en de komende 8 jaarquote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
Drukke verjaardag van Axel gisteren. 8 jaar alweer! Dank al alle lieve Hools die de afgelopen 8 jaar mijn problemen hebben willen aanhoren:)
ooit gaan we die hools/FOK!-ers eens meeten.quote:
je collega van kantoor?quote:Op maandag 1 april 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ooit gaan we die hools/FOK!-ers eens meeten.
Echt, ken maar echt 1 FOK!-er in het echt!
yep! helaas geen collega meer nuquote:
Je hebt toch ook een keer Beschouw gemeet bij NIVO?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ben met Golfer, Doc, en Kamagurka paar keer naar Ajax-Tournement geweest.
Met Doc, Kamagurka, Treinhomo en Mark naar concerten.
Met shmoopy iets gehad. En Bluezz ontmoet als partner van Golfer.
Nee, we gingen zaalvoetballen, althans dat was de bedoeling..quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:23 schreef borisz het volgende:
En toen kwam Eend met een tafeltennisbatje aanzetten.
Shit ja Beschouw. Beschouw kwam naar Bommel om samen een wedstrijd te kijken en elkaar te ontmoeten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een keer Beschouw gemeet bij NIVO?
Methodmich toch niet he? of wel??
Maar het veld was bevroren ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, we gingen zaalvoetballen, althans dat was de bedoeling..![]()
![]()
Mijn inschrijving was verloren gegaan en Eend werd te licht bevonden na 1 wedstrijd ofzo..quote:
Preciesquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit ja Beschouw. Beschouw kwam naar Bommel om samen een wedstrijd te kijken en elkaar te ontmoeten.
Methodmitch niet ontmoet idd.
Best wel veel Fokkers ontmoet voor een zolderkamerautist die nooit buitenkomt.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb rubbereend vanacht nog gemeet. Alleen was het wel in mijn droom![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste echte meet was begin vorige maand met de 25-35+ groep hier in Eindhoven..
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, we gingen zaalvoetballen, althans dat was de bedoeling..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn inschrijving was verloren gegaan en Eend werd te licht bevonden na 1 wedstrijd ofzo..![]()
![]()
![]()
Ik moet ook weer lachen.quote:
Welke meet met Blumchen? Er waren er twee wat ik me kan herinneren. Bij de eerste was ik niet bij, daar waren ook Suijk, TonyMontana en Superjoden aanwezig (wie kent ze nogquote:Op woensdag 3 april 2013 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Die meets waren altijd wel lachen ja. Laatst (hoewel, da's ook al weer lang geleden) nog eens wat foto's van teruggezien, meet met Blumchen er toen bij.
Foto's waren indd van die eerste met Bloem. Knap dat je ondanks dat je er niet was nog weet dat zij er warenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke meet met Blumchen? Er waren er twee wat ik me kan herinneren. Bij de eerste was ik niet bij, daar waren ook Suijk, TonyMontana en Superjoden aanwezig (wie kent ze nog)
De tweede keer wat tevens de allerlaatste meet was, wat ik me kan herinneren was ik er wel bij..
Foto's gezien en een ijzersterk geheugenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Foto's waren indd van die eerste met Bloem. Knap dat je ondanks dat je er niet was nog weet dat zij er waren.
Ja, die was erg goed bezocht.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef rubbereend het volgende:
de 5 jaar meet staat me ook nog enorm goed bijvolle bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |