nee algemeen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het specifiek tegen mij hebt maar ik heb geen idee. Nog nooit een iPad in m'n handen gehad.
Met name de besturing/gameplay, snelheid, dream team, teams zijn niet gelicentieerd, spelersnamen kloppen wel, de logo's en team-namen kan je toevoegen met pakketten maar dat is wel 'lastig'. Download het gratis Dream Team Soccer, dat is free to play en van dezelfde developers.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op basis van wat steekt hij boven PES en Fifa uit? Zijn de teams ook gelicenseerd?
Clash of Clans is wel leuk.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef blow... het volgende:
Wie weet er nog goede clash of clans achtige spellen?
Een 3D muis?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Iwanius het volgende:
Normaliter ben ik een niet zo gecharmeerd van Chinees webshop spul die sommigen geweldig vinden vanwege hun bodemprijzen, maar ik heb toch laatst ergens voor 5 euro deze muis op de kop getikt in een winkel en nog steeds veel plezier ermee daar hij uitermate goed werkt.
Een Apple Store in Utrecht?!quote:
Slechte shopquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Mocht een ventje van Apple dit lezen; de oude postkantoor aan de Neude is een perfecte locatie voor een Utrechtse Apple Store.
Woops, daar ging wat foutquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
de oude postkantoor?? HET oude postkantoor. En dat is inderdaad een mooie locatie in het centrum. 1 van de weinige oude locaties ook in Rdam Centrum.
Staat volgens mij leeg, of in elk geval nog geen definitieve bestemming en het is wel een mooie locatie en groot!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ook een leegstaande oude postkantoor daar?
Er staat echt een logo op maar dat ziet er nogal amateuristisch uit. Ben er net langsgefietst.quote:
Ligt eraan of het de 3 of de 4 isquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
iPad met retina scherm 64gb met beschermhoesje. Goede keuze?
Zelfs met inscriptie
Houdt er rekening mee dat je bij inscriptie geen omruilmogelijkheid meer hebt. Ook online kopen niet. (valt onder de categorie gepersonaliseerde producten)quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
iPad met retina scherm 64gb met beschermhoesje. Goede keuze?
Zelfs met inscriptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |