Hier alles prima !quote:Op donderdag 11 april 2013 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen ouwe vriend de badmeester.
Waarmee je wil zeggen dat wij dat niet hebben?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hier alles prima !
Met Maudje ook. Nauwelijks nog actief hier op Fok! Maar dat betekent waarschijnlijk dat ik weer een normaal privé leven heb ;-)
Altijd leuk en lief als je iets van je laat horen en we weten hoe het met Maudje isquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hier alles prima !
Met Maudje ook. Nauwelijks nog actief hier op Fok! Maar dat betekent waarschijnlijk dat ik weer een normaal privé leven heb ;-)
Tssssquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waarmee je wil zeggen dat wij dat niet hebben?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Bos81 het volgende:
Woon ik hier nog geen 3 maanden, kreeg ik een aantal uur geleden te horen dat ik zo om en na bij November maar weer moet verkassen. De woonbegeleiding moet inkrimpen en gaat naar een flatgebouw wat nu nog in aanbouw is.
Okee,het is nieuwbouw er komt een supermarkt (en andere winkels) op de begane grond, de begeleiding is weer erg dichtbij.. Maar toch voor ieder mens is een verhuizing aangrijpend, maar voor iemand zoals ik telt dat iets zwaarder. Maa de begeleiding zal me wel goed ondersteunen hier in en misschien kan ik net zoals bij deze verhuizing beetje bij beetje over...
Maar daar hoef ik me nu nog geen zorgen over te maken, gelukkig ben ik dan als het goed is al gewend op mijn nieuwe werk want anders was het echt te veel geweest....
![]()
![]()
zeg jij, hoop ouwe Ajacieden zoals ik hadden toch onze bedenkingen, het gaat zo vaak fout met ons in Eindhoven.quote:
PSV heeft al jaren geen beslissende wedstrijd gewonnen, dus ik heb al weken, ook hier op het forum geroepen dat we gingen verliezen. Zoals heel veel PSVers trouwens.quote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeg jij, hoop ouwe Ajacieden zoals ik hadden toch onze bedenkingen, het gaat zo vaak fout met ons in Eindhoven.
gebrek aan kwaliteit achterin. Zo simpel is het, als daar een blok staat wat voldoet geeft dat veel meer vertrouwen aan het geheel en speel je makkelijker. Nu krijgt iedereen hartkloppingen bij balverlies. Maargoed, volgens Brands hebben we een prima verdediging.quote:PSV heeft echt een probleem, wat is dat toch?
ik had wel toen Pieters inviel zoiets van: 'waarom nu in zo'n wedstrijd laten terugkerenquote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft al jaren geen beslissende wedstrijd gewonnen, dus ik heb al weken, ook hier op het forum geroepen dat we gingen verliezen. Zoals heel veel PSVers trouwens.
[..]
gebrek aan kwaliteit achterin. Zo simpel is het, als daar een blok staat wat voldoet geeft dat veel meer vertrouwen aan het geheel en speel je makkelijker. Nu krijgt iedereen hartkloppingen bij balverlies. Maargoed, volgens Brands hebben we een prima verdediging.
en dat was ookeigenlijk de enige keer dat ik dacht dat we wel even gingen winnen in Eindhoven. 0-3 na 15 minuten ofzo was het toen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef borisz het volgende:
Laatste keer dat Ajax beide duels won was 1994/1995.
mwah, Willems kan ook gekke dingen doen dus dan kan Pieters het ookquote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had wel toen Pieters inviel zoiets van: 'waarom nu in zo'n wedstrijd laten terugkeren'
En ik ben ook door veel Ajacieden (jonge garde vooral) uitgelachen dat ik tegen deze pot opzag.
dus nu verlengen als club zou ik zeggen....quote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, Willems kan ook gekke dingen doen dus dan kan Pieters het ook. Wel jammer, want voor zijn blessure was Pieters gewoon de beste linksback van Nederland. Maar een jaar verder moet hij echt weer in zijn ritme komen...... en dat wordt dus pas volgend jaar.... met een aflopen contract
klopt, wij zijn er nog niet, maar dit is wel even een stap waar ik erg blij mee ben!quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef rubbereend het volgende:
ach winnen in Eindhoven zegt ook niet alles, zie 2007
alsof je gaat verlengen als je daarna gratis weg magquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus nu verlengen als club zou ik zeggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |