ik weet niet hoelaat ik moet werken en of Tax wilquote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mijn laatste post nog even hier zetten? Ik ben mobiel.
Misschieners zijn gay. waar wachten jullie in vredesnaam op?FOK!kers zijn eng, i know, maar stiekem valt het mee. en als jullie nou allemaal komen, en niemand kent elkaar is het niet gek dat je niemand kent.
Ik ken niemand en ik nodig jullie thuis uit
dan zeg je dat je max tot 3/4 kan. het is ruim van te voren. en tax wil vast. en anders kom je zonder taxquote:Op zondag 24 maart 2013 16:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet hoelaat ik moet werken en of Tax wil
Ik ben misschien nog op vakantie.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Misschieners zijn gay. waar wachten jullie in vredesnaam op?FOK!kers zijn eng, i know, maar stiekem valt het mee. en als jullie nou allemaal komen, en niemand kent elkaar is het niet gek dat je niemand kent.
mwah ik kijk wel, het is ook nog een flink stuk rijden ditdatquote:Op zondag 24 maart 2013 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dan zeg je dat je max tot 3/4 kan. het is ruim van te voren. en tax wil vast. en anders kom je zonder tax
Ik weet niet zeker of ik mag ivm mijn oudersquote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je uitgaat?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik mag ivm mijn ouders
Slaapplek is geen probleem toch? Ik kan makkelijk op de bank
Nee, mijn ouders doen onredelijk, ben al 1 maand ofzo nergens meer heen gegaan, ik mocht niet eens bij mijn vriendin logeren etc etcquote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat je uitgaat?
we hebben een bonusbedquote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik mag ivm mijn ouders
Slaapplek is geen probleem toch? Ik kan makkelijk op de bank
Wordt ook steeds ergerquote:Op zondag 24 maart 2013 16:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders doen onredelijk, ben al 1 maand ofzo nergens meer heen gegaan, ik mocht niet eens bij mijn vriendin logeren etc etc
Ik sta op misschien omdat ik fucking 4u moet reizen dus ik wil afwachten of diegene die komen het wel waard zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
da's best verquote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik sta op misschien omdat ik fucking 4u moet reizen dus ik wil afwachten of diegene die komen het wel waard zijn.
Groningenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
da's best verwaar moet je helemaal vandaan komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |