Same, maar ik krijg wéér iets andersquote:Op zondag 24 maart 2013 14:16 schreef n8n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6.0.3. Heb geen instellingen gewijzigd
De eerste paar dagen na een verse installatie (of nieuwe Mac) bouwt hij een aantal bestanden op, zoals een database van je bestanden voor Spotlight (zoeken) en cache bestanden in je mappen etc. Ik weet niet of dat oploopt tot 11GB maar het draagt wel bij.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef BestIEverHad het volgende:
M'n MBP geeft aan dat ik al ongeveer 17 GB heb gebruikt, terwijl ik 'm pas 1 dag heb? ongv. 5 GB zijn apps en 11 GB is 'anders', wat moet ik hierbij denken?
Zo'n 10GB is dus je systeem (Applications, Library, System). Wat die resterende 5GB in "private" is weet ik niet, kun je daarop klikken om meer te zien?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:22 schreef BestIEverHad het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik te zien, ik heb serieus geen idee waar ik naar moet kijken?
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zo'n 10GB is dus je systeem (Applications, Library, System). Wat die resterende 5GB in "private" is weet ik niet, kun je daarop klikken om meer te zien?
quote:/var/vm/sleepimage is used to store the contents of the RAM during (and for some reason after?) hibernation (known as safe sleep on OS X). You can delete it safely, but it will be recreated every time your Mac goes to sleep if safe sleep is enabled. However, if you delete this file when the drive is low on space, chances are it will get created in non-contiguous blocks which on a spinning hard drives means it takes longer to enter or exit sleep, so it's in your best interest to leave the file where it sits when it gets created when the drive is mostly empty.
Ah, bedanktquote:
Dat is het beste iddquote:Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Dit betekent dus dat ik 't gewoon moet laten voor wat het is?
Oke, echt heel erg bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''The root of suffering is attachment''
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:14 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oke, echt heel erg bedanktWe hebben beide de zelfde Google tot onze beschikkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar graag gedaan
Sublime?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Iemand die weet welk programma voor Windows het dichtst in de buurt komt van Coda?
Dit heb ik ook ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Lapo:
[..]
Same, maar ik krijg wéér iets anders
[ afbeelding ]
Welke computer precies? Ligt waarschijnlijk aan de HDD. Je kunt eens de schijf(bevoegdheden) herstellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
Tegenwoordig is mijn computer heel traag als ik thuiskom en hij op de screensaver staat. Meestal is hij zo traag dat ik hem mar opnieuw opstart. Weet iemand waar dat aan kan liggen? Ik heb de cachebestanden onlangs al verwijderd.
Sorry, een Mac OS X, versie 10.7.5quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Welke computer precies? Ligt waarschijnlijk aan de HDD. Je kunt eens de schijf(bevoegdheden) herstellen.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |