Afhankelijk van je snelheid, dat verschilt per wedstrijdquote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dus wat zou dan een verstandige startplaats zijn voor beginners? Ergens in het midden?
Ja, op zich wel. Dan kun je een beetje kijken hoe hard het gaat. Ik zou wel rechts aanhouden, zodat snellere mensen je makkelijk kunnen passeren (mocht dat nodig zijn)quote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dus wat zou dan een verstandige startplaats zijn voor beginners? Ergens in het midden?
Nou, dat is een goed excuus om volgend jaar pas te gaan inderdaad. Dan zien wij uw collecte volgend jaar wel voorbij komenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef winterstorm666 het volgende:
Nirak super aanbod! dat ten eerste!
praktisch gezien is dit nog niet haalbaar. te kort dag op slecht schroeisel is vragen om blessures.
ik kan pas in mei nieuwe schoenen veroorloven (vakantiegeld) en vanaf halverwege het jaar heb ik een iets ruimer budget om geld opzij te zetten voor hobby projecten.
om te gehaast en met minder voorbereiding de loop in te gaan vind ik het niet waard.
ik wil goed getraind zo`n uitdaging in gaan. en vind het dan ook voor sponsoren interessanter om mij te sponseren.
Jakkes dat doet pijn man! Zijn je teennagels dan niet net 1 mm te lang? Of groeien ze omhoog? Ben je er al eens mee bij een pedicure geweest? Die kan misschien voorkomen dat ze eraf gaan door er gaatjes in te maken?quote:Op maandag 25 maart 2013 07:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is een terugkerende "blessure" sinds ik langere afstanden ben gaan lopen. De eerste dagen is het wat gevoelig, maar het went snel. Als je nu op mijn tenen gaat staan kijk ik je wel even extra lelijk aan.
quote:Let op de pasvorm. Schoenen die te krap zitten, veroorzaken blaren onder de tenen en bij de rand van je nagels. De ruimte tussen je langste teen en het einde van de schoen moet ongeveer een halve centimeter zijn. En je sokken moeten probleemloos passen, zonder een verfrommeld teveel aan stof bij de tenen en/of de hielen.
Daar hebben ze het over blaren onder je tenen, dat is een ander probleem. Ik heb al kleinere schoenen, grotere schoenen, andere schoenen, etc geprobeerd. Misschien moet ik het eens zonder schoenen doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 07:52 schreef slacker_nl het volgende:
Zijn je schoenen niet een fractie te klein?
http://www.runnersweb.nl/Gezondheid/Anatomie/Voeten/Blaren.htm
[..]
Bij dat krabvisprogramma op discovery had er toen ook 1 een blauwe nagel en toen ging hij zo met een warme naald zo door zn nagel heen en spoot alles er zo uitquote:Op maandag 25 maart 2013 07:52 schreef hatsaflats het volgende:
Neeee, niet het teennagelgesprek weer. Brrr.
Gastquote:Op maandag 25 maart 2013 08:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij dat krabvisprogramma op discovery had er toen ook 1 een blauwe nagel en toen ging hij zo met een warme naald zo door zn nagel heen en spoot alles er zo uithad een hele tijd kippenvel als ik dat beeld voor me had.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Ben nog aan het nagenieten van vanmiddag, nooit gedacht dat ik een sub 30 zou kunnen lopen!
[ afbeelding ]
Naam Monique
Afstand Ladies Circuit Run 5 km
Categorie Vrouw
Totaal plaats 216 / 1033
Categorie plaats 216
Snelheid 10,233 km/uur
Netto tijd 29:19
In plaats van 1 van de laatste poppetjes zit ik nu bij de voorste, echt zo gaaf!!Hartstikke gaaf hee! En leuke trotse foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij dat krabvisprogramma op discovery had er toen ook 1 een blauwe nagel en toen ging hij zo met een warme naald zo door zn nagel heen en spoot alles er zo uithad een hele tijd kippenvel als ik dat beeld voor me had.
SPOILER: Deadliest catch bedoel jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Geen idee... minder dikke sokken?!quote:Op maandag 25 maart 2013 07:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daar hebben ze het over blaren onder je tenen, dat is een ander probleem. Ik heb al kleinere schoenen, grotere schoenen, andere schoenen, etc geprobeerd. Misschien moet ik het eens zonder schoenen doen?
Je hebt beginners die 12km/uur lopen en beginners die 8km/uur lopen. Dan is 'het midden' niet echt een aanrader voor die laatste, en voor de eerste wellicht ook niet, aangezien het gemiddelde van de recreanten volgens mij tussen de 10 en de 11 ligt? Dus dat ligt compleet aan je snelheid, de loop, of er startvakken zijn, etc. Vaak vragen ze je bij de grotere lopen om je geschatte eindtijd en delen ze je dan in in een startvak, waar je met mensen zit die ongeveer even snel lopen. Als je dan denkt dat je in de 'top' van je groep hoort, dan ga je daar vooraan staan, maar ook dat is even aftasten natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |