SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is dat Grimm nou waar zoveel het over hebben?
Serie?
quote:
Klinkt als een serie die ik dan maar moet downloaden!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef Faxie het volgende:
Grimm is volgens mij een serie gebaseerd op de sprookjes. Maar dan iets duisterder.
Is dat het tentje waar je ook zo met je eigen instrument het podium op magquote:
Nee die het een beetje als hobby doetquote:Bij iemand op bezoek geweest met een halve boerderij ofzo dan?
Primaquote:
Geen idee, zou kunnen. Is niet zo groot.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is dat het tentje waar je ook zo met je eigen instrument het podium op mag
[..]
Nee die het een beetje als hobby doet
[..]
Prima
hihi en een naamtopic
Goed om te horen!quote:
YESSS!!!quote:Vooruitzichten lange termijn
zaterdag 30 maart tot en met zaterdag 06 april
Grote kans op een enigszins wisselvallig weertype met temperaturen veelal dichtbij de normale waarde.
Losjes gebaseerd op. Absoluut niet hetzelfde. Wel een goede serie.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef Faxie het volgende:
Grimm is volgens mij een serie gebaseerd op de sprookjes. Maar dan iets duisterder.
eindelijk normaal weeeerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goed om te horen!
Ik had een rustig dagje
Enne:
[..]
YESSS!!!![]()
Zal het misschien wel eens proberen. Maar ben niet zo heel erg van de series dus kan wel ff durenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Losjes gebaseerd op. Absoluut niet hetzelfde. Wel een goede serie.
Ik zie Faxie niet als iemand met een hoed op en machine-geweer...alhoewel?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja behoorlijk lang, schietpartijen enzo
Daar ja? Paar keer dat ik er was was de sfeer wel goed moet ik zeggen. Zal ook wel aan het soort optreden liggen...quote:Op zondag 24 maart 2013 01:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja behoorlijk lang, schietpartijen enzo
bijna normaal lente weer in aantochtquote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik heb het echt helemaal gehad met deze winter!![]()
Dat zou ik nou hebben met die apres-ski feestjes...quote:Op zondag 24 maart 2013 01:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben 1 keer in de baroeg geweest, ik vond het eng en ik ben daarna nooit meer geweest
Sowieso niet mijn smaak muziek, en veel gothic en metal mensjes
dat je het eng vindquote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zou ik nou hebben met die apres-ski feestjes...
Uhuh. Die mensen die daar rondlopenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapenvroeg wekker want gears op insane uitspelen
Maar het is toch zo?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh. Die mensen die daar rondlopen(En ook de muziek, maar daar begin ik verder niet over omdat dat toch afgemaakt gaat worden met een dooddoener als 'smaak is smaakpersoonlijk' )
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yes, net op tijd voor mijn verjaardag!
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapenvroeg wekker want gears op insane uitspelen
Gewoon kleinschalig met familiequote:Op zondag 24 maart 2013 01:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al grote verjaardagvierplannen of hou je daar niet zo van?
Weltrusten Magnetronkoffiequote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik ga naar bedje toe, ik val zowat om hier
Trusten Engel!
Ik ben nog even druk met wakker worden!!quote:
Je bent laat voor jouw doenquote:Op zondag 24 maart 2013 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog even druk met wakker worden!!
Die zin komt zo wel
Kan je nagaan hoeveel moeite ik heb met wakker worden!!quote:
Dat zuigt dan wel weerquote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel moeite ik heb met wakker worden!!
Ik lag vannacht van een uur of 3 tot 5 wakker
O wee als je ze verneukt, want ik zit hier echt naar uit te kijken!quote:
Ghehequote:Op zondag 24 maart 2013 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
O wee als je ze verneukt, want ik zit hier echt naar uit te kijken!
En nu maar hopen dat vandaag niet je eerste keer is.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
In 15 jaar tijd heb ik croissantjes pas 1 keer verneukt
Maar koken ho maarquote:Op zondag 24 maart 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
In 15 jaar tijd heb ik croissantjes pas 1 keer verneukt
Do tell more!!quote:
Ze waren heerlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 10:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat vandaag niet je eerste keer is.
Komt gewoon omdat ik er een hekel aan hebquote:
Ik verneuk het gewoon heel vaak omdat ik het niet eens leuk vind om te doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is wat anders dan niet kunnen koken![]()
Uhm jaquote:Op zondag 24 maart 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verneuk het gewoon heel vaak omdat ik het niet eens leuk vind om te doen.
Geniet ervan wijffiequote:Op zondag 24 maart 2013 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm ja![]()
Opfris-ze en alvast veel plezier vandaag
ik kruip lekker mijn bedje weer in. Heerlijk middagje voor mezelf
Hard nodigquote:
Beterschap wijffiequote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hard nodiggisteravond niet lekker geworden
Slecht geslapen dus wellicht straks nog ff tukkie doen
crap I feel old
Niet lekker zijn is kut. Tukkies doen daarentegen is heerlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hard nodiggisteravond niet lekker geworden
Slecht geslapen dus wellicht straks nog ff tukkie doen
crap I feel old
Dank je welquote:Op zondag 24 maart 2013 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet lekker zijn is kut. Tukkies doen daarentegen is heerlijk.
Beterschap.
Overdekt terras?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah veel te koud buiten!
Daar gaat mn terras-pak-plan!
Gister langs het ijsselmeerquote:Op zondag 24 maart 2013 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
De sloot voor mijn huis is gewoon bevroren.
Best mooi, ja. Ik baal van die kou.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister langs het ijsselmeer
[ afbeelding ]
Best een mooi gezicht![]()
Middagquote:
Ik ook daarom zo even douchen en mijn bedje weer inquote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best mooi, ja. Ik baal van die kou.
Ik wil warmte.
Pffff kon dat maar; kleine heeft hier de stuiterietus dus denk niet dat die gaat tukken straks....quote:Op zondag 24 maart 2013 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Middag
[..]
Ik ook daarom zo even douchen en mijn bedje weer in
Wat heb je het zwaar zegquote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pffff kon dat maar; kleine heeft hier de stuiterietus dus denk niet dat die gaat tukken straks....
Echt welquote:
Het hoort er allemaal bijquote:Op zondag 24 maart 2013 12:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Echt welGister was ze aan de buikgriep. Do I need to spell it out?
En eega zit in verweggistan dus het was all my fun....
ik heb nog geen sneeuw gezienquote:Op zondag 24 maart 2013 12:39 schreef Faxie het volgende:
Allo
Dikke laag sneeuw hierStraks het water op
De thuisrit overleegd Tijn?
Ja moest nog wel wachten op de trein. 20 minuten beetje jammerquote:Op zondag 24 maart 2013 12:39 schreef Faxie het volgende:
Allo
Dikke laag sneeuw hierStraks het water op
De thuisrit overleegd Tijn?
Muziek was goed, ik mis alleen het 'wow' factor voor mezelf wat ik wel bij muziek heb die ik thuis draaiquote:
vaselinequote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mijn gezicht. wat doe je.....
ijspegels man ijspegels
schrale windquote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
Gezicht? Wat denk je van mijn pener bij -200.
Wie haalt zijn pener dan ook uit zijn broek met dit weerquote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
Komt omdat je de nummers niet kent... dat scheelt hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muziek was goed, ik mis alleen het 'wow' factor voor mezelf wat ik wel bij muziek heb die ik thuis draai.
Toen ze een cover speelde ging iedereen los, dat was tof om te zien.
Hij viel er gisteren bijna af, zo koud was hetquote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schrale wind
schrale voorhuid
same difference
Ik als ik moet pissen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie haalt zijn pener dan ook uit zijn broek met dit weer
Nouja, ik had jouw linkjes gedownload en op de stick gezetquote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt omdat je de nummers niet kent... dat scheelt hoor
compleet terug in zijn schildquote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
Bij de nummers van die linkjes had je toch wel meer een connectie?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij viel er gisteren bijna af, zo koud was het.
[..]
Ik als ik moet pissen.
[..]
Nouja, ik had jouw linkjes gedownload en op de stick gezet.
Ik pis gewoon in mijn broek.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij viel er gisteren bijna af, zo koud was het.
[..]
Ik als ik moet pissen.
[..]
Nouja, ik had jouw linkjes gedownload en op de stick gezet.
Meer luisteren dus. De nieuwe nummers van Long Distance Calling kende ik ook nog niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt omdat je de nummers niet kent... dat scheelt hoor
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
d was het.
[..]
Ik als ik moet pissen.
[..]
Punt van herkenning jaquote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij de nummers van die linkjes had je toch wel meer een connectie?
Geeft zo een kliederboel he.quote:
Van het lachen?quote:
Als ik dubbele tegenkom geef ik een gil.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:51 schreef -Engel- het volgende:
Is er voor de wolvenmeet al een playlist..... ik vind t zo zonde om mijn 15 min vol te stouwen met eventuele dubbele nr's ...
Nee, omdat ik mijn pener niet bloot wil stellen aan dit weer.quote:
Heel verstandigquote:Op zondag 24 maart 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik mijn pener niet bloot wil stellen aan dit weer.
Het liefst met dekentjes!quote:
Hij was weer heerlijk.quote:
Zelfportret?quote:
He wishesquote:
Dan zou ik veel voor de spiegel staan en aan mezelf zitten.quote:
*grin*quote:Op zondag 24 maart 2013 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik veel voor de spiegel staan en aan mezelf zitten.
Haar echte naam ken ik niet, ik weet alleen dat ze op haar website en haar youtubeaccount Comicbookgirl19 heet en schattig is.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin*
Maar ff serieus, wie is datdan??
Ze heeft een mooie kaaklijnquote:Op zondag 24 maart 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar echte naam ken ik niet, ik weet alleen dat ze op haar website en haar youtubeaccount Comicbookgirl19 heet en schattig is.
Wat?quote:
Vrouwen met roze haar hebben altijd wel een streepje voor bij mij.quote:
Haar roze verven kan iedere dame met wat lichter haar, maar een mooie kaaklijn hebben ze nie allemaal....quote:Op zondag 24 maart 2013 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen met roze haar hebben altijd wel een streepje voor bij mij.
Nooit slechte seks gehad?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf altijd wel leuk.
En dat telt he
Dat is zeker waar. Al let ik nooit specifiek op de kaaklijn. Gewoon of ze een leuk koppie heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Haar roze verven kan iedere dame met wat lichter haar, maar een mooie kaaklijn hebben ze nie allemaal....
helaas welquote:Op zondag 24 maart 2013 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit slechte seks gehad?
[..]
Dat is zeker waar. Al let ik nooit specifiek op de kaaklijn. Gewoon of ze een leuk koppie heeft.
Ik leefquote:Op zondag 24 maart 2013 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Lola![]()
Hoe is het met jou op deze koude gure lentedag?
Mijn WA foto?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik leef![]()
Heb net lekker geslapen...
En ik vind jou WA foto leuk
Zou kunnen.quote:
Ik vraag me serieus af of ik de goede Roy heb nuquote:Op zondag 24 maart 2013 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar volgens mij had ik eerst inderdaad een foto waarop ik net mijn haren heel kort heb.
Erger!quote:
Ja dat had ik eigenlijk al wel een beetje verwacht.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erger!
Er waren zeg maar 5 verschillende stands en elke stand stond er minstens 4x.
Bij de gemiddelde Christine LeDuc heb je meer keuze!
Ik zie een dwaas met hoody bij roy zn wa.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ik de goede Roy heb nu
Lees dan jullie berichten eens, ik heb een massabericht gestuurd met mijn nieuwe nummerquote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie een dwaas met hoody bij roy zn wa.
Nee. Ik vond het zo tegenvallen dat ik nergens zin in had.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik eigenlijk al wel een beetje verwacht.
Niet het doolhof of swingerscafe in geweest?
Evilquote:
quote:
Dat is Roy niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie een dwaas met hoody bij roy zn wa.
Nee dat ben ik niet, ik draag geen hoody'squote:Op zondag 24 maart 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is Roy niet?
Ik heb geen massabericht gehad ...
Haha, wel vreemd dat jullie dat massabericht niet hebben gehad dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Godver... Dus nu heb ik 1 of andere vreemde een compliment gegeven...
gheghe zit je straks met een stille aanbidderquote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Godver... Dus nu heb ik 1 of andere vreemde een compliment gegeven...
Oh dan ga ik je nummer wel ff aanpassen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet, ik draag geen hoody's
stomme WA danquote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan ga ik je nummer wel ff aanpassen.
Maar geen masstext gehad hoor.
Koude hequote:Op zondag 24 maart 2013 17:06 schreef Faxie het volgende:
Brrrr
[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn had ik alleen wat koude handen
Wij zijn niet belangrijk genoegquote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, wel vreemd dat jullie dat massabericht niet hebben gehad dan.
Andere hebben hem wel gehad.
Wel als je denkt dat het het nummer van een bekende is!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
gheghe zit je straks met een stille aanbidder
maarre, hoe komen wildvreemden in je WA ? Dat gebeurt nie spontaan toch ?
Het nummer was ook van geen vreemde, het was van Royquote:Op zondag 24 maart 2013 17:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
gheghe zit je straks met een stille aanbidder
maarre, hoe komen wildvreemden in je WA ? Dat gebeurt nie spontaan toch ?
He, een foto van jou met je kleren aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:06 schreef Faxie het volgende:
Brrrr
[ afbeelding ]
Dit is ook geen KPD hequote:Op zondag 24 maart 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, een foto van jou met je kleren aan.
Ik ga niet zonder kleren in het water nu, gekquote:Op zondag 24 maart 2013 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, een foto van jou met je kleren aan.
etenstijdquote:Op zondag 24 maart 2013 17:44 schreef Royco1 het volgende:
Het is hier wel heel erg dood vandaag zeg.
wa un lellekerdquote:Op zondag 24 maart 2013 17:06 schreef Faxie het volgende:
Brrrr
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand van boven de rivieren zal dat niet snappen
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zeg beetje afhandig maken door een kusje
Wil je meer dan een kusje?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zeg beetje afhandig maken door een kusje
Een knuffel was afdoende geweestquote:Op zondag 24 maart 2013 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier krijg je een likje dan [ afbeelding ]
En deze komt jouw kant op [ afbeelding ]
Jij moet altijd zwijgen wat betreft F1 jaquote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je al F1 gekeken of moet ik zwijgen?
dan hou ik mijn mondquote:Op zondag 24 maart 2013 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moet altijd zwijgen wat betreft F1 ja
Veel plezier in ieder gevalquote:Op zondag 24 maart 2013 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks... hijs aan het downloaden geloof ik
Wat dacht je van de droge lucht.....quote:Op zondag 24 maart 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een pot thee zetten.. het lijkt wel of ik uitgedroogd ben
Hier is de luchtvochtigheid gedaald tot onder de 40%quote:
Zegt mij vrij weinig hoor, ik heb gewoon te weinig gedronkenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier is de luchtvochtigheid gedaald tot onder de 40%
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moet altijd zwijgen wat betreft F1 ja
Ja sowieso is overdag kijken een no goquote:
Even kruikje opwarmen danquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang voor haar tanden.
Ja die zijn ook niet zo tof... maar meestal 1malig hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang voor haar tanden.
Blijft een traumaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die zijn ook niet zo tof... maar meestal 1malig hoor
Ja gek he, eindelijk een vrouw aan je lijfquote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef Faxie het volgende:
Ik vond dat bijten in m'n oorlel wel geil anders
Maar je hebt bijten en bijtenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef Faxie het volgende:
Ik vond dat bijten in m'n oorlel wel geil anders
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja gek he, eindelijk een vrouw aan je lijf.
Sorry faxie.
Trustenquote:
Het is grappig omdat jij het bent die het zegt.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja gek he, eindelijk een vrouw aan je lijf.
Sorry faxie.
nnquote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is grappig omdat jij het bent die het zegt.
Jullie ontlopen elkaar weinig qua leeftijd en aantallen, toch?quote:
4 jaar en qua aantallen weet ik het niet, dan moet ik even de bedrand gaan checken.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie ontlopen elkaar weinig qua leeftijd en aantallen, toch?
Ik las bedrand net zoals kwadrantquote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
4 jaar en qua aantallen weet ik het niet, dan moet ik even de bedrand gaan checken.
Maar verder zijn jullie natuurlijk beide bazen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
4 jaar en qua aantallen weet ik het niet, dan moet ik even de bedrand gaan checken.
Ja, ik begon alweer te twijfelen maar huppel corrigeert me wel als het fout isquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik las bedrand net zoals kwadrant
Er staan geen streepjes of kerfjes op, hm dat klopt nietquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar verder zijn jullie natuurlijk beide bazen.
Yo vinquote:
Hoe is het hier?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik begon alweer te twijfelen maar huppel corrigeert me wel als het fout is.
[..]
Er staan geen streepjes of kerfjes op, hm dat klopt niet.
[..]
Yo vin.
Maagdelijke Muhahahaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er staan geen streepjes of kerfjes op, hm dat klopt niet.
Hehehe.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, nieuw bed gekocht vorig jaar.
Hij slaapt wel echt fucking fantastisch.
Ik zei toch dat je op moest passen met die heroïnespuiten.quote:
Zegt me niks zo snelquote:Op zondag 24 maart 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehehe.
Zojuist Mystery Men gekeken
Nu Almost Famous. Zooey Deschanel zit erin.
Haha beterquote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was het hele weekend zuipen met voetbalteam
Er was een schietpartij op een station waar ik normaal overstap.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je op moest passen met die heroïnespuiten.
Je hebt ze ontwapend en gearresteerd?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Er was een schietpartij op een station waar ik normaal overstap.
Nee, ik reed toevallig een andere route wegens werk aan het spoor.quote:
He squatprins.quote:
Ik was gister halfdood. Ik moet maar snel langs bij de dokter denk ik. Ik heb zeker 2 jaar niet zoveel pijn gehad.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zegt me niks zo snel. Ik dacht er nog aan om bij je langs te gaan gisteren maar ik was redelijk op en had niks bij me
.
Enerverendquote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Er was een schietpartij op een station waar ik normaal overstap.
Ja, zo een morbide lucht dat ik wel te ruiken vlakbij je huisquote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was gister halfdood. Ik moet maar snel langs bij de dokter denk ik. Ik heb zeker 2 jaar niet zoveel pijn gehad.
Mystery Men is een film over kansloze rukkers die de held spelen en daar uiteindelijk in slagen. Een feelgood story, gebaseerd op een Dark Horse strip.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zegt me niks zo snel. Ik dacht er nog aan om bij je langs te gaan gisteren maar ik was redelijk op en had niks bij me
.
Gelukkig maar danquote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik reed toevallig een andere route wegens werk aan het spoor.
Wel eng. En ik had niet naar huis gekunnen, want al het treinverkeer van en naar het station werd stil gelegd.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He squatprins.
[..]
Ik was gister halfdood. Ik moet maar snel langs bij de dokter denk ik. Ik heb zeker 2 jaar niet zoveel pijn gehad.
[..]
Enerverend
Had het je niet gaaf geleken om dat toch een beetje te zien?
Gelukkig is jou niks overkomenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel eng. En ik had niet naar huis gekunt, want al het treinverkeer van en naar het station werd stil gelegd.
C_M woont nog wel een paar minuten rijden bij mij vandaan hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo een morbide lucht dat ik wel te ruiken vlakbij je huis.
Dat is wel wat minder dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel eng. En ik had niet naar huis gekunt, want al het treinverkeer van en naar het station werd stil gelegd.
Onderweg naar huis kom ik echt heel dicht in de buurtquote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
C_M woont nog wel een paar minuten rijden bij mij vandaan hoor.
Ja, inderdaad. Komt wel dichtbij dan, zoiets.quote:
Wat! C_M is jouw vriendin?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onderweg naar huis kom ik echt heel dicht in de buurt.
Lijkt me zelf vreemd om daar zo dichtbij te staan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Komt wel dichtbij dan, zoiets.
Jaquote:
Hehe, klopt. Dan is het echt nog maar 500 meter.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onderweg naar huis kom ik echt heel dicht in de buurt.
Samen met Lego spelen.quote:
Leuk man.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me zelf vreemd om daar zo dichtbij te staan.
[..]
Ja.
Ja was gezelligquote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
[..]
Haha beter.
Een overval. De dader is doodgeschoten. Nog wel in de wijk waar Gitaar voor een huisje ging kijken, niet zo lang geleden.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_M woont nog wel een paar minuten rijden bij mij vandaan hoor.
[..]
Dat is wel wat minder dan.
Al bekend waar het om ging?
Nee man, mijn vriendin woon ook in 's-Hertogenboschquote:
Ja, het was echt fokking koud niet normaal meer.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja was gezellig
Maar wel teringkoud buiten
Ja dat weet ik toch allemaal nietquote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man, mijn vriendin woon ook in 's-Hertogenbosch.
[..]
Ja, het was echt fokking koud niet normaal meer.
Gekke Roy.quote:
Het is lente, opbokken ermeequote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man, mijn vriendin woon ook in 's-Hertogenbosch.
[..]
Ja, het was echt fokking koud niet normaal meer.
BBQ'en, zonder jas naar buiten, toeren, strand, park, skeeleren en buitenseksquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is lente, opbokken ermeeIk wil BBQ'en
Dat kan ook een smoes zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, heb je wel in de op gekeken wie er allemaal komen? Daar staat cm apart vermeldt.
Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, heb je wel in de op gekeken wie er allemaal komen? Daar staat cm apart vermeldt.
Skeelerenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
BBQ'en, zonder jas naar buiten, toeren, strand, park, skeeleren en buitenseks.
Nahquote:
Ah oke, was een minimeet gisteren met cm, faxie en tijnquote:Op zondag 24 maart 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ik zag dat Kaneel en Fera komen en heb verder niet gekeken.
Datquote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
BBQ'en, zonder jas naar buiten, toeren, strand, park, skeeleren en buitenseks.
All you need to know.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Apart is dat he? Hier ook al 2 keer gehad, zo'n gewapende overval. Een keer ook dodelijk geloof ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Een overval. De dader is doodgeschoten. Nog wel in de wijk waar Gitaar voor een huisje ging kijken, niet zo lang geleden.
Ik neem C_M mee die dag, als het goed is.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ik heb jouw naam er eigenlijk alleen bij staan omdat het anders weer zo gay lijktquote:
Ik kom ook hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb jouw naam er eigenlijk alleen bij staan omdat het anders weer zo gay lijkt
Maar ik ga gewoon de hele avond met kaneel een discussie hebben over superhelden.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb jouw naam er eigenlijk alleen bij staan omdat het anders weer zo gay lijkt
Maar ik ga gewoon de hele avond met kaneel een discussie hebben over superhelden.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de chicks die skeeleren wel eens bekeken.
Deze Feertje weetquote:
Met Hertog Jan er bij.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met rokje ga ik over buffy praten.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Deze Feertje weet
[..]
Met Hertog Jan er bij.
Ik moet wel een klein gaatje houden voor een gesprekje met pizza en Martini met Rokje.
Ja, degene die hier skeeleren zijn niet om aan te zienquote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je de chicks die skeeleren wel eens bekeken.
Zal ik even een foto maken voor je?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fat chick skeeler levert niks op
Ow beetje jammer danquote:Op zondag 24 maart 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, degene die hier skeeleren zijn niet om aan te zien
Ik rust mijn zaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |