PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Wie vind jij dit jaar de beste bronze attacker ?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Stelen van iemand die altijd zegt dat mensen niet opletten
Inb4 Grabbanquote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie vind jij dit jaar de beste bronze attacker ?
Waar was je?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Litmanen heeft hem als vriend op XBLquote:Op maandag 25 maart 2013 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Stelen van iemand die altijd zegt dat mensen niet opletten
Ik bekijk 1x een video van gearsofnl (die video waarvan gisteren de link werd gepost) en meteen wordt zijn kanaal me aanbevolen
No Byung Jun of Benzia (maar daar heb ik weinig wedstrijden mee gespeeld) Met Nouble heb ik de meeste goals gescoord en Grabban is niet meer mijn favorietquote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Medelquote:
Hij zal in de party dan ook wel altijd scheldenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Litmanen heeft hem als vriend op XBL
Ja doe maar, ik zet nu toch bouillonquote:
Geen idee, ze zijn pas sinds gisteren mattiesquote:Op maandag 25 maart 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zal in de party dan ook wel altijd schelden
Ik werd eruit gegooid, toen van Live en toen kon ik niet meer connectenquote:
Honda en die Jap van Inter erachterquote:
Ik vond hem tegenvallenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:07 schreef Wrijfhout het volgende:
Is Lewandovski in Fut net zo'n beest als in seasons?
Ik vind hem wel nice. Alleen Ogbonna voor Barzagliquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hodie kokozieke hybrid man
Sneldheidsprostitueequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind hem wel nice. Alleen Ogbonna voor Barzagli
Ik ozu denk ik SIlva centraal doen en Sirigu op goalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speel al een maand met dit team, doet het goed![]()
[ afbeelding ]
Quote for typoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ozu denk ik SIlva centraal doen en Sirigu op goal
jezusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speel al een maand met dit team, doet het goed![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezusPuur om de Bale's uit divisie 1 bij te kunnen houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Had ik eerst maar ik vind dat Alves het beter doet. Al zijn de meeste keepers poep..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ozu denk ik SIlva centraal doen en Sirigu op goal
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezusIk snap hem nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Llorisquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had ik eerst maar ik vind dat Alves het beter doet. Al zijn de meeste keepers poep..
Is Lloris wat? Misschien zet ik hem op doel
origineel wel, nog nooit een pro league team met random spitsen gezien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is 'm geworden.
[ afbeelding ]
Net een potje met Viatri en Paredes gespeeld, 7-6 (!) verloren, 5 goals van Viatri, maar Paredes is zo fucking nutteloos als spits. Ik maak er nog wel een 3-5-2 bij met Viatri - Araujo en dan Paredes erachter.
Het was trouwens tegen een 4-3-3 met Zaha, Delfouneso en Sterling. Toffe tegenstanders altijd. 14.gif Ik had het na de rust al gehad, toen stond het 3-3.
Het boeit me geen klap, Kev.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
origineel wel, nog nooit een pro league team met random spitsen gezien. [ afbeelding ]
quote:
topquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu trouwens twee keer Wallyson in mijn club, 1x Sao Paulo en 1x Cruzeiro.
[..]
Het boeit me geen klap, Kev.![]()
IF Marchettiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
Wie vinden jullie de beste keeper in FUT?
Hart en Handanovicquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
Wie vinden jullie de beste keeper in FUT?
Hart is beterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:33 schreef dion_v_k het volgende:
Lloris lijkt me wel tof om te hebben maar ik twijfel om 80k voor een keeper te betalen
Potje, nuquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:33 schreef ThadCastle het volgende:
Ultimate Cheese tegen die maat.
Vertonghen is werkelijk de grootste mongool ooit haha.
We lachten ons kapot
Je hebt een invitequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:34 schreef ThadCastle het volgende:
Sturridge is ook kapot slecht. En 451 is een zaadformatie
Heb je ze beide gehad of zweer je gewoon bij Hart?quote:
Ik heb Lloris nu in een team omdat allemaal sterke linkjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je ze beide gehad of zweer je gewoon bij Hart?
Hart vind ik er nog steeds goedkoop uitzien door FUT12
Sturridge moet in een 2 spitsensysteem. Hij scoort zo vaak tegen mij dan. Miss maak ik binnekort iets met Sturridge en IF Hooper, met erachter Rooneyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:34 schreef ThadCastle het volgende:
Sturridge is ook kapot slecht. En 451 is een zaadformatie
Okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Lloris nu in een team omdat allemaal sterke linkjesHart vind ik veel beter en die heb ik ook meerdere malen gehad.
If I only had the coins $$quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sturridge moet in een 2 spitsensysteem. Hij scoort zo vaak tegen mij dan. Miss maak ik binnekort iets met Sturridge en IF Hooper, met erachter Rooney
Niet het probleem hierquote:
Aant verliezenquote:
Mijn muur wilde niet springen hoe hard ik ook op Y druktequote:
Hahhaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn muur wilde niet springen hoe hard ik ook op Y drukte![]()
GG
Niet echt een leuke wedstrijd dusquote:
VDM is te goed met Patoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:55 schreef ThadCastle het volgende:
GG 1-1. Hij een corner ik een FK
Ging gelijk op. Pato zijn snelheid was wel een gevaar
Nu deed ik maar 1x een hoge steekpassquote:
Yo, kan daarna alles in de verkoopquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahha
ff pissen en dan de andere ook?
Eerste helft was P. beter, tweede helft ik. Wel terechte uitslag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt een leuke wedstrijd dus?
VDM 5-8
TT 5-8
DS 5-7
Thad 5-3
Close, again
Als je wint heb je gewonnen, gelijkspel wordt het nog spannendquote:
Okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerste helft was P. beter, tweede helft ik. Wel terechte uitslag.
Haha, door die 7-2 zekerquote:
Bij gelijk dan mag DS niet winnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM 5-8
TT 6-8
DS 5-7
Thad 4-3
Nu klopt ie
En als Thad 2x wint heeft ie alsnog gewonnenquote:
2 x gelijk tegen jou, tegen beide 1x gewonnen...quote:
Echt zo'n dom programma dat het leuk is om naar te kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij Cheat on me weet echt niemand het meer
Die mensen zijn dan ook te dom om zelfstandig te schijten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij Cheat on me weet echt niemand het meer
De meeste wel jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die mensen zijn dan ook te dom om zelfstandig te schijten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt zo'n dom programma dat het leuk is om naar te kijken
Die massage vorige week met dat oud vrouwtje erbijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De meeste wel jaMaar daarom:
[..]
duhquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, ik neem mijn woorden over Molins terug.Wat een baasje. Zijn rechterpootje.
Alles vliegt richting verre kruising.
63 crossing.quote:
Ik vind het er wel leuk uitzien, maar ik denk gewoon dat het echt kut gaat spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
misschien zo?veel te aanvallend middenveld denk ik
ik weet het wel zeker, geen enkele middenvelder met high defquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het er wel leuk uitzien, maar ik denk gewoon dat het echt kut gaat spelen
Teams maken kan zo frustrerend zijn
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:15 schreef ThadCastle het volgende:
VDM met een sweatyWel kut kreeg de bal daar niet weg. 2-2
Kut team kan je alleen gelijk mee spelen
Zo sweaty was het nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:15 schreef ThadCastle het volgende:
VDM met een sweatyWel kut kreeg de bal daar niet weg. 2-2
Kut team kan je alleen gelijk mee spelen
En Ogbonna
Hoeft niet. Hij was semi sweaty, maar ik had het ook gedaanquote:
Ik doe het tochquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeft niet. Hij was semi sweaty, maar ik had het ook gedaan
Dit potje was je wel de betere over het geheel. Ik kan echt niet met traag veld spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeft niet. Hij was semi sweaty, maar ik had het ook gedaan
En pato was niet van de bal te krijgen. Wel raar dat hij zoveel strength heeft
Ja helaas. Tegen Timmy was ik een keer de mindere speelde ik ook gelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit potje was je wel de betere over het geheel. Ik kan echt niet met traag veld spelen
Mooi teamquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
This is it. En nu slapen
Niet sweaty. Wel kut reboundquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:24 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/154326881
Mijn sweaty goal
Effkes wa coke in uw bakkes pleuren ofwaquote:
Ik scoorde met Vargas ook bijna 2 goals per wedstrijd..echt te bizar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
63 crossing.
Vargas is trouwens ook echt ongelofelijk.7 uit 3 wedstrijden. Laatste twee potjes een hattrick.
Molins kan ook nog eens goed schietenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik scoorde met Vargas ook bijna 2 goals per wedstrijd..echt te bizar.
En die cross van Molins is veel beter dan die 63 voor mijn gevoel..komen echt perfect aan steeds
wekkersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
morgen om half twaalf gaat de wekker weer ja
Ik moet verdomme naar de uniquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
wekkers
Ik lig morgen wss tot 2 uur in me nest te stinken.
Wat is hier sweaty aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:24 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/154326881
Mijn sweaty goal
EBP werkcollegequote:
Vond TCquote:
Het was iig een gruwelijk gaygoalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vond TC
[ afbeelding ]
Gisteren kocht ik er een voor 10K!!!!!
Nee niet echtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah kut
Heb je al iets aan marketing gedaan? Wij gaan woensdag beginnen ...
Feitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het was iig een gruwelijk gaygoal
Gelukkig was dat afstandsschot uit een belachelijke slechte pass van Wanyama geen gaygoalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het was iig een gruwelijk gaygoal
lamzakquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
wekkers
Ik lig morgen wss tot 2 uur in me nest te stinken.
Nee dat was een mooie goal. Wel lucky.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gelukkig was dat afstandsschot uit een belachelijke slechte pass van Wanyama geen gaygoal![]()
Wel mooi though
Die met Miccoli? Is die voor met je mattie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Check mijn nieuwe squad op wefut hehe
Ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die met Miccoli? Is die voor met je mattie?
Niet iedereen op 9 chem;( 451 en dan ook nog 2 zulke flapdrollen op CF en CM. Dat wordt moeilijkquote:
4411. En fucking lastig iedereen 9 chem. Gundogan wil ik proberen, anders had ik geen fucks gedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet iedereen op 9 chem;( 451 en dan ook nog 2 zulke flapdrollen op CF en CM. Dat wordt moeilijk
Check de naam van de squadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie waren verplicht? Fuchs Brienza Kachucha?
Die 3 en dan zon teamquote:
Chelsea heeft geen interesse als ik het zo hoor bij VI net, maar Chelsea heeft meebetaald en wil (mee)bepalen waar hij naartoe gaat zodat hij niet naar een concurrent gaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Lees net dat Chelsea nu ook interesse heeft in Bony... Misschien maar ruilen voor Torres?
Nee probeer maar watquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die 3 en dan zon teamMoet het 4411? Ik fabriceer wel wat anders
Met gundogan
Ultimate Cheesequote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
Net de meest bizarre finale ooit gespeeld. Ik met mijn Noors/Duitse silverteam, hij met een team met echt 0 balans en vrij matige chem..Lavezzi - Ibra (met pacekaart) - IF Aubemeyang als voorhoede en verder ook overal pace. Zijn eerste bal was een LB+Y die miraculeus aankwam en die scoorde hij via een sweat. Daarna speelde ik hem helemaal zoek, maar bij een 2-1 stand voor mij kreeg ik een bizarre rode kaart voor een tackle van voren op de bal (op het middenveld ook nog) van Diekmeier. Maakte eigenlijk geen zak uit, want in de rest van de wedstrijd liep ik uit naar 5-1. Ineens konden mijn spelers toen niets meer en in een kwartier tijd maakte hij er 4, allemaal kutgoals. Geen pass kwam aan, niemand kwam meer vooruit..echt zo bizar. Twee own goals ook via deflections
Bij 5-5 raakte hij zelfs nog de lat in de laatste seconde. In de verlenging maakte ik gelukkig snel 6-5 via Mlapa en daarna echt schaken..zo kut was dat, maar wel gewonnen
tl;dr: joepie gewonnen
Ik ook niet, maar check wefutquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:54 schreef ThadCastle het volgende:
Oh ik was weer eens niet ingelogd op WeFut -_-
Aardig team. Maar ik ga die waardeloze flapdrol gaan CAM makenquote:
Maar maar maar, dit team is veel beterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aardig team. Maar ik ga die waardeloze flapdrol gaan CAM makenToch bedankt ik ga wel met mijn 4411 door haha
Nope helaasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar maar maar, dit team is veel beter![]()
Kijk anders of er een op Cam staat toevallig
Zware opleiding, krijgen er Insomnia vanquote:
Okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:01 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga morgen niet naar de uni dus zal wel rond 5 uur dat potje tegen DS2 doen
Slecht. Ik zeg altijd maar zo: ' een dag niet geuni'ed is een dag niet geleefd' .quote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:01 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga morgen niet naar de uni dus zal wel rond 5 uur dat potje tegen DS2 doen
Coins aant verkopen jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:03 schreef ThadCastle het volgende:
Haha er reageert een gast op marktplaats..
Max
Goeien filmquote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:45 schreef Tim86 het volgende:
Django Unchained 2012 720p BluRay x264-SPARKS
[ afbeelding ]
Klote dat Cavani high/high workrates heeft, is dus niet altijd in positie, voor de rest is het een van de beste goedkope spitsen die je kunt hebbenquote:
Lol die reageerde ook op mij! Scam dus!:p das eerst coins dan betalen xDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:03 schreef ThadCastle het volgende:
Haha er reageert een gast op marktplaats..
Max
ja precies zelfde hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:30 schreef DuTank het volgende:
Pfff.. Nooit les om 9 uur, maar wel dan een tentamen geven. Hoe kunnen wij die dan ooit halen?
Ik ook voor de tweede dag op rijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:30 schreef DuTank het volgende:
Pfff.. Nooit les om 9 uur, maar wel dan een tentamen geven. Hoe kunnen wij die dan ooit halen?
Wtfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
Net de meest bizarre finale ooit gespeeld. Ik met mijn Noors/Duitse silverteam, hij met een team met echt 0 balans en vrij matige chem..Lavezzi - Ibra (met pacekaart) - IF Aubemeyang als voorhoede en verder ook overal pace. Zijn eerste bal was een LB+Y die miraculeus aankwam en die scoorde hij via een sweat. Daarna speelde ik hem helemaal zoek, maar bij een 2-1 stand voor mij kreeg ik een bizarre rode kaart voor een tackle van voren op de bal (op het middenveld ook nog) van Diekmeier. Maakte eigenlijk geen zak uit, want in de rest van de wedstrijd liep ik uit naar 5-1. Ineens konden mijn spelers toen niets meer en in een kwartier tijd maakte hij er 4, allemaal kutgoals. Geen pass kwam aan, niemand kwam meer vooruit..echt zo bizar. Twee own goals ook via deflections
Bij 5-5 raakte hij zelfs nog de lat in de laatste seconde. In de verlenging maakte ik gelukkig snel 6-5 via Mlapa en daarna echt schaken..zo kut was dat, maar wel gewonnen
tl;dr: joepie gewonnen
Wtfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wtf
Scripted events ftw Volgende keer dus als je met 5-1 voor staat balletje achterin rond laten gaan en de tegenstander frustreren.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wtf
Scripted events ftw Volgende keer dus als je met 5-1 voor staat balletje achterin rond laten gaan en de tegenstander frustreren.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wtf
Hommoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wtf
om half eenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kevin
Succes zo met je toetsen zeker??
Is EA eindelijk wakker geworden?quote:
quote:
Omdat het player only packs waren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Valt me trouwens op dat HH van gisteren amper impact heeft gehad op de prijzen van consumables.
Dat wist ik dus niet, verklaart een hoopquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat het player only packs waren?
Die gast van Veendam bedoel je? Die gastquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog een keer gekeken naar die Henk bij DwddWat een droeftoeter
Heeft teveel ballen gekopt denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast van Veendam bedoel je? Die gast
Dat kan nooit een slimme voetballer geweest zijn...
Toch wel knap dat ze een man of 100 hebbben weten op te trommelen die serieus nog vanuit die uithoek naar A'dam zijn komen rijden voor een half minuutje binnensmonds mompelen, met een accordeon op de achtergrondquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft teveel ballen gekopt denk ik
Ja het was gewoon triester dan triestquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch wel knap dat ze een man of 100 hebbben weten op te trommelen die serieus nog vanuit die uithoek naar A'dam zijn komen rijden voor een half minuutje binnensmonds mompelen, met een accordeon op de achtergrond
Ik wist niet eens dat Welliton een transfer heeft gemaakt. Lekker man, sterke link met Patoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, er kunnen weer 79 transfers worden toegevoegd: https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=28
Weinig interessante transfers maar er zijn dus weer een paar BPL spelers bij gekomen. Geen 1 speler heeft een UP gekregen maar er zijn wel een paar positiewijzigingen.
Het was in- en intriest ja. Een bestaand melodietje en daar dan een paar zinnetjes op verzinnen. Niet eens een clublied hebben met een originele melodie!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja het was gewoon triester dan triestJe kent je clublied toch wel
En was gewoon een remake van een engels kroegliedje
kijk even op rob hodsons twitterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, er staat maar 1 Manolev op de markt met een 150k bidMaar ze zijn dus eindelijk uit, ik ben benieuwd wie ze nog meer eindelijk hebben getransferd.
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was in- en intriest ja. Een bestaand melodietje en daar dan een paar zinnetjes op verzinnen. Niet eens een clublied hebben met een originele melodie!
Mijn voetbalvereniging (4e klasse zondag) heeft zelfs nog een beter clublied
Matthijs probeerde ze te vriend te houden. Anders zou die kerel met dat telefoonnummer op zijn borst helemaal flippenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JaEcht een fluttekstje ook
En Mathijs zei nog dat het zo'n geweldig bekend clublied was
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Matthijs probeerde ze te vriend te houden. Anders zou die kerel met dat telefoonnummer op zijn borst helemaal flippen
Woon je al in zo'n streek waar het ze niet voor de wind gaat, ga je ook nog dit soort anti-reclame lopen maken voor jezelfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Gaat hij daar ook zitten met zijn overhemd bedrukt
Man man, wat een pijnlijke televisie
Ik hoorde dat er een nieuwe random team ronde startquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat Guus weer eens een fatsoenlijk nummer maakt ipv elke keer hetzelfde![]()
Hoorde jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:30 schreef BDIL het volgende:
Morgen heren
[..]
Ik hoorde dat er een nieuwe random team ronde start
Dat gaat nooit lukken want er zijn 1000en Wellitons die mensen in hun teams hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:44 schreef Revontulet het volgende:
Welliton naar GermioSnel de Russische versie inkopen en pricefixen
Het was ook maar een goede (matige) grap hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken want er zijn 1000en Wellitons die mensen in hun teams hebben
Topvermaakquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zoveel voor een getransferde Manolev betalen
Als ik dat laatste potje win win ik deze rondequote:
Dan heb je het wel verdiend. Ben je de enige die van mij kon winnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik dat laatste potje win win ik deze rondeDe eerste Manolev ging voor 251k
En nu is er 10k op 1 geboden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Fuszy het volgende:
toch niet naar mumford and sons. Had ze in principe voor een vriend van me gekocht en een andere. Als die niet kon dan zou ik met één van de twee gaan. Nu konden ze allebei niet terwijl die eerste aan de telefoon zei dat ik ze moest kopen
.
Toch nog kunnen verkopen aan iemand anders. Anders was t wel een duur geintje
Is ook op zaterdagavond dus kwam al niet goed uit wegens Feyenoord + een verjaardag.
is dat waarom hap je niet een edit?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij die video van Nep downvote ik iedereen die zegt dat 5k packs slecht zijn
Dat was mijn eerste trading methode, rare golds voor 600 of minder kopenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:59 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
2u en 36 min stond er. Wtf
Xboxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:16 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Ik heb 2 miljoen coins te koop voor de xbox. Heb een ing account dus bij ing naar ing overboeking kan ik gelijk de coins overdragen. Standaard prijs. DM maar als je geinteresseerd bent.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:16 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Ik heb 2 miljoen coins te koop voor de xbox. Heb een ing account dus bij ing naar ing overboeking kan ik gelijk de coins overdragen. Standaard prijs. DM maar als je geinteresseerd bent.
Ik koop je account voor ¤10quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:16 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Amai zeg, das toch nie normaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
Ja godver, kon ik aflevering 12 van White collar niet afspelen. Ging ik maar resident evil retribution kijken.
Resident Evil begon ooit goed maar is volledig van het pad gegaan met het verhaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
Ja godver, kon ik aflevering 12 van White collar niet afspelen. Ging ik maar resident evil retribution kijken.
Is al jaren zo iddquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Resident Evil begon ooit goed maar is volledig van het pad gegaan met het verhaal![]()
1e 3 delen gingen nog wel maar Afterlife en Retribution gaan nergens meer overquote:
Dus Torres komt niet naar Vitesse?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea heeft geen interesse als ik het zo hoor bij VI net, maar Chelsea heeft meebetaald en wil (mee)bepalen waar hij naartoe gaat zodat hij niet naar een concurrent gaat.
Opdonderenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:16 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Hoe kan zo iets mis gaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had beter moeten opletten bij wiskunde
Wat is volgens jou wel een representatief aantal wedstrijden dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat heb je vrij snel gezien na 18 wedstrijden!
50/100quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is volgens jou wel een representatief aantal wedstrijden dan?
En wat nou als je maar 50 wedstrijden met iemand speelt? Dan is 18 wedstrijden toch wel genoeg om iets over die overige 32 te kunnen zeggen?quote:
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan na 5 wedstrijden al een oordeel vormen over sommige spelers die ik in mijn team heb.
Klopt, al vind ik het wel vermaak. Gewoon beetje simpel vechten. Maar er komt een nieuw deel? Het was een open einde in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Resident Evil begon ooit goed maar is volledig van het pad gegaan met het verhaal![]()
Ik heb daar een oogje voor jwzquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_maalderink.htmlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik het wel vermaak. Gewoon beetje simpel vechten. Maar er komt een nieuw deel? Het was een open einde in ieder geval.
In 433 is hij nog veel beter.quote:
Robin van Persiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_maalderink.html
Hier voor jou.
Toen ik dat zag dacht ik dat ook jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:08 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
NLENO
Volgens mij kent ie 'm namelijk niet.
Ja, maar je hebt op de PS3 ook spelers die maar een paar dagen in packs zaten zoals Raul Meireles. En die versie van Della Rocca die maar 1 dag in packs zatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Toprak is toch de duurste non-shiny uit het spel?
niet als ik locadia ga prijsfiksenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Toprak is toch de duurste non-shiny uit het spel?
Is die wat waard, Della Rocca van Palermo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt op de PS3 ook spelers die maar een paar dagen in packs zaten zoals Raul Meireles. En die versie van Della Rocca die maar 1 dag in packs zat
Dat weet ik dus niet want hij is nooit op de marktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is die wat waard, Della Rocca van Palermo?Ik heb hem nog
nicequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:32 schreef Revontulet het volgende:
En trouwens, net beoordeling gehad van mijn eindproject. Dikke voldoende, alleen nog een examenopdracht maken over 2 weken en dan heb ik mijn diploma
Ik ga hem voor 50K te koop zettenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet want hij is nooit op de markt
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:48 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb nu gewoon vakantie tot eind augustus
Geniet er maar van. Ik had 2 jaar terug 3 maand vakantie en dat was zomaar voorbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |