Dat heb ik volgens mij ook eens gezegd, op plaatsen waar voedsel is komen ook eierrovers als ratten op af en eenden weten dat instinctief. Volgend jaar maar niet voeren dan?quote:Op maandag 29 april 2013 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet er niet gevoerd worden op de plaats waar ze moeten broeden, maar dat zou mijn instinct als eend zijn
volgend jaar boterhammen over de schuttingquote:Op maandag 29 april 2013 19:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij ook eens gezegd, op plaatsen waar voedsel is komen ook eierrovers als ratten op af en eenden weten dat instinctief. Volgend jaar maar niet voeren dan?
quote:Op maandag 29 april 2013 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
"Hier buurman, ik heb nog 10 kilo voer over"
quote:Op maandag 29 april 2013 12:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:...
Ik heb het bakje maar weer gevuld (heb anders zo'n 4 kg eendenvoer over...), maar ik heb Emma even van mijn ongezouten zienswijze laten weten.
25 kg voer voor 13.95 nou nouquote:Op zondag 28 april 2013 21:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hebben wij in de afgelopen jaar een godsvermogen in die eenden geïnvesteerd (planten, speciaal voer, eendenkorf, deel van het meubilair, stro, enz), leggen ze hun eieren op een simpel bankje. Niet te geloven zeg.
volgens mij was de complete tuin eendvriendelijk gemaakt met planten en korven en zoquote:Op maandag 29 april 2013 19:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
25 kg voer voor 13.95 nou nou![]()
http://www.broekhuizens.n(...)-watervogelvoer.html
Had je gewoon ff dit topic moeten checken![]()
F&F / Waar eendenvoer kopen?
Maar hoe komen ze dan aan hun eten? En daarbij, als ze zo afwachtend voor mijn achterdeur staan, dan moet ik ze toch wel voeren...quote:Op maandag 29 april 2013 19:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij ook eens gezegd, op plaatsen waar voedsel is komen ook eierrovers als ratten op af en eenden weten dat instinctief. Volgend jaar maar niet voeren dan?
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk - ze is nu aan het broeden maar ze komen hun dagelijkse brood dus wel mooi bij ondergetekende halen. Volgend jaar dus anders aanpakken!quote:Op maandag 29 april 2013 21:49 schreef Barbaaf het volgende:
't Is natuurlijk moeilijk te weigeren als die twee zo voor je deur staan maar als ze bij jou kunnen bedelen kunnen ze ook wel elders hun eten opscharrelen, ik zou het bijvoeren echt beperken tot ze zit te broeden en dus moeilijk zelf weg kan.
Hè bahquote:Op maandag 29 april 2013 21:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En als rotte kers op deze totale deceptie troffen we nog een onaangename verrassing in de vijver aan tijdens het verversen van het water:
[ afbeelding ]
Wat een eendenarremoei!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om jullie een indruk te geven voor welke treurnis Emma onze eendenparadijs heeft ingewisseld:
[ afbeelding ]
Ze ligt daar dus op dat bankje, in een rietenmandje waar alleen wat veertjes liggen.
Overigens, ik voelde me echt net een stalker toen ik tussen de schutting door stond te fotograferen...
quote:Op zondag 28 april 2013 19:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:.........Afgesproken dat ik met mijn camera langs ga als de eieren uit zijn gekomen...
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:32 schreef Bucketlist het volgende:
TSE, kan je volgend naar niet zorgen voor lammetjes in de tuin? Die zijn ook lief&schattig en kunnen niet naar de buren vliegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |