SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef satecl het volgende:
Suarez maakte ajax kampioenDerksen snapt er echt geen hol van
Suarez is nooit kampioen geworden bij ajax.
Ah, jij hebt het ook door.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
suarez heeft ajax nog nooit kampioen gemaakt
Siem de Jong welquote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
die vent is knettergek die moet je niet willen hij bijt mensen in het lichaam wat een idioot verbannen van de veldnequote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef satecl het volgende:
Sterker nog toen Suarez wegging verloor Ajax geen wedstrijd meer dat seizoenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef satecl het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef satecl het volgende:
Je ziet gewoon al dat het een baas in wording was.quote:
Sindsdien heeft Bakkal geen spiegelbeeld meerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Suarez zijn liefdesbeet bij bakkel bracht de passie terug binnen de selectie
quote:
OEH AH OEH AHquote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
THEY DON'T LIKE US WE DON'T CARE
Geen enkele speler die nu nog voetbalt is kampioen geworden met Feyenoord.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
Suarez is toch nooit kampioen geworden met Ajax?
Nee ging toch half jaar daarvoor weg?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef DonRaja het volgende:
Huh, Suarez is toch nog nooit kampioen geweest?
volgens mij ook niet. mail al gestuurdquote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef DonRaja het volgende:
Behalve bij Nacional dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef DonRaja het volgende:
OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWA!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OEH AH OEH AH
owe owe owe owe owe owe
carequote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
HOESEN HEEFT GESCOORD BIJ JONG ORANJE
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
volgens mij ook niet. mail al gestuurd
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele speler die nu nog voetbalt is kampioen geworden met Feyenoord.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
niet zo gay doenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OEH AH OEH AH
owe owe owe owe owe owe
Had niet anders verwacht.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Sightorsson was voor zijn blessure de man die Pelle deed vergeten bij AZ. Alleen na zijn blessure die 15 maanden duurde is hij op 40% van wat hij was, precies hetzelfde is met Boerrigter gebeurd.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Goeie spits, past beter bij Ajax dan Sigthorsson.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad op de sportschool, daar wil ik meer van horen!
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De laatste échte baas die jullie hebben gehad:
[ afbeelding ]
Die vent heeft ergens last van, kan niet anders.. waarom moet hij GVD elke dag van de daken schreeuwen dat hij naar de sportschool gaatquote:Op maandag 25 maart 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad op de sportschool, daar wil ik meer van horen!
quote:
Ja en PSV heeft de beste selectie toch? Ik ben het vrij weinig eens met jou.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sightorsson was voor zijn blessure de man die Pelle deed vergeten bij AZ. Alleen na zijn blessure die 15 maanden duurde is hij op 40% van wat hij was, precies hetzelfde is met Boerrigter gebeurd.
Omdat hij rayonhoofd is #laagvliegenderoofvogelquote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die vent heeft ergens last van, kan niet anders.. waarom moet hij GVD elke dag van de daken schreeuwen dat hij naar de sportschool gaat
Wim kijkt er diep inquote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Aad kijkt altijd naar zijn glas
Dit ja. Van mij hoeven ze het al niet meer te worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Er is ongelooflijk veel kampioensstress bij PSV.
Daarom is het ook een zekerheidje dat ze het niet worden.
#leugensquote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die vent heeft ergens last van, kan niet anders.. waarom moet hij GVD elke dag van de daken schreeuwen dat hij naar de sportschool gaat
Op papier zeer zeker ja, welke club in de Nederlandse competitie heeft dan een betere selectie volgens jou?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en PSV heeft de beste selectie toch? Ik ben het vrij weinig eens met jou.
Dat komt omdat er geen krant achter hen staat. Zelfs het Eindhoofse dagblad niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
Er is ongelooflijk veel kampioensstress bij PSV.
Daarom is het ook een zekerheidje dat ze het niet worden.
Nee joh:quote:
quote:
jaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Komt dat artikel van Veenstra nog? Ik wacht al.
T zou zo jouw vrouw kunnen zijn iddquote:Op maandag 25 maart 2013 20:55 schreef Shreyas het volgende:
Kantineheldin...en ja hoor: een vet wijf, kort pittig kapsel, nerdbrilletje en een uitstraling van Fred Kroket
Integendeel, trouwens 99% zeker dat ze lesbisch isquote:Op maandag 25 maart 2013 20:55 schreef TheSolution het volgende:
[..]
T zou zo jouw vrouw kunnen zijn idd
idd jaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Extra stevig applaus.
Verborgen bash van Genee.
Jij denkt dat jouw vrouw lesbisch is?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Integendeel, trouwens 99% zeker dat ze lesbisch is
Zou deze mevrouw af en toe ook een flinke kutscheet laten?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Johan krijgt hem niet omhoog van die vrouw hoor, zelfs onze grote geilneef René niet. Dus hoezo charmant?
Krijg jij hem wel omhoog door haar?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Johan krijgt hem niet omhoog van die vrouw hoor, zelfs onze grote geilneef René niet. Dus hoezo charmant?
Om nooit meer te stoppen met eten.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zou de kantineheldin adviseren denken jullie?
Ajax en Feyenoord.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op papier zeer zeker ja, welke club in de Nederlandse competitie heeft dan een betere selectie volgens jou?
Ik heb geen vrouw, wie heeft je dat wijs gemaakt?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Jij denkt dat jouw vrouw lesbisch is?_!
Ik snap niet zo wat daar tof aan is, komt nogal asociaal over als je het aan mij vraagt. "quote:Op maandag 25 maart 2013 20:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh:
Milko, nog met een kater, met zonnebril op, peukie in z'n mond. Stopt met z'n sportwagen bij het trainingscomplex van FC Groningen, klapt wat Paco Rabanne op z'n ongeschoren gezicht en loopt een duidelijk pissige Westerhof zonder hem aan te kijken voorbij.
In het weekend erna gewoon 2x scoren en gaan bieren.
quote:
Haha ik zie het aan je hoofd, hier heb je nu al spijt van.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou deze mevrouw af en toe ook een flinke kutscheet laten?
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar tof aan is, komt nogal asociaal over als je het aan mij vraagt. "
Had niks tegen de beste man, maar hier onder-waardeer je de Scandinavische helden
Nee jij wel?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijg jij hem wel omhoog door haar?
En die Mesutquote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef satecl het volgende:
Bij Gijpie kan niemand er wat van. Behalve Barcelona.
Idd, de Xavi's de Messi's en de Iniesta's.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef satecl het volgende:
oezilquote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef satecl het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ik zie het aan je hoofd, hier heb je nu al spijt van.
wat? wie ben jij en waar heb je het over?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
Ze mochten willen dat ze zijn talent hadden
Verdedigend op zich is Ajax iets beter dan PSV, Middenveld en Aanval is veel minder, we hebben momenteel niet eens een echte spits.quote:
Saaie harde werkertjes zonder enig karakter. Geef mij types als Djurovski maar, schijt aan alles, maar wel presteren als het moet. Dat zijn de momenten waarbij de Granquisten van deze wereld door het ijs zakken.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik snap niet zo wat daar tof aan is, komt nogal asociaal over als je het aan mij vraagt. "
Had niks tegen de beste man, maar hier onder-waardeer je de Scandinavische helden
Als Groningen supporter moet je je klassiekers kennen . blijkbaar nietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat? wie ben jij en waar heb je het over?
Johquote:
neequote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef eens een tegenargument om de mening van j0rdiiii te ontkrachten. Dat zou wel leuk zijn.
Feyenoord en Ajax leveren aan Oranje, PSV aan Jong Oranje.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verdedigend op zich is Ajax iets beter dan PSV, Middenveld en Aanval is veel minder, we hebben momenteel niet eens een echte spits.
Feyenoord heeft een goede verdediging + Pelle, het middenveld en de rest van de aanval is niveau FC Utrecht ofzo.
Heb ik net gedaanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef eens een tegenargument om de mening van j0rdiiii te ontkrachten. Dat zou wel leuk zijn.
quote:
Kut nou eens op jongequote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Beach het volgende:
ik moest hier posten van Geo4kant
dus bij deze: hoi
Vind ik ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet? Erg laf vind ik dat.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Haha gifje maken van die beweging van Johan
Willems, Marcelo, Derijck en Hutchinson is in praktijk niet zo goed maar op papier klinkt het heel aardig hoor.quote:
Lens en Strootman spelen bij Oranje.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax leveren aan Oranje, PSV aan Jong Oranje.
Het is dat dm's plaatsen verboden is, anders had ik je dm wel gepost als bewijs.quote:
Ik lach j0rdiii alleen uit om zijn voetbalkennis. Lijkt mij toch duidelijk waarom.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom geef je dan niet je mening waarom je het niet eens met j0rdiiii bent.
Mertens is helemaal niet zo goed als het lijkt, Matavz is te statisch.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lens en Strootman spelen bij Oranje.
Bij PSV spelen ook Internationals als Toivonen, Mertens en Matavz.
Lastig gedrag staat niet gelijk aan karakter. Spelers als Nevland, Granqvist en stenman hadden echt wel karakter, maar blijkbaar niet op de manier die jou aanspreekt. Types die schijt aan alles hebben, hebben we nu ook, Bacuna, Kappelhof etc. Alleen kunnen die niet voetballenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Saaie harde werkertjes zonder enig karakter. Geef mij types als Djurovski maar, schijt aan alles, maar wel presteren als het moet. Dat zijn de momenten waarbij de Granquisten van deze wereld door het ijs zakken.
Ja, dat is waar ja. Echt superspelers zijn dat.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Willems, Marcelo, Derijck en Hutchinson is in praktijk niet zo goed maar op papier klinkt het heel aardig hoor.
Mertens heeft geen basisplaats bij de Belgen. Toivonen en Matavz zouden in elk ander land geen international zijn. Tenzij bij Curling.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lens en Strootman spelen bij Oranje.
Bij PSV spelen ook Internationals als Toivonen, Mertens en Matavz.
Ja het middenveld van PSV is veel beter dan Ajax en Feyenoord.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verdedigend op zich is Ajax iets beter dan PSV, Middenveld en Aanval is veel minder, we hebben momenteel niet eens een echte spits.
Feyenoord heeft een goede verdediging + Pelle, het middenveld en de rest van de aanval is niveau FC Utrecht ofzo.
Omdat je er zelf natuurlijk geen ene reet van snapt en dan maar loopt te trollen en te zieken.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lach j0rdiii alleen uit om zijn voetbalkennis. Lijkt mij toch duidelijk waarom.
Mertens is matig tegen de topploegen maar tegen de kleine ploegen pakt hij wel punten voor PSV. Ze zeggen wel eens: "Je wordt kampioen tegen de kleintjes"quote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens is helemaal niet zo goed als het lijkt, Matavz is te statisch.
zie mn laatste reactie, is eigenlijk ook hier antw op.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Groningen supporter moet je je klassiekers kennen . blijkbaar niet
Ik ben super mad.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je er zelf natuurlijk geen ene reet van snapt en dan maar loopt te trollen en te zieken.
[ afbeelding ]
vd Vaart, niet gezien.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef satecl het volgende:
Was er gisteren nog Derksen &... ? En met wie?
PSV is nooit zeker van een overwinning.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mertens is matige tegen de topploegen maar tegen de kleine ploegen pakt hij wel punten voor PSV. Ze zeggen wel eens: "Je wordt kampioen tegen de kleintjes"
Ja, het grootste fabeltje in de voetballerij.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mertens is matig tegen de topploegen maar tegen de kleine ploegen pakt hij wel punten voor PSV. Ze zeggen wel eens: "Je wordt kampioen tegen de kleintjes"
Dus jij vindt het repertoire van Jean Claude van Damme, Sylvester Stalone, Arnold Schwarzenegger en Steven Seagal niet goed?quote:
Wie herinnert zich over een aantal jaar al die dertien in een dozijn Scandinaviërs nog?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Lastig gedrag staat niet gelijk aan karakter. Spelers als Nevland, Granqvist en stenman hadden echt wel karakter, maar blijkbaar niet op de manier die jou aanspreekt. Types die schijt aan alles hebben, hebben we nu ook, Bacuna, Kappelhof etc. Alleen kunnen die niet voetballen
overigens waren de glorieuze dagen van Djurovski ook kort
Kan dat ff in spoilertags.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken het einde al van Money ball. Dat het ze toch nog lukt
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef satecl het volgende:
Was er gisteren nog Derksen &... ? En met wie?
[GGMM-open-deur.jpg]quote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is nooit zeker van een overwinning.
Nou als de huidige situatie aanhoud zeker nog lang!quote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie herinnert zich over een aantal jaar al die dertien in een dozijn Scandinaviërs nog?
Ajax toch ook niet? Heb je gezien hoe vaak we gelijk hebben gespeeld? En zelfs als we met 2 goals verschil voorstaan (Heracles, AZ, Vitesse) is een overwinning niet zekerquote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is nooit zeker van een overwinning.
nopequote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erg leuk, maar wil je eens een goed onderbouwde mening geven aan j0rdiiii?
Ook op papier klinkt het niet heel aardig.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Willems, Marcelo, Derijck en Hutchinson is in praktijk niet zo goed maar op papier klinkt het heel aardig hoor.
Dank je.quote:
Ik zal het aanpassen, PSV is nooit zeker van puntwinst.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax toch ook niet? Heb je gezien hoe vaak we gelijk hebben gespeeld? En zelfs als we met 2 goals verschil voorstaan (Heracles, AZ, Vitesse) is een overwinning niet zeker
Ja ok, daar heb je een punt... Maaskant is vakkundig de route Veendam aan het volgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nou als de huidige situatie aanhoud zeker nog lang!
nopequote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht argument, Kan je dan echt geen goed onderbouwde mening geven?
Je meent het.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet. Ik kan alleen losse kreten roepen.
Zit het in de familie? Kan je niet op een cursus?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet. Ik kan alleen losse kreten roepen.
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit het in de familie? Kan je niet op een cursus?
Ik hoop dat er een dag komt dat je je mening goed kunt onderbouwen.
Geef eens antwoord op mijn vraag, waarom lukt het je nou niet om een serieuze en concrete mening te geven? Dat je het niet kan is natuurlijk grote onzin.quote:
Joh, ga nog ff een uurtje door andersquote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag, waarom lukt het je nou niet om een serieuze en concrete mening te geven? Dat je het niet kan is natuurlijk grote onzin.
Thijs denk het beter te weten dan zijn hoofdredacteur.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-03-2013 om 21:03:32Op #VITV werd net gesuggereerd dat #VanBommel na dit seizoen stopt. Dat is nog niet het geval. Van Bommel heeft nog geen beslissing genomen reageer retweet
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, ga nog ff een uurtje door anders
Simpele ziel.
terechte klacht dit.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het ook verschrikkelijk want VI ging niet door
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Simpele ziel.
Ik dacht ook al, laat dat joch zijn tering bek eens houden.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Simpele ziel.
Ja vriend ik weet niet wat het is. Misschien moet ik speciale hulp vragen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag, waarom lukt het je nou niet om een serieuze en concrete mening te geven? Dat je het niet kan is natuurlijk grote onzin.
Houd je bek man, ik heb geen zin in jouw mening.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Simpele ziel.
Doe het maar snel, ik hoop op beterschap.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja vriend ik weet niet wat het is. Misschien moet ik speciale hulp vragen.
Werkelijk niemand zit op die van jou te wachten. Al een uur niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek man, ik heb geen zin in jouw mening.
Dat hoop je niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe het maar snel, ik hoop op beterschap.
Ik zit ook niet op jouw mening te wachten, ik vraag alleen wat dieper door.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werkelijk niemand zit op die van jou te wachten. Al een uur niet.
Stuur Wilfred een sms'je.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil dat rondo filmpje nog een keer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |