Interessant filmpje, Wiggins/Froome lijken me typische voorbeelden van zo'n Aicar transformatie. En eigenlijk Westra ook wel. En dan nog een misschien vergezochte theorie: aangezien het spul zo duur is zou het kunnen verklaren waarom een renner als Westra alleen maar 1 wedstrijd zo erg kon pieken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef marcodej het volgende:
Op 50 seconden wordt de suggestie Djoko even gedaan.
Zoveel ex-cofidisrenners die nu etappewedstrijden winnen zijn er ook niet. Oftewel: kan 'ie dan überhaupt iemand anders bedoelen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij suggereert Boyer dat wat Wiggo doet, gewoon niet kan.
Heeft het over ex-Cofidis-renner die zes kilo verloor en nu stage races wint... Hoeveel kilo verloor Wiggo in 2009? Zes kilo.
Lance.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoveel ex-cofidisrenners die nu etappewedstrijden winnen zijn er ook niet. Oftewel: kan 'ie dan überhaupt iemand anders bedoelen?
Die wint nu geen etappewedstrijden meer.quote:
Chavanel won 3Daagse de Panne vorig jaar. En werd in 2009 ineens 20e in de Tour (maar werd in 2007 al 17e in de Vuelta.)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die wint nu geen etappewedstrijden meer.
Ik dacht nl. dat Boyer iemand bedoelde die nu nog in het peloton rondfietst.
Lieuwe wordt met het moment verdachter, met zijn topprestaties tijden de 3Daagse en die beruchtte Parijs-Nicequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Chavanel won 3Daagse de Panne vorig jaar. En werd in 2009 ineens 20e in de Tour (maar werd in 2007 al 17e in de Vuelta.)
dat lijkt mij onzin, in de clip kochten ze beide producten voor 650 euro, waarom kan je dan die hoeveelheid krijgen, als het toch niet helpt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef marcodej het volgende:
300.000,- voor een volledige kuur AICAR. Alleen voor de echt grote der aarden dus.
Dat was voor een weekje ofzo. En hoezo "niet helpt"?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat lijkt mij onzin, in de clip kochten ze beide producten voor 650 euro, waarom kan je dan die hoeveelheid krijgen, als het toch niet helpt?
Lijkt me dat grotere hoeveelheden afnemen wel goedkoper is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef marcodej het volgende:
300.000,- voor een volledige kuur AICAR. Alleen voor de echt grote der aarden dus.
twitter:TheRaceRadio twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 22:21:30Spain's Anti-Doping agency investigating numerous people for criminal charges connected to Armstrong case reageer retweet
twitter:TheRaceRadio twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 22:22:25Ana Munoz: " every person - Spanish or not - who has committed a crime in our country is gonna be prosecuted." reageer retweet
ja, hoeveel gaat het je helpen als je het maar 1 week gebruikt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was voor een weekje ofzo. En hoezo "niet helpt"?
Kijk de repo. 100x de aangekochte hoeveelheid is een behandeling voor 1 maand.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, hoeveel gaat het je helpen als je het maar 1 week gebruikt?
een kuur is 8 weken ofzo?
http://www.iron-dragon.co(...)db75594525a5e68b097c
gewoon $168 x8 weken = $1344= 1045 euro
fucka duck, dan moet je wel jezelf kapot spuiten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kijk de repo. 100x de aangekochte hoeveelheid is een behandeling voor 1 maand.
Als ze er teveel mee pakken dan haken de sponsoren af, dus gewoon de grenswaarde lekker hoog zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
3 zal wel normaal zijn, maar standaarddeviatie is vrij groot gok ik.
Inderdaad zegquote:
Zijn transformatie was ook wel een beetje opvallend toen. Maar ik wacht het maar af.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lieuwe wordt met het moment verdachter, met zijn topprestaties tijden de 3Daagse en die beruchtte Parijs-Nice
quote:Van een volle bekentenis is nog geen sprake, maar ex-wielrenner Jan Ullrich begint zich nu toch te mengen in de omvangrijke dopingproblematiek die vooral het 'oude wielrennen' bezighoudt. "Iedereen kan zich inmiddels wel een beeld vormen van wat er in het verleden in het wielrennen is gebeurd en ik heb mijn deel daaraan bijgedragen", stelt de 39-jarige Duitser op zijn weblog op tv-zender Eurosport.
Ullrich, die in 2006 tijdens de Tour door zijn ploeg Team Mobile werd ontslagen, legt zijn ontkennende gedrag als volgt uit: "Ik heb ervoor gekozen deze zaken voor mezelf op een rijtje te krijgen. Ik wil geen andere mensen meesleuren die mij in mijn actieve tijd hebben geholpen."
Ullrich won in 1997 de Ronde van Frankrijk en werd vijf keer tweede in de Tour. De Duitser heeft het gebruik van verboden middelen nog niet volmondig toegegeven, zoals enkele generatiegenoten (Armstrong, Boogerd...) intussen wel hebben gedaan. Ullrich werd in februari 2012 alsnog schuldig bevonden aan bloeddoping en voor twee jaar geschorst
Een jaar geleden zei hij al precies hetzeflde.quote:
twitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:35:51Lance Armstrong lived near Barcelona for years, surrounded by his mostly Spanish doctors. Spanish authorities are said to be currently... reageer retweet
Spanjetwitter:Giggs_Boson twitterde op woensdag 27-03-2013 om 17:36:04... looking in to opening a federal investigation into Lance's time in Spain. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |