Naja. Ik dacht dat je zou afhaken bij dit album danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
er is nooit sprake van afhaken geweest, laat staan definitief
nee hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:03 schreef Norrage het volgende:
Naja. Ik dacht dat je zou afhaken bij dit album dan
Ik vond het dusdanig hard tegenvallen op iTGWO dat ik niet ga. Ik ga later in de tour wel, als ze wat beter geoefend heeft met de nieuwe nummersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
nee hooral vind ik De koek wel beter, ondanks dat Het is wel een groeiplaatje is.
18 oktober in Tivoli
Idem. Eentje in de buurt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb nog geen album dat boven de top 2 van 2012 komt
Tsja, daar hebben we het vaak genoeg over gehad in de topics. Smaak en zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat zo geniaal aan die plaat is
Heb 'm toch al minstens 20x beluisterd. Fijne plaat hoor, maar de minste van AF toch? Of mis ik iets?
Oei, dat is nogal een uitspraak 3 weken nadat de plaat uit isquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, daar hebben we het vaak genoeg over gehad in de topics. Smaak en zo.
Maar voor mij is het de beste plaat van het jaar, top 5 van de afgelopen 10 jaar voor mij. Het is gewoon een klassieker
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, daar hebben we het vaak genoeg over gehad in de topics. Smaak en zo.
Maar voor mij is het de beste plaat van het jaar, top 5 van de afgelopen 10 jaar voor mij. Het is gewoon een klassieker
mijn top 5 is voorlopig iig:
5. Engravings
idemquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:21 schreef methodmich het volgende:
Ga er zo te zien met de top 20 van Moody al precies nul dubbelen. Maar zijn lijst loopt straks vast ook nog wel verder door.
Normaal is het niet goed als ik na 1 dag mijn mening verkondig, en nu is 3 weken weer niet goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Oei, dat is nogal een uitspraak 3 weken nadat de plaat uit is
Welke?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:56 schreef methodmich het volgende:
Kijk, met Max ga ik er dan sowieso wel 1 dubbelen.
niet een bijzonder goed jaarquote:Op maandag 25 maart 2013 16:21 schreef Norrage het volgende:
Er is al weer bijna een kwartaal voorbij, dus ik vond het wel tijd voor een pre-jaarlijstjes topic.
Ik ook wel zeker vier.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:56 schreef methodmich het volgende:
Kijk, met Max ga ik er dan sowieso wel 1 dubbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |