Ok duidelijk. Nooit zo gehad dus vandaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit
Dat je dus gewoon met 1 persoon date om te kijken wat er uit komt, in plaats van anderen blijven daten
dus je neemt iemand waar mee date mee naar je ouders en vrienden en dan erna is het pas een echte relatie?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:38 schreef blessed19 het volgende:
Relatie is als je bij elkaars ouders bent geweest en je feestjes met vrienden van hem/haar hebt aangedaan. Exclusief daten zie ik meer als de tussenfase tussen daten en relatie.
If you haven't met his friends... You're not his girlfriend....quote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
dus je neemt iemand waar mee date mee naar je ouders en vrienden en dan erna is het pas een echte relatie?
Daten is voor mij snel exclusief, maar ik ga niet met de eerste de beste een relatie aan. Dus als ik 'afspreek' on exclusief te daten verandert er voor mij in feite niks. Maar een relatie is voor mij serieus, als in dat je dan toch een soort onuitgesproken verplichtingen hebt naar elkaar toe.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:37 schreef DaFan het volgende:
Wat is volgens jou het verschil dan?
Wat mij betreft same difference...
Dat is waar.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:45 schreef Sannne het volgende:
Hm ik vind een relatie gewoon wanneer het goed voelt en je er samen voor wilt gaan. Zo moeilijk is dat toch niet om bespreekbaar te maken?
Ik zou me er niet prettig bij voelen, maar vreemdgaan is wel een groot woord in die situatie. Vind ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef habitue het volgende:
Als je exclusief date en je zoent een ander ga je dan ook vreemd?
Ik zou me er niet prettig bij voelen nee, ook niet als de man waarmee ik date dat zou flikken. Exit in dat gevalquote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef habitue het volgende:
Ik ben een man, dus ik denk niet zo zwart/wit. Maar wat ik ermee bedoel te zeggen is dat er wel een fase is tussen los daten en een werkelijke relatie.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
dus je neemt iemand waar mee date mee naar je ouders en vrienden en dan erna is het pas een echte relatie?
waarom zoen je met een ander?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef habitue het volgende:
die fase ken ik nietquote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus ik denk niet zo zwart/wit. Maar wat ik ermee bedoel te zeggen is dat er wel een fase is tussen los daten en een werkelijke relatie.
Wie zegt dat ik heb gezoend met een ander?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zoen je met een ander?
Is de date niet interessant genoeg? Ben dan eerlijk en stop met die date
Als ik exclusief date, heb ik geen oog voor andere vrouwen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef habitue het volgende:
nee dat vraag ik als wedervraag op dat vreemdgaanquote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik heb gezoend met een ander?![]()
Vrouwen zoeken altijd overal wat achter he.
Ah zo, ja zo sta ik er ook in.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat vraag ik als wedervraag op dat vreemdgaan
Dus of daten met jan en alleman of het meteen een relatie noemen? Ja, toen ik 18 was dacht ik er ook zo over.quote:
Daten met meerdere mensen is een groot gevaar dat je alles snel in het honderd brengt! Het is erg gemakkelijk om een sms'je te sturen naar iemand anders, maar soms denk ik dan aan a en stuur ik het inplaats naar b onbewust naar a.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef Sannne het volgende:
Als ik seks met iemand heb verwacht ik toch wel dat ik de enige ben... Alleen zoenen, sja, daar kan ik nog weinig van zeggen dan vind ik.
Maar als je door blijft daten en het leuk hebt samen, bij elkaar wil zijn en elkaar mist als je niet samen bent, dan ga je er wel voor toch
trouwens, daten met meerdere mannen, ik zou het niet kunnen. Als ik intensief contact heb met iemand voor de 1e date is hij eigenlijk al de enige. Ik kan niet zo goed multitasken![]()
Haha ja, dat had ik dus ook... Niks verkeerds gestuurd maar meer van: werkte zij nou daar? of was dat nou...?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daten met meerdere mensen is een groot gevaar dat je alles snel in het honderd brengt! Het is erg gemakkelijk om een sms'je te sturen naar iemand anders, maar soms denk ik dan aan a en stuur ik het inplaats naar b onbewust naar a.
Hel en verdoemenis, die digitale middelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |