haterquote:Op maandag 25 maart 2013 00:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vandaag was niet alleen boekenweekgeschenkdag maar ook yrealimitatiedag
Dat heb ik denk ik gemist.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
En dat moet per se in 2 niets toevoegende posts? Ik dacht dat we gingen minderen met die ongein?
Ja bij ons zal die niet zo snel gejat wordenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:05 schreef BlackLining het volgende:
Toen mijn motorhoes voor de 4e keer gejat was heb ik het opgegeven
Dat ding staat maar gewoon in de regen.
Afdak groter maken? motoren andersom neerzetten zodat degene die het eerste weg rijdt vooraan staat?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja bij ons zal die niet zo snel gejat worden
Is net vergroot en verstevigd.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afdak groter maken? motoren andersom neerzetten zodat degene die het eerste weg rijdt vooraan staat?
Motorhoezen zijn ruk voor everyday use vind ik.. kost best veel tijd, en je zult heel vaak je motor nat onder de hoes moeten zetten..
Ga naar een zeilmakerij, en laat een mooie hoes voor het zijspan maken; kun je allebei rondjes lopen om je brommertquote:Op maandag 25 maart 2013 12:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is net vergroot en verstevigd.
Maar er staat ook nog een zijspan onder, staat naast elkaar.
Als we het zijspan niet hadden konden alle 3 de motoren makkelijk naast elkaar staan.
Maar over het algemeen staat die van mij toch n iet onder een hoes
Tenzij hij een tijdje niet gebruikt gaat worden
Ja, verkleumd thuis komen, heel die kuthoes nog van binnen gaan halen, half eroverheen frotten, achterna rennen omdat ie wegwaait, poging twee, hoes er weer af omdat er nog iets in de buddy zat, hoes weer terug. Volgende dag, half verslapen, kut hoes er weer af, blijft weer hangen achter het stuur, naar binnen, hele gang drijfnat omdat het geregend heeft, ergens op zien te bergen, weer naar buiten..quote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afdak groter maken? motoren andersom neerzetten zodat degene die het eerste weg rijdt vooraan staat?
Motorhoezen zijn ruk voor everyday use vind ik.. kost best veel tijd, en je zult heel vaak je motor nat onder de hoes moeten zetten..
Dat zit er inderdaad dik in ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn stalplek![]()
[ afbeelding ]
Maar nog geen weggewaaide of gestolen hoes. Ik ben alleen soms bang dat de vuilnis ophaaldienst de brommert verward met afval.
Ik geef er 250 voorquote:Op maandag 25 maart 2013 12:41 schreef BlackLining het volgende:
Zijspan gratis op Marktplaats dumpen, probleem opgelost.
Verkocht.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zit er inderdaad dik in ja.
TransAlp toch?
Dat maakt het al minder erg mocht het gebeuren.quote:
Denk niet dat pa daarmee akkoord gaatquote:Op maandag 25 maart 2013 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga naar een zeilmakerij, en laat een mooie hoes voor het zijspan maken; kun je allebei rondjes lopen om je brommert
Mwa, ik flikkerde hem gewoon onder het afdak, ik doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 25 maart 2013 12:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, verkleumd thuis komen, heel die kuthoes nog van binnen gaan halen, half eroverheen frotten, achterna rennen omdat ie wegwaait, poging twee, hoes er weer af omdat er nog iets in de buddy zat, hoes weer terug. Volgende dag, half verslapen, kut hoes er weer af, blijft weer hangen achter het stuur, naar binnen, hele gang drijfnat omdat het geregend heeft, ergens op zien te bergen, weer naar buiten..
Nee, laat maar zitten.
Hang hem gewoon onder het afdak ongeveerquote:Op maandag 25 maart 2013 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
Precies, is zo onpraktisch als wat. Nou neem ik aan dat ze bij lipjes thuis ook een schuur hebben waar ze een hoes kunnen ophangen om te drogen, maar ik vind het maar geknutsel met zo'n ding. Is alleen maar echt interessant als je hem zoals gezegd voor langere tijd stil zet
Om vervolgens een AT te halenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat maakt het al minder erg mocht het gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |