SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 25-03-2013 09:31:27 ]
Staat erinquote:Op maandag 25 maart 2013 09:28 schreef alors het volgende:
Topicreeks: GTST Seizoen 21 #1
misschien deze in de OP zetten anders, voor nieuwe users die niet van de splitsing weten?
Dan kan je je eigen naam nog wel aanhouden.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Nina Sanders? Ze zijn toch getrouwd?
Ja dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan je je eigen naam nog wel aanhouden.
Ik denk dat ze het inderdaad maar Sanders gelaten hebben, de naam Alberts is waarschijnlijk zoals iemand in het vorige topic direct opmerkte een naam die de schrijvers liever niet meer willen kennen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel.
Maar volgens mij werd er bij het huwelijk aangeven dat ze Nina Alberts ging heten.
Maar ik kan het mis hebben?
Kloptquote:Op maandag 25 maart 2013 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het inderdaad maar Sanders gelaten hebben, de naam Alberts is waarschijnlijk zoals iemand in het vorige topic direct opmerkte een naam die de schrijvers liever niet meer willen kennen.
Ah pure nostalgie, die voice over erbij inderdaad ook, die zo een beetje als buitenstaander GTST binnenkwam, dit is het voorstukje van de cliff van dat seizoen als ik het goed heb, het vervolg is ook mooi, waar Arnie even goed de volle laag geeft.quote:
Dit is inderdaad de recap van afl. 559quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah pure nostalgie, die voice over erbij inderdaad ook, die zo een beetje als buitenstaander GTST binnenkwam, dit is het voorstukje van de cliff van dat seizoen als ik het goed heb, het vervolg is ook mooi, waar Arnie even goed de volle laag geeft.
Als ie was gebleven hadden ze er vast een Brooke-Ridge-Taylor triangle van gemaakt en zou hij heen en weer blijven switchen. Hij had later ook wel even zo een moment, toen hij Linda vol in haar gezicht petste:quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de recap van afl. 559![]()
En Arnie die Linda de volle laag geeft![]()
![]()
Helaas was-ie nog geen drie seizoenen later niet meer zo standvastig
(alhoewel het wel een mooie verhaallijn opleverde
)
Dat denk ik ook wel ja. In Goudkust hebben ze dat later wel gedaan, met Harm-Mariët-Nick, wat in het tweede seizoen begon en pas in seizoen 5 ophield. En toevallig was dat van hetzelfde schrijversteam...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ie was gebleven hadden ze er vast een Brooke-Ridge-Taylor triangle van gemaakt en zou hij heen en weer blijven switchen.
Blijft een prachtig moment, ook met die muziek erbijquote:Hij had later ook wel even zo een moment, toen hij Linda vol in haar gezicht petste:
Die blooper ervan is ook wel leuk, dat Babette uit haar rol schiet en er half lachend een spontane, hoge 'Au!' uit laat floepen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. In Goudkust hebben ze dat later wel gedaan, met Harm-Mariët-Nick, wat in het tweede seizoen begon en pas in seizoen 5 ophield. En toevallig was dat van hetzelfde schrijversteam...
[..]
Blijft een prachtig moment, ook met die muziek erbij![]()
![]()
Ik heb wel het idee dat die klap echt hard aankwamquote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die blooper ervan is ook wel leuk, dat Babette uit haar rol schiet en er half lachend een spontane, hoge 'Au!' uit laat floepen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat die klap echt hard aankwamEn eerlijk gezegd vind ik dat nog altijd beter dan een nep-klap met daaronder een klapgeluidje gemonteerd
Ik begrijp wel, dat Bram zoveel moet huilen. Als je moeder altijd zo chagrijnig is!quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik begrijp wel, dat Bram zoveel moet huilen. Als je moeder altijd zo chagrijnig is!
Die man heeft trouwens een hele bekende stem..quote:En Aysen werd even mooi op haar plaat gezet, door die agent!![]()
Dat vond ik ook wel ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Die man heeft trouwens een hele bekende stem..
+1quote:Op maandag 25 maart 2013 20:22 schreef Frey het volgende:
Ondanks alles ben ik in deze gewoon voor Bing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |