PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iddquote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er niet specifiek naar gevraagd. Dat staat ook wel een beetje vreemd.Zeker via whatsapp krijg je dan kansloze clichés als "Onze interesses liggen ver uit elkaar" of "Je bent niet helemaal mijn type" terwijl je stiekem bedoelt dat je me hondslelijk vindt. Maar dat hoef ik dus ook niet te horen.
[..]
Ja, dat dus. 3 uur lang zitten kletsen, hele verhalen verteld over haar vakanties, toekomst, vriendinnen en uitgebreid afscheid nemen en aangeven dat je het zo gezellig vond en dan een paar dagen later aangeven dat je niet nog een date wilt.Ach ja.
Vrouwen. Je kunt beter kippen houden.
Rot toch op manquote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
Ja ik zoek nog iemand voor een trio
En nee geen jongen.
Kan ik er wat aan doen dat mijn vriendin een trio wilt..quote:
Show de dame die je al hebt dan is?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
Ja ik zoek nog iemand voor een trio
En nee geen jongen.
Ja, dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddBeter gebruikt iedereen voortaan gewoon meteen de lemon law, dat scheelt je ook een hoop verloren tijd
.tk wel maar geen idee waar random staatquote:
Je mag pas door als je het zeker weet hequote:
nu wil ik het zienquote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn team is zo tofEn geen gezeik meer over pace
Ben wel benieuwd hoe het gaat spelen
Boven de zoekbalkquote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
.tk wel maar geen idee waar random staat
Ik DM wel ffquote:
Ik 0quote:Op zondag 24 maart 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb 1 speler hetzelfde als vorige keer
Homepage. dan zie je die kop van Brown en daarboven een zoekbalk waar je iets in kan typen. Daar rechtsboven staat Randomquote:
quote:
Ja ben al bezigquote:Op zondag 24 maart 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad ga jij het al inkopen? Ik ga dat maar meteen even doen
quote:
Waar blijft die Paulinho squadquote:Op zondag 24 maart 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad ga jij het al inkopen? Ik ga dat maar meteen even doen
Dan laat je Grabban toch even in de trade pile staan. Doe ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het valt niet mee om een team te maken met die 3 spelers erinIk wil eigenlijk sowieso 4-4-2 omdat ik Grabban al in mijn Engelse bronze team gebruik.
Oh ja:quote:
Je kan er ook een bijkopen, en dan als je speelt even de een op de TL zetten en daarna weer de anderquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het valt niet mee om een team te maken met die 3 spelers erinIk wil eigenlijk sowieso 4-4-2 omdat ik Grabban al in mijn Engelse bronze team gebruik.
uiteraard, leuke teams spelen altijd kutquote:Op zondag 24 maart 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die complimenten, het wordt me teveel![]()
Wedden dat het dan dadelijk kut speelt
Ik wil wel, maar ik had geen zin om 'm oplaadsnoertje van m'n mic te zoeken, dus die is nog steeds leeg.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:52 schreef n0ir het volgende:
Wie komt er met ons clubben? grgr smooks en crook
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik had geen zin om 'm oplaadsnoertje van m'n mic te zoeken, dus die is nog steeds leeg.
http://www.futwiz.com/extras/consumables/positionsquote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verdomme die pagina op UT Datbase ligt eruit met alle consumables
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem gisteren voor 130K 352quote:Op zondag 24 maart 2013 23:58 schreef vandermar het volgende:
Even kijken wat de prijs van Thiago Silva is
Al heel lang toch ?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verdomme die pagina op UT Datbase ligt eruit met alle consumables
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/extras/consumables/positions
ook andere consumables met prijzen daarCam CF is duurder dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Nee nu ligt die hele pagina eruit. Eerst alleen die position en formation Binsquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/extras/consumables/positions
ook andere consumables met prijzen daarDat hebben ze wel mooi gedaan daar zeg. Ik heb die pagina nog nooit gezien, maar ik had wel zoiets in gedachte voor wefut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist niet dat je die had gekozenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
GVD KUT
DS2 had even gezet dat die pik van Milan niet in het spel zit
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
GVD KUT
Lol, ik nu 145Kquote:Op zondag 24 maart 2013 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren voor 130K 352
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
GVD KUT
Vooruitquote:Op maandag 25 maart 2013 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
Ik doe ff 1 random speler op futhead en dan kies ik of hem of een van die drie die naast valoti stonden ok?
Flapdrol, we gingen niet laten zienquote:Op maandag 25 maart 2013 00:09 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maar of misschien Jadson CAM en Lucas ST
inderdaad. Jammer vandermar opnieuw drawen en nieuw teamquote:Op maandag 25 maart 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Flapdrol, we gingen niet laten zien
Oh, niet gelezen.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Flapdrol, we gingen niet laten zien
OKquote:Op maandag 25 maart 2013 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad. Jammer vandermar opnieuw drawen en nieuw team
Nee laat maar zittenquote:
Jaquote:Op maandag 25 maart 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee
minder dan 65 pace CB in 352 is vragen om rape of niet?
Als het IF Samuel is nietquote:Op maandag 25 maart 2013 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee
minder dan 65 pace CB in 352 is vragen om rape of niet?
NEE GEWOON BETALEN MET UW ZWARTE KLAUWENquote:
10Kquote:Op maandag 25 maart 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe duur is hij dan? Hij is namelijk uit packs
quote:
Ik heb hem ook niet toevallig in mijn clubquote:
Ik kijk hetzelfde als jijquote:Op maandag 25 maart 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat mijn team niet fijn gaat spelen.. morgen moet ik eerst weer studeren maar morgenmiddag en morgenavond kan ik wel (ook al komt 's avonds VI er voor en Cheat on me wat ik terug ga kijken)
Xbox ? Of al weg?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:30 schreef ThadCastle het volgende:
Er staat een IF Konko op de markt voor 26k. Kopen ik heb geen geld meer
Hij gaat voor 28 minstens
Ik ben nog niet klaar met makenquote:
Ik heb alle IF hoopers gekocht om jou te kuttenquote:Op maandag 25 maart 2013 00:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar met makenKan ook nog wel even duren
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 25 maart 2013 00:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb alle IF hoopers gekocht om jou te kutten
IF Hooper had ik als eerst gekochtquote:Op maandag 25 maart 2013 00:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb alle IF hoopers gekocht om jou te kutten
Nah geen zin inquote:
Serieusquote:Op maandag 25 maart 2013 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan al mijn spelers achteraf discardenzoveel voor 300c/350c haha
En misschien 1 dure
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 01:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wilde gaan slapen, zag ik dat smoove het nieuwe deel van zijn walkthrough heeft geupload
Ik ken hetquote:
hij wel hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 01:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ken het
Alleen dinsdag naar college volgens mij, nog even wat groepswerken, verder 2 weken vrij
Ja Tilburg jongequote:
Do tell! Geen zin om terug te lezen.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Lindgren moet op zoek naar een andere supermarkt zie ik?
Die autist heeft zijn lul na het afrekenen eruit gehaald en begon te fappen midden in de winkel. Gebiedsverbod gekregen van 3 jaar binnen een straal van 1km van de buurtsuperquote:
Ik vond het eigenlijk fijner dat de Positie en club enzo eronder stond ipv in een andere tab.quote:Op maandag 25 maart 2013 02:21 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb de playersearch een kleine update gegeven. De traitfilter werkt nog niet. Wat vinden jullie ervan?
http://wefut.nl/database
quote:Op maandag 25 maart 2013 02:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk fijner dat de Positie en club enzo eronder stond ipv in een andere tab.
Vinden jullie het niet irritant dat je bijna geen resultaten in de tabel ziet dan?quote:
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Doet mijn Internet het niet????1???123
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:31 schreef Toefjes het volgende:
Laptop doet hetDe oude doet het ook weer, dus kan nu op 2 accounts tegelijkertijd traden
Nee, gewoon nee, want dat mag niet van de servers van EAquote:Op maandag 25 maart 2013 08:31 schreef Toefjes het volgende:
Laptop doet hetDe oude doet het ook weer, dus kan nu op 2 accounts tegelijkertijd traden
Hahaquote:Op maandag 25 maart 2013 08:39 schreef Toefjes het volgende:
Met windows 8 dient de F5 knop om de muis functie te bevriezen. Kom ik nu achter. Gisterenavond de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld omdat ik dacht dat de muisfunctie kapot was
Voor als je het Windows 8 uiterlijk onoverzichtelijk vindt.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:39 schreef Toefjes het volgende:
Met windows 8 dient de F5 knop om de muis functie te bevriezen. Kom ik nu achter. Gisterenavond de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld omdat ik dacht dat de muisfunctie kapot was
Tnx, deze voeg ik toe aan de favorieten. Wil er wel aan proberen te wennen. Mocht dat niet lukken dan download ik mquote:Op maandag 25 maart 2013 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor als je het Windows 8 uiterlijk onoverzichtelijk vindt.
http://www.classicshell.net/
Ik heb het ook twee weken geprobeerd er aan te wennen maar het werd mij te veel.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tnx, deze voeg ik toe aan de favorieten. Wil er wel aan proberen te wennen. Mocht dat niet lukken dan download ik m
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Lindgren moet op zoek naar een andere supermarkt zie ik?
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 01:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die autist heeft zijn lul na het afrekenen eruit gehaald en begon te fappen midden in de winkel. Gebiedsverbod gekregen van 3 jaar binnen een straal van 1km van de buurtsuper
De markt dit jaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laagste bin is nu 740k. Ik denk dat ik 'm ga verkopen.
Moet alleen even een leuk team bedenken dat ik ga maken voor ongeveer 1 mln coins.
ctrl + f5?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:58 schreef Lindgren. het volgende:
Wazmet die rare skill moves en weak foot info in de squad builder?
Dan is het goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben net wakkereerst maar rustig douchen en ontbijten, daarna zien we wel verder duik ik als een bezetene in mijn studieboeken
Ik heb het 2 dagen volgehouden. Dat hele nieuwe van windows 8 snap ik nog steeds niet allemaal. En dat sinds december ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het ook twee weken geprobeerd er aan te wennen maar het werd mij te veel.
Het is echt gemaakt voor tablets / touchscreens.
Doodzonde dat ze van de start knop zijn afgestapt.
Je kunt toch een speciale start knop voor windows 8 downloaden of niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik heb het 2 dagen volgehouden. Dat hele nieuwe van windows 8 snap ik nog steeds niet allemaal. En dat sinds december ofzo.
Niet eerst TWD kijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben net wakkereerst maar rustig douchen en ontbijten, daarna zien we wel verder
Ja dat heb ik dus ook gedaan. Dat werkt gewoon prima!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je kunt toch een speciale start knop voor windows 8 downloaden of niet?
DURF JE TE KIJKENquote:Op maandag 25 maart 2013 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet eerst TWD kijken?
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler is al 2 of 3 weken oud, though, misschien heb je 'm al gezien.
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
DURF JE TE KIJKENEikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler is al 2 of 3 weken oud, though, misschien heb je 'm al gezien.![]()
Super leuk!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:36 schreef el-blanchito het volgende:
M'n column heeft niet gewonnen, maar ik ben wel al benaderd door de plaatselijke hockeyclub om daar columnist te worden
¤10,- voor een half uurtje werken
Alleen al leuk dat ze jou willen hebben als columnist! Dat geld is niet echt belangrijk dan.. Welk colum ging het over of heb je die niet geplaatst hier? Ben wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:36 schreef el-blanchito het volgende:
M'n column heeft niet gewonnen, maar ik ben wel al benaderd door de plaatselijke hockeyclub om daar columnist te worden
¤10,- voor een half uurtje werken
dat staat mijn schema niet toe, doe ik wel als ik terug ben van mn maquote:Op maandag 25 maart 2013 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet eerst TWD kijken?
Goedemorgen
Ja idd!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Alleen al leuk dat ze jou willen hebben als columnist! Dat geld is niet echt belangrijk dan.. Welk colum ging het over of heb je die niet geplaatst hier? Ben wel nieuwsgierig.
Op welke tijd moet het dan ongeveer aflopen?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren die Elche CF away kit in een pack en die heb ik verkocht voor 5k terwijl ik hem nu voor minder dan 4k op de markt zie. Amerikanen die 's nachts alles kopen
Mijn Rogic ook met 2k winst verkochtquote:Op maandag 25 maart 2013 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren die Elche CF away kit in een pack en die heb ik verkocht voor 5k terwijl ik hem nu voor minder dan 4k op de markt zie. Amerikanen die 's nachts alles kopen
Ik zette hem er om 12 uur voor 6 uren op ofzo. Maar qua spelers verkocht ik ook maar weinig vannachtquote:Op maandag 25 maart 2013 11:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op welke tijd moet het dan ongeveer aflopen?Want ik had maar 1 fitness kaart verkocht vannacht
Of Sagna CB en dan een BPL of Fransman als RMquote:Op maandag 25 maart 2013 10:52 schreef Lindgren. het volgende:
Wie op rechts?
[ afbeelding ]
Anders maar gewoon Chiellini en Pepe.
Daarvoor hoeft Sagna niet CB hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:42 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Of Sagna CB en dan een BPL of Fransman als RM
Wel voor wat pace achterinquote:Op maandag 25 maart 2013 11:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft Sagna niet CB hoor.
daryl plsquote:Op maandag 25 maart 2013 11:45 schreef Rijst het volgende:
Volgens mij lees ik een spoiler. Ik hoop het niet en anders is Psych een vieze kkhomo.
Toen bekend werd dat hij een IF kreeg werd hij eerst boven de 60k maar door undercutters is hij nu rond de 44k ja. Ik verkocht die van mij gisteren voor 43.750 dacht ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:44 schreef DuTank het volgende:
Is Donk gepricefixt? Want ik heb 'm een tijdje terug voor 27,5k gekocht en nu is de laagste BIN 44,3k
Had ik 'm toen maar verkocht hahaquote:Op maandag 25 maart 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen bekend werd dat hij een IF kreeg werd hij eerst boven de 60k maar door undercutters is hij nu rond de 44k ja. Ik verkocht die van mij gisteren voor 43.750 dacht ik.
Geen ervaring met Rooney/Aguero, maar mijn gevoel zou zeggen: Rooney voor Cazorla. Omdat Rooney gewoon een baas (IRL) is.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Aguero voor poedelski? Of Rooney voor Cazorla?
[ afbeelding ]
Rooney is shite dus Cazorla lekker laten staanquote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan toch coins over hebt: SIF Cazorlaquote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Cazorlaquote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Of IF Cazorla nemen, zelf geen ervaring mee, maar wel geile statsquote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen ervaring met Rooney/Aguero, maar mijn gevoel zou zeggen: Rooney voor Cazorla. Omdat Rooney gewoon een baas (IRL) is.
Die heb ik nu ook. Wat een baasquote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je dan toch coins over hebt: SIF Cazorla
Dan ga ik voor Aguero.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cazorla is met afstand de beste CAM in het spel zowat alle vrijetrappen vliegen erin en hij heeft een geniale steekpass
Geen coinsquote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je dan toch coins over hebt: SIF Cazorla
Heb hem al in het begin, dan wen je er op een gegeven moment aan...maar het blijft aan baasquote:Op maandag 25 maart 2013 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook. Wat een baas
Vrijetrappen. Iets wat ik maar niet onder de knie krijg.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cazorla is met afstand de beste CAM in het spel zowat alle vrijetrappen vliegen erin en hij heeft een geniale steekpass
Neem Cazorla en mik iets naast de paal 2 streepjes en het is een goalquote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vrijetrappen. Iets wat ik maar niet onder de knie krijg.
Gewoon zo'n youtube filmpje kijken en ze vliegen er inquote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vrijetrappen. Iets wat ik maar niet onder de knie krijg.
Al in andere team. Ook een baas in deze reeks.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht hij tegenvallen: neem Balo daarna. Hou je nog coins over ook
JoeyDeKoala zijn FK tutorialquote:Op maandag 25 maart 2013 11:55 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n youtube filmpje kijken en ze vliegen er in
Oke. Ander alternatief: Tevez. Speelt bij mij om een of andere reden beter dan Aguero.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Al in andere team. Ook een baas in deze reeks.
Ik kan niet eerder dan 15:30 maar ik ben ook benieuwd wat jullie van mijn team vinden en naar de andere teamsquote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet dadelijk even een potje met mijn normale teams spelen om even te zorgen dat de Fitness in mijn randomteam weer op peil is, maar daarna kan ik potje randomsBen benieuwd
Ja, natuurlijk al lang een paar keer gedaan, maar het is mij niet gegeven.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:55 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n youtube filmpje kijken en ze vliegen er in
Apart, met een speler met goede free kick stats gaat de bal bij mij best vaak over het muurtje in de hoek, niet eens heel hard meestal maar vaak is de keeper te langzaam om in de andere hoek te komenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk al lang een paar keer gedaan, maar het is mij niet gegeven.
De enige vrije trap die ik ooit ingame gescoord heb, was met IF Balotelli. Rand 16, de muur schermde de linkerkant af, keeper in rechterhoek. Het enige was ik deed was 'm rechtdoor strepen in de rechter kruisingGing gewoon veel te hard voor de keeper om te reageren
Ja, ik heb redelijk wat geoefend in die training arena, maar van de 20 vrije trappen zijn er dan 10 op goal en eentje die ik scoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:10 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Apart, met een speler met goede free kick stats gaat de bal bij mij best vaak over het muurtje in de hoek, niet eens heel hard meestal maar vaak is de keeper te langzaam om in de andere hoek te komen
Dit, ik koop gewoon alles wat ik wil #YOLOquote:Op maandag 25 maart 2013 12:17 schreef ThadCastle het volgende:
Ds2 gewoon Rooneys etc kopen je hebt genorg geld en de prijzen veranderen nauwlijks op het moment. Zeker niet omdat we de teams binnen een week weer verkopen
Rooney is blijkbaar ook niet zo goed. Misschien speelt dit team wel onverwacht goed, ik heb nu in ieder geval meer pace voorin dan de vorige keer.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:17 schreef ThadCastle het volgende:
Ds2 gewoon Rooneys etc kopen je hebt genorg geld en de prijzen veranderen nauwlijks op het moment. Zeker niet omdat we de teams binnen een week weer verkopen
Dit dusquote:Op maandag 25 maart 2013 12:21 schreef v0lt026 het volgende:
Demba Ba is trouwens echt een baas voor weinig coins
Maakt niet uit, hij moet scoren, niet passenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/player_compare/11362/11571
Jammer dat Demba Ba zijn passing kut is vergeleken met Rooney
Ik niet als IFs 50 waard zijn en er voor 80 opstaanquote:Op maandag 25 maart 2013 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, ik koop gewoon alles wat ik wil #YOLO
Klopt hij doet niet veel onder voor Rooney eigenlijk en dat voor 1500 coins tegenover 160kquote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij moet scoren, niet passen
Rooney is maar rond de 80k waard tegenwoordigquote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt hij doet niet veel onder voor Rooney eigenlijk en dat voor 1500 coins tegenover 160k
Nee ik koop ze alleen marktconform (of eronder natuurlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik niet als IFs 50 waard zijn en er voor 80 opstaan
Ik sou voor 42222 of 4231 gaan, een hoop spelers die centraal spelen in Italië.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef Sander99 het volgende:
Iemand ervaring met Italiaans squads?
Wil er daar 1 van maken, beetje goedkoop, maar wel iets dat soepeltjes speelt.
Dus als er iemand tips/advies heeft over spelers en opstelling, dan hoor ik die graag!
Musthave: Lamela.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef Sander99 het volgende:
Dus als er iemand tips/advies heeft over spelers en opstelling, dan hoor ik die graag!
Sessegnon?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wie op CF?
Iemand die met wilshere heeft gespeeld?
[ afbeelding ]
je eerste opstelling speelt valsquote:Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik sou voor 42222 of 4231 gaan, een hoop spelers die centraal spelen in Italië.
Club? Positie?quote:
Serie Aquote:Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef Sander99 het volgende:
Op wefut kun je random players doen, uit de eerste 8 spelers kiezen wij dan 2 en uit de eerste 4 van de volgende 8 (na een refresh) kiezen we er 1 en dan maken we een team met die 3 spelers erin.quote:
Argentijnse RW/RF van Roma.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:34 schreef Sander99 het volgende:
[..]
je eerste opstelling speelt vals
Maar top! bedankt voor de tip!
[..]
Club? Positie?
Is makkelijker zoeken
thxquote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op wefut kun je random players doen, uit de eerste 8 spelers kiezen wij dan 2 en uit de eerste 4 van de volgende 8 (na een refresh) kiezen we er 1 en dan maken we een team met die 3 spelers erin.
RF/RWquote:Op maandag 25 maart 2013 12:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
lol zo gaat ie 'm niet vinden
http://wefut.nl/player/11110
Gaan we dan Pappa weer eens in actie zien?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
thx
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/03/van_la_parra.htmlHopelijk mag ie opbokken naar het tweede.
thnxquote:Op maandag 25 maart 2013 12:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
lol zo gaat ie 'm niet vinden
http://wefut.nl/player/11110
Misschien iets meer ja. Denk dat Ghanassy weer basis staat tegen Feyenoord, en dan zou Pappa wss de eerste wissel zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gaan we dan Pappa weer eens in actie zien?
Ah ok!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Serie A
Hele goede spelers voor weinig geld. Di NataleIk gebruik hem op CAM, ideaal als je bijvoorbeeld een Balotelli in de spits zou zetten.
Puush linkjes werken niet hier op het werkquote:Op maandag 25 maart 2013 12:37 schreef laucas het volgende:
Lamela is een RF
[ afbeelding ]
Alleen Sneijder was relatief duur.
http://wefut.nl/squad/335quote:Op maandag 25 maart 2013 12:40 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Puush linkjes werken niet hier op het werk![]()
Kan je het op een andere manier laten zien mss?
Als je het goedkoop wilt houden, denk dan aan spelers als: Miccoli, Muriel, Ibarbo, Ogbonna, Diakitequote:Op maandag 25 maart 2013 12:39 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Ah ok!
Normaal ben ik altijd een beetje van het snelle in een team, maar wil ook eens met een fysiek sterk team het proberen. Gewoon dat je hoop duels wint in de lucht en op de grond. En corners er gewoon inkopt ipv in de 2e ring :S.
Ja redelijk goedkoop.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je het goedkoop wilt houden, denk dan aan spelers als: Miccoli, Muriel, Ibarbo, Ogbonna, Diakite
Wil je wat meer uitgeven: Chiellini, Di Natale, Balotelli
Hij zit uberhaupt niet in wefutquote:Op maandag 25 maart 2013 12:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
MOTM Atsu mist in de squadbuilder van wefut
Welke formatie speel je het liefste?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:44 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Ja redelijk goedkoop.
Hoef niet allemaal TOTW of IF kaarten te zijn zeg maar.
Maar ook niet 100K voor een spitsje, zoals die gasten van City voor staan op de markt.
Normaal speelde ik altijd 4-3-1-2.quote:
Waarom maak je niet eerst zelf eens wat en vraag je daarna om advies? Tis toch ook veel leuker om zelf een squad te maken dan gewoon dingen te laten voorschotelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:49 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Normaal speelde ik altijd 4-3-1-2.
Laatst een BPL team gemaakt die toefjes mij had vertelt in 3-5-2 vorm, en dat speelt ook wel lekker, alleen is soms de verdediging helemaal weg.
Dus het liefst 4 verdedigers. wat daar dan voor staat, maakt niet veel uit.
Klopt, ben alleen totaal niet thuis in Italie.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom maak je niet eerst zelf eens wat en vraag je daarna om advies? Tis toch ook veel leuker om zelf een squad te maken dan gewoon dingen te laten voorschotelen.
Ik vind het gewoon leuker om zelf een team te bedenken en daarna om advies te vragen en dan te kijken wat je ermee doet. Er zijn genoeg sites (wefut dus) waar je goed zelf alle goede spelers op posities kan zoeken.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:52 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Klopt, ben alleen totaal niet thuis in Italie.
Dus, met advies van opstelling bijvoorbeeld wat ik al kreeg, kan ik daar de spelers op invullen die ik denk leuk te zijn.
En waar is een forum anders voor bedoeld?
Dat het af en toe op een bruine kroeg lijkt, ok, maar het blijft een forum.
http://wefut.nl/squad/456quote:Op maandag 25 maart 2013 12:52 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Klopt, ben alleen totaal niet thuis in Italie.
Dus, met advies van opstelling bijvoorbeeld wat ik al kreeg, kan ik daar de spelers op invullen die ik denk leuk te zijn.
En waar is een forum anders voor bedoeld?
Dat het af en toe op een bruine kroeg lijkt, ok, maar het blijft een forum.
Ik zat net op wefut, maar kon niet echt lekker zoeken (wel op naam).quote:Op maandag 25 maart 2013 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/456
Dit is een optie. Op de bank heb ik mogelijke vervangers gezet
En wat je gewoon kan doen, is zoeken op Serie A voor de betreffende posities en dan gewoon fappen op de stats.
Ok thnx!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/456
Dit is een optie. Op de bank heb ik mogelijke vervangers gezet
En wat je gewoon kan doen, is zoeken op Serie A voor de betreffende posities en dan gewoon fappen op de stats.
20k denk ik. Hoewel Vidal en De Rossi van oorsprong CDM zijn en het omzetten naar CM is volgens mij wel prijzig.. Dus kan ook 30k zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:00 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Ok thnx!
Quanta costa? Of is dat lastig te zeggen?
Klopt, kost redelijk wat ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
20k denk ik. Hoewel Vidal en De Rossi van oorsprong CDM zijn en het omzetten naar CM is volgens mij wel prijzig.. Dus kan ook 30k zijn.
Ik knal er altijd een squadfitness overheen. Can't be bothered about the coins. Live by the moment YOLOquote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet dadelijk even een potje met mijn normale teams spelen om even te zorgen dat de Fitness in mijn randomteam weer op peil is, maar daarna kan ik potje randomsBen benieuwd
2 met 80 en de rest 99, dan vind ik het zonde om fitness te kopen, zeker als ik eerst toch nog ga spelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik knal er altijd een squadfitness overheen. Can't be bothered about the coins. Live by the moment YOLO
Ik doe dat ook altijd ja.. ik gebruik meestal na 2 wedstrijden een squad fitness (als ik tegen jullie speel verliezen mijn spelers geen fitness dus dan hoeft het niet)quote:Op maandag 25 maart 2013 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik knal er altijd een squadfitness overheen. Can't be bothered about the coins. Live by the moment YOLO
Fix je link f.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:12 schreef Zhano het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/304961;320233;310210/categorie/
Wie van de drie?
One X of S3quote:Op maandag 25 maart 2013 13:12 schreef Zhano het volgende:
Wie van de drie?
One is 650¤ en Sony vind ik niksquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
One X of S3
Zou eerder even wachten op de HTC One of een Xperia Z nemen
Ik ben zeer content met mijn Xperia Zquote:
Ik zelf heb de S3, en ben er erg tevreden over. Mijn vriendin daarin tegen met een Apple 4s heeft nog wel eens een klacht.quote:
Hier ook de S3, niks mis mee. Als je echt het nieuwste van het nieuwste wilt misschien wachten op de S4, Note II ook prima telefoon als je veel films/series wilt kijken en het niet erg vindt om een grote telefoon te hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik zelf heb de S3, en ben er erg tevreden over. Mijn vriendin daarin tegen met een Apple 4s heeft nog wel eens een klacht.
Gekke boy.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik heb weer iemand hoor. Ik speelde een prima wedstrijd, miste veel kansen en gaf 2 makkelijke doelpuntjes weg. Won uiteindelijk met 3-2.
Hij: "Mate you stay at hme earning fuck all money and you play keep ball against a 15 year old, get a fucking life you jobless cunt!"
Ik: "Haha, you mad? gg honey"
Hij: "Honey? You gay pal?"
Ik: "I thought you were too, cause you played like a little girl..."
Ben benieuwd of hij daar nog op gaat antwoorden.
S3quote:Op maandag 25 maart 2013 13:12 schreef Zhano het volgende:
Wie van de drie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |