Gewoon nu nog even vol doorspammen en dan mijn eigen dagrecord verbrekenquote:
Valt nu wel mee toch?quote:
Oooh, in de dagcijfers zal ik ook wel in de top 5 staan maar daar blijf ik niet voor wakker om te kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de stats van deze reeks wel jaIk betwijfel of ik de dagcijfers top 10 haal
Dat gaat nog lastig worden danquote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon nu nog even vol doorspammen en dan mijn eigen dagrecord verbreken
Ja, gaat nu wel beter inderdaad maar ik hou van een hoog tempo in een SCquote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt nu wel mee toch?We zijn al met z'n vijven hier!
![]()
![]()
Jij staat wel vaker in de dag top 5quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, in de dagcijfers zal ik ook wel in de top 5 staan maar daar blijf ik niet voor wakker om te kijken
Bijna elke dag jaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij staat wel vaker in de dag top 5Zie ik zo af en toe verschijnen
Jaquote:
Spammert!quote:
Dat gaat je niet lukkenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk weet niet hoeveel ik vandaag gepost heb ik maar dan zou ik nu echt absurd veel moeten gaan posten
Ach, als het maar gezellig is tochquote:
hoeft ook niet perse eigenlijkquote:
gezelligheid kent geen tijdquote:[..]
Ach, als het maar gezellig is toch![]()
daar gaan we ook voorquote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken
[..]
Ach, als het maar gezellig is toch![]()
Wat leukquote:Op zondag 24 maart 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb m'n vriend in januari een zakhorloge gegeven, en die had ie met het gala mee natuurlijk (geheel in stijl)
Meerdere mensen natuurlijk onder de indruk, 'Wow! vet!'
Thnx!quote:
quote:
ik nietquote:
Je weet maar nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |