PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iddquote:Op zondag 24 maart 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er niet specifiek naar gevraagd. Dat staat ook wel een beetje vreemd.Zeker via whatsapp krijg je dan kansloze clichés als "Onze interesses liggen ver uit elkaar" of "Je bent niet helemaal mijn type" terwijl je stiekem bedoelt dat je me hondslelijk vindt. Maar dat hoef ik dus ook niet te horen.
[..]
Ja, dat dus. 3 uur lang zitten kletsen, hele verhalen verteld over haar vakanties, toekomst, vriendinnen en uitgebreid afscheid nemen en aangeven dat je het zo gezellig vond en dan een paar dagen later aangeven dat je niet nog een date wilt.Ach ja.
Vrouwen. Je kunt beter kippen houden.
Rot toch op manquote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
Ja ik zoek nog iemand voor een trio
En nee geen jongen.
Kan ik er wat aan doen dat mijn vriendin een trio wilt..quote:
Show de dame die je al hebt dan is?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
Ja ik zoek nog iemand voor een trio
En nee geen jongen.
Ja, dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddBeter gebruikt iedereen voortaan gewoon meteen de lemon law, dat scheelt je ook een hoop verloren tijd
.tk wel maar geen idee waar random staatquote:
Je mag pas door als je het zeker weet hequote:
nu wil ik het zienquote:Op zondag 24 maart 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn team is zo tofEn geen gezeik meer over pace
Ben wel benieuwd hoe het gaat spelen
Boven de zoekbalkquote:Op zondag 24 maart 2013 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
.tk wel maar geen idee waar random staat
Ik DM wel ffquote:
Ik 0quote:Op zondag 24 maart 2013 23:44 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb 1 speler hetzelfde als vorige keer
Homepage. dan zie je die kop van Brown en daarboven een zoekbalk waar je iets in kan typen. Daar rechtsboven staat Randomquote:
quote:
Ja ben al bezigquote:Op zondag 24 maart 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad ga jij het al inkopen? Ik ga dat maar meteen even doen
quote:
Waar blijft die Paulinho squadquote:Op zondag 24 maart 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad ga jij het al inkopen? Ik ga dat maar meteen even doen
Dan laat je Grabban toch even in de trade pile staan. Doe ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het valt niet mee om een team te maken met die 3 spelers erinIk wil eigenlijk sowieso 4-4-2 omdat ik Grabban al in mijn Engelse bronze team gebruik.
Oh ja:quote:
Je kan er ook een bijkopen, en dan als je speelt even de een op de TL zetten en daarna weer de anderquote:Op zondag 24 maart 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het valt niet mee om een team te maken met die 3 spelers erinIk wil eigenlijk sowieso 4-4-2 omdat ik Grabban al in mijn Engelse bronze team gebruik.
uiteraard, leuke teams spelen altijd kutquote:Op zondag 24 maart 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die complimenten, het wordt me teveel![]()
Wedden dat het dan dadelijk kut speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |