ik weet niet hoelaat ik moet werken en of Tax wilquote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mijn laatste post nog even hier zetten? Ik ben mobiel.
Misschieners zijn gay. waar wachten jullie in vredesnaam op?FOK!kers zijn eng, i know, maar stiekem valt het mee. en als jullie nou allemaal komen, en niemand kent elkaar is het niet gek dat je niemand kent.
Ik ken niemand en ik nodig jullie thuis uit
dan zeg je dat je max tot 3/4 kan. het is ruim van te voren. en tax wil vast. en anders kom je zonder taxquote:Op zondag 24 maart 2013 16:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet hoelaat ik moet werken en of Tax wil
Ik ben misschien nog op vakantie.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Misschieners zijn gay. waar wachten jullie in vredesnaam op?FOK!kers zijn eng, i know, maar stiekem valt het mee. en als jullie nou allemaal komen, en niemand kent elkaar is het niet gek dat je niemand kent.
mwah ik kijk wel, het is ook nog een flink stuk rijden ditdatquote:Op zondag 24 maart 2013 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dan zeg je dat je max tot 3/4 kan. het is ruim van te voren. en tax wil vast. en anders kom je zonder tax
Ik weet niet zeker of ik mag ivm mijn oudersquote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je uitgaat?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik mag ivm mijn ouders
Slaapplek is geen probleem toch? Ik kan makkelijk op de bank
Nee, mijn ouders doen onredelijk, ben al 1 maand ofzo nergens meer heen gegaan, ik mocht niet eens bij mijn vriendin logeren etc etcquote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat je uitgaat?
we hebben een bonusbedquote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik mag ivm mijn ouders
Slaapplek is geen probleem toch? Ik kan makkelijk op de bank
Wordt ook steeds ergerquote:Op zondag 24 maart 2013 16:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders doen onredelijk, ben al 1 maand ofzo nergens meer heen gegaan, ik mocht niet eens bij mijn vriendin logeren etc etc
Ik sta op misschien omdat ik fucking 4u moet reizen dus ik wil afwachten of diegene die komen het wel waard zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
da's best verquote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik sta op misschien omdat ik fucking 4u moet reizen dus ik wil afwachten of diegene die komen het wel waard zijn.
Groningenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
da's best verwaar moet je helemaal vandaan komen?
Oké top.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nee bij mn zus in bed. die is dan in afrika
VA is een schaap hihahoquote:Op zondag 24 maart 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik maar de eerste zijn die op aanwezig staat? Iets met schapen en een dam.
voor jou en je rechterhand?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik bedenk me net dat ik het liefst een tweepersoonsbed wil
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
lief dat je ook aan mij denktquote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zijn linkerhand ookquote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor jou en je rechterhand?
Ja tochquote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lief dat je ook aan mij denkt
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lief dat je ook aan mij denkt
Je staat in de OP dus je kan niet meer terugquote:Op zondag 24 maart 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben de herder hier hoor
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je staat in de OP dus je kan niet meer terug
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je staat in de OP dus je kan niet meer terug
Ik heet niet voorswagachterswagquote:
oh toch nietquote:Op zondag 24 maart 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heet niet voorswagachterswag
That would be mequote:Op zondag 24 maart 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Desnoods ga ik gewoon random op de tweepersoonsbed en plet ik wel diegene die daar op ligt
hoe ver is het voor jou dan, DV komt helemaal uit groningenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Te ver weg om het ook maar te overwegen.
Als jij komt eet ik mn schoen op.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Zet me mmaar op missgien is 70km en ook nog diie treinkaart plus entree
Tof!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:37 schreef LompeHork het volgende:
Misschien, inclusief een LompeVrouw op misschien.
ah wie filmt er?quote:
ik heb het idee van jouquote:Op zondag 24 maart 2013 23:37 schreef LompeHork het volgende:
Misschien, inclusief een LompeVrouw op misschien.
quote:
2 uur met de auto, met OV dus een veel groter drama. En tot half 5 voetballen (quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoe ver is het voor jou dan, DV komt helemaal uit groningen
Wat is de leeftijdschaal hier danquote:Op maandag 25 maart 2013 00:33 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik ga geen drugs doen op een JNG meet ben ik bangZoooo niet de locatie.
Ik toon geen interessequote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wat is de leeftijdschaal hier dan? En jij toont interesse dus met jou ken ik lullen
Gok dat de meeste tussen de 16 en 20 zittenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wat is de leeftijdschaal hier dan? En jij toont interesse dus met jou ken ik lullen
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gok dat de meeste tussen de 16 en 20 zitten
Niet 4 mei? Supremeteam vs Noisekickquote:Op maandag 25 maart 2013 23:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik toon geen interesse5 mei heb ik daar al een geschikt feestje voor
Dat komt heus niet op 1 dag aan, je examens. Gewoon op tijd beginnen dan kan je makkelijk komen. Dan gaan we voor je zingenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:00 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zit met examens...
// bedenk me net dat ik dan ook nog eens jarig ben![]()
Je staat op de lijstquote:Op maandag 25 maart 2013 23:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Knoop doorgehakt ik kom sowieso heb niks beters te doen
topquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt heus niet op 1 dag aan, je examens. Gewoon op tijd beginnen dan kan je makkelijk komen. Dan gaan we voor je zingen
[..]
Je staat op de lijst
mooi, alcohol toch ook niet?quote:
Ik zou niet weten waarom niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mooi, alcohol toch ook niet?
ik had zoiets begrepen, mijn fout. iedereen is 16 of ouder geloof ik op omgevallen flat na dus zou geen probleem moeten zijnquote:
Je moet niet alles geloven wat je leest, behalve als ik het postquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik had zoiets begrepen, mijn fout. iedereen is 16 of ouder geloof ik op omgevallen flat na dus zou geen probleem moeten zijn
okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest, behalve als ik het post
Komen dus! Misschien ken ik je wel :pquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:07 schreef badschaap het volgende:
heuj roosendaal das like 7 km van odb
kom je ook uit odb danquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komen dus! Misschien ken ik je wel :p
Aww, waarom niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Fuck ik kan de OP niet meer wijzigen maar ik kan van de lijst af, ik ben niet aanwezig
Als je een weekendOV hebt welquote:Op maandag 1 april 2013 01:08 schreef KingRoland het volgende:
doe maar mij ook misschien weet niet of studente ov dan werkt , zo ja dan nog steeds misschien. Best wel enkele reis vanaf Amsterdam
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
Die dag erna wordt Ajax kampioen dus ben het hele weekend in de stad gr gr.
Ik kom ookquote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik sta op misschien omdat ik fucking 4u moet reizen dus ik wil afwachten of diegene die komen het wel waard zijn.
Ga er dan naartoe!quote:Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
haha serieus Roosendaal? Ik woon daar ziek dichtbij
I'm worth itquote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschieners zijn gay. waar wachten jullie in vredesnaam op? FOK!kers zijn eng, i know, maar stiekem valt het mee. en als jullie nou allemaal komen, en niemand kent elkaar is het niet gek dat je niemand kent.
quote:
Zou ik geen nee tegen zeggen hoorquote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef erikkll het volgende:
[..]
[ afbeelding ].Als we het over uiterlijk gaan hebben.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef erikkll het volgende:
[..]
[ afbeelding ].Als we het over uiterlijk gaan hebben.
Doe een gokquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:49 schreef timmmmm het volgende:
Komen er nog mensen, of kan ik wat anders plannen op de dag
Plan een andere dag, misschien ergens augustus? Anders zijn er 6 mensen ofzo, das ook zondequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:49 schreef timmmmm het volgende:
Komen er nog mensen, of kan ik wat anders plannen op de dag
Dat heb ik ook maar ik wilde wel komen alleen kon ik niet. Miss volgende keer!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik dit maar eerder geweten, althans ik ben nog nieuw, ik moet eerst mensen leren kennen :/
Lekker biertjes gedronken en vleesch gegeten?quote:
Chocomelk hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker biertjes gedronken en vleesch gegeten?
impliceren dat je welkom bentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef leeell het volgende:
hee, waar is iedereen, ik ben bij het adres ??? !!
implicaties implicerenquote:
in gedachten klinken grappen altijd beterquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef Jachtgeweer het volgende:
Was leuk jongens! Volgend jaar weer![]()
Krijg trouwens nog wel geld van je Dromenvangertje, die fles whisky die jij helemaal op had gezopen en daarna laveloos in het gras lag was eigenlijk bedoeld voor mijn tante die daar in de buurt woonde.
Dis je me nou?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in gedachten klinken grappen altijd beter
dit is een goed voorbeeld daarvan
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |