'T weer, niks meer normaal. Global warmingquote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef 99.999 het volgende:
Normaal kondigen dit soort koersen lekker de lente aan.
Alles? 1/4e van het peloton zit bij elkaar, de rest is gelost.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
ff intunen...
Waaiersmaja, alles zit dus weer bij elkaar zo te lezen...
Excuus my bad... Maar in de eerste twee groepen zaten wel de "grotere namen", dat bedoelde ik meer met "alles".quote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alles? 1/4e van het peloton zit bij elkaar, de rest is gelost.
Weet 'm nog goed ja. Schandalig.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Schandalig dat Mattan toen won. En die Belgen noemen het memorabel. Laaghartig volk.
Belgen gebruiken ook geen doping!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Schandalig dat Mattan toen won. En die Belgen noemen het memorabel. Laaghartig volk.
Die heeft last van zijn kniequote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Top aankoop voorlopig Vanmarcke.
Knie lag vorige week in de kreukels.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Het is eigenlijk al belachelijk dat Vanmarcke dit weekend heeft gehaald met die knie.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vrijdag ook al gereden toch? Zou je toch zeggen datie 1 vd de 2 moet rijden voor de RvV. Cortisonen !quote:Op zondag 24 maart 2013 14:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al belachelijk dat Vanmarcke dit weekend heeft gehaald met die knie.
Vrijdag ook al gereden ja, maar of dat zo verstandig is. Heb je die foto gezien van na die val? Die zag er echtquote:Op zondag 24 maart 2013 14:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vrijdag ook al gereden toch? Zou je toch zeggen datie 1 vd de 2 moet rijden voor de RvV. Cortisonen !
Normaal gesproken niet volgens mij, maar vandaag blijkbaar wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gebruikt die ook al die domme helm?
Was Van Emdenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef Tommeke het volgende:
Ik zag anders ook nog een Blanco renner flink in parkeerstand staan.
25 jaar geleden zagen de eerste helmen er ook ongeveer zo uit en toen werd je er mee uitgelachen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Die koekblikken van Lotto zijn echt lachwekkend.
Ik had m'n oude helmpie moeten houden. Daar was ik nu hip mee geweestquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
25 jaar geleden zagen de eerste helmen er ook ongeveer zo uit en toen werd je er mee uitgelachen.
Enige manier voor Vacansoleil om nog enigszins in beeld te komen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Sautor het volgende:
Flecha gaat weer 20m voor het peloton rijden?
Zo'n agu-helm van begin jaren 90quote:Op zondag 24 maart 2013 14:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik had m'n oude helmpie moeten houden. Daar was ik nu hip mee geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |