Gewoon nu nog even vol doorspammen en dan mijn eigen dagrecord verbrekenquote:
Valt nu wel mee toch?quote:
Oooh, in de dagcijfers zal ik ook wel in de top 5 staan maar daar blijf ik niet voor wakker om te kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de stats van deze reeks wel jaIk betwijfel of ik de dagcijfers top 10 haal
Dat gaat nog lastig worden danquote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon nu nog even vol doorspammen en dan mijn eigen dagrecord verbreken
Ja, gaat nu wel beter inderdaad maar ik hou van een hoog tempo in een SCquote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt nu wel mee toch?We zijn al met z'n vijven hier!
![]()
![]()
Jij staat wel vaker in de dag top 5quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, in de dagcijfers zal ik ook wel in de top 5 staan maar daar blijf ik niet voor wakker om te kijken
Bijna elke dag jaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij staat wel vaker in de dag top 5Zie ik zo af en toe verschijnen
Jaquote:
Spammert!quote:
Dat gaat je niet lukkenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk weet niet hoeveel ik vandaag gepost heb ik maar dan zou ik nu echt absurd veel moeten gaan posten
Ach, als het maar gezellig is tochquote:
hoeft ook niet perse eigenlijkquote:
gezelligheid kent geen tijdquote:[..]
Ach, als het maar gezellig is toch![]()
daar gaan we ook voorquote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken
[..]
Ach, als het maar gezellig is toch![]()
Wat leukquote:Op zondag 24 maart 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb m'n vriend in januari een zakhorloge gegeven, en die had ie met het gala mee natuurlijk (geheel in stijl)
Meerdere mensen natuurlijk onder de indruk, 'Wow! vet!'
Thnx!quote:
quote:
ik nietquote:
Je weet maar nooitquote:
waarom heb jij trouwens geen foboquote:
zoveel post ik tegenwoordig niet meerquote:
Helemaal top dusquote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx!![]()
![]()
Ik had hem in Dublin gekocht![]()
Ik was al overal aan het kijken voor een leuk souveniertje voor hem, maar er was niks leuks dat bij hem pasteEn op de laatste dag dat we daar waren wipten we nog snel even naar binnen om een pakje kaarten te halen voor in het vliegtuig en de trein. Loop ik bij de kassa zo tegen die zakhorloges aan 'JA! Dat is het! Dat is helemaal hem!' En hij was er ook erg blij mee
![]()
Toch jammer!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel post ik tegenwoordig niet meer
Dan gaan mensen me bekijken en dat is eng enzoquote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom heb jij trouwens geen fobo
Waarom niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel post ik tegenwoordig niet meer
Ja!quote:
maar dat is toch leukquote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan gaan mensen me bekijken en dat is eng enzo
Jamaar straks vinden mensen me nog lelijk enzoquote:
Aan je karakter mankeert in ieder geval nietsquote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar straks vinden mensen me nog lelijk enzo
weinig tijdquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan je karakter mankeert in ieder geval niets
ja enquote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar straks vinden mensen me nog lelijk enzo
Maar je kan toch ook 's avonds komen posten?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weinig tijd![]()
morgen sta ik op om 4 uur en dan post ik 3 of 4 post en dan ben ik werken toto een uur of 6 s'avonds
en dit iidquote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Aan die van jou ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thank you Tjacka! Jij bent ook tofquote:
Complimentjes tijd!quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik meen het wel hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Complimentjes tijd!![]()
![]()
Ik vind jullie allemaal lief en gezellig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |