Zondagavond om 21:30 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
ga naar de wc danquote:
hilarisch he?quote:
KOEKOEK is leuk om te zeggenquote:
Sowieso een systeem hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef MilaNL het volgende:
Als je geen systeem hebt is dit hele deel onzin.
ja precies.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef MilaNL het volgende:
Als je geen systeem hebt is dit hele deel onzin.
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Getuige een aantal opmerkingen op Twitter ben ik niet de enige die vindt dat de zus van de finaliste precies lijkt op "happy single" Iepie uit Koefnoen...
Goed gedaan door Linda volgens meneer Mascini.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Ze wilde stoppen toen Linda zei "Je gokt eigenlijk met een ton."
ik had bij de 170k gedrukt... een ton is een mooi bedrag dat je niet had voordat je daarheen gingquote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Ze wilde stoppen toen Linda zei "Je gokt eigenlijk met een ton."
was het zo erg?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef iBenny het volgende:
Let op... dan komt vandaag wel het geld op een plek terecht waar mensen het 'nodig hebben'
ook pics van Rinie?quote:
geld verdiend en uitgedeeld.quote:
Ik doel op het feit dat linda het had over het naar binnen trekken van winnyquote:
Vorige week gingen ze god toch bedanken?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef remcoP het volgende:
Proberen ze dat stel van vorige week te overtreffen ofzo?
Zijn daar filmpjes van?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef remcoP het volgende:
Proberen ze dat stel van vorige week te overtreffen ofzo?
Ojaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Vorige week gingen ze god toch bedanken?![]()
'een geschenk van god bla bla, daarom neem ik het van u aan.'
Beter dat dan dat je van die rijke bobo's hebt die al drie Audi's in de garage hebben staan.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Vorige week gingen ze god toch bedanken?![]()
'een geschenk van god bla bla, daarom neem ik het van u aan.'
Eensquote:Op zondag 24 maart 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je van die rijke bobo's hebt die al drie Audi's in de garage hebben staan.
Die straatprijs toen ze een BMW 1 serie kregen en een 4 serie voor de deur hadden staanquote:Op zondag 24 maart 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je van die rijke bobo's hebt die al drie Audi's in de garage hebben staan.
Maar goed ook. Mensen die in geldnood zitten horen niet met een loterij mee te spelenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Stickertje het volgende:
ziet er niet uit alsof ze in geldnood zitten
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die straatprijs toen ze een BMW 1 serie kregen en een 4 serie voor de deur hadden staan
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die straatprijs toen ze een BMW 1 serie kregen en een 4 serie voor de deur hadden staan
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hallo!quote:
Ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn we al begonnen? Zit nog ff de ronde van vlaanderen te kijken, al weet ik al dat Cance heeft gewonnen
Hoeveel eieren gemiddeld per persoon per jaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste vraag al geweest? Wat was de vraag?
Hoeveel eieren eet een persoon gemiddeld per jaar?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste vraag al geweest? Wat was de vraag?
Beetje raar inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Jammer dat hij dan alsnog een koffernummer mag kiezen en niet degene die wordt geselecteerd...
Kun je beter 537 zeggenquote:
Ik vind t een ouwelullenscooterquote:
Mjah, maar hijs wel gratieschquote:Op zondag 31 maart 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind t een ouwelullenscooter
belasting is alleen op geldprijzen toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:42 schreef shaderon het volgende:
Daar vragen ze zeker ook belasting op, zagen ze 21% van de scooter eraf
Das balen, rijdt zo lastig.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:42 schreef shaderon het volgende:
Daar vragen ze zeker ook belasting op, zagen ze 21% van de scooter eraf
Dan nemen ze het gewoon opnieuw op.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef shaderon het volgende:
moet eigenlijk een droog iemand zijn eigen koffer open maken midden in het spel en alles verpesten
gaat tegenwoordig niet meer he?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef shaderon het volgende:
moet eigenlijk een droog iemand zijn eigen koffer open maken midden in het spel en alles verpesten
? die koffer staat toch gewoon ergens naast je?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaat tegenwoordig niet meer he?
Oh de finalist zelf? Dan ben je een mongoolquote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
? die koffer staat toch gewoon ergens naast je?
Ik dacht dat ie maar tot de helft kwam ofzoquote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
537? Dat is 1.5 tree per meterMaar wat een antwoorden worden er weer gegeven
haha ja maar zou zo grappig zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh de finalist zelf? Dan ben je een mongool
Ja dit dus.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat ze gingen vragen hoeveel lichamelijke ingrepen ze bij elkaar hebben gehad
gokje .jij bent 12 ?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
haha ja maar zou zo grappig zijn
uren opnemen en dan verpest je het hele spel
quote:
In de finale ook hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de halve finale kun je dit ook krijgen
Gewoon twee verschillende plaatsen?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het verschil tussen Amsterdam en Amsterdam Zuid-Oost?
Wat een BS.quote:
Matige vergelijkingquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |