SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ReviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes
Tutorials, tips, tricks & strategySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Regio'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Teamspeak serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP door TigerXtrm, Regio overzicht door Mschol.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik heb mijn stad opgegeven in de FOK! regio.
Krijg hem niet meer aan de praat, daarnaast is er geen specialisatie.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Ziet TT.
Denkt mooi, kunnen ze weer verder aan de Mac-versie
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Eerst grote gebieden toevoegen, is veel belangrijkerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:07 schreef Pheno het volgende:
Ziet TT.
Denkt mooi, kunnen ze weer verder aan de Mac-versie.
History became legend, legend became myth.![]()
zestien steden in een regio is genoeg, als de regionale handel goed werktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:19 schreef valek het volgende:
[..]
Eerst grote gebieden toevoegen, is veel belangrijker.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik bedoel dat je 1 grote stad kunt bouwen, net zoals deel 4.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
zestien steden in een regio is genoeg, als de regionale handel goed werktHistory became legend, legend became myth.![]()
Misschien door modders, maar ik denk niet dat ze daar zelf heel hard aan bezig gaan voor nu. Anders had de game wel SimCity 5 gehetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:21 schreef valek het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je 1 grote stad kunt bouwen, net zoals deel 4.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Zit wat in, baal er nog van dat ze het spel imo wat verkacht hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien door modders, maar ik denk niet dat ze daar zelf heel hard aan bezig gaan voor nu. Anders had de game wel SimCity 5 gehetenHistory became legend, legend became myth.![]()
Grotere mappen zal wel gaan gebeuren maar denk dan aan 3*3 of 4*4 max, niet zoals in SC4 20*20 of wat dan ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:21 schreef valek het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je 1 grote stad kunt bouwen, net zoals deel 4.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
ik vraag me af of we nog grotere mappen gaan krijgen. Als ik het allemaal een beetje volg denk ik dat deze game EA alleen maar geld gaat kosten. Dit zal betekenen dat ze van alles gaan proberen aan DLC, zodra ze er dan achter komen dat niemand zin heeft dat bedrijf nog geld te geven zal het niet lang duren voordat de stekker eruit gaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Grotere mappen zal wel gaan gebeuren maar denk dan aan 3*3 of 4*4 max, niet zoals in SC4 20*20 of wat dan ook.
Dus grotere mappen, misschien, maar dan als DLC.
Verder hebben ze eerst nog een paar maanden werk om dit spel af te maken.![]()
ik wil dat je samen aan 1 grote stad kan werken, dus met echt suburbs enzo, maar dat de steden wel echt direct tegen elkaar aan liggen
Meanwhile, oilbaron & co going stronk![]()
![]()
Bij mij is de kerncentrale ontploft nu is alles radioactief geworden ! Hoe lang duurd dit en wanneer kan ik de grond weer gebruiken ?Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
kan alleen met DLCquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef MMXMMX het volgende:
Bij mij is de kerncentrale ontploft nu is alles radioactief geworden ! Hoe lang duurd dit en wanneer kan ik de grond weer gebruiken ?![]()
heel lang wachten schijnt te helpenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef MMXMMX het volgende:
Bij mij is de kerncentrale ontploft nu is alles radioactief geworden ! Hoe lang duurd dit en wanneer kan ik de grond weer gebruiken ?![]()
![]()
En dan nog een vraagje ik heb 2 steden op een map van 16 kian ik ook 1 van de steden verwijderen ?Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Downloadable Contentquote:
Nu een paar dagen niet meer gespeeld wegens verkeersproblemen
1 Snelweg sucks![i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Ga naar de stad in regioview en dan abandonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:44 schreef MMXMMX het volgende:
En dan nog een vraagje ik heb 2 steden op een map van 16 kian ik ook 1 van de steden verwijderen ?![]()
Ik probeer geld te sturen naar een andere stad maar al 2 dagen lang is die GESCHENK STUREN knop grijs en onklikbaar, als je je muis er op houdt krijg ik "Geschenk in wording"
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9366619.page
dat dus
We zullen zien, zei de blinde.![]()
Ja dat werkt allemaal zeer slecht op het moment..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef Doodloper het volgende:
Ik probeer geld te sturen naar een andere stad maar al 2 dagen lang is die GESCHENK STUREN knop grijs en onklikbaar, als je je muis er op houdt krijg ik "Geschenk in wording"
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9366619.page
dat dus
En dat is best vervelend als je netjes afspraken hebt gemaakt met vrienden wie wat doet..
Ziekenhuis/afval/brandweer enz.
Daarom spelen we op dit moment niet[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Mijn geld is ook nooit aangekomen. Geld sturen is een risicovol klusjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef Doodloper het volgende:
Ik probeer geld te sturen naar een andere stad maar al 2 dagen lang is die GESCHENK STUREN knop grijs en onklikbaar, als je je muis er op houdt krijg ik "Geschenk in wording"
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9366619.page
dat dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik denk maar zo dat het tussen de steden een wetteloze woestenij is waar rovers de geldwagens kunnen overvallen.
En de grotere mappen worden zeker el een dlc inderdaad, nu nog kijken of het een extra goedmakertje gratis dlc wordt of niet.. Ik gok/hoop het eerste.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
We kunnen altijd hopen inderdaad, je zou toch denken dat ze (niet uit barmhartigheid uiteraard) lief moeten zijn voor hun fans, zeker een solide fanbase als dit die potentiëel helemaal leeg kunnen zuigen met dlc's (quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik denk dat met al het gedoe met release EA sowieso wat meer gratis/goedkoop ter beschikking stelt)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
nah, niet echt. Want anders zouden ze wel dlc aangeboden hebben in plaats van een paar spelletjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik denk dat met al het gedoe met release EA sowieso wat meer gratis/goedkoop ter beschikking stelt
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Ja maar dan krijg je weer de discussie 'Waarom bieden ze een DLC aan voor een game , die zo slecht werkt dat ze uberhaupt een DLC aanbieden' ...![]()
kan ook over een maand of wat he... de uitbreiding voor de wegen, extra fabrieken, blablablaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja maar dan krijg je weer de discussie 'Waarom bieden ze een DLC aan voor een game , die zo slecht werkt dat ze uberhaupt een DLC aanbieden' ...Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Is ondertussen het verkeer al wat beter?
Dat is voor mij momenteel echt de drempel om weer te gaan spelen![]()
stuurde $1M over naar een andere stad, en kreeg $70M. Stuurde $70M over naar een andere stad en zit nu aan de $395.816.522.
We zullen zien, zei de blinde.![]()
Dat soort dingen zullen het inderdaad wel zijn..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan ook over een maand of wat he... de uitbreiding voor de wegen, extra fabrieken, blablabla
Maar laat ze eerst maar zorgen dat het spel werkt![]()
![]()
Drugs handel onderwegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef Doodloper het volgende:
stuurde $1M over naar een andere stad, en kreeg $70M. Stuurde $70M over naar een andere stad en zit nu aan de $395.816.522.![]()
![]()
Mensen willen snel iets van een fix of in ieder geval iets plaatsvervangend om gerust te stellen. De gratis game was een goede move imo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan ook over een maand of wat he... de uitbreiding voor de wegen, extra fabrieken, blablablaja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef lipjes het volgende:
Is ondertussen het verkeer al wat beter?
Dat is voor mij momenteel echt de drempel om weer te gaan spelen![]()
Dus daar is mijn geld heenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef Doodloper het volgende:
stuurde $1M over naar een andere stad, en kreeg $70M. Stuurde $70M over naar een andere stad en zit nu aan de $395.816.522.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Tot ongeveer 20.000 inwoners kan je nog wel free-weelend creabea je stad oprichten zonder dat je finaal in de stront komt te zitten met regiostroom/water/riool maar zodra je daarboven komt ben je eigenlijk verplicht om je eigen stroom/water/riool te implementeren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach eerst zien voordat ik oordeel, vind het allemaal wel meevallen met de bugs eigenlijk so far.
Recycling blijft een kutgeheel, je moet echt 100% boven je capaciteit zitten wil je een consequente werking hebben, als je kijkt naar de productie zie je het gewoon van 36 ton naar 6, naar 18 en naar 0 schieten, als het op 0 staat moet je een recyclingcentrum erbij plaatsen en dan gaat de rest ook weer (schoorvoetend) aan de gang.
Boven een bepaald aantal inwoners (50.000/60.000) moet je het niet in je botte kop halen om geen rechten wegen en blokjes te maken want dan wordt je beloond met een verkeerssituatie waar de honden geen brood van lusten.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Vergeet de belachelijke implementatie van openbaar vervoer die je nodig hebt niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Tot ongeveer 20.000 inwoners kan je nog wel free-weelend creabea je stad oprichten zonder dat je finaal in de stront komt te zitten met regiostroom/water/riool maar zodra je daarboven komt ben je eigenlijk verplicht om je eigen stroom/water/riool te implementeren.
Recycling blijft een kutgeheel, je moet echt 100% boven je capaciteit zitten wil je een consequente werking hebben, als je kijkt naar de productie zie je het gewoon van 36 ton naar 6, naar 18 en naar 0 schieten, als het op 0 staat moet je een recyclingcentrum erbij plaatsen en dan gaat de rest ook weer (schoorvoetend) aan de gang.
Boven een bepaald aantal inwoners (50.000/60.000) moet je het niet in je botte kop halen om geen rechten wegen en blokjes te maken want dan wordt je beloond met een verkeerssituatie waar de honden geen brood van lusten.![]()
Die gewoon als een stel demente bejaarden door de stad heen cruisen? En waar je (nog?) Geen bus/tram/trein geld voor kan vragen? Dat ook jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergeet de belachelijke implementatie van openbaar vervoer die je nodig hebt niet.. Het zou handig zijn als je (mocht je het willen) een aantal routes aan kan duiden die de bussen/trams moeten rijden. dan ben je daar al een beetje vanaf. (en als je het niet doet rijden ze gewoon als een stel mafkezen door de stad.)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ja. En de treintjes van bussen die achter elkaar rondjes rijden bij dezelfde halte en zo ontstoppingen veroorzakenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Die gewoon als een stel demente bejaarden door de stad heen cruisen? En waar je (nog?) Geen bus/tram/trein geld voor kan vragen? Dat ook ja.
maar als je die niet bouwt gaat je stad niet ontwikkelen, dus tis de lamme vs de blinde wat dat betreft.
![]()
Maar onder de streep blijft het nog steeds een verslavend spel trouwensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. En de treintjes van bussen die achter elkaar rondjes rijden bij dezelfde halte en zo ontstoppingen veroorzakenmaar als je die niet bouwt gaat je stad niet ontwikkelen, dus tis de lamme vs de blinde wat dat betreft.
. Eigenlijk heeft het gewoon alles: Een grotendeels lekkere gameplay met genoeg bugs om er vrijelijk over te kunnen klagen wanneer je niet speelt
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Mooi ja, die bussen met een beslissingsboom van een josti. En dan maar een polonaise rijden.
Aan de ene kant heb ik gewoon medelijden met die ontwikkelaars. Omdat een uitgever nog een fiscaal jaar wil meepikken moest dit uitkomen (kom op, zoveel bugs valt iedereen die langer dan een dag speelt op). En nu mogen zij de stront opruimen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Had ik een tramhalte naast het vliegveld gebouwd. Was de wachttijd 400 minuten. De toeristen gingen gelijk weer wegTerwijl ik 2 tramremises naast die fucking tramhalte had gebouwd.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Heh Heh.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. En de treintjes van bussen die achter elkaar rondjes rijden bij dezelfde halte en zo ontstoppingen veroorzakenmaar als je die niet bouwt gaat je stad niet ontwikkelen, dus tis de lamme vs de blinde wat dat betreft.
Ik had tramhaltes geplaatst maar doordat een halte nooit bezocht werd op een keer per dag na, was de gemiddelde wachttijd enorm hoog. Terwijl bij de rest een wachttijd van 5 minuten was of zo.
En die Sims maar zeuren.![]()
Dus om het OV efficiënter te laten werken moeten de sims gewoon verdeeld worden tussen haltes die redelijk dicht bij elkaar staan, de bussen moeten op één of andere manier meer capaciteit sturen naar haltes met veel wachtende sims in plaats van een atje random te doen door de stad.
Eventueel zou het tof zijn om (als je van het micromanagen bent) expliciete busroutes aan te kunnen maken en daar een bepaalde capaciteit aan toe te wijzen. Voordeel is dat de bussen niet na hoeven te denken en dat ze dan misschien een route hebben die wel ergens op slaat.
Trams op zich hetzelfde verhaal al kan je dat nu natuurlijk ook forceren door één cirkeltje te maken waardoor ze geen keuze hebben.
Treinen werken op zich goed want wat kan je daar aan verneuken?.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Als je zorgt dat je commercials tussen je residentials liggen en niets aan een main avenue, heb je sowieso een stuk minder traffic aangezien veel residents gaan lopen en je main avenue niet vastloopt met zoning er direct aan vast.
Bussen wat verspreiden (niet te dicht op elkaar) en je busdepot ook weer niet direct aan je avenue bouwen.![]()
Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:57 schreef jogy het volgende:
Dus om het OV efficiënter te laten werken moeten de sims gewoon verdeeld worden tussen haltes die redelijk dicht bij elkaar staan, de bussen moeten op één of andere manier meer capaciteit sturen naar haltes met veel wachtende sims in plaats van een atje random te doen door de stad.
Eventueel zou het tof zijn om (als je van het micromanagen bent) expliciete busroutes aan te kunnen maken en daar een bepaalde capaciteit aan toe te wijzen. Voordeel is dat de bussen niet na hoeven te denken en dat ze dan misschien een route hebben die wel ergens op slaat.
Trams op zich hetzelfde verhaal al kan je dat nu natuurlijk ook forceren door één cirkeltje te maken waardoor ze geen keuze hebben.
Treinen werken op zich goed want wat kan je daar aan verneuken?.
![]()
Volgens mij heb ik een keer gelezen dat EA had beloofd dat in 2109 alle problemen zijn gefixt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Holy shit, je eigen openbaar vervoer fixen, wat een briljant idee. Nu maar hopen dat Simcity 15 het zal hebben!
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: