quote:Op maandag 25 maart 2013 19:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik gooi krantjes boy. Eindhovens Dagblad.
Goed, die mountainbike kan ik van m'n centen over maart betalen. Ik heb de winter 2 wijken gegooid, en daar flink mee lopen cashen. Gitaar van gekocht en flink wat gespaard, maar nu komen de winterbonussen binnen, en ik ben medio februari met die wijk gekapt, maar hij stond tot maart op mijn naam. Daarom strijk ik nog 70 euro bonus op voor die wijk. Dus 70*2 bovenop mijn normale loon maakt 330 ofzo. - 185 - 40(telefoon) houd ik nog 105 over. Die moet ik dan maar opzij zetten voor andere shit.
Hier snapte ik dus niks van.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga naar een pandjeshuis met shit, dee ik ook vandaag sluit die al om 16:30 wat een tijd
nopequote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Basisschool ondergespoten met hakenkruizen
geweldig weer is
denk godverdomme na manquote:
wat is mer zo erg aan je kan er molen van makenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope
[..]
denk godverdomme na man
Holocaust, fakking grappig hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is mer zo erg aan je kan er molen van maken
is het niet zo danquote:Op maandag 25 maart 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Holocaust, fakking grappig hoor.
Ik heb er een van 3500.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:18 schreef nodig het volgende:
Ik wil een dikke game pc kopen van 1300 euries.
Je auto kost al na een jaar dat bedrag nogmaals door onderhoudquote:Op maandag 25 maart 2013 19:21 schreef Amoeba het volgende:
En overigens kan ik zowel die auto, mountainbike als vakantie betalen. En dan heb ik nog wel wat geld over, kom dan nog een heel end met die gamebak van je voor 1300.
Kloptquote:Op maandag 25 maart 2013 19:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je auto kost al na een jaar dat bedrag nogmaals door onderhoud
that's what i saidquote:Op maandag 25 maart 2013 19:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je auto kost al na een jaar dat bedrag nogmaals door onderhoud
Hoe oud ben je dan? Verdiend toch 150 ofzo in de maand?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Fulltime student en parttime krantenjongen
en ondertussen geld krijgenquote:
Ik zweer het, ik had het door toen ze 'pure alcohol' gingen drinken, en niet doodgingen. Ze zijn nep, accepteer het.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is geen normale huidskleur, wtf
Je maintiendrai
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zou er doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is geen normale huidskleur, wtfGroot fan van User Wotte
Eens een wortel, altijd een wortel.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alleen in Put Your Hearts Up is ze een wortel ja.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan kan je ook een wortel in je holletje stoppen.
Tieft op.quote:
Nee maar even serieus: ik vind dat je echt de weg kwijt ben als je make-up over je hele lichaam gaat smeren zodat je oranje wordt.quote:
quote:
quote:
Ik vind dat soort dingen respectloos jaquote:
slijm'zequote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even naar de AH, slijmen bij de baas
het is maar een grapje hoor, get over itquote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen respectloos ja
Gayquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.funny-games.biz/unfair-mario.html
Kutspel
als ik mijn make up eraf ga halen lijk ik soms op een pandaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je doet iets fout als je een panda krijgt
Ik vind meisjes zonder make-up op leuker dan meisjes met, want dat ziet er veel leuker uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik mijn make up eraf ga halen lijk ik soms op een panda
En onder de douche altijdquote:Op maandag 25 maart 2013 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik mijn make up eraf ga halen lijk ik soms op een panda
Verkapte: wij hebben seks onder de douche postquote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
En onder de douche altijd
Geniaal ditdat
Nee ik zie er leuker uit met make up, true storyquote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind meisjes zonder make-up op leuker dan meisjes met, want dat ziet er veel leuker uit.
Eerder verveling en poging tot trollen, maar ik word er steeds slechter in.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Pizza weer lekker aan het menstrueren?
Vast niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik zie er leuker uit met make up, true story
Neequote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Verkapte: wij hebben seks onder de douche post
Samen douchen is standaard seks?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Verkapte: wij hebben seks onder de douche post
ik kan echt niet zonder de deur uitquote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké bij sommige mensen wel, bij anderen niet
omdat het tijd scheelt en tijd is geldquote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zou je anders samen douchen.
Om schoon te worden en water en tijd te besparen?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Om schoon te worden en water en tijd te besparen?
OMG wij zijn tweelingquote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat het tijd scheelt en tijd is geld
Hamer bbyboy weetquote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Om schoon te worden en water en tijd te besparen?
Bij mij wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Er passen bij mij geen twee mensen comfortabel onder de douche.
sinds wanneer staat het besparen van tijd gelijk aan comfort?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Er passen bij mij geen twee mensen comfortabel onder de douche.
Gezellig, en gewoon omdat het kan... en de redenen wat de rest al zegt ditdatquote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hier passen geen twee mensen onder denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sinds wanneer staat het besparen van tijd gelijk aan comfort?
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb je plan om mij te vergassen wel door
gewoon buikje inhoudenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hier passen geen twee mensen onder denk ik
Wat dat tax en promi seks hebben onder de douche?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Altijd grappig die ongefundeerde aannames van pizza
Ah hier wel gaat prima, 2 douchekoppenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hier passen geen twee mensen onder denk ik
Zo gemeenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Blijf het grappig vinden... mijn douche heeft een eigen wil en probeert mensen knock-out te laten gaan
echt we hebben geen seks onder de douche en dit is echt serieusquote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat dat tax en promi seks hebben onder de douche?
Sorry maar de enige verhalen over samen douchen die ik ken zijn seksverhalen.
Ik geloof je wel hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
echt we hebben geen seks onder de douche en dit is echt serieus
Lijkt me ook niet echt chill ofzoquote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
echt we hebben geen seks onder de douche en dit is echt serieus
hahahaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt chill ofzo
waaromquote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
Kom hier US / [US] Slowchat #107 Geo is een baas
waaromquote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
Kom hier US / [US] Slowchat #107 Geo is een baas
ja, zo is mijn douchequote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo gemeen
Ik kan zondag de 31e na het eten btw bij jou slapen
Dit, en met andere bezigheden krijg je ook alleen water in je smoel... nee is geen succesquote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug met dat water
Kan me er geen voorstelling van maken wat stugheid betreft.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje stug met dat water
ja alleen het nadeel van een open raam is die kouquote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja, zo is mijn douche
naja douchen met raam open ging perfect
Nice
andere bezighedenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit, en met andere bezigheden krijg je ook alleen water in je smoel... nee is geen succes
Eet je maandag dan nog wel hier trouwens?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen het nadeel van een open raam is die kou![]()
Hoewel ik hier ook altijd met open raam douche
Ja vind ik ook wel leuk keertje extra snelweg
bed is wel ideaal jaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan me er geen voorstelling van maken wat stugheid betreft.
Gewoon in bed
ja dan ga ik in de avond naar huisquote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eet je maandag dan nog wel hier trouwens?
Ja de trein blijft goedquote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
andere bezigheden
Gewoon lekker in de trein hier
oh oke dan is het goedquote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom geloof je me nietik geloof je ik vind het geloofwaardig klinken
Oke is goedquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan ga ik in de avond naar huis
hahaha matras op de grond gooienquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja de trein blijft goedtenzij die teveel tjoek tjoek doet, dan geen trein
Neehoorquote:
Ja leuk hequote:
Ach werkt wel perfectquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha matras op de grond gooien
I don't carequote:
Hahahaha soms komt dat geluid en zie ik jouw kop en dan moet ik heel erg mijn lach inhoudenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach werkt wel perfect
Want die herrie...als het te erg word ga ik er op letten ditdat
quote:
Er zitten hier vrouwen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor
Maar als het hier lekker druk zie ik het nut van ergens anders heen gaan.
Wow twee op dit momentquote:
Ik ben niet trots op mijn eerdere FOK!-dagenquote:
ikquote:
hoe bedoel jequote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op mijn eerdere FOK!-dagen
Ja maar soms gaat het ook uit het niets 10x erger ditdatquote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahahaha soms komt dat geluid en zie ik jouw kop en dan moet ik heel erg mijn lach inhouden
Ja ookquote:
Mijn oude topics weet je nog?quote:
quote:
die gordijnen waren wel echt heel ergquote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar soms gaat het ook uit het niets 10x erger ditdat
maar soms let ik er ook totaal niet op...
Soms vergeet je wat dingen... geluiden of soms gordijnen
Oh die. ach schijtquote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ook
[..]
Mijn oude topics weet je nog?
[..]
Pizza_Pepperoniquote:
Ach boeiend..quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die gordijnen waren wel echt heel erg
Nu moet alleen stefan nog eens bellen en dan is het feest compleetquote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach boeiend..
2e keer al...
en weet stiekem wel zeker dat het nog wel eens gaat gebeuren, want je ziet het ik pak zelfs nog even drank en zelfs dan zie ik het niet![]()
Ligt eraan of de persoon in kwestie er ook graag over praat.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Sof ik hoop op een chick hè.
En praat continu over seks. Dat werkt niet echt zeker?
Dat is dus het probleem.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt eraan of de persoon in kwestie er ook graag over praat.
grapje togquote:
quote:
Wat is het probleem?quote:
Dan hebben we alles gehadquote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nu moet alleen stefan nog eens bellen en dan is het feest compleet
ja tog XD XD ik dagt al, wrm reageert hij sow raar :S :Squote:
oh oke.quote:
garpig tog xd ik was ff in de war tog :s :Squote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tog XD XD ik dagt al, wrm reageert hij sow raar :S :S
quote:
Alles ging goed en wel totdat mijn vader perse moest vragen of ik wel vaak genoeg naar school ging.quote:
wowquote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Alles ging goed en wel totdat mijn vader perse moest vragen of ik wel vaak genoeg naar school ging.
Maar alsnog was alles rustig en kalm omdat mijn mentor zo'n fucking held is door aan mijn kant te staan en te helpen te zeggen dat ik ontzettend getalenteerd ben en ik voor mn eigen toekomst moet kiezen waar ik mij het prettigst voel
En als de volgende opleiding me niet bevalt kan ik ook nog gewoon terugstromen van waar ik het heb achtergelaten hier
godverdomme
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Alles ging goed en wel totdat mijn vader perse moest vragen of ik wel vaak genoeg naar school ging.
Maar alsnog was alles rustig en kalm omdat mijn mentor zo'n fucking held is door aan mijn kant te staan en te helpen te zeggen dat ik ontzettend getalenteerd ben en ik voor mn eigen toekomst moet kiezen waar ik mij het prettigst voel
En als de volgende opleiding me niet bevalt kan ik ook nog gewoon terugstromen van waar ik het heb achtergelaten hier
godverdomme
conclusie: je had je helemaal niet zo druk hoeven te maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
godverdomme
jepquote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
conclusie: je had je helemaal niet zo druk hoeven te maken.
ergere dingenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan hebben we alles gehad
Ach er komen vast nog wel ergere dingen... stel je voor dat ik vrijdag het slot niet had gecontroleerdecht dan had ik hier nooit meer beneden kunnen komen als peter er is
feestquote:
ik snap je nietquote:
je bracht mij daardoor ook in de war :S :Squote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
garpig tog xd ik was ff in de war tog :s :S
geen idee eigenlijk... maar erger dan het gordijn open laten.... goede vraag eigenlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ergere dingenzoals? Je maakt me bang
Nja dat peter naar binnen zou stormen zou niks kunnen overtreffenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk... maar erger dan het gordijn open laten.... goede vraag eigenlijk
Je moet een zin beginnen met een hoofdletter, en eindigen met een punt.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
je bracht mij daardoor ook in de war :S :S
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
volgens mij is de moeder er weer. spreek jullie weer vanaf andere oppasadresje
Nee klopt.. hij houd nu al niet op over hoe trots die is dat die vrijdag op de deur klopte en blijft vragen waarom de muziek zo hard staat terwijl ik al 100x het antwoord heb gegevenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nja dat peter naar binnen zou stormen zou niks kunnen overtreffen
ik zie zijn kop al voor me HAHAHA IK HEB OP DE DEUR GEKLOPT EN NU HEB IK TAX DOORquote:Op maandag 25 maart 2013 20:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee klopt.. hij houd nu al niet op over hoe trots die is dat die vrijdag op de deur klopte en blijft vragen waarom de muziek zo hard staat terwijl ik al 100x het antwoord heb gegeven
Wedden dat die dat gerust op een verjaardag ook weer gaat vragen
heb donderdag gesprek, dan hoor je het wel weerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mooi toch, stop je nu meteen met de opleiding of maak je het jaar af?
Ja zoiets jaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie zijn kop al voor me HAHAHA IK HEB OP DE DEUR GEKLOPT EN NU HEB IK TAX DOOR![]()
Hahaha tering dat wordt erg en ik lach er nu al omquote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zoiets jadie vent is erg...
Zie het hem gerust nog wel trots vertellen als onze ouders meeten
"Ik had ze door en ging op de deur kloppen"
"oh? wij horen altijd de trein voorbij komen"oke ik stop
Ach zodra die gaan meeten gaat wel gezellig wordenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha tering dat wordt erg en ik lach er nu al om
wat zei peter danquote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach zodra die gaan meeten gaat wel gezellig worden, mijn ouders leek het in ieder geval heel leuk
Je bent nieuwe zieltjes aan het strikken? Maar het maakt niet uit man, ze heeft al een vriendquote:
vera is niet nieuw manquote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent nieuwe zieltjes aan het strikken? Maar het maakt niet uit man, ze heeft al een vriend
Ow niks raars, gewoon dat het hem gezellig leekquote:
Tax in zijn jonge jaren:quote:Op maandag 25 maart 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahahaha mijn stagebegeleider aan zijn zoontje: hoe was het op school?
Zoontje: GAAT JE NIKS AAN
wat een baas
maar ze heeft een vriend?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tjacka is haar aan het hosselen toch?
Oh haha mooizoquote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow niks raars, gewoon dat het hem gezellig leek
[..]
Tax in zijn jonge jaren:
"zelfde als altijd"
"Niks boeiends"
"vraag je dit echt elke dag?"
"leuk" (yay liegen, naja beveiligings opleiding was wel leuk
)
"stom" (gaat naar boven zoals altijd)
jupik was best erg wat dat betreft
haha, hoi :dquote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoi nieuwe vriendin uit een dorp met stadsrechten.
hoiiiiiiiiquote:
quote:
Juist wel. Even een korte samenvattingquote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is niet zo leuk om op een forum te posten
waquote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Juist wel. Even een korte samenvatting
Afgelopen jaar havo gehaald, toen begonnen met vwo, daarmee gestopt sinds 2 maanden.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Soon... The attack of the hamsters
2 jaar terug havo gedaan, toen opleidinkje geen succes.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar havo gehaald, toen begonnen met vwo, daarmee gestopt sinds 2 maanden.
Nu ga ik dus niet naar school, ik fitness 5 x per week en ik hardloop ook ongeveer zo vaak zodat ik niet voor de tv ga chips eten haha
Verder heb ik in de zomer waarschijnlijk wel weer een baantje, ijsjes geven aan mensen :p
en jij?
hamtaroquote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Soon... The attack of the hamsters
staat hij nu ook bij jou dan? Gezichtsboek doet echt sloomquote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of Peter een opmerking maakt als die die foto ziet
Yupquote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
staat hij nu ook bij jou dan? Gezichtsboek doet echt sloom
hehequote:Op maandag 25 maart 2013 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2 jaar terug havo gedaan, toen opleidinkje geen succes.
Nu geschiedenis, en ben gestopt met fitnessen want kniebanden afgescheurd en wordt nu dik.
Ik werk in de kaas, al weet ik niet hoe lang ik dat baantje nog heb.
Ik ben 19quote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
heheoke. pijnlijk ja..
Kaas stinkt. Hoe oud ben jij dan?
Post je normaal dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
okeee
[..]hoi
Ben niet zo van de slowchat gaat me echt veel te snel hahaha
maak jij een panda ui dan, anders neem ik die van Hamerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je moet wel panda, die is 8 april jarige ditdat dus bijna tegelijk en panda is cool
Ik ben alleen te lui voor bewegende ditdatquote:Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maak jij een panda ui dan, anders neem ik die van Hamer
ja nee dan houdt het opquote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben alleen te lui voor bewegende ditdat
Omg ik moet een stan UI, die is cool
aaawh zo liefquote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze?Heb er echt een hele zooi
zo schattigquote:Op maandag 25 maart 2013 20:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze![]()
Misschien dat ik die zelf ooit nog eens neem
Hahaha waarschijnlijk snap je er niks van als ik dat probeer uit te leggenquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahaha waarschijnlijk snap je er niks van als ik dat probeer uit te leggenik heb het idee dat je anders praat dan waar ik vandaan kom zegmaar :p
Ik kom uit hoorn/enkhuizen. West-Friesland maar in noord-Holland. Maar zonder accent hoor, alleen sommige woordjes.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahaha waarschijnlijk snap je er niks van als ik dat probeer uit te leggenik heb het idee dat je anders praat dan waar ik vandaan kom zegmaar :p
Horkje komt ook uit die buurtquote:Op maandag 25 maart 2013 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom uit hoorn/enkhuizen. West-Friesland maar in noord-Holland. Maar zonder accent hoor, alleen sommige woordjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |