Het zonnetje ziet er goed uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het weer maakt me best wel blij. Om 7 uur werd ik al wakker van de zon
Die boerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)r-de-sneeuw-vandaan/
Hier ligt iig geen sneeuw.
Dat ga ik wel merken als ik straks naar school fietsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zonnetje ziet er goed uitAlleen die wind is zou koud
Goed, ik ben blij dat ik hier woonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
^quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, uniekje: moest jij er niet een paar kilo's bij? Ik vind je wat krampachtig overkomen over die vakantiekilo's.
Dit ja!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, uniekje: moest jij er niet een paar kilo's bij? Ik vind je wat krampachtig overkomen over die vakantiekilo's.
gister lag er iig nog sneeuw in Belgenlandquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoop dat het toch echt wat bijtrekt dit weekend, weinig zin om in de ijzige kou langs de route van de Ronde van Vlaanderen te gaan staan.
Valt wel mee denk ik. Geen sport vandaag en thuis aan het werk. Dus denk dat ik vandaag wel genoeg eet.quote:
Ik 4 jaar niet maar is ook niet best als ik dat weer ga zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
Dat heb ik al 14jr niet op de weegschaal gezien
^^quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
Dat heb ik al 14jr niet op de weegschaal gezien
Stuur maar doorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou klusmeneer, wegwezen ik moet naar de wc
Wel een lekkere klusser, beetje te jong voor mij, ex marinier.
Ocherm! Wel een toffe boer!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Drol is dan ook niet iets wat je produceert maar overhoud...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Hadden jullie dit al gezien: http://www.volkskrant.nl/(...)eme-hondendrol.dhtml
Zag ik vanochtend op het journaal en ik dachtlijkt wel een grap. Maar aan het eind van het journaal zeiden ze dat het Jeugdjournaal er al eens een 1 april-grap over had gemaakt, dus het leek me toch geen grap. Mijn collega meent echter dat dit niet kan, omdat drollen geen DNA bevatten.
Hoe jong is jong?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou klusmeneer, wegwezen ik moet naar de wc
Wel een lekkere klusser, beetje te jong voor mij, ex marinier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef V1z0R het volgende:
Hé, Co is 18, weet je nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SorryNiet meer actief op Fok!
Was ook ironie natuurlijkquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef Sjaapje het volgende:
V1z, stout!
Oech 58.5 kg zou ik ook wel terug graag wegen, maar ook wel zeker niet minder.
Die schapen zijn echt aandoenlijk!
Lijstje:
O: 250 mg magere kwark met muesli
T: Tas tomatensoep met balletjes
L: Kipfilet met brocolli, kom tomatensoep (zonder balletjes)
T: 3 volkorenboterhammen met prepare, pompelmoes en sinasappel
D: Pat Thai met kip
S: Badminton
Mij vandaag ingeschreven voor een loopwedstrijd op 20 mei, 5 km. Spannend!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef V1z0R het volgende:
I killed for less.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry
Voorlopig was deze senioor nog de lenigste van het klasje.![]()
Ook hier leuk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor wie hier ook even wil kijken hoe het met onze verhuizing staat: K&W / Zondagskinderen gaan verhuizen!.
Yes! Goed bezig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een ik ben trots op mezelf momentje. Mezelf vandaag gewogen op de sportschool ik tikte de vijftig kilo aan. Dat zijn er ongeveer drie en een half bij, nog vijf te gaan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een ik ben trots op mezelf momentje. Mezelf vandaag gewogen op de sportschool ik tikte de vijftig kilo aan. Dat zijn er ongeveer drie en een half bij, nog vijf te gaan.
Ik ook niet! Gelukkig heb ik een rustige dag vandaagquote:
Ja ik nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ook niet! Gelukkig heb ik een rustige dag vandaag
Goed bezig CotS!
Oh en mooie kleur groen in de slaapkamer DaD!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
I killed for less.
Voorlopig was deze senioor nog de lenigste van het klasje.
Zoiets was hier ook de planning, klussen is ook leuker als het weer wat aangenamer isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:08 schreef kwakz0r het volgende:
ach, hier is het ook niet af... misschien van de zomer, we gaan toch niet echt uitgebreid op vakantie...
Mailende leerlingen? Als het niet dringend is kun je die altijd later beantwoorden lijkt me..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
Gatverdamme. Vervelende mailtjes van vervelende leerlingen, eigenlijk moet ik nakijken, ik moet mondelingen voor morgen voorbereiden en vanavond ga ik naar school om minilesjes aan ouders te geven. Ik heb helemaal geen zin vandaag!![]()
tsja, deze leerling probeerde zich in te dekken ivm strafwerk waar hij "geen tijd" voor heeft, ik heb kordaat geantwoord en daarna kreeg ik een pissig mailtje erachteraan. ik kan er niks aan doen, ik word er boos van, maar ik doe er niks mee. hij krijgt morgen gewoon de wind van voren over grenzen opzoeken en hoe te communiceren met je docentquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mailende leerlingen? Als het niet dringend is kun je die altijd later beantwoorden lijkt me..
En minilesjes aan ouders.. Moet ook niet gekker worden. Mijn moeder en zus zitten ook in het onderwijs en als ik hun verhalen zo hoor gaat steeds meer tijd in dat soort dingen zitten en steeds minder in onderwijs. Lijkt me geen goede ontwikkeling eerlijk gezegd.
Ik kliktequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Als iemand nog eens leuke foto's wil laten maken, dan staan hier wat fotografentips: FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? (NSFW)
Er zijn ook scholen die oudercursussen geven. Moet je wel voor betalen, maar daar worden ook 'normale' docenten voor ingezet. Ik vind het wel een leuk idee. Laat wel zien dat je je zelf serieus neemt als school.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mailende leerlingen? Als het niet dringend is kun je die altijd later beantwoorden lijkt me..
En minilesjes aan ouders.. Moet ook niet gekker worden. Mijn moeder en zus zitten ook in het onderwijs en als ik hun verhalen zo hoor gaat steeds meer tijd in dat soort dingen zitten en steeds minder in onderwijs. Lijkt me geen goede ontwikkeling eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Als iemand nog eens leuke foto's wil laten maken, dan staan hier wat fotografentips: FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen? (NSFW)
Zolang het niet ten koste gaat van het echte onderwijs niet nee. Ik heb niet het idee bij Kwak dat zij tijd teveel heeft of te weinig werkdruk ervaart..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn ook scholen die oudercursussen geven. Moet je wel voor betalen, maar daar worden ook 'normale' docenten voor ingezet. Ik vind het wel een leuk idee. Laat wel zien dat je je zelf serieus neemt als school.
quote:
ik wist het nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:53 schreef An24 het volgende:
[..]Ik weet dat er zulke 'collega's' zijn, maar toch ben ik weer geschokt
Ik word nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik wist het nietBen geschokt, wil stoppen met kijken maar het lukt niet
![]()
Damn, echt, damn. En ik weet niet wat erger is, die fotograaf die die foto's maakt of die mensen die erop staan.
Waarom is het shockerend? Ik vind de foto's niet mooi, maar schokkend?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
Damn, echt, damn. En ik weet niet wat erger is, die fotograaf die die foto's maakt of die mensen die erop staan.
Tja... mijn jeugdige ziel kan zoveel ernstige teksten niet aan, daarom heeft mijn ziel dat automatisch genegeerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:21 schreef V1z0R het volgende:
Tuurlijk is het schokkend! Staat verdomme nog op dat bordje "NO SHOES"
Het gaat meer om het vermoedelijke motief van de fotografen versus de naiviteit van de modellen. Verder is de technische kwaliteit van de foto's natuurlijk wel schokkendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom is het shockerend? Ik vind de foto's niet mooi, maar schokkend?
Ze weten niet altijd wat er op het internet komt..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef V1z0R het volgende:
Aan de ene kant snap ik wel dat sommige mensen foto's laten nemen, maar ze openlijk op het internet te laten zetten
Tja... de fotograaf lijkt me niet echt een heel begaafd persoon, zowel op het gebied van fotografie als intellect.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het vermoedelijke motief van de fotografen versus de naiviteit van de modellen. Verder is de technische kwaliteit van de foto's natuurlijk wel schokkend
....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:21 schreef V1z0R het volgende:
Tuurlijk is het schokkend! Staat verdomme nog op dat bordje "NO SHOES"
Kennelijk... Sta je vrolijk met je harige flamoes en bakkus vol in beeld op een website waar iedereen zomaar een kijkje kan nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze weten niet altijd wat er op het internet komt..
Dit..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze weten niet altijd wat er op het internet komt..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:17 schreef _aurum_ het volgende:
en ik zie nog meer redenen waarom in noooooooooooooooooit een Sapph beha aan zal schaffen
^^^^quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |