Wat ik doe ik heel ongeinteresseerd "hmm hmm ja leuk" zeggen terwijl ik ondertussen met wat anders bezig ben. Na een paar keer vallen ze liever iemand lastig met hun verhalen die er wél helemaal in meegaat.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef Impossibruuu het volgende:
Maar waarom hebben kersverse ouders die ongelofelijk irritante drang om andere mensen te overspoelen met baby nieuws, baby filmpjes, baby foto's en andere baby meuk?!
Erg herkenbaar, sinds hier een kleine in de familie is draait de werkelijk de hele avond om de baby. En dan denk je: nou ja oke die moet toch een keer gaan slapen dus dan wordt het daarna wel gezellig en kunnen we eens gewoon bijpraten met de ouders van het kind in kwestie. Maar nee hoor, als de baby moe wordt dan moeten ze naar huisquote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef Impossibruuu het volgende:
Waar het normaal heel gezellig is om de familie weer eens te zien en er flink gefeest wordt, was het nu een beetje een anticlimax want jawel, alles draaide weer op de kleine van mijn zus
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef Impossibruuu het volgende:
Vooral dat klasse argument dat zulke mensen dan inzetten: "Ach, als jij straks een baby hebt doe je dat ook hoor.". Euh, nee, dacht het niet hoor, juist omdat IK er nu zelf tureluurs van wordt.
Geloof me, ik ben dat nu al maanden aan het doen. Elke keer is het weer op de tong bijten want oh wee als je er ook maar niet laaiend enthousiast over bent. De hint komt gewoon niet door bij deze mensen. Zoals Silenus en Apuleius inderdaad al aangeven: iedere oude is in de veronderstelling dat iedereen hun baby net zo geweldig vindt als hen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:18 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat ik doe ik heel ongeinteresseerd "hmm hmm ja leuk" zeggen terwijl ik ondertussen met wat anders bezig ben. Na een paar keer vallen ze liever iemand lastig met hun verhalen die er wél helemaal in meegaat.
Nou, hier werd die kleine vorige week wél in een box op een slaapkamer gelegd, maar ook toen ging het alleen nog maar over de baby.quote:Erg herkenbaar, sinds hier een kleine in de familie is draait de werkelijk de hele avond om de baby. En dan denk je: nou ja oke die moet toch een keer gaan slapen dus dan wordt het daarna wel gezellig en kunnen we eens gewoon bijpraten met de ouders van het kind in kwestie. Maar nee hoor, als de baby moe wordt dan moeten ze naar huisWaar is de tijd gebleven dat je een kind gewoon in een willekeurige slaapkamer neerlegde en zelf gezellig bleef? Met ons werd vroeger niet anders gedaan.
Je zal een baby dan vast leuk vinden, maar waarom moet je hem/haar aan anderen opdringen in de vorm van foto's/filmpjes/verhalen?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:23 schreef koekii het volgende:
Je moet er totaal niet druk over maken. Dat waait wel over (hoop ik) Mijn zwager (man van mijn zus) had ook een hekel aan die kleine wormpjes. Maar nu hij zelf vader is geworden, vindt hij het helemaal geweldig. Het is eigenlijk een 'mini' jou, dan ga je er anders naar kijken. Hij heeft trouwens nog steeds een hekel aan andere baby's, maar vindt zijn eigen toch helemaal geweldig
Omdat ze vaders trots zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 10:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je zal een baby dan vast leuk vinden, maar waarom moet je hem/haar aan anderen opdringen in de vorm van foto's/filmpjes/verhalen?
Organiseer zelf een familiefeestje en nodig alleen volwassen uitquote:Op maandag 25 maart 2013 10:25 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben dat nu al maanden aan het doen. Elke keer is het weer op de tong bijten want oh wee als je er ook maar niet laaiend enthousiast over bent. De hint komt gewoon niet door bij deze mensen. Zoals Silenus en Apuleius inderdaad al aangeven: iedere oude is in de veronderstelling dat iedereen hun baby net zo geweldig vindt als hen.
[..]
Nou, hier werd die kleine vorige week wél in een box op een slaapkamer gelegd, maar ook toen ging het alleen nog maar over de baby.Het ergste is dat veel neven en nichten en ooms en tantes ook weer baby's in de ('aangetrouwde') familie hebben, op een gegeven moment werd het gewoon één grote baby-vergadering waar het ging over hoe snel hun baby al kroop, liep en 'praatte'. Ik ben uiteindelijk ook niet lang gebleven want echt boeiende gespreksstof was er niet.
Ik ben ook trots op bepaalde dingen, dat hang ik ook niet continu aan de grote klok. Waarom is dat met een baby anders?quote:
nou dat zou ik niet zo stellen... zeker op die leeftijd krijgen ze meer me dan je denktquote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef Impossibruuu het volgende:
je kunt er geen leuke uitstapjes mee ondernemen want ze krijgen toch niks mee
Ik weet wel zeker dat zodra ik ooit papa wordt, ik daar ook trots op zal zijn. Maar geloof maar niet dat ik dan constant anderen ga overladen met filmpjes over babykots en gekrijs...quote:Op maandag 25 maart 2013 10:23 schreef koekii het volgende:
Je moet er totaal niet druk over maken. Dat waait wel over (hoop ik) Mijn zwager (man van mijn zus) had ook een hekel aan die kleine wormpjes. Maar nu hij zelf vader is geworden, vindt hij het helemaal geweldig. Het is eigenlijk een 'mini' jou, dan ga je er anders naar kijken. Hij heeft trouwens nog steeds een hekel aan andere baby's, maar vindt zijn eigen toch helemaal geweldig
Sja, waarschijnlijk toch wel. Om de een of andere reden is dat genetisch bepaald ofzo. Ik snap er zelf ook niets van hoor, maar echt alle handelingen en gebeurtenissen van je eigen kind zijn een soort nooit vertoond wonder ofzo..quote:Op maandag 25 maart 2013 10:30 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat zodra ik ooit papa wordt, ik daar ook trots op zal zijn. Maar geloof maar niet dat ik dan constant anderen ga overladen met filmpjes over babykots en gekrijs...
We zullen zien, maar ik ga er niet van uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Sja, waarschijnlijk toch wel. Om de een of andere reden is dat genetisch bepaald ofzo. Ik snap er zelf ook niets van hoor, maar echt alle handelingen en gebeurtenissen van je eigen kind zijn een soort nooit vertoond wonder ofzo..
Valt mee, er zijn ook ouders die niet zo zijn alleen zijn die helaas in de minderheid lijkt het.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, waarschijnlijk toch wel. Om de een of andere reden is dat genetisch bepaald ofzo. Ik snap er zelf ook niets van hoor, maar echt alle handelingen en gebeurtenissen van je eigen kind zijn een soort nooit vertoond wonder ofzo..
Oh, dat gaat heel veel kinderen nog opbreken, al die honderden leuke schattige foto's op het internet van hun hele levenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:40 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik ga er niet van uit.Sowieso ben ik op dat gebied vrij 'ouderwets', ik zou ook nóóit een foto van een echo op Facebook gaan pleuren zoals schijnbaar iedereen dat tegenwoordig doet. Ik bedoel maar, dat is toch iets dat je fijn voor jezelf (en je vriendin, misschien de ouders) houdt?
Kan, maar stel ik heb als hobby; vliegtuigspotten en ik verveel mensen er de hele dag mee. Als er dan iemand op een gegeven moment zegt; Rot nou eens op met je vliegtuigen, debiel!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef Lienekien het volgende:
Minzaam glimlachen en je zwijgend onttrekken aan het gebeuren.
Dat zou ik dus nooit zeggen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar stel ik heb als hobby; vliegtuigspotten en ik verveel mensen er de hele dag mee. Als er dan iemand op een gegeven moment zegt; Rot nou eens op met je vliegtuigen, debiel!!!!
Dan is er niets aan de hand. Nu moet jij eens zoiets zeggen tegen een dwepende ouder!.
je snapt wat ik bedoel. Als je tegen een ouder, ook netjes, zegt dat hun kind gewoon niet boeiend is ben je al een freakquote:
Oh, als we het op Facebook betrekken is het eigenlijk alleen nog maarquote:Op maandag 25 maart 2013 12:07 schreef Anyanka het volgende:
In mijn omgeving is het aantal baby's vooralsnog beperkt, maar ik heb het meer met huisdieren (vooral katten). Eigenlijk denk ik dat ik blij zal zijn als het onderwerp zich straks naar baby's verlegt, die vind ik marginaal interessanter.
Je kunt mensen/berichten blokkeren hèquote:Op maandag 25 maart 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, als we het op Facebook betrekken is het eigenlijk alleen nog maar
Foto's van eten
Baby's
Katten.
Moeders die van die updates posten over hoe ze 'een dagje voor zichzelf hebben'; "lekker was gedaan, gestreken, kleine opgehaald, weggebracht en nu alleen nog de ramen jeej"quote:Op maandag 25 maart 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Foto's van eten
Baby's
Katten.
En dan antwoorden: 'Dat is te zien ja'. Wordt meestal ook niet gewaardeerdquote:Op maandag 25 maart 2013 11:01 schreef Ethylaminelle het volgende:
Ik herken het wel ja. Bij mij gaat het ook nog door met kinderen moet ik eerlijk zeggen. Ik vind het alleen leuk als babies en kinderen gewoon heel rustig en schattig zijn. Waar ik echt een schijthekel aan heb zijn van die 'bijdehande' peutertjes.
Die gewoon een ontzettend brutale bek hebben en die ouders die dat dan geweldig vinden. "Oh heeft ie van z'n pappa hoor".
Ik word ook heel snel moe/geirriteerd van schreeuwende en (in de weg-) rennende kinderen, ik heb daar gewoon allemaal geen zin in.
ook herkenbaar jaquote:Op maandag 25 maart 2013 12:07 schreef Anyanka het volgende:
In mijn omgeving is het aantal baby's vooralsnog beperkt, maar ik heb het meer met huisdieren (vooral katten).
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Foto's van eten
Baby's
Katten.
Waar mogen mensen het wél over hebben?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ook herkenbaar jaWant alles is snoezig, lief enzo wat die katten doen. En wat willen ze dan graag ook die kat hebben.. blabla.
De dieren zijn best lief en leuk, maar hou het voor je zelf
Alles behalve hoe schattig dingen/wezens zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Waar mogen mensen het wél over hebben?
Jij zegt: 'hou het lekker voor jezelf'. Dat denk ik zo vaak, maar ik ga een ander niet opleggen waar ik wel en niet over wil praten.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles behalve hoe schattig dingen/wezens zijn
Neem aan dat je nu toch niet echt bedoelt dat het leven van jou / mensen enkel uit kinderen en dieren bestaan.. en als je daar niet over mag praten dat er dan niets meer over is?![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Waar mogen mensen het wél over hebben?
Nou nou, je kunt ook overdrijven en appels met peren vergelijken zeg...quote:Op maandag 25 maart 2013 13:09 schreef Lienekien het volgende:
Jij zegt: 'hou het lekker voor jezelf'. Dat denk ik zo vaak, maar ik ga een ander niet opleggen waar ik wel en niet over wil praten.
Ik reageerde helemaal niet op jou, met je appels en je peren.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, je kunt ook overdrijven en appels met peren vergelijken zeg...
Het gaat hem niet zo zeer over het feit dat mensen iets wel of niet mogen vertellen. Het zit hem in het overdreven enthousiasme dat (kersverse) ouders hebben, en de verwachting dat iedereen er ook in mee gaat. Allemaal leuk voor hen, maar het is ook alleen maar hun ding. Ze kunnen er wel dolenthousiast over gaan lopen doen maar ik voel er niets mee. Ik vertel mensen ook wel eens over m'n hobby, maar dan is het heel oppervlakkig, of er moet al naar gevraagd worden. In deze context word ik letterlijk al maanden overspoeld met de baby-meuk van anderen terwijl ik daar niet op zit te wachten.
En ja, dat enthousiasme en de verwachting dat iedereen super geïnteresseerd is in jouw eigen ding hebben bijvoorbeeld fanatieke hobbyisten ook wel eens. Maar dat komt naar mijn ervaring nog lang niet zo in de buurt bij de opdringerigheid die je bij nieuwe ouders hebt.
Weet je waar ik dit ook mee heb? Mensen die eens een keer een 'verre' reis maken, en dan gaat het alléén nog maar over die reis. "O ja in land x zus en zo", "ja toen we in land x waren", "nou ik moet zeggen dat dit in land x"...... etc.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
[..]
Allemaal leuk voor hen, maar het is ook alleen maar hun ding. Ze kunnen er wel dolenthousiast over gaan lopen doen maar ik voel er niets mee.
Mensen met zeilboten zijn ook erg. Of mensen met hypotheken.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Weet je waar ik dit ook mee heb? Mensen die eens een keer een 'verre' reis maken, en dan gaat het alléén nog maar over die reis. "O ja in land x zus en zo", "ja toen we in land x waren", "nou ik moet zeggen dat dit in land x"...... etc.En die vervolgens beledigd zijn als je niet overenthousiast bent over hun stapel foto's.
Hij verwoord het anders wel goed voor mijquote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik reageerde helemaal niet op jou, met je appels en je peren.
Mensen die overwegend over één onderwerp praten jaquote:Op maandag 25 maart 2013 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen met zeilboten zijn ook erg. Of mensen met hypotheken.
Mensen die van de hak op de tak springen zijn ook irritant.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:24 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mensen die overwegend over één onderwerp praten ja
Sorry als ik je beledigd heb omdat je ook een verre reis hebt gemaaktquote:Op maandag 25 maart 2013 13:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen die van de hak op de tak springen zijn ook irritant.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 25 maart 2013 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Heb je me al ge-unfriend?
Maar ik heb wel sympathie voor de TS, soms is het echt verschrikkelijk dat wat je ook doet, het gesprek altijd weer terug komt op de kinderen.![]()
Moet dat dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik reageerde helemaal niet op jou, met je appels en je peren.
lolwut?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef BertV het volgende:
Ik wil niet de dr Phil zijn, al heb ik wel het kapsel, maar wat reageer je emotioneel.
Volgens mij heeft het meer te maken met je angst om in de toekomst verantwoordelijk te zijn voor zo'n baby.
ken je dat niet. Alles waar een ander het over hebt en je vindt het echt verschrikkelijk, dan is dat gewoon een teken dat je jaloers bentquote:
Kom maar langsquote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Ja, stiekem wil ik heel graag kinderen..
Cue_?.
Natuurlijk.quote:
Je bent gewoon jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou sowieso niet veel vertellen over de verwekking aan mijn kind denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Wil m'n kind echt niet moeten vertellen dat papa binnen 2 minuten klaar was en vervolgens mama links heeft laten liggen
Hihi, herkenbaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Heel herkenbaar, ik heb dit niet alleen bij baby's, maar ook bij kinderen. Heel leuk voor andere mensen, maar waarom moet het daar tegenwoordig de hele dag over gaan...? Get a life, please. En ik ben een vrouw, dan word je nog gekker aangekeken als het je niet boeit.
Dit weekend liet zelfs een kerel mij een foto van de echo op zijn mobiel zien. Terwijl ik juist bij de mannen ging staan om kinderpraat te vermijden en gewoon lekker over formule 1, bier en tieten te buurten.
Jezus christus man, ik krijg hier gewoon de bibbers van. Elke twee weken een verjaardag, wat een hel.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef WvdL het volgende:
Heb gezegd dat ik niet bij die kinderen op verjaardag kom, 24 is meer dan genoeg in jaar (elke 2 weken)
Dit werd me niet in dank afgenomen. wat een zure gezichten ineensMoet nog steeds elke keer aanhoren hoe egoistisch enzo ik wel niet ben
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef WvdL het volgende:
Zo heb ik mijn zussen ook flink op de kast gejaagd
Ben al niet zo'n familie persoon en heb 24 familie verjaardagen per jaar van alleen (schoon)broers/(schoon)zussen en (schoon) ouders.
Nu zijn de kleinste spruiten ter wereld gekomen en ik heb aangegeven geen behoefte te hebben in zoveel familie verjaardagen omdat a. alleen babypraat b. nog meer babypraat. c. kinderpraat.
Heb gezegd dat ik niet bij die kinderen op verjaardag kom, 24 is meer dan genoeg in jaar (elke 2 weken)
Dit werd me niet in dank afgenomen. wat een zure gezichten ineensMoet nog steeds elke keer aanhoren hoe egoistisch enzo ik wel niet ben
het is allemaal ook vast heel erg leuk, en bijzonder en spannend en weet ik het allemaal. Ik snap alleen nooit waarom de hele wereld moet meegenieten van alles.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Nemephis het volgende:
Herkenbaar... het ergste vind ik dat ze ineens niet meer zichzelf zijn maar de trotse papa of mama van [insert name]. Net alsof het een bijzondere prestatie is om een baby te maken.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:26 schreef Molleman het volgende:
En dan van die plaatjes op facebook. "Deel dit als ook jij een geweldige zoon/dochter hebt"
Die deelt mijn moeder nooit, weet niet wat ik daarvan moet denkenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:26 schreef Molleman het volgende:
En dan van die plaatjes op facebook. "Deel dit als ook jij een geweldige zoon/dochter hebt"
Mijn moeder heeft helaas ook facebook gevonden. Moet ik haar weer helemaal "opvoeden"...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die deelt mijn moeder nooit, weet niet wat ik daarvan moet denken
Of als profielnaam de eigen naam en de naam van de koter. En alleen maar foto's van je 'trots'quote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
En, om nog even in de facebookafzeiklijn te blijven: waarom in je profielfoto je kind zetten in plaats van jouzelf. Het is toch JOUW profiel, en niet die van je kind(eren)? Identiteitscrisis ten top. Ben ook geinteresseerd in JOU, niet (alleen) in je kinderen.
Hier sla je de spijker op de kop. Zulke ouders hebben geen eigen identiteit meerquote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
En, om nog even in de facebookafzeiklijn te blijven: waarom in je profielfoto je kind zetten in plaats van jouzelf. Het is toch JOUW profiel, en niet die van je kind(eren)? Identiteitscrisis ten top. Ben ook geinteresseerd in JOU, niet (alleen) in je kinderen.
och. zat vers gescheiden 40+ met nieuwe partner die dan fijn saampjes op facebook zitten onder de naam "ouwelulmetnieuweouwedronkenlor" en dan blij enkel nog posten over hun leuke uitjes terwijl ze verder hun complete familie verstoten.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier sla je de spijker op de kop. Zulke ouders hebben geen eigen identiteit meer
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:53 schreef simmu het volgende:
[..]
och. zat vers gescheiden 40+ met nieuwe partner die dan fijn saampjes op facebook zitten onder de naam "ouwelulmetnieuweouwedronkenlor" en dan blij enkel nog posten over hun leuke uitjes terwijl ze verder hun complete familie verstoten.
idioten blijven nu eenmaal idioten
edit; ik vergat de eenzame expartners van voornoemde idioten nog. die posten 50 suffe boeddaplaatjes met taalfouten erin per dag. maar goed; feestboek heeft daar een oplossing voor; dan zet je gewoon de berichtgeving uit
Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:26 schreef madeliefff het volgende:
Ja ouders moeten idd altijd over hun baby praten, best irritant. ook al zeggen ze van te voren het niet te gaan doen lol. Het komt ook wel een beetje doordat een baby veel aandacht vergt, als ouder ben je er constant ermee bezig...en wat je bezig houd daar praat je nou eenmaal overIk hoop dat ik niet zo word.
Wat nog vervelender is is dat mijn moeder obsessed met babys is , zij trekt elk kindje van kenissen mee naar haar huis om op te passen en vraagt steeds wanneer ik nou eens ga beginnen met kinderen!![]()
. En ik ben voorlopig nog niet zo ver! haha
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik laat dan altijd foto's van mijn honden zien. En dan zeg ja deze heeft vorige week diarree gehad bla bla bla... dan is het ook altijd snel klaar hoor.
Nou dat laatste wil ik wel even bestrijden hoor (moet eerlijk zeggen dat ik nog niet verder ben gekomen dan deze post, dus ik weet niet of andere ouders het al ontkracht hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:25 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben dat nu al maanden aan het doen. Elke keer is het weer op de tong bijten want oh wee als je er ook maar niet laaiend enthousiast over bent. De hint komt gewoon niet door bij deze mensen. Zoals Silenus en Apuleius inderdaad al aangeven: iedere oude is in de veronderstelling dat iedereen hun baby net zo geweldig vindt als hen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's toch heel redelijk?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:23 schreef Izzit het volgende:
Op het werk is al aardig bekend dat ik niks met kinderen heb. Gelukkig ook geen directe collega's die net geworpen hebben dus verhalen en foto's blijven mij op dit moment bespaard.
In familiare kring heb ik al gezegd dat wanneer mijn neefje (van 1) er twee dagen is, ik er één dag bij ben. Bij zoiets als kerst bijvoorbeeld. Het ligt vaak niet eens aan de spruit, want die weet niet beter. Maar het gaat de hele tijd om en over hem. Geen jaloezie maar wel wat teveel van het goede.
Begrijpelijk dat jij dat redelijk vindt. Ik denk er ietsje anders overquote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef simmu het volgende:
[..]
da's toch heel redelijk?
zei de moeder van 3 kleine kindjes
ja!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook als je langs gaat bij mensen met kinderen. Vroeger als mijn ouders bezoek hadden, dan kon ik als kind van 3 of 4 in een hoekje gaan spelen en als dat niet rustig kon, dan kon ik in een andere kamer gaan spelen, zodat mijn ouders en hun bezoek een goed gesprek konden voeren. Nu zit je met zijn allen naar dat jong te staren en als die iets doet dan wordt dat uitvoerig besproken en vertederd om gelachen, net terwijl je midden in je verhaal zit.
Met afstand mijn grootste ergernis op Facebook. Voor Chrome is er trouwens de geniale plugin unbaby.me waardoor automatisch alle berichten en foto's van en over baby's worden vervangen door willekeurige plaatjes van een zelf gekozen onderwerpquote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |