En als het je nu nog zou lukken, dan zou je dit jaar mee willen doen? Want dan doe ik graag een duit in het zakje hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef winterstorm666 het volgende:
minimaal sponsorbedrag is 250 euro en reis verblijf is rond de 400 euro.
Hier stond ook echt een klote wind. Qua kou e.d. viel het inderdaad wel mee, maar als je wind tegen had op een open vlakte, dan had je `m ook echt tegen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat k*tweer vond ik behoorlijk meevallen. Fris windje, maar prima te doen
I second thatquote:Op zondag 24 maart 2013 21:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
En als het je nu nog zou lukken, dan zou je dit jaar mee willen doen? Want dan doe ik graag een duit in het zakje hoorMisschien wel meer hier?
mooie tijd Schanulleke !quote:Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef Schanulleke het volgende:
Ik krijg het niet gecopy/ paste vanaf de iPad, maar heb in Zandvoort 1:04:35 gelopen. Doel was <1:05, dus ik ben heel erg tevreden.
Daarna heel hard door om op tijd bij het afzwemmen van mijn dochtertje te zijn. Merk nu wel dat de overgang van koud circuit naar heet subtropisch zwemparadijs een flinke klap voor mijn lijf is geweest. Trusten derhalve.
Hoe dichtbij is -ie? Heb je de 30 al gelopen?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:52 schreef YUR het volgende:
Ik zit net ff mn trainingsschema voor de marathon te bekijken. Is netjes een Excelsheetje...maar daarop zie ik nu pas echt goed hoe dichtbij de marathon eigenlijk is.
En spontaan word ik weer wat nerveus
Goed bezig geweest, dus! Top!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef toto73 het volgende:
Sinds september al een dagelijkse bezoeker van dit forum. Mooi moment dus om ook actief deel te gaan nemen. Ben eind september na zo'n 15 jaar te hebben gerookt eindelijk gestopt. In die periode eigenlijk nooit echt een sport gedaan. Toch besloten om iets van sport te gaan doen, en dat is hardlopen geworden. Zoals de meesten hier begonnen met Evy's 0-5km wat ik ergens in december heb afgerond. Zo'n 1,5 maand de 5 km 'onderhouden' en vervolgens begonnen met het schema van 5-10km (ook van Evy). Ook dit weer consequent volgehouden door steeds 3 keer per week te trainen. Ik begin morgen met de 9e week, en heb afgelopen week zondag (en woensdag overigens nog een keer) de 10 (zelfs 11) km gelopen in een uur![]()
Heb me voor 5 mei (net zoals levitas) in geschreven voor Rondje Tilburg (13km). Wellicht een beetje overmoedig, maar het parcours van de 13km is wel erg leuk! Ga dus niet echt voor de tijd, maar voor het uitlopen. Waarschijnlijk zal ik 10 april nog meelopen met een lokale wedstrijd, de 10km Leemputtenloop in Rijen; dan zal dit mijn eerste event worden. Is wat kleinschaliger en kan ik wat aan het idee 'wedstrijd' wennen!
Ja, dat is wat ik ook dacht, maar dan snap ik niet dat iemand met een lagere nettotijd (maar hogere brutotijd) lager geplaatst isquote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
Bruto = de klok gaat lopen, ook als jij nog niet over de start bent, en dan is jouw brutotijd de tijd dat jij dan over de finish komt, zonder correctie.
Nettotijd = tijd dat JIJ over de start gaat totdat JIJ over de finish gaat
Dat komt omdat bij wedstrijden altijd gekeken wordt naar de brutotijd. Als je dus echt een snelle loper bent die denkt op het podium te kunnen komen moet je gewoon vooraan gaan staan, anders heb je pech. Nettotijden is eigenlijk alleen leuk voor jezelf.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik ook dacht, maar dan snap ik niet dat iemand met een lagere nettotijd (maar hogere brutotijd) lager geplaatst is
Dus eigenlijk moet je gewoon altijd vooraan gaan staanquote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat komt omdat bij wedstrijden altijd gekeken wordt naar de brutotijd. Als je dus echt een snelle loper bent die denkt op het podium te kunnen komen moet je gewoon vooraan gaan staan, anders heb je pech. Nettotijden is eigenlijk alleen leuk voor jezelf.
Mja, je kan het beste een beetje uitzoeken waar je ongeveer moet gaan staan. Maar niet iedereen is daar even slim/eerlijk in en sommige mensen hebben gewoon geen idee. Daarom heb je bijvoorbeeld bij de grotere lopen ook startvakken.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je gewoon altijd vooraan gaan staan
Lekker bezig, behoorlijk wat leuke loopjes waar je aan mee gaat doen!quote:Op zondag 24 maart 2013 23:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
31 maart 2013 - Arm Run Queenstown
• rechtsedirecte - 26km trial
zou iemand me in de OP willen zetten?
Dus wat zou dan een verstandige startplaats zijn voor beginners? Ergens in het midden?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mja, je kan het beste een beetje uitzoeken waar je ongeveer moet gaan staan. Maar niet iedereen is daar even slim/eerlijk in en sommige mensen hebben gewoon geen idee. Daarom heb je bijvoorbeeld bij de grotere lopen ook startvakken.
Maar ik denk niet dat je er blij van wordt als je echt alleen maar ingehaald wordt en dat is voor de mensen die jou inhalen ook niet handig. Als mensen om je heen ook ongeveer jouw tempo lopen kan je je daar ook mooi aan vastklampen, zodat je met ze mee kan lopen. Dit kan jezelf een betere tijd opleveren, maar als je met té snelle mensen gaat meelopen ga je zelf kapot en kom je nergens. Ook is het heel motiverend om zelf ook nog wat mensen te kunnen inhalen!
nee hoor, normaal gesproken zijn trails goed aan gegeven en dit is trouwens een vlakke trail zonder al te veel technische elementen er in maar wel een hele mooie routequote:Op zondag 24 maart 2013 23:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker bezig, behoorlijk wat leuke loopjes waar je aan mee gaat doen!Ik kan ook echt niet wachten op mijn eerste trail, maar het zal nog lang niet zoiets zijn als wat in NZ allemaal kan!
Moet je nou zelf de route uitzoeken bij die trail, of wordt die later bekendgemaakt, aangezien ze alleen 3 punten hebben aangegeven?
Ja, ik zou de meeste loopjes wel een beetje in het midden beginnen en van daaruit kijken hoe je er ongeveer bijloopt. Dan kom je er meestal zelf wel achter wat het beste werkt voor jou. Ik probeer in ieder geval een beetje bij de mensen met een vergelijkbare snelheid te zitten, maar je weet het natuurlijk ook nooit zeker omdat er altijd weer een heel ander deelnemerveld meeloopt.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dus wat zou dan een verstandige startplaats zijn voor beginners? Ergens in het midden?
14 april....alle lange duurtrainingen zitten er al in, dus ook de 30 en de 35quote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
Hoe dichtbij is -ie? Heb je de 30 al gelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |