'T weer, niks meer normaal. Global warmingquote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef 99.999 het volgende:
Normaal kondigen dit soort koersen lekker de lente aan.
Alles? 1/4e van het peloton zit bij elkaar, de rest is gelost.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
ff intunen...
Waaiersmaja, alles zit dus weer bij elkaar zo te lezen...
Excuus my bad... Maar in de eerste twee groepen zaten wel de "grotere namen", dat bedoelde ik meer met "alles".quote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alles? 1/4e van het peloton zit bij elkaar, de rest is gelost.
Weet 'm nog goed ja. Schandalig.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Schandalig dat Mattan toen won. En die Belgen noemen het memorabel. Laaghartig volk.
Belgen gebruiken ook geen doping!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Schandalig dat Mattan toen won. En die Belgen noemen het memorabel. Laaghartig volk.
Die heeft last van zijn kniequote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Top aankoop voorlopig Vanmarcke.
Knie lag vorige week in de kreukels.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het is eigenlijk al belachelijk dat Vanmarcke dit weekend heeft gehaald met die knie.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vrijdag ook al gereden toch? Zou je toch zeggen datie 1 vd de 2 moet rijden voor de RvV. Cortisonen !quote:Op zondag 24 maart 2013 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al belachelijk dat Vanmarcke dit weekend heeft gehaald met die knie.
Vrijdag ook al gereden ja, maar of dat zo verstandig is. Heb je die foto gezien van na die val? Die zag er echtquote:Op zondag 24 maart 2013 14:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vrijdag ook al gereden toch? Zou je toch zeggen datie 1 vd de 2 moet rijden voor de RvV. Cortisonen !
Normaal gesproken niet volgens mij, maar vandaag blijkbaar wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gebruikt die ook al die domme helm?
Was Van Emdenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef Tommeke het volgende:
Ik zag anders ook nog een Blanco renner flink in parkeerstand staan.
25 jaar geleden zagen de eerste helmen er ook ongeveer zo uit en toen werd je er mee uitgelachen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Die koekblikken van Lotto zijn echt lachwekkend.
Ik had m'n oude helmpie moeten houden. Daar was ik nu hip mee geweestquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
25 jaar geleden zagen de eerste helmen er ook ongeveer zo uit en toen werd je er mee uitgelachen.
Enige manier voor Vacansoleil om nog enigszins in beeld te komen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Sautor het volgende:
Flecha gaat weer 20m voor het peloton rijden?
Zo'n agu-helm van begin jaren 90quote:Op zondag 24 maart 2013 14:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik had m'n oude helmpie moeten houden. Daar was ik nu hip mee geweest
Omdat Flecha soms niet zijn verstand gebruikt.quote:
Soms niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat Flecha soms niet zijn verstand gebruikt.
Nu weer helemaal hip.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo'n agu-helm van begin jaren 90
[ afbeelding ]
Heb ik ook nog gehad
Mjah, ik wilde niet te negatief en afzeikerig over komen zo deze zondag.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Soms niet?
Je kunt beter zeggen dat hij het soms wel gebruikt
Ja. Zo'n ding.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo'n agu-helm van begin jaren 90
[ afbeelding ]
Heb ik ook nog gehad
Bij Blanco hebben ze dat toch beter voor elkaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef Drebbelman het volgende:
al die zwarte winterkleding... heeft zo'n ploeg als FDJ geen geld om shirtjes in teamkleuren te gebruiken? :S
Het succes van Sky willen kopieren en alle details tellen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:10 schreef Drebbelman het volgende:
al die zwarte winterkleding... heeft zo'n ploeg als FDJ geen geld om shirtjes in teamkleuren te gebruiken? :S
Lekker moment weer.quote:
Hij zit al de hele dag de hele tijd vooraan. Lijkt me sterk dat ie dat gaat faken.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Drebbelman het volgende:
lekke band.. goede manier om van de kritiek af te zijn als je je niet goed voelt.. of zie ik spoken.
twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 24-03-2013 om 15:26:16Abandon in Gent-Wevelgem Flens, Vanmarcke, Tanner en Renshaw. reageer retweet
twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 24-03-2013 om 15:26:16Abandon in Gent-Wevelgem Flens, Vanmarcke, Tanner en Renshaw. reageer retweet
Wilde net zeggen. Ook kansloos.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:30 schreef Wombcat het volgende:
Flecha wil alleen verder. Gaat niet lukken met deze wind.
Iedereen die niet bij die eerste groep zat, zal wel uit koers gestapt zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef marcodej het volgende:
Flens, Tanner, Vanmarcke en Renshaw eruit.
Ja, reed lek vlak voor beklimming, Gilbert ging rijden op die beklimming.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Boom kan het helemaal vergeten vandaag?
Ik zag hem daar nu net zitten in afdaling, denk 30 sec. van de kop van het peloton. Zal ervan afhangen of het stil valt vooraan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben even weggeweest.
Boom kan het helemaal vergeten vandaag?
Boonen val zonder erg of is het kabinet van de Vlaamse regering inmiddels voor spoedberaad bij elkaar geroepen?
En zonder Boonen en Boom.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Schakel nu in, Bazayev, Ladagnous, Flecha en daarachter (minuutje of 2?) de grote groep met alle toppers behalve Cancellera?
En al komt hij erbij, de inspanning er naartoe zal er teveel aan zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zag hem daar nu net zitten in afdaling, denk 30 sec. van de kop van het peloton. Zal ervan afhangen of het stil valt vooraan.
quote:
Die gaat straks effe naar achteren om even te huilenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik zie geen Cav...
Edit: Boonen out. Wuyts' humeur zal wel tot 0 zakken.
Tjallingii met open helm, en helemaal achterin Boom met dichte helm dacht ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zit Boom er nou bij of is dat Tjallingi?
Volgens mij zit hij in de achtervolgende groep met Tjallingii.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:52 schreef TheArt het volgende:
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij heeft Boom alleen het gat dicht gereden naar de groep met favorieten.
Dat bedoelde ik ook met de favorietengroep. De groep Cavendish, EBH, Oss, Gilbert, Phinney enz.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij in de achtervolgende groep met Tjallingii.
Ligt eraan wat OPQS doet na de Kemmel.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef marcodej het volgende:
Op deze manier gaat de kopgroep het uitmaken.
Alleen met Stijn vooraan?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat OPQS doet na de Kemmel.
Idd... Normaal gesproken moet Cav winnen, Boonen is weg, en Van den Bergh voorop. Ben benieuwd. Hoop dat ze Stijn eens een kans geven. Maar ja, in de sprint is die wel kansloos.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat OPQS doet na de Kemmel.
Flecha, Eisel, Sagan, Amador, Bodnar, Vandenbergh, Haussler, Bozic, Ladagnous, Bazayev, en dan nog een aantal.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:57 schreef Pedroso het volgende:
Wie zitten er in de kopgroep ? Zit meer naar ES1 en ES2 te kijken momenteel dus ben het even kwijt bij GW.
Het is al een flink gat, en de kopgroep is best groot. Als die behoorlijk samenwerken, dan wordt het lastig om ze terug te pakken als OMQ het alleen moet doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd... Normaal gesproken moet Cav winnen, Boonen is weg, en Van den Bergh voorop. Ben benieuwd. Hoop dat ze Stijn eens een kans geven. Maar ja, in de sprint is die wel kansloos.
Farrar ook schijnbaar en daar zegt hij het wel van.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef Wombcat het volgende:
WuytsBoom weer niet overtuigend. Die heeft op een beroerd moment lekgereden en is alleen teruggekomen.
Precies.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Wombcat het volgende:
Ze willen niet met Sagan naar de streep.
Alsof ze wel kans hebben als de groep terugkomt.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Precies.
Krijg je er cav voor terug met nog tig andere toprenners. Nu doorknallen tot de laatste 10 en dan kijken of je sagan er af kan rijden.
Kopgroepje van 12 vooruit, met o.a. Sagan en Flecha.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kom net thuis. Iemand een korte samenvatting van stand van zaken?
thanks.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kopgroepje van 12 vooruit, met o.a. Sagan en Flecha.
Daarachter pelotonneke van man of 30 met o.a. Cav, Greipel en Boasson Hagen.
Vooral omdat Sagan maar één mannetje meeheeft. Hij zal het in de sprint dus alleen moeten doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Eisel meer kansen heeft tegen Sagan dan Boasson Hagen tegen Cavendish en Greipel.
Waarom zou je? Er is een apart topic voor. Al maakt het ook weinig uit, Wuyts vertelde het net ook al.quote:
En Eisel is sterk na een zware windkoers. En Bozic, Haussler en Van Avermaet zijn ook niet traag, hebben nu meer kansen dan in een pelotonsprint (schat de kansen van Van Avermaet ook hoger in in dit groepje dan Hushovd in een pelotonsprint)quote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vooral omdat Sagan maar één mannetje meeheeft. Hij zal het in de sprint dus alleen moeten doen.
En de niet-sprinters in de kopgroep hebben meer kans om weg te raken bij een klein groepje dan uit het peloton. Kortom: voor iedereen is het beter om mee te werken.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Eisel is sterk na een zware windkoers. En Bozic, Haussler en Van Avermaet zijn ook niet traag, hebben nu meer kansen dan in een pelotonsprint (schat de kansen van Van Avermaet ook hoger in in dit groepje dan Hushovd in een pelotonsprint)
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat heet die man van Europcar onder zijn ogen? Plakband tegen de kou???
quote:
Dat zwartmaken doen honkballers ook. Tegen schitteringen. Maar waar dat vandaag voor nodig is, is me niet zo duidelijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat heet die man van Europcar onder zijn ogen? Plakband tegen de kou???
Boom lijkt me.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:23 schreef FredWielergek het volgende:
Wie zijn die twee van blanco in de achtervolgende groep? Tjallingi en..
Boom zit erquote:Op zondag 24 maart 2013 16:23 schreef FredWielergek het volgende:
Wie zijn die twee van blanco in de achtervolgende groep? Tjallingi en..
Wel lang overleg idd. Zo ingewikkeld is het toch ook weer niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Popovych overlegt wanneer hij gaat lossen.
Ik gun alles Sagan welquote:
Tsja wat moeten ze anders. Als ze niet rijden, is plek 14 het hoogst haalbaar. Als ze erbij komen kan Boom met een leuk sprintje misschien nog net een top-10 plek uit de brand slepen.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Snap ook niet waarom Blanco rijdt dan.
D&D zijn er niet, ik hoor alleen ene Joris.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Schaatsen bij NOS is voorbij, zo meteen ook nog live verslag daar... Door alle jasjes zijn de renners wat moeilijker te herkennen, dus als D&D er zitten dan wordt dat een ramp, onder "normale" omstandigheden kunnen ze dat al niet.
Maja, dus gewoon bij Sporza blijven.
Uiteraard.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En anders eet je een stuk vloerbedekking?
Ik wil best met Sagan naar de streep rijden hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niemand wil met hem naar de streep rijden. Dat gaat hem opbreken.
Schattig ség.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil best met Sagan naar de streep rijden hoor.
Mooi... maja was te verwachten, voor een half uur verslag (20 km koers) sturen ze niemand. Joris zal ook wel commentaar vanuit de studio doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
D&D zijn er niet, ik hoor alleen ene Joris.
Joris mocht dit weekend geen commentaar op een schaatsstream geven...dan blijft dit voor hem over.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Mooi... maja was te verwachten, voor een half uur verslag (20 km koers) sturen ze niemand. Joris zal ook wel commentaar vanuit de studio doen.
Als ik dat kan betekent dat dat ik behoorlijk kan trappenquote:
GW heeft wel iets met motoren en auto's... denk aan 2005... In negatieve zin dan...quote:Op zondag 24 maart 2013 16:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lijkt meer de Moto GP waar ik naar kijk. Tel 10/15 motoren rondom die kopgroep.
Sagan, Bozic, Van Avermaet, Haussler, Flecha, Popovych en nog 5 die ik ff niet uit mijn hoofd weet.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Zo, weer terug bij GW. Kopgroep haalt het dus,
Wie zitten er nu allemaal in de eerste groep ?
Sagan, de lamme en de blinde.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Zo, weer terug bij GW. Kopgroep haalt het dus,
Wie zitten er nu allemaal in de eerste groep ?
Amador zou ook grappig zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik gok Haussler of Van Avermaet, en Sagan wéér tweede
Maar eigenlijk hoop ik Flecha... en let op Bozic, ook nog een rappe...
1 minuut in 10 km, gaan ze dat nog dichtrijden?quote:
Er is in 7 km al een dikke halve minuut afgegaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 minuut in 10 km, gaan ze dat nog dichtrijden?
Herbert heeft daar een regeltje voorquote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de wet van Ducrot he.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is in 7 km al een dikke halve minuut afgegaan.
Dat is de wet die eigenlijk nog nooit geklopt heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Ik dacht dat Ducrot dat verzonnen had.quote:
Ja, wie niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
6 km en 40 seconden, halen ze niet..
Steeds laten zien hoe sterk hij is.quote:
Zou ook vreemd zijn als er wel wat achter zat.quote:
Is ook gewoon een harde baas. Sagangodquote:
Ja.quote:
Als ie naar Sky gaat..quote:Op zondag 24 maart 2013 17:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ie in een Sky-truitje had gereden
Ja ben ik het ook wel mee eens, maar ik heb niet zo veel met hemquote:Op zondag 24 maart 2013 17:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit is ook wel een mooie actie van hem.
Alleen Gheesing en Molkema gebruiken geen dope zeker? Daarom presteren ze ook nooit, chokers, geen echte winnaars, dat zijn het.quote:
Dan kan ie geen touretappes meer winnen.quote:
Dat zei ik niet. Maar Liquigas was echt wel een verdachte ploeg.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Gheesing en Molkema gebruiken geen dope zeker? Daarom presteren ze ook nooit, chokers, geen echte winnaars, dat zijn het.
Molkema vandaag 3e achter Froome en Porte. Een choker is het ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Gheesing en Molkema gebruiken geen dope zeker? Daarom presteren ze ook nooit, chokers, geen echte winnaars, dat zijn het.
Zie PIquote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Molkema vandaag 3e achter Froome en Porte. Een choker is het ja.
Werd net wel door Sagan recht uit het wiel geredenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Flecha wel goed trouwens, springt makkelijk op het wiel bij v.Avermaet.
Heeft goede benen ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Flecha wel goed trouwens, springt makkelijk op het wiel bij v.Avermaet.
Ben jij toevallig T. Zonneveld?quote:
Klopt, maar ik heb ECHT geen zin in dopingspeculaties.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar Liquigas was echt wel een verdachte ploeg.
Ja iedereen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef Sautor het volgende:
[..]
Werd net wel door Sagan recht uit het wiel gereden
Wie niet ?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef Sautor het volgende:
[..]
Werd net wel door Sagan recht uit het wiel gereden
Dan moet je geen sport kijken, en al helemaal geen wielrennen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ECHT geen zin in dopingspeculaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |