Nou ik ben me een shit tegen gekomen in ladesquote:Op maandag 25 maart 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig
mijn rotzooi staat nog steeds in mn kamer overal verspreid. Ben al een week bezig met opruimen
oh toevallig, iemand raad mij net aan om CMD te volgen in groningen (nadat ik havo heb gehaald) omdat het zo goed/leuk blijkt te zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Communicatie & Multimedia Design. Alleen het wordt in courses gegeven en elk aspect van de course wordt gegeven door 1 leraar. Dus die weet alles half. En uiteindelijk kunnen we ook alles half
Heb ik het nu verpest, want dat zou ik wel heel tragisch vindenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen dan had ik je nog schattig gevonden
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pizza![]()
gelukkig![]()
![]()
Naar school geweest?
Dankjequote:Op maandag 25 maart 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
TAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEEEEEEERD![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een baan op schipholquote:
Als het daar ook in die courses wordt gegeven zou ik het zelf niet doen. Is wel leuk zo extreem breed, maar daarnaquote:Op maandag 25 maart 2013 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh toevallig, iemand raad mij net aan om CMD te volgen in groningen omdat het zo goed/leuk blijkt te zijn
Op naar groningen dus RJ!
whehe ja ik ookquote:Op maandag 25 maart 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik ben me een shit tegen gekomen in lades
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje
Heb er echt niet normaal veel zin in
[..]
Nee vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een baan op schiphol.
Onder andere vliegtuigen doorzoeken op drugs en dergelijke
AAH NICEquote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Echt leuk! Ook veel uitdagender dus motiverend.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje
[..]
ik wil het ook niet om die reden dus ( dat het zo breed en commercieel is )quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het daar ook in die courses wordt gegeven zou ik het zelf niet doen. Is wel leuk zo extreem breed, maar daarna
Samen studio huren dan?
Zijn er al 2 weg hierquote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
whehe ja ik ookgewoon alles in een vuilniszak doen
Maar die staat oo nog steeds op mn kamer
ik zal jou eens bij het afval dumpen XD XDquote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Trollscience het volgende:
kap eens met al die kutplaatjes in de op te dumpen
Die aap stond er al in, ik vond 'm wel leuk. Jij mag ook wel vertegenwoordigd worden immers.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef Trollscience het volgende:
kap eens met al die kutplaatjes in de op te dumpen
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die aap stond er al in, ik vond 'm wel leuk.
Dat is wel heel veelquote:
doodsbedreiging gerapporteerd bij meldpunt negrofobiequote:Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zal jou eens bij het afval dumpen XD XD
Luiaard manquote:Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die aap stond er al in, ik vond 'm wel leuk. Jij mag ook wel vertegenwoordigd worden immers.
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 25 maart 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook röntgenapparaten naar naakte meisjes kijken?
ok gr grquote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doodsbedreiging gerapporteerd bij meldpunt negrofobie
quote:En nogmaals, naast minors die je kunt kiezen en het best wel gericht maakt mag je bij deze studie zelf kiezen wat je wilt leren, wat best wel uniek is.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietgeen behoefte aan ook
Oude lakens, een dekbed en nog wat kleren vullen goedquote:
Doe je dat bij het afval dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oude lakens, een dekbed en nog wat kleren vullen goed
aw.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietgeen behoefte aan ook
Dankjequote:Op maandag 25 maart 2013 18:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
aw.
En gefeliciteerd met aangenomen zijn en zulke onzin![]()
Je moet er 3 kiezen en die liggen uiteindelijk best ver uit elkaar. En naar mijn smaak te veel communicatie tegenover Multimedia en Design.quote:
Wat wil je later eigenlijk gaan doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet er 3 kiezen en die liggen uiteindelijk best ver uit elkaar. En naar mijn smaak te veel communicatie tegenover Multimedia en Design.
Yupquote:
Totaal afgeschreven jog. Kunnen ze bij de kringloop niks mee. Spijkerbroeken draag ik tot ik op mijn onderbroek zit. Wel gekocht zonder wassing enzo.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet er 3 kiezen en die liggen uiteindelijk best ver uit elkaar. En naar mijn smaak te veel communicatie tegenover Multimedia en Design.
quote:als je onder courses verstaat: lessen waar je je vrijwillig voor kunt aanmelden om sommige zaken te leren dan ja
Je kan dat dan beter bij punten afgeven waar ze die kleding vervolgens aan mensen in derde wereld landen geven, dat is beter dan ze zomaar weggooienquote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Totaal afgeschreven jog. Kunnen ze bij de kringloop niks mee. Spijkerbroeken draag ik tot ik op mijn onderbroek zit. Wel gekocht zonder wassing enzo.
Spijkerbroeken helemaal uitdragen zodat er leven in zit
voorgesleten spijkerbroeken met gaten kopen
Radio/TV-productiequote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat wil je later eigenlijk gaan doen?
Ik kijk eigenlijk niet zo naar mn eigen broekenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Totaal afgeschreven jog. Kunnen ze bij de kringloop niks mee. Spijkerbroeken draag ik tot ik op mijn onderbroek zit. Wel gekocht zonder wassing enzo.
Spijkerbroeken helemaal uitdragen zodat er leven in zit
voorgesleten spijkerbroeken met gaten kopen
Vlak voor mijn huis staat zo een bakquote:Op maandag 25 maart 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan dat dan beter bij punten afgeven waar ze die kleding vervolgens aan mensen in derde wereld landen geven, dat is beter dan ze zomaar weggooien
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 25 maart 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan dat dan beter bij punten afgeven waar ze die kleding vervolgens aan mensen in derde wereld landen geven, dat is beter dan ze zomaar weggooien
*heeft Levi's Raw Denim aan zijn kont hangen voor ¤130quote:Op maandag 25 maart 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet zo naar mn eigen broekenmijn fijnste broek kun je halen bij de H&M voor 10 euro
ja qmusicquote:
Mijn duurste kleding stuk is denk ik 40 euroquote:Op maandag 25 maart 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*heeft Levi's Raw Denim aan zijn kont hangen voor ¤130*
edit:dit klonk behoorlijk lullig nvmquote:Op maandag 25 maart 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*heeft Levi's Raw Denim aan zijn kont hangen voor ¤130*
H&M-broeken zitten nooit goed bij mijquote:Op maandag 25 maart 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet zo naar mn eigen broekenmijn fijnste broek kun je halen bij de H&M voor 10 euro
De courses in de propedeusefase staan vast. Tevens is alles hier slecht geregeld. Iets herkansen? Mail maar wat, krijg je de opdracht. Me reet, wacht al 6 weken, wel leesbevestegingen gehad van de mailquote:
Ja had hem gekocht voor 80 hoorquote:
Die grijze van tien euroquote:Op maandag 25 maart 2013 18:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
H&M-broeken zitten nooit goed bij mij
Bij meisjes is het vaak sowieso goedkoper, tevens ben ik een junkie wat betreft prints op T-shirts en hoodiesquote:Op maandag 25 maart 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn duurste kleding stuk is denk ik 40 euro
Ligt aan de situatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat zou je doen, als je van te voren wist dat je dat niet kon falen
Maar als de goedkope bij je ook heel mooi staanquote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
Broeken heb ik geld voor over omdat die altijd goed moeten zitten, t-shirts haal ik desnoods bij Primark
De 3 leukste meisjes die ik ken tegelijk op een date vragen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga het niet eens proberen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar als de goedkope bij je ook heel mooi staan
Ik koop liever meer dan een duur dingquote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij meisjes is het vaak sowieso goedkoper, tevens ben ik een junkie wat betreft prints op T-shirts en hoodies
kwartet XD XDquote:Op maandag 25 maart 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De 3 leukste meisjes die ik ken tegelijk op een date vragen.
Ditquote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
Broeken heb ik geld voor over omdat die altijd goed moeten zitten, t-shirts haal ik desnoods bij Primark
Maakt niet uit, zolang ze van Obey-once zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij meisjes is het vaak sowieso goedkoper, tevens ben ik een junkie wat betreft prints op T-shirts en hoodies
meh. Ligt ook wel aan de kwaliteit dan vind ikquote:Op maandag 25 maart 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik koop liever meer dan een duur ding
O ik snap 'm nu pas:quote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is vaak het verschil tussen jongens en meisjes. Maar heb ook 15 t-shirts liggen bijvoorbeeldquote:Op maandag 25 maart 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik koop liever meer dan een duur ding
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zie Rock hier in de hoek van mijn laptop, dat is hoe wij rollen
Heb aardig wat van Obey liggenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang ze van Obey-once zijn.
wat ben je toch een schatjequote:Op maandag 25 maart 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O ik snap 'm nu pas:
-wereldheerschappij, dan kan ik alles doen.
-mensheid tot slaaf maken, dan kan ik nog meer doen.
-mijn staat op angst en terreur bouwen, want dan zorg ik dat ik alles kan blijven doen.
hey stalin whatsuppquote:Op maandag 25 maart 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O ik snap 'm nu pas:
-wereldheerschappij, dan kan ik alles doen.
-mensheid tot slaaf maken, dan kan ik nog meer doen.
-mijn staat op angst en terreur bouwen, want dan zorg ik dat ik alles kan blijven doen.
uitchecken, ik denk dat je checken bedoeltquote:Op maandag 25 maart 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb aardig wat van Obey liggen
Pimpalicous Living moet je ook uitchecken
Naar een veiling gaan met een paar van mijn schilderijen en ze laten geloven dat ik daar minstens een miljoen per stuk voor zou moeten krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee ik kies dan gewoon degene waarmee het het meest kliktquote:
Als je hetzelfde zou kiezen als ik zou dat niet nodig zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 18:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wat ben je toch een schatje
Ik zou vwo afmaken met mijn huidige profiel en dan geneeskunde gaan studeren.
zo zoquote:Op maandag 25 maart 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik kies dan gewoon degene waarmee het het meest klikt
Kan beidenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
uitchecken, ik denk dat je checken bedoelt![]()
?
Merken zijn voor mensen met te veel geld en te weinig leuke dingen om het anders aan uit te geven.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb aardig wat van Obey liggen
Pimpalicous Living moet je ook uitchecken
Of gewoon stoer willen doen met hun labeltjesquote:Op maandag 25 maart 2013 18:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Merken zijn voor mensen met te veel geld en te weinig leuke dingen om het anders aan uit te geven.
ja nouquote:Op maandag 25 maart 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je hetzelfde zou kiezen als ik zou dat niet nodig zijn
Misschien zou ik ook wel een perfecte staatsinrichting ervan maken waarin ik de staat steeds minder bevoegdheden geef tot op het punt waarop mensen werkelijk vrij zijn.quote:
nawhquote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja noumet wat ik nu doe ook
maar ik blijf toch wel zitten dit jaar
Of je zet een tandje erbij voor scheikundequote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja noumet wat ik nu doe ook
maar ik blijf toch wel zitten dit jaar
ik denk niet dat ik daar gelukkiger van wordquote:Op maandag 25 maart 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of je zet een tandje erbij voor scheikunde
oke sorry hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
/care. Ik ben toch ziek nu dus ik kan er niets aan doen.
Tofquote:Op maandag 25 maart 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze heb ik.
[ afbeelding ]
Typography
Je kent me zo goedquote:Op maandag 25 maart 2013 18:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wist dat je dr leuk zou vinden
ik zoek het voor je op
quote:
Nou ik vind shirts van Obey of The Hundreds gewoon mooier dan iets van de C&A.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Merken zijn voor mensen met te veel geld en te weinig leuke dingen om het anders aan uit te geven.
ja jessica albaquote:Op maandag 25 maart 2013 18:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kent me zo goed
Mijn favoriete kledingstuk was een wollen trui, die mijn vader eergister in de wasmachine had gedaan, en nu te klein is. rip
Scheikunde is het enige leuke vak dat ik nog heb omdat we elke les practicum doen, en het altijd eindigt met zoveel mogelijk dingen bij elkaar gooien terwijl de leraar niet kijktquote:Op maandag 25 maart 2013 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik daar gelukkiger van wordEN STIK IN JE SCHEIKUNDE
Gewoon veel dragen en altijd laten luchten, blijft weinig hangen aan denim qua geur. Na een tijd kort en koud wassen, komen de fades tevoorschijnquote:Op maandag 25 maart 2013 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja jessica alba
https://www.google.nl/sea(...)alba+2013&gs_l=img.3..0l2j0i24l8.530.3002.0.3138.17.16.0.0.0.0.344.2646.3j3j6j2.14.0...0.0...1ac.1.7.img.3sY7nDQCq78
awww, truien moet je ook niet in de was doen dan komen ze er altjd verpest uitnet zoals goede jeans
quote:
quote:
Ik doe mijn jeans eigenlijk wel altijd in de was denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja jessica alba
https://www.google.nl/sea(...)alba+2013&gs_l=img.3..0l2j0i24l8.530.3002.0.3138.17.16.0.0.0.0.344.2646.3j3j6j2.14.0...0.0...1ac.1.7.img.3sY7nDQCq78
awww, truien moet je ook niet in de was doen dan komen ze er altjd verpest uitnet zoals goede jeans
ik weet niet wat jullie met scheikunde doenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Scheikunde is het enige leuke vak dat ik nog heb omdat we elke les practicum doen, en het altijd eindigt met zoveel mogelijk dingen bij elkaar gooien terwijl de leraar niet kijkt
En je mag met je mobiel in zijn les
wejooo expert enzquote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon veel dragen en altijd laten luchten, blijft weinig hangen aan denim qua geur. Na een tijd kort en koud wassen, komen de fades tevoorschijn
Weet ik niet, wij doen gewoon reactievergelijkingen, zouten en covalentie, periodiek systeem en we hebben een paragraafje ergens in een volgend hoofdstuk met mol erinquote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet niet wat jullie met scheikunde doenwaarom hebben jullie nog geen mol gehad?
Covalentie, wat was dat ook al weerquote:Op maandag 25 maart 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik niet, wij doen gewoon reactievergelijkingen, zouten en covalentie, periodiek systeem en we hebben een paragraafje ergens in een volgend hoofdstuk met mol erin
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
ogod
klaarmaken en naar dat gesprek op school
wish me luck babes
Ik doe geen neuk met kleren, ik krijg geld van mijn ouders, koop kleren met een homoverkoper, ga naar huis en trek het aan.quote:
Het komt wel goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
ogod
klaarmaken en naar dat gesprek op school
wish me luck babes
Homoverkoperquote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik doe geen neuk met kleren, ik krijg geld van mijn ouders, koop kleren met een homoverkoper, ga naar huis en trek het aan.
Kan je niet iemand anders lastigvallen met nietszeggend geblaat over nietszeggende nummers van nietszeggende artiesten.quote:
Wassen is eigenlijk gewoon slecht voor kleren. Mijn shirts was ik ook met de hand.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik doe geen neuk met kleren, ik krijg geld van mijn ouders, koop kleren met een homoverkoper, ga naar huis en trek het aan.
dat kregen wij zeg maar vorig jaarquote:Op maandag 25 maart 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik niet, wij doen gewoon reactievergelijkingen, zouten en covalentie, periodiek systeem en we hebben een paragraafje ergens in een volgend hoofdstuk met mol erin
Yeah sure, even kijken wat mijn accountnaam wasquote:
Niet zeuren.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kan je niet iemand anders lastigvallen met nietszeggend geblaat over nietszeggende nummers van nietszeggende artiesten.
Dankjewel.
nee nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kan je niet iemand anders lastigvallen met nietszeggend geblaat over nietszeggende nummers van nietszeggende artiesten.
Dankjewel.
Tof. Welke server?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah sure, even kijken wat mijn accountnaam was
Het aantal bindingen dat een atoom kan maken, heeft te maken met het aantal elektronen in de buitenste schil.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Covalentie, wat was dat ook al weer
goedquote:
Zou het niet wetenquote:
Ja die hebben goede ideeën en ik heb wel stijl en ik ga niet met een random meisje shoppenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Homoverkoper
Neem gewoon een vriendin mee als je echt geen stijl hebt.
Heb je geen vriendinnen?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die hebben goede ideeën en ik heb wel stijl en ik ga niet met een random meisje shoppen
de maandag kan niet beterquote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
goedalleen ik heb het opeens koud
met jou? Gaat de maandag nog goed?
Wij ook maar nu uitgebreider.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat kregen wij zeg maar vorig jaar
5.9.97.82:27056quote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou het niet wetenTijd niet gespeeld en in multiplayer altijd met vrienden in een private server
ik vind het zo hatelijk om te 'shoppen' met andere mensenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die hebben goede ideeën en ik heb wel stijl en ik ga niet met een random meisje shoppen
Hij is aan het updaten, ben er zoquote:
nicequote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de maandag kan niet beter
Hij is bijna voorbij dusjamaar hij ging an sich best snel en heb zin in dit lange weekend
Dit. Laat mij nou maarquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind het zo hatelijk om te 'shoppen' met andere mensen![]()
gewoon niet.
Jawel maar dan moet ik er meer dan een meenemen want die willen niet zonder elkaar en 10/10 dan wordt het zo dat ze zelf kleren gaan zoeken en ik alsnog zelf moet doen.quote:
vrijdag niet maar maandag welquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nicevrijdag en maandag vrij zeker?
Dit inderdaadquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind het zo hatelijk om te 'shoppen' met andere mensen![]()
gewoon niet.
Douchen jijquote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet douchen maar het is zo koud dus ik wil mn kleren niet uitdoen maar douchen is lekkah.
#struggles
Connection refused: connectquote:
Jezus, wat kost het, ¤20?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
Dit is een account van mijn broertjes
die pipola dus
Doe je mee?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb nog wel een hamachi server voor jullie
play.mcspacecraft.nl:25565quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Connection refused: connect
Wij hebben een Minecraft Maartenquote:
passwortquote:
Ik weet niet johquote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus, wat kost het, ¤20?
praat je broertje duits?quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij hebben een Minecraft Maarten
Jongen die altijd in de pauze op zijn laptop zit te minecraftengeen idee hoe hij heet, dit klonk leuk
duitse jongenquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jahaa ik ga al
NIET ZO KATTIG VERDOMME
Tot zo
Ja maar hier zitten d'r wel meer, echt belachelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij hebben een Minecraft Maarten
Jongen die altijd in de pauze op zijn laptop zit te minecraftengeen idee hoe hij heet, dit klonk leuk
Neeeeeeeee joh.quote:
Want mensen uitlachen vanwege hun hobbies is wel normaal?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar hier zitten d'r wel meer, echt belachelijk.
Ze worden niet eens uitgelachen ook, zo normaal dat het al is.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik speel geen computerspellen alleen FIFA.
Stoere G.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is gewoon te sneu voor woorden je zou het met eigen ogen moeten zien.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want mensen uitlachen vanwege hun hobbies is wel normaal?
Fifa is dan ook geen spelletje fifa is pure nare ziekte op een blu-rayquote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Fifa is dan ook geen spelletje fifa is pure nare ziekte op een blu-ray
HEIL HITLER hequote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar hier zitten d'r wel meer, echt belachelijk.
Ze worden niet eens uitgelachen ook, zo normaal dat het al is.
HAHAHAHHAhahaquote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand op die server heet OmgevallenFiets
Schrok
Zelfs dat is geen reden om iemand uit te lachen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit is gewoon te sneu voor woorden je zou het met eigen ogen moeten zien.
[..]
cracked graag ik ben skeerquote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zeg server opzetten voor FOK!kers?
Ik speel Black Ops 1 (PS3) en Fifa '13 (PS3). Alhoewel Fifa 13 hier nu toevallig ligt, maar niet van mij is.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Eerlijk je ziet mij eerder call of duty oid spelen dan fifa
Ik lach ook extreem hoogbegaafde kinderen uit, zo grappig hoe sommigen zich gedragen. Schattig wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zelfs dat is geen reden om iemand uit te lachen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef supersof het volgende:
eten doei.
en dan oppassen dus weet niet of ik dan kan komen.
ik ook black ops 1 is gewoon leuk en niet persé goed of baanbrekend ofzoquote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik speel Black Ops 1 (PS3) en Fifa '13 (PS3). Alhoewel Fifa 13 hier nu toevallig ligt, maar niet van mij is.
PS3?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook black ops 1 is gewoon leuk en niet persé goed of baanbrekend ofzo
Dus dat maakt het een goed spel?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik speel Black Ops 1 (PS3) en Fifa '13 (PS3). Alhoewel Fifa 13 hier nu toevallig ligt, maar niet van mij is.
[..]
Dat ben ikquote:Op maandag 25 maart 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand op die server heet OmgevallenFiets
Schrok
Oh mijn broertje weet hoe het moet en die is er nietquote:
Black ops 1 was leuk, demolition spawntrappen met ene hele party, een keer 141 op 2 gegaanquote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik lach jou uit. Met je muzieksmaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik lach ook extreem hoogbegaafde kinderen uit, zo grappig hoe sommigen zich gedragen. Schattig wel.
Kan er niks aan doen.
Ik moet hem ook maar eens halen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:51 schreef Amoeba het volgende:
Even kijken of ik een Opel Tigra ga kopen. Want Opel jaja
[ afbeelding ]
Mijn muzieksmaak is niks mis mee. Rihanna, Bruno Mars, Beyonce, Nelly Furtado, Justin Timberlake, Queen, Jay-Z, Azealia Banksquote:Op maandag 25 maart 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lach jou uit. Met je muzieksmaak.
Ik heb hier 40 Mbit/sec liggen dus moet lukkenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik kan hier wel een server opzetten maar mijn internet is belabberd slecht![]()
Zelfs local loopt ie 10 seconden achter_!
If you willquote:
Fuck youquote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is niks mis mee. Rihanna, Bruno Mars, Beyonce, Nelly Furtado, Justin Timberlake, Queen, Jay-Z, Azealia Banks![]()
Succes!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hier 40 Mbit/sec liggen dus moet lukken
[..]
If you will
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef JRRY het volgende:
Miguel, Frank Ocean, Maroon5, Jessie J, Pussycatdolls![]()
quote:
Nee maar je moreel wel. Ik vind niet dat je mensen uit zou mogen lachen om hoe ze zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is niks mis mee. Rihanna, Bruno Mars, Beyonce, Nelly Furtado, Justin Timberlake, Queen, Jay-Z, Azealia Banks![]()
Minecraft is a game about breaking and placing blocks. At first, people built structures to protect against nocturnal monsters, but as the game grew players worked together to create wonderful, imaginative things.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen die niet verder kijken dan hun eigen smaak
quote:
moreel? ik snap je niet meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar je moreel wel. Ik vind niet dat je mensen uit zou mogen lachen om hoe ze zijn.
Gayquote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doe het zo wel als mijn broertje terug is, die weet het preciesquote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat jij het dan beter kan doen haha
paddenstoelenland yeej!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Minecraft is a game about breaking and placing blocks. At first, people built structures to protect against nocturnal monsters, but as the game grew players worked together to create wonderful, imaginative things.
It can also be about adventuring with friends or watching the sun rise over a blocky ocean. It’s pretty. Brave players battle terrible things in The Nether, which is more scary than pretty. You can also visit a land of mushrooms if it sounds more like your cup of tea.
Ik schaam me ook heel erg ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het niet oké dat je mensen uit lacht om wie ze zijn, dat bedoel ik.
Is goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe het zo wel als mijn broertje terug is, die weet het precies
Nee eigenlijk lach ik niet om mensen als ze er niets aan kunnen doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik schaam me ook heel erg ja.
Kom op jij lacht ook wel eens om sommige mensen hun gedrag. Ja toch. Niet zozeer uitlachen, gewoon lachen om.
Een vrouw die haar mond houdt.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:01 schreef JRRY het volgende:
niets boven mooie vrouwen die mooi zingen en dansen
Wel. Als iets zo ernstig lachwekkend is lach je er echt wel om.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee eigenlijk lach ik niet om mensen als ze er niets aan kunnen doen.
Nee, niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Basisschool ondergespoten met hakenkruizen
geweldig weer is
nee mongoolquote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
geweldig weer is
Nee, dan vind ik het sneu voor die persoon.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel. Als iets zo ernstig lachwekkend is lach je er echt wel om.
hahahahahaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
geweldig weer is
Zie mijn PI.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg alleen nee mongool, als je dat al niet rustig vindt
auto kan goedkoperquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Amoeba het volgende:
Man ik wil gvd alles.
Mountainbike laten opknappen ->185 euro.
Auto kopen - 1500
Gaan interrailen +- 600
Godverdomme IK HEB GEEN GELD HIERVOOR OMG
als je geen geld hebt moet je niet willen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Amoeba het volgende:
Man ik wil gvd alles.
Auto kopen - 1500
Gaan interrailen +- 600
ik wil je wel geld lenen als je bereid bent bepaalde handelingen te verichtenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Amoeba het volgende:
Man ik wil gvd alles.
Auto kopen - 1500
Gaan interrailen +- 600
net vond je het nog grappig/leuk/whateverquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
in mij klas ook, kinderen hebben op schilderijen hakenkruizen gezet op stoelen op tafels best zorgwekkend
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net vond je het nog grappig/leuk/whatever
WISPELTURIG
ja maar dat zijn geen bevriende mensen van die school, dit zijn mensen uit mijn omgeving die mij slecht kunnen beinvloedenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net vond je het nog grappig/leuk/whatever
WISPELTURIG
Hoorde net van m'n broer dat ik z'n bak voor 1k kan kopen, mits hij z'n Mini kan regelen.quote:
werkenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Amoeba het volgende:
Man ik wil gvd alles.
Auto kopen - 1500
Gaan interrailen +- 600
scheelt je weer 600quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoorde net van m'n broer dat ik z'n bak voor 1k kan kopen, mits hij z'n Mini kan regelen.
Dus beetje pingelen, 900 issie van mij.
Zeker weten omg.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
in mij klas ook, kinderen hebben op schilderijen hakenkruizen gezet op stoelen op tafels best zorgwekkend
een auto vergt wel onderhoud hequote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoorde net van m'n broer dat ik z'n bak voor 1k kan kopen, mits hij z'n Mini kan regelen.
Dus beetje pingelen, 900 issie van mij.
Ik gooi krantjes boy. Eindhovens Dagblad.quote:
Ik weet er alles van lieve schatquote:Op maandag 25 maart 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een auto vergt wel onderhoud hetanken, verzekering etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |