niemand gelooft ditquote:Op zondag 24 maart 2013 03:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je moet niet overdrijven he, zoveel topics open(de) ik niet.
Mijn topics waren meer vanuit een hypothetische standpunt genomen, was benieuwd hoe mensen zouden reageren
ik leer haar wel manierenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Aan haar wil je je dan ook niet prikken.
Is een gevaarlijke vrouw
Kijk en hier bewijs je weer het vermoeden dat het allemaal geen gelul was. Dat is misschien grappig voor één keer, maar er was geen topic waar je het niet in noemde. Dus die reacties had je de eerste keer al gehad. Je bleef erover doorgaan keer op keer, maar vanavond zat je zo in het nauw, dat je er een andere wending aan moest geven, maar je bent gewoon niet geloofwaardig.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:18 schreef D.D.W. het volgende:
Je moet niet overdrijven he, zoveel topics open(de) ik niet.
Mijn topics waren meer vanuit een hypothetische standpunt genomen, was benieuwd hoe mensen zouden reageren
quote:Op zondag 24 maart 2013 03:16 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Je krijgt backfire omdat je een gigantische kutmongool bent.
Omdat ik geen zin meer heb om te postenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan vooral afvraag is, waarom nu opeens vertellen dat het allemaal gelul was?
Scheelt wel werk inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dames en heren kan het ook gewoon in 1 topic. Pleuris.
mooiquote:
nee, je gaat op een ander account postenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin meer heb om te postenSoms krijg ik een leuk idee, post ik het hier.. Maarja, nu iedereen weet wat mijn account is ga ik natuurlijk ook niet meer posten
Maar dan nog, je kan ook gewoon kappen met posten.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin meer heb om te postenSoms krijg ik een leuk idee, post ik het hier.. Maarja, nu iedereen weet wat mijn account is ga ik natuurlijk ook niet meer posten
Waar zat ik mee in het nauw dan, kun je me dat uitleggen? Over die foto die ik gepost heb?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kijk en hier bewijs je weer het vermoeden dat het allemaal geen gelul was. Dat is misschien grappig voor één keer, maar er was geen topic waar je het niet in noemde. Dus die reacties had je de eerste keer al gehad. Je bleef erover doorgaan keer op keer, maar vanavond zat je zo in het nauw, dat je er een andere wending aan moest geven, maar je bent gewoon niet geloofwaardig.
Weet ik, ga ik ook doen. En bedankt dat je normaal reageert, kunnen veel een voorbeeld aan nemenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dan nog, je kan ook gewoon kappen met posten.
Ben jij dat echt op die foto?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waar zat ik mee in het nauw dan, kun je me dat uitleggen? Over die foto die ik gepost heb?
Waaronder jij?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:24 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Weet ik, ga ik ook doen. En bedankt dat je normaal reageert, kunnen veel een voorbeeld aan nemen
quote:
quote:
Alsof jij zonder die aandacht kanquote:Op zondag 24 maart 2013 03:22 schreef D.D.W. het volgende:
Je had gehoopt dat we allemaal zouden zeggen: oh wow, je bent echt knap idd.. ik snap wel dat alle vrouwen als een blok voor je vallenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:23 schreef D.D.W. het volgende:
Waar zat ik mee in het nauw dan, kun je me dat uitleggen? Over die foto die ik gepost heb?
Geen zorgen Cactusquote:Op zondag 24 maart 2013 03:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof jij zonder die aandacht kanWat ga je nu verzinnen onder je nieuwe account? Dat je een knappe man bent, maar te rijk en dat chicks je alleen willen voor je geld en je daarom al je geld aan een goed doel gaat weggeven zodat ze je weer willen om wie jij bent?
Of ga je dit keer je kop verbouwen?
Nee Cactus, dat hoopte ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat we allemaal zouden zeggen: oh wow, je bent echt knap idd.. ik snap wel dat alle vrouwen als een blok voor je vallen
Bewijs het dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Geen zorgen CactusIk ga niets mee rposten
Ik geloof er niks van. Succes op het Viva-forumquote:Op zondag 24 maart 2013 03:26 schreef D.D.W. het volgende:
Geen zorgen CactusIk ga niets mee rposten
quote:Op zondag 24 maart 2013 03:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Succes op het Viva-forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |