nee alle doelpunten bij elkaar leverden de titel opquote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, wij zijn er nog niet, maar dit is wel even een stap waar ik erg blij mee ben!
in 2007 was het dat doelpunt van Kluivert dat jullie uiteindelijk het kampioensschap opleverde toch?
dan krijg je dus weinig speeltijd volgend jaar, zo werkt dat tegenwoordig.quote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof je gaat verlengen als je daarna gratis weg magik zie het niet gebeuren.
true, maar dat tegendoelpunt tegen ons telde wel een beetje dubbelquote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee alle doelpunten bij elkaar leverden de titel op
hij is hard zat nodig en ik vind het onzin om hem niet te laten spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan krijg je dus weinig speeltijd volgend jaar, zo werkt dat tegenwoordig.
vind het ook onzin, maar zo denkt men tegenwoordig wel....quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is hard zat nodig en ik vind het onzin om hem niet te laten spelen.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
true, maar dat tegendoelpunt tegen ons telde wel een beetje dubbel
Die Fransen vragen zich nog steeds af waarom ik zo liep te vloeken die laatste competitiedag(was op vakantie)
we verkeren gelukkig niet in de positie om verdedigers maar op de bank te zettenquote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind het ook onzin, maar zo denkt men tegenwoordig wel....
en wie gaat het van Tom overnemen bij LdL?quote:
Dat mogen ze nu bij de NOS uit gaan zoekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wie gaat het van Tom overnemen bij LdL?
Wilfried de Jong.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat mogen ze nu bij de NOS uit gaan zoeken
dat lijkt me nou niks voor De Jongquote:
Herman van Zandtquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat mogen ze nu bij de NOS uit gaan zoeken
nee die moet lekker Mart Smeets opvolgenquote:
Dat is misschien nog wel beter ja. Of Tom Egbertsquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee die moet lekker Mart Smeets opvolgen
Die moet lekker docu's gaan maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter ja. Of Tom Egberts![]()
Ja precies, want presenteren dat is aan hem niet (meer) besteed.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die moet lekker docu's gaan maken.
dus volgend jaar 2 Welsche ploegen in de EPL. Dat is voor het eerst sinds de invoering van de Premierleague/ship. of niet??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |