[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplichtquote:Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat we jaren terug ook al zo'n idiote fokker hadden die als clown geschminkt op de foto wilde o.i.d. Net zo kansloos als dit.
Waarom? Deze man eist zijn rechten op. Wat is daar precies kansloos aan?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat we jaren terug ook al zo'n idiote fokker hadden die als clown geschminkt op de foto wilde o.i.d. Net zo kansloos als dit.
ho ho alleen religie met geweld , kindermisbruik, terreur of iets dergelijks moet je serieus nemen.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom? Deze man eist zijn rechten op. Wat is daar precies kansloos aan?
Neem je zijn religie niet serieus? Omdat jou de uitermate subjectieve opvatting is aangeleerd dat alleen religies als het christendom en de islam serieus zijn te nemen?
Waarom kun je daar niet in geloven? Weet je wel hoe erg je mij kwetst met de suggestie die je tussen de regels door wekt?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Het hele systeem is subjectief, dat is nou precies wat deze man wil aantonen. Je denkt toch niet echt dat ie in het spaghettimonster gelooft hè?
Vieze ongelovigequote:Op maandag 25 maart 2013 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Het hele systeem is subjectief, dat is nou precies wat deze man wil aantonen. Je denkt toch niet echt dat ie in het spaghettimonster gelooft hè?
Iets tegen clowns?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Onzin, er is weinig subjectiefs aan een geschiedenis van, en traditie binnen een samenleving.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Moge je pasta's immer waterig en smaakloos zijn, ongelovige!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe bedoel je? De grote religies zijn niet subjectief? Juist wel. Daarom kan van een uitzondering geen sprake zijn. Mensen shoppen uit de heilige geschriften dat het een lieve lust is....quote:Op maandag 25 maart 2013 16:55 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin, er is weinig subjectiefs aan een geschiedenis van, en traditie binnen een samenleving.
Z'n drammerige 'rationele' benadering faalt jammerlijk, zoals het altijd zal doen.
Laten we dan voorop stellen dat alles subjectief is en dat de grote religies veel minder subjectief zijn (aangezien geworteld in geschiedenis, maatschappij, instituties en tussen de oren van miljarden) dan de quasi-grappige verzinsels van deze meneer.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:59 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De grote religies zijn niet subjectief? Juist wel. Daarom kan van een uitzondering geen sprake zijn. Mensen shoppen uit de heilige geschriften dat het een lieve lust is....
Groot is natuurlijk een beetje een raar criterium, net als oud. Er zijn ook afsplitsingen van de gereformeerden die de interpretatie van één bijbeltekst betreffen, terwijl het eigenlijk om een persoonlijke vete tussen twee vooraanstaande kerkelijken ging.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef waht het volgende:
[..]
Laten we dan voorop stellen dat alles subjectief is en dat de grote religies veel minder subjectief zijn (aangezien geworteld in geschiedenis, maatschappij, instituties en tussen de oren van miljarden) dan de quasi-grappige verzinsels van deze meneer.
Ja, dit is de terreur van de meerderheid en daar ga ik in mee.
Ik niet, want die meerderheid kloot maar wat aan en is het onderling al eeuwen oneens.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef waht het volgende:
[..]
Laten we dan voorop stellen dat alles subjectief is en dat de grote religies veel minder subjectief zijn (aangezien geworteld in geschiedenis, maatschappij, instituties en tussen de oren van miljarden) dan de quasi-grappige verzinsels van deze meneer.
Ja, dit is de terreur van de meerderheid en daar ga ik in mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |