PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hee, nie zo he. Anders spreek ik mijn veto uit en mag je niet meedoen.quote:
Ah oke. Dankje voor de hulp iig.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee, nie zo he. Anders spreek ik mijn veto uit en mag je niet meedoen.
@Mathijs, geen idee je kan hebikietsgemist.nl proberen maar ga ervanuit dat dat hetzelfde is.
Jij wordt echt met de dag onsympathiekerquote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
djeetje en quer zijn denk ik in eindhoven geboren
Bij mij laatst een half uurquote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Rijst het volgende:
Godver hoe lang duurt dat completing meestal?
Bij mij ook al tyfus langquote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Rijst het volgende:
Wat heb ik nou weer fout gedaanquote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
djeetje en quer zijn denk ik in eindhoven geboren
Tussen de minuut en 3 uurquote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Rijst het volgende:
Huh is hij ook in Eindhoven geboren?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
Thorb is gewoon gefrustreerd omdat ie homo is.
Zhe Vock?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
GC / ff snel een nederlandse vraag... 2007 al haha
te veel kip gegetenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
Thorb is gewoon gefrustreerd omdat ie homo is.
Ik heb net nog broodje kip doner opquote:Op maandag 25 maart 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
te veel kip gegeten
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-kinderen-gay.dhtml
Pricefixquote:Op maandag 25 maart 2013 21:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Een goede wat?
E. het ligt denk ik aan mij dat ik niet weet wat dat is
Ik ben het ook eens met DS. Misschien 1 potje dan maar doenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
TT, VDM
2 groepen van 3 of 1 groep van 6.
Mening DS2: 1 van 6
Ik vind je een hele toffe kerel maar ik doe niet meequote:
quote:
Hij heeft zelf nog niet aangegeven wat hij zoekt in dit forumquote:
wil je weten wie we gaan pfen?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:40 schreef quer het volgende:
[..]
Ik vind je een hele toffe kerel maar ik doe niet mee
Ja ikwelquote:
npquote:Op maandag 25 maart 2013 21:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Bedankt, afkortingen... Niks voor mij
Ik sla toch over deze keer, probeer juist mijn coins te verkopen...quote:
Monzonquote:
Hoi rijstquote:Op maandag 25 maart 2013 21:45 schreef Fifafan33 het volgende:
[..]
oke pm je email wachtwoord en security key en dan komt alles goed
gr gr
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:45 schreef Fifafan33 het volgende:
[..]
oke pm je email wachtwoord en security key en dan komt alles goed
gr gr
Ik eerst ook, en toen dacht ik fuck itquote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zocht naar een leuke zin om het in te stoppn, maar zo kan het ook.
Het kwam de eerste keer ook aanquote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef Fifafan33 het volgende:
[..]
ik prefereer nasi
[..]
ik prefereer nasi
Ik ben niet autistisch en houd ook van meerder keren, zolang het maar wel met jouw moeder en zusje is.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef Fifafan33 het volgende:
[..]
ik ben autistisch ik hou van meerdere keren
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben niet autistisch en houd ook van meerder keren, zolang het maar wel met jouw moeder en zusje is.
maar ik heb 2 vaders en geen zusjequote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben niet autistisch en houd ook van meerder keren, zolang het maar wel met jouw moeder en zusje is.
Sorry Thorbquote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga eerst eens leren een gifje te posten voordat je zo doet.
Onafhankelijk van de Romeinenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry tegen zon clown van boven de rivieren te zeggen hoor
10 voor 10 geweest, dat betekent even fappenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef Fifafan33 het volgende:
waarom praat die thadcastle niet meer in dit topic?
Dat is alleen op dinsdag, op maandag is het altijd na half 11.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
10 voor 10 geweest, dat betekent even fappen
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef DeWesp het volgende:
Er is toch niks lekkerder dan zo'n 5ATB pacehoertje die in de 2e minuut al begint te shhhhhh'en te verslaan...
Stephaniequote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, dat was VI, nu maar even wachten totdat Cheat on me online staat
Ging hij berichten sturen nadat je had gewonnen?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:01 schreef DeWesp het volgende:
Dat hitler gedoetje zit mijn 5ATB-duitser nogal dwars geloof ik...
Dat vond ik ook wel mooiquote:
Hup kom randomsquote:
Ja, inmiddels al een stuk of 10.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ging hij berichten sturen nadat je had gewonnen?
Dan mag je blij zijn dat je hebt gewonnen, irritanter kan denk ik niet: 5 atb, shhh, pace en een Duitserquote:Op maandag 25 maart 2013 22:03 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ja, inmiddels al een stuk of 10.
Ik heb alleen terug gestuurd: 5ATB hahaha ssssshhh
Ze hadden moeten kappen na 3quote:Op maandag 25 maart 2013 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
Gears of war alle versies gespeeld. Nu niet eens doorgehad dat er een nieuwe uit kwam.
GOW1 was echt leuk, online ook. Twee minder en drie ook.
Toch nog iets in hun 100 jarige jubileum.quote:
Wat doe je nou stoer jongen? Domme kneus. Ga lekker ergens anders de clown uithangenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch nog iets in hun 100 jarige jubileum.
Zo slecht als Feyenoord in het 100 jarig jubileum kan iig nietquote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch nog iets in hun 100 jarige jubileum.
Ga weg pik. Als ik zon hoeren corner tegen krijg. Dan ga ik met mijn paupers zeker sweaten jaquote:Op maandag 25 maart 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik was vergeten dat die Thad natuurlijk ging sweaten. Ik anti-sweat spelen
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
2 schoten heeft die jongen in de rust, 2 goals
Ik voel iets van frustratiequote:Op maandag 25 maart 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou tis nog niet afgelopen, maar als ik dit niet winquote:
Jij bent gewoon een vieze sweaty speler.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga weg pik. Als ik zon hoeren corner tegen krijg. Dan ga ik met mijn paupers zeker sweaten jaKaboul met zn kudhoofd
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer jongen? Domme kneus. Ga lekker ergens anders de clown uithangen
Ja, dat deed hij tegen mij ook 2x al vond ik het minder erg omdat ik won (al waren beide goals twijfelachtig)quote:Op maandag 25 maart 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jij bent ook echt zo irritant met je niet sweatquote:Op maandag 25 maart 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat deed hij tegen mij ook 2x al vond ik het minder erg omdat ik won
Hoezo is dat irritant? Anders zou ik meer winnenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent ook echt zo irritant met je niet sweat
Dat is waar.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo slecht als Feyenoord in het 100 jarig jubileum kan iig niet![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom dan tandjes tuffen op centraal station eindhoven.
Idd, mijn potjes tegen DS waren het leukstquote:Op maandag 25 maart 2013 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo is dat irritant? Anders zou ik meer winnen
Omdat je daarmee mij in een vorm van spelen drukt die ik niet leuk vind.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo is dat irritant? Anders zou ik meer winnen
Ah joh het is Mathijs maar, die durfde 2 weken niet naar college toen bleek dat TimmyTurner op dezlfde uni zat.quote:
True story.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah joh het is Mathijs maar, die durfde 2 weken niet naar college toen bleek dat TimmyTurner op dezlfde uni zat.
Ik heb zelf meer plezier als ik niet sweat hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat je daarmee mij in een vorm van spelen drukt die ik niet leuk vind.
En omdat ik weet dat als ik sweaty ga spelen jij hier gaat lopen huilen, dus doe ik het niet maar daarmee neemt mijn plezier in het spel heel erg af.
En ik nietquote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf meer plezier als ik niet sweat hoor
wat een baas die tedquote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sjonge jongeNaja 2-2, meneer rost de ballen weg laatste kwartier, houdt de bal in de keepers handen
Dat weet ik zelf ook niet want tegenwoordig mag je niet eens meer snelle CBs hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat mijn irritatie trouwens meer komt omdat ik niet precies weet wat sweaty is. En omdat ik me niet graag in een grijs gebied bevind is dat vrij vervelend.
Ja vind je het gek. Mijn is echt niet chill. Jij hebt overal pacequote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sjonge jongeNaja 2-2, meneer rost de ballen weg laatste kwartier, houdt de bal in de keepers handen
Goed hequote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Kamikazie, complimenten. Je bent echt veel beter in trollen geworden de afgelopen tijd
huntelaar is beterquote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht de Pers bij squadbuilder....
Overal Pacequote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Mijn is echt niet chill. Jij hebt overal pace
Ja je ging rondjes lopen met je keeperquote:
ik mag jouquote:Op maandag 25 maart 2013 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer jongen? Domme kneus. Ga lekker ergens anders de clown uithangen
Ik ben niet boos hoorquote:
Een glas, een plas en alles is weer zoals het was.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoorHoort er bij, hij heeft echt een kutteam dus een beetje gerechtvaardigd is het wel
Jij had hier echt wel een fatsoenlijker team van kunnen maken imoquote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
En dan Joris in de goal ja lekker zweten
oh 21=5quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wilde de opstelling van Aad namaken
Mvila is aids en Valbuena komt je spelers niet voorbijquote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij had hier echt wel een fatsoenlijker team van kunnen maken imoEn Mvila en Valbuena zijn ook niet de sloomste
Ik weet niet eens meer welke spelers jij in je team had maar ik had ook een beetje pace met Campbell en Young en daar zei je niks overquote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Brown 86 pace. KAboul pace. Gamberini pace
Wat zijn de voorwaarden? En wat is je huidige team? Maak ik wat beters.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mvila is aids en Valbuena komt je spelers niet voorbijMaar maak jij dadelijk maar een beter team
ben benieuwd
LB Bedimo, RB Fanni, keeper Lloris is al een beginquote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mvila is aids en Valbuena komt je spelers niet voorbijMaar maak jij dadelijk maar een beter team
ben benieuwd
Jawel. Campbell heeft meer pace dan ROnaldo met een +10 kaartje zei k hahaquote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer welke spelers jij in je team had maar ik had ook een beetje pace met Campbell en Young en daar zei je niks over
Wie bedenkt ditquote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
VDM aanwezig?!
De TOTS(rest of the world)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ikquote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
VI: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ca4-c030e3004da7.mp4
Cheat on me:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e0f-7c42e7d42208.mp4
Gewoon rechtermuisknop en opslaan als..las hier straks dat iemand het niet kon downloaden ofzo?
Hahaha slechtquote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
VDM aanwezig?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belachelijke ratings, zelfs voor TOTS begrippenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
VDM aanwezig?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft 87 pace dus dat valt wel meequote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel. Campbell heeft meer pace dan ROnaldo met een +10 kaartje zei k haha
Yilmaz 88quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Belachelijke ratings, zelfs voor TOTS begrippen
En welke mongool komt er met Moisander dan
Time-out van je verbinding dan. Download eens Free Download Manager en haal hem daarmee binnen..die voorkomt datquote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik
Maar als ik dat doe loopt hij altijd na 40mb vast en krijg ik een foutmelding
twitter:Joey7Barton twitterde op maandag 25-03-2013 om 22:17:10Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality... reageer retweet
mertens deserve better ratingquote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
VDM aanwezig?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het weer die tijd van het jaar?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
Zal ik weer een speler verzinnen die we met zn allen gaan pricefixen?
Liever een bestaande speler.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
Paar relletjes links en rechts, wat leven in de brouwerijquote:Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van het jaar?
mag ik dan je ronaldo lenenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Paar relletjes links en rechts, wat leven in de brouwerijLaten we eens gek doen.
inb4 mensen die zeggen dat je er nooit wat van baktquote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je staat wel verdiend voor, ik bak er niks van dit potje
je bakt er nooit wat vanquote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je staat wel verdiend voor, ik bak er niks van dit potje
En weer 2-2quote:
nice misschien kan ik dan ook iets winnenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel gebleken dat iedereen van iedereen kan winnen met random teams
Lijkt me wel een keertje wat. Nog meer gegadigden voor op de xbox?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
Doe jij die goal ff uploaden?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
Lol. Eerste helft voor mij. Tweede voor TT. 2-2 weer
Kom eraanquote:
Gratzquote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad en ik krijg een zoontje![]()
![]()
![]()
Zo blij![]()
![]()
![]()
En het lijkt helemaal gezond te zijn
Feliquote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
Zo blij![]()
![]()
![]()
Ja idd. Tweede helft viel het net jouw kant op. Eerst helft mijn kantquote:Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe jij die goal ff uploaden?
Allebei een goede goal, een lucky
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
Zo blij![]()
![]()
![]()
2quote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft iedereen nu eigenlijk gespeeld? Ik al 5 dus ik moet alleen nog tegen Thad
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
Zo blij![]()
![]()
![]()
4 en 5 puntenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft iedereen nu eigenlijk gespeeld? Ik al 5 dus ik moet alleen nog tegen Thad
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Als je total chemistry 100 is maakt het totaal niets uit als er een paar spelers tussen zitten met 5/7 chemistry. Het enige voordeel voor een speler met 9 chemistry is de boost die hij krijgt.
Daarom ook de random Eto'o
[..]
Gratz
quote:
quote:
Thanksquote:
Je mocht alleen de 3 random spelers niet wisselen toch? Heb ik hier een paar keer gelezen dacht ikquote:
nicequote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
Zo blij![]()
![]()
![]()
Nee uberhaupt geen wisselsquote:Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mocht alleen de 3 random spelers niet wisselen toch? Heb ik hier een paar keer gelezen dacht ik
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
Zo blij![]()
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keertje wat. Nog meer gegadigden voor op de xbox?
Ook niet bij een rode kaart ofzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee uberhaupt geen wisselsDan is heel het idee weg van hybrids maken. Krijg je beetje EA toernooien idee
Nee geen wisselsquote:
ik zei toch dat ie wel goed wasquote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/154316809
Vitolo
Paredes, Vrsicquote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Viatri in 3-5-2 binnen voor 650c. Die had ik niet verwacht.Stond bij mijn watch list.
Iemand een leuk team in gedachten?
[ afbeelding ]
Die dus.
Ik ga wat spelers opzoeken die ik er apart nog in wil.
Costa op cam?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
Viatri in 3-5-2 binnen voor 650c. Die had ik niet verwacht.Stond bij mijn watch list.
[ afbeelding ]
Die dus.
Silvers.quote:
Vrsic ken ik helemaal niet, lookin' good.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Silvers.
[..]
Vrsic ken ik helemaal niet, lookin' good.
__
Pursuit of Happiness op de radio.![]()
timmy is gewoon een splashdodgerquote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo'n goal scoren tegen Timmy![]()
Mij sweaty noemen
chrissmoovehahaaaa.mp3
Ik wil namen zien.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:00 schreef leoon. het volgende:
Trouwens vandaag ook de eerste wedstrijd met me nieuwe team, de stroot IF enzo.
Wat denk jeDe stroot direct eraf met rood
Vrsic, Kurtic en Sventoquote:Op maandag 25 maart 2013 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil namen zien.
Barazite, en de spitsen ken ik. Wie is die CDM en die LM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:06 schreef leoon. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik.Of kom je niet uit dat relnichtendorp?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Je snapt het inderdaad nietquote:Op maandag 25 maart 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij komt uit Drenthe. Export eindhovenaarquote:Op maandag 25 maart 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paredesquote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus.
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij komt uit Drenthe. Export eindhovenaar
quote:
Ja, 1x een voorzet op Pato en 1x kon hij zo doorlopen omdat ik dom verdedigdequote:Op maandag 25 maart 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM is wel dodelijk effectief johzeker als ik dat hoor van DS ook
Molins is goed hoor. Vargas moet gewoon spits of CAM..dit is nutteloos. Maak er dan een ander team mee..quote:Op maandag 25 maart 2013 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Molins.![]()
Vargas op CDM.
Ik weet het. Eigenlijk moet Kanu op CDM, maar ik wil al maandenlang Vargas uitproberen en het liefst op CAM, maar dan kunnen Viatri en Araujo niet samen spielen.
quote:
Ik ben het volledig met je eens.quote:Vargas moet gewoon spits of CAM..dit is nutteloos. Maak er dan een ander team mee..
Jouw schoten waren niet echt allemaal vrije kansen maar geflatteerd welquote:Op maandag 25 maart 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou GG vdm7-2
Maar wel beetje geflatteerd
Lloris 1 redding de hele wedstrijd, in de 90ste minuut
Sirigu 9 ofzo
Nou die paar ballen tegen de paal hadden er ook wel in gemogen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw schoten waren niet echt allemaal vrije kansen maar geflatteerd welbarreto zijn goaltje was wel mooi
Echt wel, van Wanyama komt geen bal aan. Brown stond op Cam, niet echt zijn positie denk ik.quote:
Haha ja, 3 ballen achter elkaar op de paal/keeperquote:Op maandag 25 maart 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou die paar ballen tegen de paal hadden er ook wel in gemogen.
Ja dat was wel een mooie, die van Gamberini van mij was ook nog wel goed te doen, beetje een wanhoopsschot
ik zei toch dat toffe teams kut spelenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik weer gelijk tegen iedereenTegen VDM en DS 1x gewonnen 1 x verloren, tegen Thad 2x gelijk
![]()
IF Hooper is wel goed, maar heeft pace nodig bij hem in de buurt. UP Wanyama en UP Brown zijn kut met peren, zelfde geldt voor Gerrard. Coutinho is een koning, Lloris ook.
Kutteam gaat de transferlist op
Jaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zei toch dat toffe teams kut spelen
Nee want spelers kunnen natuurlijk niet niet bij iemands speelstijl passenquote:
Je middenveld is vrij aanvallendquote:Op maandag 25 maart 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wat zeggen jullie, yay or nay?
Das wat anders dan zeggen dat ze kut zijn/niks kunnenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want spelers kunnen natuurlijk niet niet bij iemands speelstijl passen
Alleen Danny is echt aanvallend. Middenveld is prima in balans imo.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je middenveld is vrij aanvallendJe hebt wel een sterke verdediging, dus miss kan die het opvangen. Die spits ken ik niet
Danny 7 Chem zo trouwens?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen Danny is echt aanvallend. Middenveld is prima in balans imo.
Als ik zeg dat ze kut zijn, is dat voor mij natuurlijk. Ik zie ook echt wel aan de stats dat ze goed zijn. Wanyama liep bij mij alleen maar voor rond, voelde trager en schot en passing was slecht in die 6 wedstrijden. Dan vind ik hem kut jaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das wat anders dan zeggen dat ze kut zijn/niks kunnen
3-2 voor mijquote:
Pinilla schijnt best goed te zijn en ik wilde hem altijd al proberenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je middenveld is vrij aanvallendJe hebt wel een sterke verdediging, dus miss kan die het opvangen. Die spits ken ik niet
Eninho LM want ziekelijke longshotsquote:Op maandag 25 maart 2013 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan maar. Vargas wil ik nog steeds proberen en zo kan ik de spitsen nog switchen als het niet bevalt. Ik heb Lukaku nog in mijn club en dan is Benteke snel gekocht.
Dus, potje?quote:
Je kan ook nog Vidal en dan Marchisio opschuiven natuurlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Pinilla schijnt best goed te zijn en ik wilde hem altijd al proberenover het middenveld ben ik ook nog niet uit, mischien een vleugje Pogba ofzo.
Ik weet het, prima speler.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eninho LM want ziekelijke longshots
Ze doen gewoon elke week alsof dat zo isquote:Op maandag 25 maart 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, dat was Cheat on me voor deze week. Ik zei vorige week dat het nu echt begint maar dat is toch niet zo, volgende week begint het echt
Het is een paar weken terug al begonnenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, dat was Cheat on me voor deze week. Ik zei vorige week dat het nu echt begint maar dat is toch niet zo, volgende week begint het echt
Ja domme AA9quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |