Ik doe gewoon wat ik fijn vind en waar ik zin in heb, soms is dat tegendraads, soms nietquote:
dat komt omdat ik niet in Delft woon natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
We kregen wat met elkaar op het slotfeest in de vierde
En nu zijn we al en aantal jaar studenten, hij in Delft, ik in Amsterdam, Delft en Wageningen, en ik woon sinds een jaar ook in Delft (niet samen, maar we zijn wel veel samen natuurlijk)
Ik ben gewoon nog niemand tegengekomen waarbij ik dacht 'Jammer dat ik een relatie heb' (en er zijn héél veel jongens in Delft)
Zou dat het zijn ja?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat ik niet in Delft woon natuurlijk
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan goed met ze opschietenAl ben ik wel blij dat ik op mezelf woon
quote:
in Belgiëquote:Waar woon jij dan?
Ik ben op m'n 20e voor het eerst op kamers gegaanquote:Op zondag 24 maart 2013 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil nog wel paar kaar thuis blijven.
Veuls te buitenlandsquote:
je weet niet hoe goedkoop het hier isquote:
Is er zoveel verschil ja?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je weet niet hoe goedkoop het hier is![]()
daarom ben ik dus naar hier verhuisd.
wat ik nou huur zou ik in nederland voor die prijs echt niet krijgen
quote:
Daarom wil ik in Duitsland wat kopen; vrijstaande huizen met garage en alles voor nog geen 100.000quote:Op zondag 24 maart 2013 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je weet niet hoe goedkoop het hier is![]()
daarom ben ik dus naar hier verhuisd.
wat ik nou huur zou ik in nederland voor die prijs echt niet krijgen
Dat is wel heel goedkoopquote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Daarom wil ik in Duitsland wat kopen; vrijstaande huizen met garage en alles voor nog geen 100.000
Wat was jij ondertussen aan het doen Stu?quote:
Beetje rondkijken op het forumquote:Op zondag 24 maart 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat was jij ondertussen aan het doen Stu?
Dat doe ik ookquote:
je vind het hier niet gezellig dusquote:
Ietsje meer, maar zijn eigenlijk 2 huizen:quote:
Beetje te rustig eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vind het hier niet gezellig dus
gewoon multitasken toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vind het hier niet gezellig dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |