Dat soort dingen zullen het inderdaad wel zijn..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan ook over een maand of wat he... de uitbreiding voor de wegen, extra fabrieken, blablabla
Drugs handel onderwegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef Doodloper het volgende:
stuurde $1M over naar een andere stad, en kreeg $70M. Stuurde $70M over naar een andere stad en zit nu aan de $395.816.522.
Mensen willen snel iets van een fix of in ieder geval iets plaatsvervangend om gerust te stellen. De gratis game was een goede move imo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan ook over een maand of wat he... de uitbreiding voor de wegen, extra fabrieken, blablabla
ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef lipjes het volgende:
Is ondertussen het verkeer al wat beter?
Dat is voor mij momenteel echt de drempel om weer te gaan spelen
Dus daar is mijn geld heenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef Doodloper het volgende:
stuurde $1M over naar een andere stad, en kreeg $70M. Stuurde $70M over naar een andere stad en zit nu aan de $395.816.522.
Tot ongeveer 20.000 inwoners kan je nog wel free-weelend creabea je stad oprichten zonder dat je finaal in de stront komt te zitten met regiostroom/water/riool maar zodra je daarboven komt ben je eigenlijk verplicht om je eigen stroom/water/riool te implementeren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach eerst zien voordat ik oordeel, vind het allemaal wel meevallen met de bugs eigenlijk so far.
Vergeet de belachelijke implementatie van openbaar vervoer die je nodig hebt niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Tot ongeveer 20.000 inwoners kan je nog wel free-weelend creabea je stad oprichten zonder dat je finaal in de stront komt te zitten met regiostroom/water/riool maar zodra je daarboven komt ben je eigenlijk verplicht om je eigen stroom/water/riool te implementeren.
Recycling blijft een kutgeheel, je moet echt 100% boven je capaciteit zitten wil je een consequente werking hebben, als je kijkt naar de productie zie je het gewoon van 36 ton naar 6, naar 18 en naar 0 schieten, als het op 0 staat moet je een recyclingcentrum erbij plaatsen en dan gaat de rest ook weer (schoorvoetend) aan de gang.
Boven een bepaald aantal inwoners (50.000/60.000) moet je het niet in je botte kop halen om geen rechten wegen en blokjes te maken want dan wordt je beloond met een verkeerssituatie waar de honden geen brood van lusten.
Die gewoon als een stel demente bejaarden door de stad heen cruisen? En waar je (nog?) Geen bus/tram/trein geld voor kan vragen? Dat ook jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergeet de belachelijke implementatie van openbaar vervoer die je nodig hebt niet.
Ja. En de treintjes van bussen die achter elkaar rondjes rijden bij dezelfde halte en zo ontstoppingen veroorzakenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Die gewoon als een stel demente bejaarden door de stad heen cruisen? En waar je (nog?) Geen bus/tram/trein geld voor kan vragen? Dat ook ja.
Maar onder de streep blijft het nog steeds een verslavend spel trouwensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. En de treintjes van bussen die achter elkaar rondjes rijden bij dezelfde halte en zo ontstoppingen veroorzakenmaar als je die niet bouwt gaat je stad niet ontwikkelen, dus tis de lamme vs de blinde wat dat betreft.
Heh Heh.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. En de treintjes van bussen die achter elkaar rondjes rijden bij dezelfde halte en zo ontstoppingen veroorzakenmaar als je die niet bouwt gaat je stad niet ontwikkelen, dus tis de lamme vs de blinde wat dat betreft.
Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef jogy het volgende:
Dus om het OV efficiënter te laten werken moeten de sims gewoon verdeeld worden tussen haltes die redelijk dicht bij elkaar staan, de bussen moeten op één of andere manier meer capaciteit sturen naar haltes met veel wachtende sims in plaats van een atje random te doen door de stad.
Eventueel zou het tof zijn om (als je van het micromanagen bent) expliciete busroutes aan te kunnen maken en daar een bepaalde capaciteit aan toe te wijzen. Voordeel is dat de bussen niet na hoeven te denken en dat ze dan misschien een route hebben die wel ergens op slaat.
Trams op zich hetzelfde verhaal al kan je dat nu natuurlijk ook forceren door één cirkeltje te maken waardoor ze geen keuze hebben.
Treinen werken op zich goed want wat kan je daar aan verneuken?.
Volgens mij heb ik een keer gelezen dat EA had beloofd dat in 2109 alle problemen zijn gefixt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!
cities in motion/traffic giant meets simcity.. dat zou wel fijn zijn inderdaad (maar wel optioneel, en dat als je zegt "automatisch route zoeken" dat hij zelf wat lijnen aanmaakt)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef jogy het volgende:
Dus om het OV efficiënter te laten werken moeten de sims gewoon verdeeld worden tussen haltes die redelijk dicht bij elkaar staan, de bussen moeten op één of andere manier meer capaciteit sturen naar haltes met veel wachtende sims in plaats van een atje random te doen door de stad.
Eventueel zou het tof zijn om (als je van het micromanagen bent) expliciete busroutes aan te kunnen maken en daar een bepaalde capaciteit aan toe te wijzen. Voordeel is dat de bussen niet na hoeven te denken en dat ze dan misschien een route hebben die wel ergens op slaat.
Trams op zich hetzelfde verhaal al kan je dat nu natuurlijk ook forceren door één cirkeltje te maken waardoor ze geen keuze hebben.
Treinen werken op zich goed want wat kan je daar aan verneuken?.
Nah, een toevoeging voor de controlfreaks. Hoofdpunt is dat default in ieder geval acceptabel werkt. Beetje zoals de racespellen die kan je instellen op automatisch schakelen en handmatig, beide werken maar handmatig net iets beter met een hogere topsnelheid.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!
Niet alles! Vuilverwerking gaat perfect!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is gewoon slecht gemaakt. Alles wat interactie heeft is kut. Beetje jammer.
Nou.... ik zie ze vaak routes rijden waarvan ik denk...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet alles! Vuilverwerking gaat perfect!
Daar stopt het ook meteen.
Gelukkig maar, want die sims zijn smerige horken. Hier in de buurt wordt om de week de GFT en de huisafval opgehaald en dat gaat gewoon goed. Sims moeten elke dag hun vuil opgehaald worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet alles! Vuilverwerking gaat perfect!
Daar stopt het ook meteen.
Inderdaad. Ik zie wel eens dat ze een huis overslaan en terwijl ze aan de andere kant van de stad zijn, terugkomen voor dat huis.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou.... ik zie ze vaak routes rijden waarvan ik denk...als ze de vuilniswagens nou de code hadden gegeven van de werkende mensen, dus van huis naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |