Netjesquote:Op zondag 24 maart 2013 08:35 schreef Rave_NL het volgende:
Ik pak een tissue en scheur een klein gaatje precies in het midden, dat kleine cirkeltje leg ik op mijn rechterschoen,
Vervolgens steek ik mijn rechterwijsvinger door het gat heen en begin zo strak mogelijk de tissue om mijn vinger heen te rollen, zodat je een mooie strakke spiraal krijgt.
Deze steek ik vervolgens met een vloeiende beweging in mijn anus (op de palm van je hand blazen werkt echt in het begin).
Vervolgens neemt de tissue door de spiraalwerking achter elk groefje en richeltje zoveel mogelijk poep mee, waardoor de complete anus in één vloeiende beweging naar buiten weer schoon is.
Als laatste pak je het kleine stukje uitgescheurde tissue om de stront onder je nagel weg te halen.
Werkt uitmuntend.
Maagd.quote:Op zondag 24 maart 2013 07:28 schreef TheBurnerMan het volgende:
En ook is het verschil tussen anaal en vaginaal neuken ver te zoeken.
Ja dit ja. Vanwege de dan vochtige anus structuur.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:48 schreef GekkePoes het volgende:
Het is best wel vervelend als je moet poepen al je net onder de douche vandaan komt. Net alles schoon, en dan is er alleen maar van dat zachte wc papier. Ik heb daar best wel een hekel aan. je hebt 4 velletjes opelkaar nodig om een beetje goed te kunnen vegen, zonder dat alles gaat pluizen of doorscheurt
Niet alleen dat, het wc papier valt dan ook in laagjes uit elkaar, en plakt er ineens een stuk aan je hand, en dat worden allemaal losse vezeltjes, die dan blijven vastplakken en niet zijn weg te vegen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:16 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ja dit ja. Vanwege de dan vochtige anus structuur.
Ik ken dit verhaal van een vriend van een vriendquote:Op zondag 24 maart 2013 08:35 schreef Rave_NL het volgende:
Ik pak een tissue en scheur een klein gaatje precies in het midden, dat kleine cirkeltje leg ik op mijn rechterschoen,
Vervolgens steek ik mijn rechterwijsvinger door het gat heen en begin zo strak mogelijk de tissue om mijn vinger heen te rollen, zodat je een mooie strakke spiraal krijgt.
Deze steek ik vervolgens met een vloeiende beweging in mijn anus (op de palm van je hand blazen werkt echt in het begin).
Vervolgens neemt de tissue door de spiraalwerking achter elk groefje en richeltje zoveel mogelijk poep mee, waardoor de complete anus in één vloeiende beweging naar buiten weer schoon is.
Als laatste pak je het kleine stukje uitgescheurde tissue om de stront onder je nagel weg te halen.
Werkt uitmuntend.
Ja, gesprekken aanknopen met vrienden van vrienden is altijd een beetje ongemakkelijk. "Ah, jij kent die en die daarvan? Wat leuk, ik heb hem daar en daar ontmoet." Als je zonder gespreksstof komt te zitten, moet je toch wat verzinnen natuurlijk. Kontafveegverhalen zijn dan ook de eerste verhalen die in mij opkomen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken dit verhaal van een vriend van een vriend
Nee, we hadden het katsbezopen midden in de nacht over poep, en toen zeiden ze dat ik wel goed bij een vriend van hun zou passen, die dus vertelde dat hij dat zo deed. Heb ik toen nog opgebeld enzo "Ja hoi je kent me niet, en het is 3 uur 's nachts, maar wil je nou even uitleggen hoe je dat nou precies doet?".quote:Op maandag 25 maart 2013 00:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, gesprekken aanknopen met vrienden van vrienden is altijd een beetje ongemakkelijk. "Ah, jij kent die en die daarvan? Wat leuk, ik heb hem daar en daar ontmoet." Als je zonder gespreksstof komt te zitten, moet je toch wat verzinnen natuurlijk. Kontafveegverhalen zijn dan ook de eerste verhalen die in mij opkomen.
Tof van die kerel. Ik zou er midden in de nacht niet meer aan toe komen om het zo gedetailleerd te vertellen.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, we hadden het katsbezopen midden in de nacht over poep, en toen zeiden ze dat ik wel goed bij een vriend van hun zou passen, die dus vertelde dat hij dat zo deed. Heb ik toen nog opgebeld enzo "Ja hoi je kent me niet, en het is 3 uur 's nachts, maar wil je nou even uitleggen hoe je dat nou precies doet?".
Hij was ook niet echt vrolijk, moest om 6 uur weer op staan voor werkquote:Op maandag 25 maart 2013 00:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tof van die kerel. Ik zou er midden in de nacht niet meer aan toe komen om het zo gedetailleerd te vertellen.
Zonde. Iemand met zo'n mooie "openingszin" kun je toch niet laten lopen.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij was ook niet echt vrolijk, moest om 6 uur weer op staan voor werk
Maar toen riepen die vrienden dat ik een lekker wijf was en toen wilde hij een date. Is er nooit van gekomen
His lossquote:Op maandag 25 maart 2013 00:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zonde. Iemand met zo'n mooie "openingszin" kun je toch niet laten lopen.
hulde voor deze zin, prachtigquote:Op zondag 24 maart 2013 07:28 schreef TheBurnerMan het volgende:
[PETER]Maarrr, ik had laatst deze discussie met een vriend van mij, en hij noemde mij een viespeuk:
[AART-JOHAN],[PETER]"Want je smeert je poep aan je zak", blies hij luidruchtig.
Waarop hij nog een slok van zijn bier nam.
Ik veeg van achter naar voor... hoe kan ik dat in de poll aangeven?quote:
Ik zelf ben dus ook voorstander van een kleine douchekop bij de toilet. Dit zie ik bijvoorbeeld in Thailand. Gewoon in de bilnaad spuiten, hand er paar keer doorhalen. Na die tijd je handen wassen met zeep aan de wastafel.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef CodeRood het volgende:
Aangezien mijn vrouw haar tong nogal eens in mijn anus wil steken, heb ik wat extra hygiënemaatregelen moeten nemen. Ik heb dan ook een bidet aan mijn wc-pot.
Mijn volgorde:
- vegen (richting bilnaad),
- anus spoelen met krachtige waterstraal,
- droog vegen met toiletpapier (tevens tarrel-check),
- finishing touch met 1 à 2 vochtige toiletpapiertjes voor een shiny resultaat.
Dat kan niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:21 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik veeg van achter naar voor... hoe kan ik dat in de poll aangeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |