ontbijt en 1x diner. In september pas though. Maar toch!
Dublin staat ook nog op mijn lijstje, misschien later dit jaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:01 schreef the85mc het volgende:
Over week of 4 ga ik naar Dublin. Ben nog niet in ierland geweest dus ben benieuwd. Ik wilde ook naar typisch ierse sport zoals gaellic football of hurley, maar competitie is dan blijkbaar afgelopen. Jammer, maar goed, t wordt vast wel mooi.
Nu slapen. Slaap lekker allemaal!
Kiev lijkt me ook wel mooi. Had naar tickets voor kiev en odessa gekeken, maar dat was stuk duurder dan dublin. Misschien een volgende keer. Vooral Odessa was duur, vanaf een euro of 400 volgens skyscanner.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dublin staat ook nog op mijn lijstje, misschien later dit jaarBen benieuwd wat je ervan vindt! Wel jammer dat je geen wedstrijd mee kan maken, lijkt me inderdaad wel tof
Klopt jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Kiev lijkt me ook wel mooi. Had naar tickets voor kiev en odessa gekeken, maar dat was stuk duurder dan dublin. Misschien een volgende keer. Vooral Odessa was duur, vanaf een euro of 400 volgens skyscanner.
die moet je me ff uitleggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:39 schreef loveli het volgende:
@ Aurum - met alle liefde zou ik veel meer belasting willen betalen.
ah okquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:42 schreef loveli het volgende:
Meer belasting betalen zou betekenen dat ik meer verdien
Niet altijdquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:42 schreef loveli het volgende:
Meer belasting betalen zou betekenen dat ik meer verdien
Hurlingquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:01 schreef the85mc het volgende:
Over week of 4 ga ik naar Dublin. Ben nog niet in ierland geweest dus ben benieuwd. Ik wilde ook naar typisch ierse sport zoals gaellic football of hurling maar competitie is dan blijkbaar afgelopen. Jammer, maar goed, t wordt vast wel mooi.
Leuk! Prima prijs ook! Ik ben zo in staat om hem ook te boekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een groupon naar Rome geboekt vandaag! 4 dagen, 3 nachten voor 249 euro incl. ontbijt en 1x diner. In september pas though. Maar toch!
Ja dat hoor ik ook wel eens, maar hoe dan? Want je betaalt volgens een progressief stelsel dus stel je gaat meer verdienen en over dat topstukje betaal je 52%, dan hou je altijd nog 48% salarisstijging over (dit is wel heel simplistisch, maar soit).quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Niet altijder is een grens waarbij je netto minder overhoudt dan voorheen doordat je mee rbelasting moet betalen enzo. Geloof ik. Theoretisch. Plus dat je dan geen chille euro's meer krijgt van big brother omje zorg en huur enzo te betalen.
Ben naar deze grens aan het zoeken op i-net, maar kan niets vinden. Volgens mij hou je altijd netto meer over als je meer gast verdienen, tenzij je in de zeer lage inkomenscategorie valt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Niet altijder is een grens waarbij je netto minder overhoudt dan voorheen doordat je mee rbelasting moet betalen enzo. Geloof ik. Theoretisch. Plus dat je dan geen chille euro's meer krijgt van big brother omje zorg en huur enzo te betalen.
[..]
Hurling
Volgens mij gaat het meer om de lagere inkomens, dat je zeg maar nog net al die subsidies krijgt enzo of juist niet. Eigenlijk heeft het misschien wel niets met belasting te makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook wel eens, maar hoe dan? Want je betaalt volgens een progressief stelsel dus stel je gaat meer verdienen en over dat topstukje betaal je 52%, dan hou je altijd nog 48% salarisstijging over (dit is wel heel simplistisch, maar soit).
Chille euro's heb ik nooit gehad. Al vond ik de IBG-euro's ook best chill, maar daar denk ik nu toch heeeeel anders over!!
Ik ken best veel mensen die hun spaargeld bv niet opgeven en daar word ik altijd wat bozig van. Calvinist die ik ben.
Het kan nog!quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk! Prima prijs ook! Ik ben zo in staat om hem ook te boeken
Kwark met spek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Keuzestres!
Ga ik ontbijten mer kwark met frambozen of ga ik ontbijten met gebakken eieren met spek op brood?
Was toen met het programma "Elk dubbeltje op z'n kant" of iets in die richting inderdaad. Had je 2 gezinnen naast elkaar waarbij in het ene gezin iemand werkte en het andere gezin een alleenstaande vrouw die niet werkte. Netto had de niet werkende vrouw meer door allerlei regelingen (moet je denken aan TV en computer die je gratis krijgt, gratis naar circus en bios en zo)quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om de lagere inkomens, dat je zeg maar nog net al die subsidies krijgt enzo of juist niet. Eigenlijk heeft het misschien wel niets met belasting te maken
fixedquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was toen met het programma "Elk dubbeltje op z'n kant" of iets in die richting inderdaad. Had je 2 gezinnen naast elkaar waarbij in het ene gezin iemand werkte en het andere gezin een alleenstaande vrouw die niet werkte. Netto had de niet werkende vrouw meer door allerlei regelingen (moet je denken aan TV en computer die je gratis van Aurums belasting krijgt, gratis van Aurums geld naar circus en bios en zo)
Goed zoquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kwark met frambozen it is!
En koffie.
Hoe minder bezittingen je hebt, hoe minder ingewikkeld. Ik ben een arme sloeber, dus bij mij is het zo gepieptquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:17 schreef Nallie het volgende:
Morning!
BelastingVoor dit jaar is hij gelukkig al gedaan, maar ik ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe en dan aan t eind van t jaar weer een leuke afrekening krijg
Ja maar moest voor het eerst nu mn huis ook meerekenen enzo. Wel veel aftrekpostenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe minder bezittingen je hebt, hoe minder ingewikkeld. Ik ben een arme sloeber, dus bij mij is het zo gepiept.
'moet'? Hoogte van het bedrag is toch een keuze die je maakt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:13 schreef Novem het volgende:
Hangt vaak af hoeveel pensioenpremie men moet afdragen. Ik maar 20 euro per maand gelukkig, anders had ik het niet gedaan, sommigen betalen een paar 100 per maand...
Spaargeld niet opgeven....zolang je het ergens op een rekening hebt staan komen ze er vanzelf wel achter en dan ben je goed zuur. Dan maar in de oude sok
Nee hoor. Je hebt niet overal een vrije keuze.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'moet'? Hoogte van het bedrag is toch een keuze die je maakt?Wij hadden van de week een heel interessante pensioenbijeenkomst. Wist er niet zo veel van, maar het werd heel duidelijk uitgelegd, dus ik ga me er toch eens in verdiepen. Hopelijk komt er een moment dat ik zo veel geld overhoud per maand dat ik er wat meer in kan stoppen voor een mooie oude dag
.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Aurum ook maar eens op de koffie uitnodigen dan
Dattum, pensioenfonds is iets dat de werkgever regelt en dan mag jij onderhandelen bij indiensttreding over je werknemersaandeel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt niet overal een vrije keuze.
Oh, dat wist ik niet. Dacht dat je een minimumbedrag moest inleggen en dat naar eigen wens kon ophogen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt niet overal een vrije keuze.
Mja, mes snijd aan twee kanten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:58 schreef loveli het volgende:
Ben best blij/dankbaar dat sommige mensen veel belasting betalen.
Raar, eigenlijk. Je kunt dus niet zelf invloed uitoefenen op de hoogte van je pensioenbedrag als je daar ook gewoon voor wilt betalen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:05 schreef V1z0R het volgende:
Nee Vik, niet iedereen heeft die keuze...
[..]
Mja, mes snijd aan twee kanten.
Zie nog bijna elke week een oud-dorpsgenoot z'n gloednieuwe Passat parkeren bij me in de straat. Betaalt 'ie van de uitkering die hij en z'n vrouw binnenstrijken omdat ze beide zijn afgekeurd. Betekent verder niet dat ze niet de hele week zwart werken of zo.
Zoonlief moest maar op zichzelf gaan wonen toen hij op z'n 18e ging werken, pa en ma werden namelijk gekort daardoor
Ik snap natuurlijk dat voor alles wat goed bedoeld is er mensen zijn die wel een manier vinden om het te misbruiken en dat het altijd zo zal blijven.
Vaak kan je niet kiezen. Je kan wel kiezen om niet mee te doen - maar dan mis je de werkgeversbijdrage. Mijn hele pensioen is momenteel geinvesteerd ergens op de beursquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Raar, eigenlijk. Je kunt dus niet zelf invloed uitoefenen op de hoogte van je pensioenbedrag als je daar ook gewoon voor wilt betalen?
Misschien komt het doordat ik niet bij een pensioenfonds zit maar bij een PPI, dat is iets nieuws.
AOW is geen pensioenquote:
Hier 350 per maand down the drain. Gotta love itquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vaak kan je niet kiezen. Je kan wel kiezen om niet mee te doen - maar dan mis je de werkgeversbijdrage. Mijn hele pensioen is momenteel geinvesteerd ergens op de beurs. En mijn inleg is niet gegarandeerd
.
Noteert voor het geval ik rijk wordquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:25 schreef conleche het volgende:
Ik word altijd licht ongemakkelijk van dit soort discussies, want dan denk ik weer: oh, misschien wel handig als ik ook iets ga regelen? Maar then again, ik denk niet te stoppen met schilderen als ik 65 ben, want waarom zou ik en als ik echt te oud word kan ik het huisje in Frankrijk verkopen
Hoe bedoel je geen pensioen? Weet dat het AOW geen spaarpotje is maar gaat wel van dezelfde afdracht af dacht ik?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
AOW is geen pensioen
1e pijler: overheid - ingezetene = AOW
2e pijler: werkgever - werknemer = pensioen
3e pijler: mensen die zelf iets regelen (bv ZZP'ers) = lijfrente/banksparen
Samen noemen we het oudedagsvoorzieningen.
Als er een pensioenregeling is, is de werkgever verplicht die aan te bieden aan alle werknemers. Als je kan aantonen dat je gewetensbezwaard bent, hoef je als werknemer niet deel te nemen. Dat zijn doorgaans de mensen die ook geen polio-prikken willen omdat het leven gaat zoals god dat bedoelt heeft. Maar volgens mij spaart je werkgever dan het werkgevers deel (en misschien ook wel het werknemersdeel) op, omdat de overheid vindt dat mensen zelf niet in staat zijn te sparen voor hun oude dag.
/interessant!
In de Metro die ik vanmorgen tegenkwam in de trein stond juist dat Campina meer moet gaan betalen aan de Nederlandse boeren, omdat er schaarste in Nieuw Zeeland is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voor consumenten dan. De boeren gaan vast niet meer vangen.
Dublin is vet. Ben er twee keer geweestquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:01 schreef the85mc het volgende:
Over week of 4 ga ik naar Dublin. Ben nog niet in ierland geweest dus ben benieuwd. Ik wilde ook naar typisch ierse sport zoals gaellic football of hurling maar competitie is dan blijkbaar afgelopen. Jammer, maar goed, t wordt vast wel mooi.
De krantquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:36 schreef V1z0R het volgende:
Metro tegenkomen in de trein"Hallo lijn5, jij hier?"
Als je gewetensbezwaard bent moet je nog steeds iets betalen/sparen, maar in een andere pot. Dat bedrag krijg je of ineens, of verspreid over een aantal jaar tot het op is/jij overlijdt.*quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
AOW is geen pensioen
1e pijler: overheid - ingezetene = AOW
2e pijler: werkgever - werknemer = pensioen
3e pijler: mensen die zelf iets regelen (bv ZZP'ers) = lijfrente/banksparen
Samen noemen we het oudedagsvoorzieningen.
Als er een pensioenregeling is, is de werkgever verplicht die aan te bieden aan alle werknemers. Als je kan aantonen dat je gewetensbezwaard bent, hoef je als werknemer niet deel te nemen. Dat zijn doorgaans de mensen die ook geen polio-prikken willen omdat het leven gaat zoals god dat bedoelt heeft. Maar volgens mij spaart je werkgever dan het werkgevers deel (en misschien ook wel het werknemersdeel) op, omdat de overheid vindt dat mensen zelf niet in staat zijn te sparen voor hun oude dag.
/interessant!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:36 schreef anna82 het volgende:
Ik vind mezelf altijd zo saai verstandig dat ik dit soort dingen weet![]()
Beterschap! Ik heb me toch maar ziek gemeld. Er tegen vechten schiet ook niet op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
Bwoh, voel me ziekig. Helaas is ziekmelden onder de huidige omstandigheden neit echt een optie
Beterschap! Wat zijn de huidige omstandigheden dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
Bwoh, voel me ziekig. Helaas is ziekmelden onder de huidige omstandigheden neit echt een optie
Ik zie de correlatie tussen intelligentie, c.q. veel kennis hebben van bepaalde onderwerpen, en saaiheid niet helemaalquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:36 schreef anna82 het volgende:
Ik vind mezelf altijd zo saai dat ik dit soort dingen weet![]()
^^quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie de correlatie tussen intelligentie, c.q. veel kennis hebben van bepaalde onderwerpen, en saaiheid niet helemaal
En ik zie óók de correlatie tussen intelligentie en veel kennis hebben van bepaalde onderwerpen niet per se.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie de correlatie tussen intelligentie, c.q. veel kennis hebben van bepaalde onderwerpen, en saaiheid niet helemaal
Laten we zeggen dat het interessante tijden zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Beterschap! Wat zijn de huidige omstandigheden dan?
Dan ben ik vast heel saai, maar ik vind het wel een interessant ondewerp eigenlijk. Vooral slimme financiele constructies om er het maximale uit vind ik boeiende gespreksstof.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef anna82 het volgende:
Saai als in: leuke gesprekken in de kroeg gaan doorgaans niet over oudedagsvoorzieningen.
je hebt er verstand van? begreep ik nu net te lezen dat niet het hele bedrag van pensioenbijdrage in de pot voor het collectief gaat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef anna82 het volgende:
Saai als in: leuke gesprekken in de kroeg gaan doorgaans niet over oudedagsvoorzieningen.
Je bént rijk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Noteert voor het geval ik rijk word
thnx voor de reminder, heb het net maar ff snel gedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef anna82 het volgende:
Oooooh ja, belastingaangifte, ook daar ben ik te lui voor! /zoekt motivatie
Daarvoor moet je een day zero lijst maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef anna82 het volgende:
ik ga t dit weekend ook eens doen. Krijg 200 euro reiskosten terug als het goed is. Verzacht de kosten van mijn wortelkanaalbehandeling weer enigszinsquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:54 schreef Skoap het volgende:
[..]
thnx voor de reminder, heb het net maar ff snel gedaan
Ik ook. Ik moet vooral gaan kijken hoe m'n pensioen eigenlijk in elkaar zit, en hoe dat overdraagbaar is naar een ander land etc. Dat roep ik ook al een aantal jaren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:25 schreef conleche het volgende:
Ik word altijd licht ongemakkelijk van dit soort discussies, want dan denk ik weer: oh, misschien wel handig als ik ook iets ga regelen? Maar then again, ik denk niet te stoppen met schilderen als ik 65 ben, want waarom zou ik en als ik echt te oud word kan ik het huisje in Frankrijk verkopen.
Idem. Ik ben met sommige dingen heel erg 'on the ball', maar dit soort essentiele zaken gaan helemaal aan me voorbij, behalve zo nu en dan de 'oh ja..' gesprekken, zoals nu hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet vooral gaan kijken hoe m'n pensioen eigenlijk in elkaar zit, en hoe dat overdraagbaar is naar een ander land etc. Dat roep ik ook al een aantal jaren.
Boh, verder slaap ik elke maand slecht als het volle maan is, zo stom. Vannacht van 1 tot half 5 wakker gelegen, en nu ben ik moe....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik weet, ik weet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Leuk! Heb je het Day Zero topic ook al gevonden?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:23 schreef anna82 het volgende:
Henk, ik ga vanavond eens jouw day zero lijst lezen! Ik heb er ooit eentje gemaakt - op papier - maar volgens mij zit ik daarbij op 50 doelen en weet ik niet hoeveel daarvan gerealiseerd zijn. Gisteravond had ik nog een idee, maar dat ben ik inmiddels weer vergeten...
In theorie wel, in de praktijk maak ik alles op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:27 schreef MaJo het volgende:
Ik bouw geen pensioen op waar ik werk dus ik heb nu een pensioen spaarrekening geopend bij de ING. Maandelijks gaat daar een vast bedrag heen en ik kan geld bijstorten als ik wat extra heb. Op deze manier houd ik het in eigen beheer
Con, misschien ook iets voor jou?
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk maak ik alles op.
Deze snap ik niet, er zat toch niemand in die con heette?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:30 schreef anna82 het volgende:
Ik moet bij Con steeds aan Heartbreak High denken
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk! Heb je het Day Zero topic ook al gevonden?
Greys heeft er ook eentje tegenwoordig en die heeft ook leuke doelen erin staan.![]()
V1z, wat mooi! Heb je het zelf geschreven?>
DM en om te quoten moet je (baas) adblocker uitzettenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:25 schreef anna82 het volgende:
En Li, ik begreep dat het nu allemaal wel 'geregeld' is. Wat houdt de nasleep nog in? Sterkte!
Ik kan dus niet quoten
Echt wel!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, er zat toch niemand in die con heette?
Heartbreak High
Ja die ken ik wel! Maar de naam zegt me echt niks meerquote:
Nee hoor! Alle seizoenen gezienquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:53 schreef V1z0R het volgende:
MaJo kent vooral Drazic en Anita, die kwamen pas na Nick, Con, Danni, Rivers et cetera
Sinds wanneer dan? Een paar jaar geleden nog meegedaan aan een petitie om ze op dvd te krijgenquote:
^^quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan? Een paar jaar geleden nog meegedaan aan een petitie om ze op dvd te krijgen
Ja, de oudjes onder ons zijn opgegroeid met Nick en Jodiquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:53 schreef V1z0R het volgende:
MaJo kent vooral Drazic en Anita, die kwamen pas na Nick, Con, Danni, Rivers et cetera
Geen subsquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:58 schreef V1z0R het volgende:
http://www.amazon.co.uk/H(...)-Heart/dp/B0063Y1IU8
2011 uitgebracht
Of via Marktplaats dus: alle seizoenen voor 43 euro inclusief verzenden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:07 schreef Novem het volgende:
Achterlijk duur zeg, die DVD's! Terwijl Amazon meestal zo cheapo is...misschien AUS import ofzo....ga wel even op m'n nieuwsgroepjes kijken
En dat noem je "al lang"quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:58 schreef V1z0R het volgende:
http://www.amazon.co.uk/H(...)-Heart/dp/B0063Y1IU8
2011 uitgebracht
Ik ben ouder dan jij hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, de oudjes onder ons zijn opgegroeid met Nick en Jodi.
volgens mij is danish pastry een soort van gebak, terwijl puff pastry een soort deeg is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Om het maar weer over eten te hebben:
Wat is het verschil tussen danish pastry en puff pastry?
Kan ik het door elkaar gebruiken?
En, ook belangrijk, kan ik het invriezen?
Dan ga ik puff pastry maken,quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij is danish pastry een soort van gebak, terwijl puff pastry een soort deeg is.
Maar een danish kan dus van puff pastry gemaakt worden.... Volgens mij
Ik vertelde mijn Marokkaanse collega over b'stilla (tochquote:
Lang genoeg om ze besteld en bekeken te hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat noem je "al lang"Zo gek is het niet dat ik dat gemist heb toch?
[..]
Ik ben ouder dan jij hoorVaiz gaat er ten onrechte van uit dat ik deze seizoenen niet gezien heb, dat klopt niet. Ik onthoud gewoon niet elke naam, is dan ook al een jaar of 16 geleden he
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn Marokkaanse collega over b'stilla (toch) en haar ogen lichtten meteen op, ze zei dat het heerlijk is
Als ik het had geweten welquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lang genoeg om ze besteld en bekeken te hebben
Ze zei dat het heel moeilijk is om te maken en dat haar moeder het pas sinds kort kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |