abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124442164

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124442183
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dit
Dat je dus gewoon met 1 persoon date om te kijken wat er uit komt, in plaats van anderen blijven daten
Ok duidelijk. Nooit zo gehad dus vandaar.
  zondag 24 maart 2013 @ 14:40:01 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124442196
ja zit natuurlijk een verschil in. Exclusief daten is met 1 iemand daten, maar nog steeds aftasten of zij diegene is waarmee je een relatie zou willen.
pi_124442216
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:38 schreef blessed19 het volgende:
Relatie is als je bij elkaars ouders bent geweest en je feestjes met vrienden van hem/haar hebt aangedaan. Exclusief daten zie ik meer als de tussenfase tussen daten en relatie.
dus je neemt iemand waar mee date mee naar je ouders en vrienden en dan erna is het pas een echte relatie? :')
pi_124442251
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

dus je neemt iemand waar mee date mee naar je ouders en vrienden en dan erna is het pas een echte relatie? :')
If you haven't met his friends... You're not his girlfriend....

:D
pi_124442307
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:37 schreef DaFan het volgende:
Wat is volgens jou het verschil dan?
Wat mij betreft same difference...
Daten is voor mij snel exclusief, maar ik ga niet met de eerste de beste een relatie aan. Dus als ik 'afspreek' on exclusief te daten verandert er voor mij in feite niks. Maar een relatie is voor mij serieus, als in dat je dan toch een soort onuitgesproken verplichtingen hebt naar elkaar toe.

En precies wat BoL zegt. Dat je exclusief date wil helemaaaaaal niet zeggen dat het dus ook automatisch iets wordt. De term daten geeft wat mij betreft juist aan dat je dat aan het uitzoeken bent.
pi_124442380
Hm ik vind een relatie gewoon wanneer het goed voelt en je er samen voor wilt gaan. Zo moeilijk is dat toch niet om bespreekbaar te maken? :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 maart 2013 @ 14:46:05 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124442405
K zou ook niet echt in 2 weken bv met 4 man afspreken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_124442426
Als je exclusief date en je zoent een ander ga je dan ook vreemd?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124442430
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:45 schreef Sannne het volgende:
Hm ik vind een relatie gewoon wanneer het goed voelt en je er samen voor wilt gaan. Zo moeilijk is dat toch niet om bespreekbaar te maken? :P
Dat is waar. :)
  zondag 24 maart 2013 @ 14:49:02 #11
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124442542
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef habitue het volgende:
Ik zou me er niet prettig bij voelen, maar vreemdgaan is wel een groot woord in die situatie. Vind ik.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124442552
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef habitue het volgende:
Ik zou me er niet prettig bij voelen nee, ook niet als de man waarmee ik date dat zou flikken. Exit in dat geval ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124442561
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik ben een man, dus ik denk niet zo zwart/wit. Maar wat ik ermee bedoel te zeggen is dat er wel een fase is tussen los daten en een werkelijke relatie.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 maart 2013 @ 14:50:37 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124442611
quote:
5s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef habitue het volgende:
waarom zoen je met een ander?
Is de date niet interessant genoeg? Ben dan eerlijk en stop met die date
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124442643
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik ben een man, dus ik denk niet zo zwart/wit. Maar wat ik ermee bedoel te zeggen is dat er wel een fase is tussen los daten en een werkelijke relatie.
die fase ken ik niet :N
pi_124442647
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

waarom zoen je met een ander?
Is de date niet interessant genoeg? Ben dan eerlijk en stop met die date
Wie zegt dat ik heb gezoend met een ander? :o

Vrouwen zoeken altijd overal wat achter he.
pi_124442670
quote:
5s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef habitue het volgende:
Als ik exclusief date, heb ik geen oog voor andere vrouwen.
pi_124442672
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Jij hebt vanaf date 1 een relatie?
pi_124442690
Als ik met iemand aan het daten ben en aan bijv. de 3e date toe ben dan zou ik het niet echt fijn vinden als de dame in kwestie ondertussen ook andere mannen date. Dan is er ineens die druk dat de dame het met die ander net iets leuker heeft.
beter een knipoog dan een blauw oog
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 24 maart 2013 @ 14:52:31 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124442714
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik heb gezoend met een ander? :o

Vrouwen zoeken altijd overal wat achter he.
nee dat vraag ik als wedervraag op dat vreemdgaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124442761
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee dat vraag ik als wedervraag op dat vreemdgaan
Ah zo, ja zo sta ik er ook in.
pi_124442859
Als ik seks met iemand heb verwacht ik toch wel dat ik de enige ben... Alleen zoenen, sja, daar kan ik nog weinig van zeggen dan vind ik.
Maar als je door blijft daten en het leuk hebt samen, bij elkaar wil zijn en elkaar mist als je niet samen bent, dan ga je er wel voor toch :D

trouwens, daten met meerdere mannen, ik zou het niet kunnen. Als ik intensief contact heb met iemand voor de 1e date is hij eigenlijk al de enige. Ik kan niet zo goed multitasken :D
pi_124442903
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dus of daten met jan en alleman of het meteen een relatie noemen? Ja, toen ik 18 was dacht ik er ook zo over. :)
pi_124443055
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef Sannne het volgende:
Als ik seks met iemand heb verwacht ik toch wel dat ik de enige ben... Alleen zoenen, sja, daar kan ik nog weinig van zeggen dan vind ik.
Maar als je door blijft daten en het leuk hebt samen, bij elkaar wil zijn en elkaar mist als je niet samen bent, dan ga je er wel voor toch :D

trouwens, daten met meerdere mannen, ik zou het niet kunnen. Als ik intensief contact heb met iemand voor de 1e date is hij eigenlijk al de enige. Ik kan niet zo goed multitasken :D
Daten met meerdere mensen is een groot gevaar dat je alles snel in het honderd brengt! Het is erg gemakkelijk om een sms'je te sturen naar iemand anders, maar soms denk ik dan aan a en stuur ik het inplaats naar b onbewust naar a.

Hel en verdoemenis, die digitale middelen!
pi_124443303
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Daten met meerdere mensen is een groot gevaar dat je alles snel in het honderd brengt! Het is erg gemakkelijk om een sms'je te sturen naar iemand anders, maar soms denk ik dan aan a en stuur ik het inplaats naar b onbewust naar a.

Hel en verdoemenis, die digitale middelen!
Haha ja, dat had ik dus ook... Niks verkeerds gestuurd maar meer van: werkte zij nou daar? of was dat nou...?

:X zo lullig als je dan even geen antwoord weet :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')