van bcaa en magnificent groei je echt als n mammoetquote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn voeding rondom het trainen:
1,5 uur : 3 broodjes pindakaas
30 min : wheyshake + NOxplode
5 min : BCAA's
tijdens : Dextro
5 min na : BCAA's
30 min na : wheyshake + maaaagniifiiceennntttt
1,5 uur na : 3 broodjes pindakaas
36.000kcal per dag=33.500 te veel voor mijn onderhoud. Zou ik verdomme 5kg per week aankomen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:49 schreef THEFXR het volgende:
ff sbs6 repo over dik, 36.000 cal per dag,lol
k ben 11 mei in amsterdam. kom wel even langs zaantje, haal me broeder Nino op en kom je kkhard klappe vriend, w8 mar.quote:
heb ooit eens gegeten, die mammoet, niet te vreten, joh, maar wel uber gainsquote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
van bcaa en magnificent groei je echt als n mammoet
Maar uiteindelijk sterf je ook uit, net als de mammoet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
van bcaa en magnificent groei je echt als n mammoet
ik zou die bulk inzette als ik jou wasquote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
36.000kcal per dag=33.500 te veel voor mijn onderhoud. Zou ik verdomme 5kg per week aankomen.
bij de burger king, de mac is nie goed voor je bekquote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
k ben 11 mei in amsterdam. kom wel even langs zaantje, haal me broeder Nino op en kom je kkhard klappe vriend, w8 mar.
wow k ga alvast een bunker bouwe voor die aardbevinge als jy langs looptquote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
k ben 11 mei in amsterdam. kom wel even langs zaantje, haal me broeder Nino op en kom je kkhard klappe vriend, w8 mar.
lkr een maandje bulk, daarna droog trennen voor zomer.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou die bulk inzette als ik jou was
je weegt nu iets van 50 kg tog
ben j em etde zomer beetjetoon baar tog
verbotenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef 16meter het volgende:
over mammoet gesproken
ik gebruik al jare mammoth 2500 weighth gainner, maar body en fit heeft m niet meer??
is 3x verkozen tot beste van canada
'grow like a mammot'
werkt echt supper
mammoetquote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef 16meter het volgende:
over mammoet gesproken
ik gebruik al jare mammoth 2500 weighth gainner, maar body en fit heeft m niet meer??
is 3x verkozen tot beste van canada
'grow like a mammot'
werkt echt supper
kun je nagaan hoe kkbreed k benquote:Op zondag 24 maart 2013 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wow k ga alvast een bunker bouwe voor die aardbevinge als jy langs loopt
kkdikke biseps ja kk dwergquote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kk dik ja alsog een mammoet langsloopt
laat ff je anus bleache okquote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hihi nee ok zal mn gluutes voor je spreide xooxo
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kk dik ja alsog een mammoet langsloopt
face crusherssssquote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
kan iemand mij uitlegge hoe ik zo kk sicke chest bou
welke oefe ningen enzo tog/
[ afbeelding ]
Ladies and gentlemenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
kan iemand mij uitlegge hoe ik zo kk sicke chest bou
welke oefe ningen enzo tog/
[ afbeelding ]
haha ben jy befriend met bieber hommoquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen
It's my pleasure to introduce to you
He's a friend of mine
He goes by the name
Justin
Wooowwoooo
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen
It's my pleasure to introduce to you
He's a friend of mine
He goes by the name
Justin
Wooowwoooo
Mirin dem pecs, gebruikt zeker wel creatine als ik het zo zie.quote:
haha eg he sou hem so kunne synquote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik snap niet wrm je pic van jezelf post sry hoor :S
je broertjequote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik snap niet wrm je pic van jezelf post sry hoor :S
Awesome pic. Great size. Looking thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x5lbs optimum nutrition whey (extreme milk chocolate & banana cream![]()
) en 60 serving c4 extreme preworkout strawberry margharita voor 77 dollar (~ 59 euro) bij body&fitshop kost je dat 140 euro
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef IrCute het volgende:
Amerika
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x5lbs optimum nutrition whey (extreme milk chocolate & banana cream![]()
) en 60 serving c4 extreme preworkout strawberry margharita voor 77 dollar (~ 59 euro) bij body&fitshop kost je dat 140 euro
\
tot je in het ziekenhuis terecht komt en dan krijg je een zieke rekening gepresenteert
amerika
true that broquote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol
\
tot je in het ziekenhuis terecht komt en dan krijg je een zieke rekening gepresenteert
amerika
Denk het wel, alleen ff doorbijten.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zitte wel genoeg proteieren in goed zo
Amerika
Woon je daar, dushi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x5lbs optimum nutrition whey (extreme milk chocolate & banana cream![]()
Stuur me wat op.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Javolgende week waarschijnlijk sushi eten.
Nee hoor, ik heb gewoon een ziektekostenverzekeringquote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol
\
amerika
Jaquote:
Amerika
10 lbs whey is 60 euro bij B&F?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x5lbs optimum nutrition whey (extreme milk chocolate & banana cream![]()
Zal ik er een shake van maken met wasabi en sojasaus erdoorheen?quote:
Awesomequote:Op zondag 24 maart 2013 23:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een ziektekostenverzekering
[..]
Ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |