Ja, ik vond het jammer dat die klootviolen je longcat vernachelde.quote:
ik ben een kutviool, ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ja, ik vond het jammer dat die klootviolen je longcat vernachelde.
Jawel, waarom denk je dat in onze vlag rood is?quote:
konjo bamomaquote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef Bombvis het volgende:
GC / Sneeuwtjeem, neemt afscheid van FOK! - hou je eens aan je woord en tyf op
Versier jij zo je vrouwen?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zou je met een Turk willen trouwen?
Hoe kom je erbij "zomaar"? Haha.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zou je met een Turk willen trouwen?
Ik haat niemand gekkie!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef RoW_0 het volgende:
watisdeze wrom ga je turke hate bn je rasistish ofzo?
Vrouwen zijn goedkoop in bergen ofnie?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd. Ik zoek geen vrouw. Ik vraag het uit interesse.
Dat geloof ik best.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:08 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik haat niemand gekkie!
Ik voel me vandaag een Turk, omdat ik Turkish gekookt heb.
Manti, maar het is niet echt bepaald makkelijk. Je hebt echt tijd nodig voor dat te maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.Wat heb je gekookt?
Of eerder jou :pquote:Op maandag 25 maart 2013 23:09 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Deponeer daar de turken maar in.
Tell me about it. Mijn ma doet er ook zo lang over.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Manti, maar het is niet echt bepaald makkelijk. Je hebt echt tijd nodig voor dat te maken.
Gatver!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Jij bent een Mesut.
En laat je uithuwelijken aan je neefje
Maak jouw mamalief ook Manti dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tell me about it. Mijn ma doet er ook zo lang over.
Natuurlijk. That's what Turkish people do.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Maak jouw mamalief ook Manti dan?
wel, in een grotere prul dan :pquote:Op maandag 25 maart 2013 23:12 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf als prullenbak niet in mijn eigen prullenbak stoppen.
verstop je in een prul :pquote:
eigenlijk niet. Maar vooruit!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar bedoeling was toch turks te doen in dit topic?
ofzoiets
Je scheld me toch niet uit he?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:28 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
eigenlijk niet. Maar vooruit!
Merhaba arkadaslar,
Ben iyem!
Misschien ooit een keer.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef polderturk het volgende:
Turken, Marokkanen en Nederlanders...... zijn broeders 4life
Heb ik hier te maken met een goede Turk?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:42 schreef polderturk het volgende:
[..]
Genetisch zijn de verschillen heel klein tussen alle volkeren. We zijn allen broeders.
Ditquote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef polderturk het volgende:
Jazeker! Goed zijn is mijn mottoquote:Op maandag 25 maart 2013 23:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Heb ik hier te maken met een goede Turk?
Helemaal gestoord ?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef polderturk het volgende:
Nee. Half....quote:
Doe dat nou niet dan! Het ging net een beetje goed en dan komt er weer zo'n hoge witte puntmuts aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |