SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plan A is bij Mercedes naar binnen rijden en niet bij McLaren?
Godver.twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 24-03-2013 om 09:20:21Stop for @RGrosjean #SepangSundae. And in the correct garage too! Mediums http://t.co/Xq2YZWaXKM reageer retweet
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:21 schreef Gramulanion het volgende:
Godver.twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 24-03-2013 om 09:20:21Stop for @RGrosjean #SepangSundae. And in the correct garage too! Mediums http://t.co/Xq2YZWaXKM reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:21 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Denk ik niet veel geblaat over de banden over de radio.quote:
laatste was P17 wat ze noemde.....hoorde niet eens iets over zijn stopquote:Op zondag 24 maart 2013 09:23 schreef Droopie het volgende:
Olav Mol was nu helemaal gek geworden over p14 van Guido, maar je hoort er nu niets van
hebben ze wel genoemd, tegelijk met de rest die binnen kwamquote:Op zondag 24 maart 2013 09:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
laatste was P17 wat ze noemde.....hoorde niet eens iets over zijn stop
ja dat die binnen was maar verder? Erg karig. Giedo valt nu naar P17 terug hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 09:24 schreef franklop het volgende:
[..]
hebben ze wel genoemd, tegelijk met de rest die binnen kwam
giedo staat op de harde compound en pik op de mediumquote:
Oh dat zegt de timing nietquote:Op zondag 24 maart 2013 09:27 schreef WEST het volgende:
[..]
giedo staat op de harde compound en pik op de medium
En "Maf" en "Grappig" heb ik hem ook al teveel horen gebruiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:26 schreef DenS het volgende:
Tricky is het woordje van Alberts vandaag :/
Ach, hij weet zelf ook niet zoveel van snelle stopsquote:Op zondag 24 maart 2013 09:31 schreef Toekito het volgende:
Albers wat denk je dat die stop Sutil en Resta gekost hebben? Sjonge Jonge Jonge
Tussen een halve seconde en zes tienden ook al een paar keer. Terwijl hij 0,5-1,0 bedoelt.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En "Maf" en "Grappig" heb ik hem ook al teveel horen gebruiken.
nee maar met tankinstallaties stops wel tochquote:Op zondag 24 maart 2013 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, hij weet zelf ook niet zoveel van snelle stops
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat welquote:Op zondag 24 maart 2013 09:32 schreef WEST het volgende:
[..]
nee maar met tankinstallaties stops wel toch
Kimi FLquote:
eigenlijk moet je gewoon 2 tv's hebben om voor dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:35 schreef Breaker.Faker het volgende:
sport1 extra2met alleen de radio feeds en beelden van de race en van de pit
Ja met een tablet kijken is niet ideaal ivm delay on streamsquote:Op zondag 24 maart 2013 09:35 schreef WEST het volgende:
[..]
eigenlijk moet je gewoon 2 tv's hebben om voor dit.
*zap zap*quote:Op zondag 24 maart 2013 09:35 schreef Breaker.Faker het volgende:
sport1 extra2met alleen de radio feeds en beelden van de race en van de pit
en dat is raar op de harde band.quote:
ja hehe pitstop van giedo geweestquote:
verschil was ook maar minder dan een secondequote:
UIteraard, daar zorgt Helmut wel voorquote:Op zondag 24 maart 2013 09:41 schreef zoem het volgende:
Eens kijken of Vettel voorbij Webber kan na zijn pit.
in de Thee?quote:Op zondag 24 maart 2013 09:42 schreef franklop het volgende:
geef ik mn vriendin even bakkie thee op bed, stoot ik mn been tegen de rand van t bed, snee erin
Lief dagboek.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:42 schreef franklop het volgende:
geef ik mn vriendin even bakkie thee op bed, stoot ik mn been tegen de rand van t bed, snee erin
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:42 schreef franklop het volgende:
Laat je maar verzorgen door haarquote:Op zondag 24 maart 2013 09:42 schreef franklop het volgende:
voortaan maar de race blijven kijken hahaquote:
nietsquote:
yess, drive throughtquote:Op zondag 24 maart 2013 09:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Lamp van de pitstop release stond nog op rood bij Vettel
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:45 schreef WEST het volgende:
Dat meen je niet christijande ene pitlane is smaller dan de ander
Ja leuk, je hebt loosewheelnut gevonden.quote:
sutil en FI als chassisquote:
die wagen is 2 sec sneller, weinigquote:
Aquote:Op zondag 24 maart 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie won hier vorig jaar
A. Alonso
B. Ralf Schumacher
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie won hier vorig jaar
A. Alonso
B. Ralf Schumacher
Vorige week vroegen ze wie vorig jaar WK was geworden, Vettel of Sutilquote:
toch 3.5 s sneller als Picquote:Op zondag 24 maart 2013 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
VDG rijdt zijn rondjes weer keurig, als een oud omaatje
Wat een kansloosheid zegquote:Op zondag 24 maart 2013 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige week vroegen ze wie vorig jaar WK was geworden, Vettel of Sutil
Vreemd genoeg geeft de android app 0.00.00 aan bij PICquote:
18 zelfs.quote:
Heeft ie er 3 kado gekregen?quote:
Nee hoor.quote:
Denk hetquote:
Blij dat ik niet geswitched ben naar Force India.quote:
Hij was 3e in Australië?quote:
Ik kwam van Mercedes, die scoren nu weer goedquote:Op zondag 24 maart 2013 09:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Blij dat ik niet geswitched ben naar Force India.
Ik bedoel dan ook de huidige situatiequote:Op zondag 24 maart 2013 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was 3e in Australië?
Of bedoel je z'n huidige positie
Geen lijkt het.quote:
ik zat er bij de vorige GP al op, had nu geupgrade van Pic naar Ricciardo, goede keuze wel. Jammer van de FI'squote:Op zondag 24 maart 2013 09:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Blij dat ik niet geswitched ben naar Force India.
Die er al op zaten hebben inderdaad iets van Toro Rosso kunnen nemen en dat redt het nog een beetje vandaag. En de kwalificatie van Sutil gisteren.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:59 schreef franklop het volgende:
[..]
ik zat er bij de vorige GP al op, had nu geupgrade van Pic naar Ricciardo, goede keuze wel. Jammer van de FI's
waar ze horen: in de grindbak/achteraanquote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef Da.Rock het volgende:
Ik schakel net in, waar zijn de Ferrari's?
Alonso uit, Massa 6quote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef Da.Rock het volgende:
Die hebben hun vleugels uitgeslagenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef Da.Rock het volgende:
Alonso eerste ronde exitquote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef Da.Rock het volgende:
Haters gonna hate.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die uitspraak gaat hem weer een hater of 2 miljoen extra opleveren ja :![]()
De top 6 ookquote:Op zondag 24 maart 2013 10:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
giedo op hard staat op mij formula1 app
Boehoe, RB bevoordeelt Webber.quote:Slechte call geweest voor Vettel.
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.quote:Dat zeg ik nergens, dat maak jij er zelf van.
Zit gewoon in een zaadbak.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Bottas is toch wel de grootste teleurstelling tot nu toe. Die jongen werd vorig jaar helemaal opgehemeld., het zou de nieuwe Häkkinen moeten zijn, ik merk er weinig van eerlijk gezegd.
Okequote:Op zondag 24 maart 2013 10:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.
Van Massa net wel. Sergio moest liftenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |