Dit.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:20 schreef Pvoesss het volgende:
Nieuwetijdskinderen.. dat is gewoon een naampje om maar niet je eigen verantwoordelijkheden te nemen
quote:Nieuwetijdskinderen zijn overgevoelige, hoog sensitieve kinderen. Zij voelen emoties en verdriet van anderen heel sterk. Vaak hebben deze kinderen een vorm van paranormale begaafdheid. Ook ADHD kinderen, met de vormen ADD en PDD-NOS, en Autistische kinderen vallen onder de Nieuwetijdskinderen, dit omdat hun problematiek in de meeste gevallen dezelfde achtergrond heeft: overgevoeligheid.
Ah kom op, dit is toch niet serieus te nemen.. Bron. Zijn dus gewoon kutkinderen die opgroeien en daarna volwassen worden, maar dat moet een naampje krijgen en zie daar, nieuwetijdskinderenquote:Het grote aantal overgevoelige kinderen heeft te maken met allerlei invloeden van deze tijd, zoals stralingen van computers, Gsm’s, tv’s, tl-buizen, de stressmaatschappij, de eetgewoontes die we hebben, alle toevoegingen in ons voedsel waar deze kinderen overgevoelig voor zijn en daar een allergie of intolerantie voor ontwikkelen. Kinderen met een suikerintolerantie kunnen door het eten van suiker ADHD-gedrag vertonen. Kinderen kunnen ontregeld zijn door inentingen. Er zijn tal van aanwijsbare redenen mogelijk, maar helaas ook redenen die niet direct aanwijsbaar zijn.
quote:In het algemeen kun je van nieuwetijdskinderen zeggen:
Ze bekijken de wereld op een andere manier.
Ze hebben een uitgesproken rechtvaardigheidsgevoel en een sensor voor leugens
leven volgens een eigen innerlijke waarheid.
Ze geven andere oplossingen, ze zien vaak hoe dingen beter kunnen worden
gedaan, waardoor ze “systeembestrijders” lijken.
Ze worden gefrustreerd door systemen die ritueel zijn en die geen creatief
denken vereisen.
Ze voelen jouw angst, onzekerheid, boosheid, en reageren daarop (ook al heb je
het daar niet over gehad).
Ze weten dat er meer is tussen hemel en aarde.
Ze kunnen vaak communiceren met ” gidsen”, engelen, natuurelementen, dieren,
planten en bomen.
Ze kunnen als geen ander over je grenzen heengaan.
Ze willen weten, kennis opdoen.
Wie zegt hier iets over nu?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:22 schreef Niccy het volgende:
Nou dat denk ik niet, heb nu toch ook de verantwoordelijkheid genomen om naar mezelf te kijken en te realiseren waarom ik iets op een bepaalde manier doe?
Lul toch niet zo slap, man.quote:En ik snap dat niet iedereen daar open voor staat voor nieuwetijdskinderen maar dat ligt meer bij die persoon, dan aan de benaming
Zou het op een andere toon en met een argument kunnen, misschien?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie zegt hier iets over nu?
[..]
Lul toch niet zo slap, man.
Je gaat al de fout in met je eerste zin, heeft niks met sociale vaardigheden te maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef Klaploper het volgende:
Waarom doe je alsof sociale vaardigheden zo speciaal zijn? Is het niet zo dat 'normale' mensen dit gewoon onder de knie hebben en er niet over nadenken? 'Jullie' snappen niet waarom dit zo vanzelfsprekend is en hechten er daarom zoveel waarde aan. Normale mensen kunnen wel zo rationeel met emoties omgaan, maar nemen er enkel de moeite voor als ze stoned zijn.
Ik reageerde dan vooral op de post van littledrummergirl, waarvan ik de strekking zelf ook herkende als omschrijving van dolfijnenkinderen. Of welke naam je ze ook geven wil.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:09 schreef Trippii het volgende:
[..]
Je gaat al de fout in met je eerste zin, heeft niks met sociale vaardigheden te maken.
Dolfijnkinderen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:25 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik reageerde dan vooral op de post van littledrummergirl, waarvan ik de strekking zelf ook herkende als omschrijving van dolfijnenkinderen. Of welke naam je ze ook geven wil.
Die quote gaat m.i. toch vooral over sociale vaardigheden.
Bewijs.. JETZT!!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:18 schreef Niccy het volgende:
Ik wil graag de wereld beter maken en iedereen laten geloven dat er meer is dan alleen wat je kan zien. Er is namelijk meer.
Wie niet?...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik heb moeite om mijzelf als zoiets neer te zetten maar ik zou zeggen dat ik aan een hoop kenmerken voldoe.
Altijd al dat onbestemde gevoel gehad..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |