Tijdje niet gepost nee. Maar beetje fucked. Moet over 5 uur weer op om iemand op te halen van schiphol en kan niet slapen. En met jou dan? Altijd nachtbraker jij he?quote:
Zat toen in het gips, nu eruit en revalideren maar moest even een topic levend houden... je hebt wat gemistquote:Op zondag 24 maart 2013 03:01 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Tijdje niet gepost nee. Maar beetje fucked. Moet over 5 uur weer op om iemand op te halen van schiphol en kan niet slapen. En met jou dan? Altijd nachtbraker jij he?
Ik hoop dat je op een dag beseft dat je niet helemaal spoort in je bovenkamer. Of het nou allemaal gelogen was of niet, in beide gevallen heb je ziekelijk veel aandacht nodig en dat is niet gezond. Doe daar wat aanquote:Op zondag 24 maart 2013 02:57 schreef D.D.W. het volgende:
Nouja, zwak gaan vluchten wilde ik niet, daarom opende ik dit topic immers
Maar dan laten we het hierbij. Voor de mensen die het boeit wens ik ze alle succes
Tot in een volgende leven
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een dag beseft dat je niet helemaal spoort in je bovenkamer. Of het nou allemaal gelogen was of niet, in beide gevallen heb je ziekelijk veel aandacht nodig en dat is niet gezond. Doe daar wat aan
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan ookalweer;
![]()
Moderator kan trouwens het topic op slot gooien, het was meer dat dit in mijn posthistorie staat.
groeten,
Heb 1.472 berichten in vier jaar tijd gepostquote:Op zondag 24 maart 2013 03:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een dag beseft dat je niet helemaal spoort in je bovenkamer. Of het nou allemaal gelogen was of niet, in beide gevallen heb je ziekelijk veel aandacht nodig en dat is niet gezond. Doe daar wat aan
Blablabla. Ik word alleen maar gebackfired op zaken die ik nooit gedaan heb.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens bestaat volgens mij zo'n 85% v/d trolls naar mijn gevoel uit:
1) losertjes die eerst serieus zijn, door hun domheid onzin verkondigen met als gevolg een backfire, waarna ze maar gaan lopen verkondigen dat ze zaten te trollen.
2) losertjes die graag aandacht willen maar niet in staat zijn deze aandacht te krijgen dus dan maar alles op alles gaan zetten om toch aandacht te krijgen. Negatieve aandacht is immers ook aandacht.
Weet je, ik ga er even in mee dat het allemaal gelul was. Waarom doe je zoiets? Wat geeft het jou voor een gevoel als je daarna naar bed gaat? Voel je je dan trots dat je aandacht krijgt, maar vooral negatieve aandacht?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:12 schreef D.D.W. het volgende:
Heb 1.472 in vier jaar tijd gepostValt wel mee dus. Heb veel periodes gehad dat ik inactief was.
Ga jij dan met me mee? Spoor jij net zo goed niet
Heb periodes dat ik me echt tyfusverveelquote:Op zondag 24 maart 2013 03:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je, ik ga er even in mee dat het allemaal gelul was. Waarom doe je zoiets? Wat geeft het jou voor een gevoel als je daarna naar bed gaat? Voel je je dan trots dat je aandacht krijgt, maar vooral negatieve aandacht?
Je krijgt backfire omdat je een gigantische kutmongool bent.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Blablabla. Ik word alleen maar gebackfired op zaken die ik nooit gedaan heb.
qftquote:Op zondag 24 maart 2013 03:16 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Je krijgt backfire omdat je een gigantische kutmongool bent.
quote:Op zondag 24 maart 2013 03:16 schreef Cole_World het volgende:
[..]
[..]
Ik zit in dezelfde fase, maar werkelijk helemaal niks in me kan verzinnen om zoiets te doen? Waarom is het niet genoeg om gewoon te posten in topics van anderen, of topics aan te maken die op waarheid berusten? Je moet toch ergens wel begrijpen dat het echt niet normaal is om op deze manier aandacht nodig te hebben?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:15 schreef D.D.W. het volgende:
Heb periodes dat ik me echt tyfusverveelZit nu in mijn afstudeerperiode, en kan mijn aandacht niet op mijn scriptie richten
Dus ga ik een beetje fok!ken (heb niet altijd zin om serieus te doen, dan zit ik hier)
altijd wijze posts van deze cactusquote:Op zondag 24 maart 2013 03:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zit in dezelfde fase, maar werkelijk helemaal niks in me kan verzinnen om zoiets te doen? Waarom is het niet genoeg om gewoon te posten in topics van anderen, of topics aan te maken die op waarheid berusten? Je moet toch ergens wel begrijpen dat het echt niet normaal is om op deze manier aandacht nodig te hebben?
Je moet niet overdrijven he, zoveel topics open(de) ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zit in dezelfde fase, maar werkelijk helemaal niks in me kan verzinnen om zoiets te doen? Waarom is het niet genoeg om gewoon te posten in topics van anderen, of topics aan te maken die op waarheid berusten? Je moet toch ergens wel begrijpen dat het echt niet normaal is om op deze manier aandacht nodig te hebben?
Maar wat ik me dan vooral afvraag is, waarom nu opeens vertellen dat het allemaal gelul was?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je moet niet overdrijven he, zoveel topics open(de) ik niet.
Mijn topics waren meer vanuit een hypothetische standpunt genomen, was benieuwd hoe mensen zouden reageren
niemand gelooft ditquote:Op zondag 24 maart 2013 03:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Mijn topics waren meer vanuit een hypothetische standpunt genomen, was benieuwd hoe mensen zouden reageren
ik leer haar wel manierenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Aan haar wil je je dan ook niet prikken.
Is een gevaarlijke vrouw
Kijk en hier bewijs je weer het vermoeden dat het allemaal geen gelul was. Dat is misschien grappig voor één keer, maar er was geen topic waar je het niet in noemde. Dus die reacties had je de eerste keer al gehad. Je bleef erover doorgaan keer op keer, maar vanavond zat je zo in het nauw, dat je er een andere wending aan moest geven, maar je bent gewoon niet geloofwaardig.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin meer heb om te postenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan vooral afvraag is, waarom nu opeens vertellen dat het allemaal gelul was?
Scheelt wel werk inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dames en heren kan het ook gewoon in 1 topic. Pleuris.
mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |