PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Wie vind jij dit jaar de beste bronze attacker ?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Stelen van iemand die altijd zegt dat mensen niet opletten
Inb4 Grabbanquote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie vind jij dit jaar de beste bronze attacker ?
Waar was je?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Litmanen heeft hem als vriend op XBLquote:Op maandag 25 maart 2013 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Stelen van iemand die altijd zegt dat mensen niet opletten
Ik bekijk 1x een video van gearsofnl (die video waarvan gisteren de link werd gepost) en meteen wordt zijn kanaal me aanbevolen
No Byung Jun of Benzia (maar daar heb ik weinig wedstrijden mee gespeeld) Met Nouble heb ik de meeste goals gescoord en Grabban is niet meer mijn favorietquote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Medelquote:
Hij zal in de party dan ook wel altijd scheldenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Litmanen heeft hem als vriend op XBL
Ja doe maar, ik zet nu toch bouillonquote:
Geen idee, ze zijn pas sinds gisteren mattiesquote:Op maandag 25 maart 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zal in de party dan ook wel altijd schelden
Ik werd eruit gegooid, toen van Live en toen kon ik niet meer connectenquote:
Honda en die Jap van Inter erachterquote:
Ik vond hem tegenvallenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:07 schreef Wrijfhout het volgende:
Is Lewandovski in Fut net zo'n beest als in seasons?
Ik vind hem wel nice. Alleen Ogbonna voor Barzagliquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hodie kokozieke hybrid man
Sneldheidsprostitueequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind hem wel nice. Alleen Ogbonna voor Barzagli
Ik ozu denk ik SIlva centraal doen en Sirigu op goalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speel al een maand met dit team, doet het goed![]()
[ afbeelding ]
Quote for typoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ozu denk ik SIlva centraal doen en Sirigu op goal
jezusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speel al een maand met dit team, doet het goed![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezusPuur om de Bale's uit divisie 1 bij te kunnen houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Had ik eerst maar ik vind dat Alves het beter doet. Al zijn de meeste keepers poep..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ozu denk ik SIlva centraal doen en Sirigu op goal
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezusIk snap hem nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Llorisquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had ik eerst maar ik vind dat Alves het beter doet. Al zijn de meeste keepers poep..
Is Lloris wat? Misschien zet ik hem op doel
origineel wel, nog nooit een pro league team met random spitsen gezien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is 'm geworden.
[ afbeelding ]
Net een potje met Viatri en Paredes gespeeld, 7-6 (!) verloren, 5 goals van Viatri, maar Paredes is zo fucking nutteloos als spits. Ik maak er nog wel een 3-5-2 bij met Viatri - Araujo en dan Paredes erachter.
Het was trouwens tegen een 4-3-3 met Zaha, Delfouneso en Sterling. Toffe tegenstanders altijd. 14.gif Ik had het na de rust al gehad, toen stond het 3-3.
Het boeit me geen klap, Kev.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
origineel wel, nog nooit een pro league team met random spitsen gezien. [ afbeelding ]
quote:
topquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu trouwens twee keer Wallyson in mijn club, 1x Sao Paulo en 1x Cruzeiro.
[..]
Het boeit me geen klap, Kev.![]()
IF Marchettiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
Wie vinden jullie de beste keeper in FUT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |