Dit kun je wel zo'n beetje betrekken op ieder meisje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:58 schreef Unscrewed het volgende:
Persoonlijkheid:
- Gemiddelde intelligentie.
- Doet zich anders voor in nieuwe omgevingen, omdat ze bang is afgekeurd te worden.
- Wilt graag een goede relatie, niet eentje die alleen draait om seks.
- Walgt van sletterige meiden(/jongens).
- Probeert er verzorgd uit te zien.
- Wilt graag dingen die haar interesseren goed doen.
- Kan niet(/weinig) squirten.
Dat weet ik eigenlijk niet (quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:33 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Noooicceee! Heb ik toch een aardig goed beeld van je. Heb je toevallig ook een smalle kaaklijn?
Ik denk dat jij blond haar hebt, of donkerblond, grijze ogen, 1.84...quote:
Stt..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit kun je wel zo'n beetje betrekken op ieder meisje.
Persoonlijkheid was goed en middelbare school gedeelte ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet () .. er zijn genoeg foto's van mij ergens op dit forum dus oordeel zelf haha!
[..]
Ik denk dat jij blond haar hebt, of donkerblond, grijze ogen, 1.84...
Denk dat je geduldig kan zijn, maar dat het er vanaf hangt wat voorn persoon je tegenover je hebt (zegmaar.. duidelijk ofniet haha)
Dat je op de middelbare school havo of vwo hebt gedaan, woont in Noord-Holland? (verzin maar wat)
en dat je op dit moment geen vriendin/vriend hebt en er ook niet echt naar op zoek bent?
ben ik tevreden meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Persoonlijkheid was goed en middelbare school gedeelte ook.
Heb donkerbruin haar, donkerblauwe ogen, ben een paar cm korter.
Ik geef een 6.5.
Haha.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:38 schreef vera166 het volgende:
gelukkig maar ik was al bang dat je me kent ofzomaar ja nu je dat zo zegt is ook wel zo dat elk meisje daar wel wat van zal hebben haha
Ik kan niet squirten neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha.Klopt dat squirt gedeelte dan ook?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik kan niet squirten nee. Of misschien wel maar het is me nog nooit gebeurd haha
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:14 schreef Rodawa het volgende:
Net onder de 1.84m, blond haar, blauwe ogen, heeft havo/vwo gedaan op de middelbare school, volgt nu een studie communicatie om zichzelf in de kijker ze zetten op FOK!. Oh, en hij kan ook niet squirten.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:14 schreef Rodawa het volgende:
Net onder de 1.84m, blond haar, blauwe ogen, heeft havo/vwo gedaan op de middelbare school, volgt nu een studie communicatie om zichzelf in de kijker ze zetten op FOK!. Oh, en hij kan ook niet squirten.
Ieuw!!??quote:Op maandag 25 maart 2013 00:26 schreef Oerbeer het volgende:
Sneeuwtjem: Bleek, zware acne, dik, worstenvingertjes, oude huid, lege blik.
Correctie:quote:
Wat doe je stoer met die 5 cm!!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:06 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Correctie:
Turk met overdosis Testosteron
1.75
Zwart haar en bruine ogen
Dikke & lange ... (vul maar zelf in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |