Nouja niet eens zo zeer dat ik daar persé mee wil wachten. Ik doe het gewoon wat rustiger aan, vorig jaar heb ik 3 dates gehad, dit jaar pas 1.. Ik ben daar gewoon niet heel snel mee. Als het eenmaal leuk loopt qua gesprekken wil ik me daar zeker wel aan wagen hoor! En ik denk ook dat dat gaat gebeuren in dit geval.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef mr-green het volgende:
maar waarom zou je langer wachten tot het maken van een afspraak? Ik bedoel dus: leg mij eens uit wat jullie gedacht daarachter is?
Misschien omdat er genoeg kneuzen tussen zitten die gefilterd moeten wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef mr-green het volgende:
maar waarom zou je langer wachten tot het maken van een afspraak? Ik bedoel dus: leg mij eens uit wat jullie gedacht daarachter is?
Ik ook niet. Vorig jaar heb ik ook maar 3 dates gehad. Prima toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nouja niet eens zo zeer dat ik daar persé mee wil wachten. Ik doe het gewoon wat rustiger aan, vorig jaar heb ik 3 dates gehad, dit jaar pas 1.. Ik ben daar gewoon niet heel snel mee. Als het eenmaal leuk loopt qua gesprekken wil ik me daar zeker wel aan wagen hoor! En ik denk ook dat dat gaat gebeuren in dit geval.
Maar ben niet zo actief als dater als de rest hier..
Als dat zo is dan is dat zo. Doe ik niet zo moeilijk over hoor..quote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mwa, je hebt je nummer toch al gegeven? Persoonlijk gezien zou ik pas een nummer afgeven als ik er zeker van ben dat het goed zit. Daarnaast, waarom moeilijk doen? Die kerel zal toch niet anders zijn als je nu een date fixt of pas over een maand. De kans is groter dat die kerel na een paar weken zoiets heeft van: ja, voor mij hoeft t niet meer.
Dat hoor ik vaker van vrouwen, maar hoe kom je daar dan achter?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat zo. Doe ik niet zo moeilijk over hoor..
En trouwens, ik ken hem net een paar dagen.. Tis niet zo dat ik weken wil appen eerst..
Moet ook wel een klein beetje vertrouwen zijn voor mij.. Of ie okee is!
Gewoon een gevoel. Badboys herken ik inmiddels wel een beetje.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker van vrouwen, maar hoe kom je daar dan achter?
Ah, duidelijk! Succes en hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel. Badboys herken ik inmiddels wel een beetje.
Will doquote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk! Succes en hou ons op de hoogte!
ja tussen aanhalingstekensquote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat er (site) staat, in de TT, tegenwoordig?
Ja, het viel me vanmiddag pas opquote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat er (site) staat, in de TT, tegenwoordig?
Ja. Het onderwerp is hiermee wat breder, zodat er a) niet te vaak TR's worden geplaats vanwege 'OFFTOPIC/SC!!' en b) het hangt sowieso allemaal wel een beetje samen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, het viel me vanmiddag pas op![]()
![]()
Hebben jullie daarvoor gekozen?
cool! kunnen dalijk ook alle kroeg-oppik-verhalen hier neergezet wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. Het onderwerp is hiermee wat breder, zodat er a) niet te vaak TR's worden geplaats vanwege 'OFFTOPIC/SC!!' en b) het hangt sowieso allemaal wel een beetje samen.
Prima plan!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. Het onderwerp is hiermee wat breder, zodat er a) niet te vaak TR's worden geplaats vanwege 'OFFTOPIC/SC!!' en b) het hangt sowieso allemaal wel een beetje samen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, het gaat over echte DATES. Niet over kroegoppiksels.
Dit opperde ik een paar topics geleden nog, en toen werd ik afgefiktquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ongesteld ?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Meid, het is wat. Niet zo janken.
Dus, vingers geven, handen, etc.
Topicreeks is dus voor daten, in het algemeen, maar met voorbedachte rade. Bredere discussies mogelijk, minder snel offtopic, máár nog steeds geldt: teveel offtopic/SC is grondig deleten en bij teveel grondig deleten einde verhaal! Maargoed, we gaan ervan uit dat het niet nodig is. Dus, date-ze!
Meid, als er iemand jankt dan zijn jullie (lees: de R&P modjes) het wel.quote:
Heb je het nog over het exclusief daten gedoe gehad?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:39 schreef Linguine het volgende:
Aaahhh net mn date even paar uurtjes gezien en het was zo leuk! En nu mis ik m alweer. 't Is wat.
+1quote:Op zondag 24 maart 2013 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Meid, als er iemand jankt dan zijn jullie (lees: de R&P modjes) het wel.
Maar goed, jaag iedereen maar weg, dan heeft Fok (lees: Danny) op den duur ook geen inkomsten meer.
Dan kunnen jullie ook oprotten, want zonder pageviews geen inkomsten, en zonder inkomsten geen Fok.
(Aangezien alle off-topic reacties ook pageviews opleveren... om het maar even in perspectief te plaatsen).
Nee, maar was ook niet nodig want het gesprek kwam er toevallig half op. En toen waren mn 'zorgen' wel weggenomen. Geloof wel dat hij er hetzelfde instaat als ik wat dat betreft!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je het nog over het exclusief daten gedoe gehad?
Ik heb vanmiddag maar half meegelezen... Hoe staan jullie erin dan? En waar was je bang voor?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:53 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nee, maar was ook niet nodig want het gesprek kwam er toevallig half op. En toen waren mn 'zorgen' wel weggenomen. Geloof wel dat hij er hetzelfde instaat als ik wat dat betreft!
Oh ja. 'Relatie' als in ouders ontmoeten, feestdagen en vakanties samen, etc. Toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:02 schreef Linguine het volgende:
Dat we exclusief aan t daten zijn maar geen relatie hebben haha. Daar was ik 'bang' voor dat hij dat zo opvatte toen ik t over exclusief daten had. Maar bang is nogal een uit proportie getrokken woord want ik vind m dus wel heel leuk
Eind goed, al goed verhaaltje dusquote:Op maandag 25 maart 2013 00:02 schreef Linguine het volgende:
Dat we exclusief aan t daten zijn maar geen relatie hebben haha. Daar was ik 'bang' voor dat hij dat zo opvatte toen ik t over exclusief daten had. Maar bang is nogal een uit proportie getrokken woord want ik vind m dus wel heel leuk
Dit keer gaat het wel door?quote:Op maandag 25 maart 2013 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk speeddaten in Den Haag
Als het goed is welquote:
Ik heb gewoon gegoogled op "Speeddaten den haag" en kwam zo op speeddaten.nl uit...quote:Op maandag 25 maart 2013 08:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Waar vind je dat soort speeddate avonden eigenlijk? via een advertentie? Ik hoor er nooit iets over.
Thanks misschien ook een keer proberen als het bij mij in de buurt is.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het goed is welKreeg een berichtje van die vriendin dat ze graag wou gaan, dus ik begeleid haar wel
[..]
Ik heb gewoon gegoogled op "Speeddaten den haag" en kwam zo op speeddaten.nl uit...
t gaat maar weinig door steeds hequote:
Liefde maakt blind hequote:Op maandag 25 maart 2013 09:33 schreef Linguine het volgende:
Mn date lijkt elke keer als ik m zie nog veel knapper dan in m herinnering. Gister zag ie er ook weer zo lekker uit
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:33 schreef Linguine het volgende:
Mn date lijkt elke keer als ik m zie nog veel knapper dan in m herinnering. Gister zag ie er ook weer zo lekker uit
Goede keuze.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:02 schreef Linguine het volgende:
Roze bril...quote:Op maandag 25 maart 2013 09:33 schreef Linguine het volgende:
Klinkt goed, in welk tijdsbestek vond dit allemaal plaats? (heb niet altijd dit topic gevolgd, ben wel benieuwd)quote:Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef kovenant het volgende:
na de vorige update , dat we een huisje hebben gekocht
gaan we nu binnenkort trouwen
succesverhaal van online dating gaat nog even door
twee en een half jaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klinkt goed, in welk tijdsbestek vond dit allemaal plaats? (heb niet altijd dit topic gevolgd, ben wel benieuwd)
gewoon sturenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef Andromache het volgende:
nog niks gehoord van havenmeester. slaafse ik denkt: stuur ff een berichtje met, hee hoe issie, doen we nog een tweede date of laten we het hierbij? duiveltje zegt: stik er maar in, hij moet me willen en anders niks mee doen.... duiveltje wint nog even.
Sturen en daarna niets meer mee doen. Reageert hij: Leuk, ga ermee verder. Reageert hij niet: Weet je genoeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef Andromache het volgende:
nog niks gehoord van havenmeester. slaafse ik denkt: stuur ff een berichtje met, hee hoe issie, doen we nog een tweede date of laten we het hierbij? duiveltje zegt: stik er maar in, hij moet me willen en anders niks mee doen.... duiveltje wint nog even.
kan me voorstellen dat t spannend wasquote:Op maandag 25 maart 2013 10:47 schreef Swaytje het volgende:
Gister echt leuke date gehad, was de eerste keer via een datingsite.
Goeie eerste ervaring, wel spannend op het begin
Echt hè, ik snapte er ook niks van.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:52 schreef Silenus het volgende:
In welk afgelegen bergdorp had je afgesproken dan?
In Twente en de Achterhoek zijn de cafe's echt wel open op zondag, dus ik denk dat je ergens in de biblebelt was?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:54 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Echt hè, ik snapte er ook niks van.
Achjah, oosten van het land, dan krijg je dat!
Wat jammer v.d. havenmeester.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:38 schreef Andromache het volgende:
leuk eefje! ga zo door!
havenmeester hiero heeft gezegd dat t niks wordt, ik ga nu met match nr 3 van speeddaten iets afspreken. haalt het niet bij de havenmeester, maar goed, gewoon gezellig koffie drinken, dan ben ik er ook weer ff uiten daarna ga ik maar weer in datingwinterslaap en mijn tijd en hoofd vullen met andere, nuttige dingen.
toen hij om 2 uur 's nachts op de WA nog online was, wisten we al genoeg hèquote:Op maandag 25 maart 2013 11:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wat jammer v.d. havenmeester.Ook erg jammer dat hij er zelf niet eerder zelf eerlijk mee kon komen dan. En wie weet heeft match nr. 3 nog wel onbekende charmes e.d.
wat een onzin, k kijk ook wel eens om 2 uur snachts op mn foon, wil niets zeggenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
toen hij om 2 uur 's nachts op de WA nog online was, wisten we al genoeg hè
Dat neemt niet weg dat het alsnog stom is, dat hij er niet gewoon meteen eerlijk voor uit komt dat er geen 2e date inzit.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
toen hij om 2 uur 's nachts op de WA nog online was, wisten we al genoeg hè
Ik denk niet dat BoL dat serieus bedoelde...quote:Op maandag 25 maart 2013 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een onzin, k kijk ook wel eens om 2 uur snachts op mn foon, wil niets zeggen
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BoL dat serieus bedoelde...
Mwa, er zijn veel mensen die de confrontatie liever uit de weg gaan en hopen dat als ze niet meer reageren, het wel zal doodbloeden.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het alsnog stom is, dat hij er niet gewoon meteen eerlijk voor uit komt dat er geen 2e date inzit.
Haha, Denk dat je dan vandaag beter mijn posts kan negeren.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]tis maandagmorgen
mn leeskwaliteiten zijn vandaag net zo beroerd als t afgelopen weekend
Dat snap ik wel, maar 'afzeggen' met (waarschijnlijk) een ik-ben-ziek-smoes vind ik echtquote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mwa, er zijn veel mensen die de confrontatie liever uit de weg gaan en hopen dat als ze niet meer reageren, het wel zal doodbloeden.
nee, geen drank, ziek op de bank gelegen t weekend, buikgriep, denk dat mn hersens meegespoeld zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 11:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Haha, Denk dat je dan vandaag beter mijn posts kan negeren.Hoe komt het dan dat het zo beroerd is? Teveel drank, oid?
Ja idd wel laf, je kunt toch gewoon netjes zoiets zeggen als: bedankt voor je interesse maar ik zie af van een vervolg date.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar 'afzeggen' met (waarschijnlijk) een ik-ben-ziek-smoes vind ik echt![]()
Het is wel de meest gebruikte smoes. Ik heb ooit "beterschap!" op de facebookpagina van een date geschreven. Het bleek wel te kloppenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar 'afzeggen' met (waarschijnlijk) een ik-ben-ziek-smoes vind ik echt![]()
Dank je! We zullen het zien.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:38 schreef Andromache het volgende:
leuk eefje! ga zo door!
havenmeester hiero heeft gezegd dat t niks wordt, ik ga nu met match nr 3 van speeddaten iets afspreken. haalt het niet bij de havenmeester, maar goed, gewoon gezellig koffie drinken, dan ben ik er ook weer ff uiten daarna ga ik maar weer in datingwinterslaap en mijn tijd en hoofd vullen met andere, nuttige dingen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dank je! We zullen het zien.
Haalt het niet qua uiterlijk of zijn er dieper liggende redenen? Inderdaad, gewoon een leuke nieuwe date en verder leven dan is die mislukte matroos zo vergeten
Idd, laat maar zitten dan!quote:Op maandag 25 maart 2013 11:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met potentiele internetdates die wat op m'n timeline zetten. Kreeg ooit op m'n verjaardag een bericht op m'n pagina met een youtube-linkje 'Birthday Sex' . Inclusief de tekst: heee lekker ding, gefeliciteerd en we gaan het binnenkort effe goed vierenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is wel de meest gebruikte smoes. Ik heb ooit "beterschap!" op de facebookpagina van een date geschreven. Het bleek wel te kloppen
Beter had je haar door kunnen pasen naar mta.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met potentiele internetdates die wat op m'n timeline zetten. Kreeg ooit op m'n verjaardag een bericht op m'n pagina met een youtube-linkje 'Birthday Sex' . Inclusief de tekst: heee lekker ding, gefeliciteerd en we gaan het binnenkort effe goed vieren![]()
'
wattafak, wist niet hoe snel ik die shit moest verwijderen. En zij daarna helemaal over de zeik dat ik dat bericht verwijderd had. Heb de date ook maar afgezegd.
Vlak match2 ook nog niet uit. Ik zal vanavond omcirkeld door kaarsjes een ritueel voor je uitvoeren waarmee de huidige dates van mr. Match2 uitlopen op een fiasco.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:38 schreef Andromache het volgende:
leuk eefje! ga zo door!
Tof!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef Sannne het volgende:
Leuk Eefje!!
Mijn date is gepland, zaterdag!
Ha ha ha, lekker ongemakkelijk..quote:Op maandag 25 maart 2013 11:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met potentiele internetdates die wat op m'n timeline zetten. Kreeg ooit op m'n verjaardag een bericht op m'n pagina met een youtube-linkje 'Birthday Sex' . Inclusief de tekst: heee lekker ding, gefeliciteerd en we gaan het binnenkort effe goed vieren![]()
'
wattafak, wist niet hoe snel ik die shit moest verwijderen. En zij daarna helemaal over de zeik dat ik dat bericht verwijderd had. Heb de date ook maar afgezegd.
Goed hee! Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef Sannne het volgende:
Leuk Eefje!!
Mijn date is gepland, zaterdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |