abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:58:01 #31
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124517180
stuurde $1M over naar een andere stad, en kreeg $70M. Stuurde $70M over naar een andere stad en zit nu aan de $395.816.522. :')

_O-
We zullen zien, zei de blinde.
pi_124517181
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

kan ook over een maand of wat he... de uitbreiding voor de wegen, extra fabrieken, blablabla
Dat soort dingen zullen het inderdaad wel zijn..
Maar laat ze eerst maar zorgen dat het spel werkt :P
pi_124517191
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef Doodloper het volgende:
stuurde $1M over naar een andere stad, en kreeg $70M. Stuurde $70M over naar een andere stad en zit nu aan de $395.816.522. :')

_O-
Drugs handel onderweg :P
pi_124517199
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

kan ook over een maand of wat he... de uitbreiding voor de wegen, extra fabrieken, blablabla
Mensen willen snel iets van een fix of in ieder geval iets plaatsvervangend om gerust te stellen. De gratis game was een goede move imo.

quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef lipjes het volgende:
Is ondertussen het verkeer al wat beter?
Dat is voor mij momenteel echt de drempel om weer te gaan spelen
ja.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:01:15 #35
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124517253
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Drugs handel onderweg :P
haha zoiets ja :') heb nu 469 miljoen, snap er niks meer van :D
We zullen zien, zei de blinde.
pi_124517277
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef Doodloper het volgende:
stuurde $1M over naar een andere stad, en kreeg $70M. Stuurde $70M over naar een andere stad en zit nu aan de $395.816.522. :')

_O-
Dus daar is mijn geld heen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:02:51 #37
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124517296
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus daar is mijn geld heen -O-
:')! bedankt! :*
We zullen zien, zei de blinde.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:05:21 #38
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124517358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
.

[..]

ja.
Ik ga weer bouwen *O*
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:21:19 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124517863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach eerst zien voordat ik oordeel, vind het allemaal wel meevallen met de bugs eigenlijk so far.
Tot ongeveer 20.000 inwoners kan je nog wel free-weelend creabea je stad oprichten zonder dat je finaal in de stront komt te zitten met regiostroom/water/riool maar zodra je daarboven komt ben je eigenlijk verplicht om je eigen stroom/water/riool te implementeren.

Recycling blijft een kutgeheel, je moet echt 100% boven je capaciteit zitten wil je een consequente werking hebben, als je kijkt naar de productie zie je het gewoon van 36 ton naar 6, naar 18 en naar 0 schieten, als het op 0 staat moet je een recyclingcentrum erbij plaatsen en dan gaat de rest ook weer (schoorvoetend) aan de gang.

Boven een bepaald aantal inwoners (50.000/60.000) moet je het niet in je botte kop halen om geen rechten wegen en blokjes te maken want dan wordt je beloond met een verkeerssituatie waar de honden geen brood van lusten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124517887
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Tot ongeveer 20.000 inwoners kan je nog wel free-weelend creabea je stad oprichten zonder dat je finaal in de stront komt te zitten met regiostroom/water/riool maar zodra je daarboven komt ben je eigenlijk verplicht om je eigen stroom/water/riool te implementeren.

Recycling blijft een kutgeheel, je moet echt 100% boven je capaciteit zitten wil je een consequente werking hebben, als je kijkt naar de productie zie je het gewoon van 36 ton naar 6, naar 18 en naar 0 schieten, als het op 0 staat moet je een recyclingcentrum erbij plaatsen en dan gaat de rest ook weer (schoorvoetend) aan de gang.

Boven een bepaald aantal inwoners (50.000/60.000) moet je het niet in je botte kop halen om geen rechten wegen en blokjes te maken want dan wordt je beloond met een verkeerssituatie waar de honden geen brood van lusten.
Vergeet de belachelijke implementatie van openbaar vervoer die je nodig hebt niet.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:23:29 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124517926
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vergeet de belachelijke implementatie van openbaar vervoer die je nodig hebt niet.
Die gewoon als een stel demente bejaarden door de stad heen cruisen? En waar je (nog?) Geen bus/tram/trein geld voor kan vragen? Dat ook ja :'). Het zou handig zijn als je (mocht je het willen) een aantal routes aan kan duiden die de bussen/trams moeten rijden. dan ben je daar al een beetje vanaf. (en als je het niet doet rijden ze gewoon als een stel mafkezen door de stad.)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124517958
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Die gewoon als een stel demente bejaarden door de stad heen cruisen? En waar je (nog?) Geen bus/tram/trein geld voor kan vragen? Dat ook ja :').
Ja. En de treintjes van bussen die achter elkaar rondjes rijden bij dezelfde halte en zo ontstoppingen veroorzaken _O- maar als je die niet bouwt gaat je stad niet ontwikkelen, dus tis de lamme vs de blinde wat dat betreft.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:26:55 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124518037
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. En de treintjes van bussen die achter elkaar rondjes rijden bij dezelfde halte en zo ontstoppingen veroorzaken _O- maar als je die niet bouwt gaat je stad niet ontwikkelen, dus tis de lamme vs de blinde wat dat betreft.
Maar onder de streep blijft het nog steeds een verslavend spel trouwens :@. Eigenlijk heeft het gewoon alles: Een grotendeels lekkere gameplay met genoeg bugs om er vrijelijk over te kunnen klagen wanneer je niet speelt B-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124518045
Mooi ja, die bussen met een beslissingsboom van een josti. En dan maar een polonaise rijden.

Aan de ene kant heb ik gewoon medelijden met die ontwikkelaars. Omdat een uitgever nog een fiscaal jaar wil meepikken moest dit uitkomen (kom op, zoveel bugs valt iedereen die langer dan een dag speelt op). En nu mogen zij de stront opruimen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  PR/Manusje van alles dinsdag 26 maart 2013 @ 11:28:36 #45
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_124518099
Had ik een tramhalte naast het vliegveld gebouwd. Was de wachttijd 400 minuten. De toeristen gingen gelijk weer weg _O- Terwijl ik 2 tramremises naast die fucking tramhalte had gebouwd. 8)7
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_124518483
Dat moet je juist niet doen, ze gaan dan massaal bij die 1e stop op mekaar wachten :)
pi_124518505
ik heb nog nooit een vliegveld gebouwd, puur omdat ik het te veel ruimte in vind nemen
pi_124518554
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. En de treintjes van bussen die achter elkaar rondjes rijden bij dezelfde halte en zo ontstoppingen veroorzaken _O- maar als je die niet bouwt gaat je stad niet ontwikkelen, dus tis de lamme vs de blinde wat dat betreft.
Heh Heh. :')
Ik had tramhaltes geplaatst maar doordat een halte nooit bezocht werd op een keer per dag na, was de gemiddelde wachttijd enorm hoog. Terwijl bij de rest een wachttijd van 5 minuten was of zo. :')

En die Sims maar zeuren.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:57:47 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124518963
Dus om het OV efficiënter te laten werken moeten de sims gewoon verdeeld worden tussen haltes die redelijk dicht bij elkaar staan, de bussen moeten op één of andere manier meer capaciteit sturen naar haltes met veel wachtende sims in plaats van een atje random te doen door de stad.

Eventueel zou het tof zijn om (als je van het micromanagen bent) expliciete busroutes aan te kunnen maken en daar een bepaalde capaciteit aan toe te wijzen. Voordeel is dat de bussen niet na hoeven te denken en dat ze dan misschien een route hebben die wel ergens op slaat.

Trams op zich hetzelfde verhaal al kan je dat nu natuurlijk ook forceren door één cirkeltje te maken waardoor ze geen keuze hebben.

Treinen werken op zich goed want wat kan je daar aan verneuken? :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124519091
Als je zorgt dat je commercials tussen je residentials liggen en niets aan een main avenue, heb je sowieso een stuk minder traffic aangezien veel residents gaan lopen en je main avenue niet vastloopt met zoning er direct aan vast.

Bussen wat verspreiden (niet te dicht op elkaar) en je busdepot ook weer niet direct aan je avenue bouwen.
pi_124519403
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef jogy het volgende:
Dus om het OV efficiënter te laten werken moeten de sims gewoon verdeeld worden tussen haltes die redelijk dicht bij elkaar staan, de bussen moeten op één of andere manier meer capaciteit sturen naar haltes met veel wachtende sims in plaats van een atje random te doen door de stad.

Eventueel zou het tof zijn om (als je van het micromanagen bent) expliciete busroutes aan te kunnen maken en daar een bepaalde capaciteit aan toe te wijzen. Voordeel is dat de bussen niet na hoeven te denken en dat ze dan misschien een route hebben die wel ergens op slaat.

Trams op zich hetzelfde verhaal al kan je dat nu natuurlijk ook forceren door één cirkeltje te maken waardoor ze geen keuze hebben.

Treinen werken op zich goed want wat kan je daar aan verneuken? :').
Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!
pi_124519991
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!
Volgens mij heb ik een keer gelezen dat EA had beloofd dat in 2109 alle problemen zijn gefixt. :)
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_124520347
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef jogy het volgende:
Dus om het OV efficiënter te laten werken moeten de sims gewoon verdeeld worden tussen haltes die redelijk dicht bij elkaar staan, de bussen moeten op één of andere manier meer capaciteit sturen naar haltes met veel wachtende sims in plaats van een atje random te doen door de stad.

Eventueel zou het tof zijn om (als je van het micromanagen bent) expliciete busroutes aan te kunnen maken en daar een bepaalde capaciteit aan toe te wijzen. Voordeel is dat de bussen niet na hoeven te denken en dat ze dan misschien een route hebben die wel ergens op slaat.

Trams op zich hetzelfde verhaal al kan je dat nu natuurlijk ook forceren door één cirkeltje te maken waardoor ze geen keuze hebben.

Treinen werken op zich goed want wat kan je daar aan verneuken? :').
cities in motion/traffic giant meets simcity.. dat zou wel fijn zijn inderdaad (maar wel optioneel, en dat als je zegt "automatisch route zoeken" dat hij zelf wat lijnen aanmaakt)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:52:38 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124520749
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!
Nah, een toevoeging voor de controlfreaks. Hoofdpunt is dat default in ieder geval acceptabel werkt. Beetje zoals de racespellen die kan je instellen op automatisch schakelen en handmatig, beide werken maar handmatig net iets beter met een hogere topsnelheid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  PR/Manusje van alles dinsdag 26 maart 2013 @ 12:55:07 #55
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_124520847
het is gewoon slecht gemaakt. Alles wat interactie heeft is kut. Beetje jammer.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:56:25 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124520909
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is gewoon slecht gemaakt. Alles wat interactie heeft is kut. Beetje jammer.
Niet alles! Vuilverwerking gaat perfect!

Daar stopt het ook meteen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  PR/Manusje van alles dinsdag 26 maart 2013 @ 13:00:18 #57
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_124521035
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet alles! Vuilverwerking gaat perfect!

Daar stopt het ook meteen.
Nou.... ik zie ze vaak routes rijden waarvan ik denk... :{ als ze de vuilniswagens nou de code hadden gegeven van de werkende mensen, dus van huis naar huis ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_124521476
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet alles! Vuilverwerking gaat perfect!

Daar stopt het ook meteen.
Gelukkig maar, want die sims zijn smerige horken. Hier in de buurt wordt om de week de GFT en de huisafval opgehaald en dat gaat gewoon goed. Sims moeten elke dag hun vuil opgehaald worden.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:29:00 #59
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_124522133
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nou.... ik zie ze vaak routes rijden waarvan ik denk... :{ als ze de vuilniswagens nou de code hadden gegeven van de werkende mensen, dus van huis naar huis ^O^
Inderdaad. Ik zie wel eens dat ze een huis overslaan en terwijl ze aan de andere kant van de stad zijn, terugkomen voor dat huis. :')
pi_124522142
Of het zijn juist van die neatfreaks...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')