We hebben het duurder verkocht dan gekocht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen verkopen vaak het huis niet omdat ze prijzen gebruiken voor de crisis.
Tegenwoordig zijn huizen gemiddeld gewoon 10 tot 15% goedkoper.
Zolang je daar rekening mee houdt is er weinig aan de hand.
Veel mensen hebben daar moeite mee omdat ze dan verlies maken maar je kan ook weer 10 tot 15% goedkoper aankopen dus dan heb je weer een balans.
Dan is het helemaal mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben het duurder verkocht dan gekocht.. Alleen wel destijds de kosten koper meegefinancierd en we hebben er niet lang genoeg gewoond om die eruit te krijgen, maar dat overleven we ook allemaal wel.
Tegen de tijd dat een eventueel kind van ons ruimte nodig heeft om te kunnen studeren zijn we 15 jaar verder. Dus tot die tijd is de grootste slaapkamer gewoon onze slaapkamer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:49 schreef frgh het volgende:
Ik vind het altijd vreemd dat de ouders zich de grootste kamer toe-eigenen. Terwijl imho kinderen meer ruimte nodig hebben; zeker als ze wat ouder zijn. (Een plek voor zichzelf, een plek waar ze kunnen studeren, etc...) Nu ga je je evt kind in de kleinste kamer proppen. Wij hebben in ons huis gewoon de kleinste kamer genomen; en daar staat gewoon ons bed in en 2 nachtkastjes.
Wat is het kleine hokje naast de wc trouwens ?
En met een eventueel 2e kind hoe moet dat dan. Een beetje huis is 1 grote en 2 kleine slaapkamers. Ik zie het punt eigenlijk niet zo. Hier trouwens wel een huis met 2 grote en 2 kleine kamers. De grootste ook voor ons kind maar ook alleen maar omdat die boven de garage zit en wij er dan mooi geen last van hebben later.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat een eventueel kind van ons ruimte nodig heeft om te kunnen studeren zijn we 15 jaar verder. Dus tot die tijd is de grootste slaapkamer gewoon onze slaapkamer.. Met inloopkast.
. Er is trouwens een mogelijkheid tot opbouw. Over een aantal jaar is dat wellicht voor ons ook interessant.
Naast de wc is een grote inbouwkast met daarin de ketel. De meterkast zit in de bijkeuken, naast de achterdeur.
Mooi!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thanks!.
Deze kleur komt in de woon- en eetkamer op de muur:
[ afbeelding ]
Die tafel en kast heb ik ook (kast in houtkleur), echt supermooiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
We komen uit een klein appartementje, dus we moeten best wel wat spullen bijkopen. Belangrijkste: een eettafel met stoelen (twee keer de groene, vier bruine).
[ [url=http://www.ridgerib.nl/upload/53/products/11/th/stoel-ridge-rib---koffie---zuiver[0].jpg]afbeelding[/url] ][ [url=http://www.ridgerib.nl/upload/53/products/117/th/stoel-ridge-rib---groen---zuiver[0].jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Deze kast hebben we ook besteld:
[ afbeelding ]
En om onszelf echt te verwennen hebben we een elektrisch verstelbare boxspring van 1.80 bij 2.10 besteld.. Die wordt waarschijnlijk in juni geleverd.
Aan de voorkant van het huis zie je twee deuren met gelige kozijnen. Die kunnen allebei fungeren als voordeur. Wij zullen vooral de rechter gebruiken, denk ik. Bezoek belt aan bij een poort aan het begin van de voortuin.quote:
iets met kinderbedje versus tweepersoonsbedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:49 schreef frgh het volgende:
Ik vind het altijd vreemd dat de ouders zich de grootste kamer toe-eigenen. Terwijl imho kinderen meer ruimte nodig hebben; zeker als ze wat ouder zijn. (Een plek voor zichzelf, een plek waar ze kunnen studeren, etc...) Nu ga je je evt kind in de kleinste kamer proppen. Wij hebben in ons huis gewoon de kleinste kamer genomen; en daar staat gewoon ons bed in en 2 nachtkastjes.
Wat is het kleine hokje naast de wc trouwens ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |