PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:
Het is ook een hypocriete bende daarquote:Op zondag 24 maart 2013 00:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Neejoh, hij was inderdaad niet blij met hoe racistisch z'n personage werd en toen zei ie iets in de trend van: "Waarom laten ze Pierce niet gewoon 'nigger' zeggen?!" .
Maar je mag het woord niet eens uitspreken in de states![]()
Haha ja geniaal. Zelfde als die mensen die zeggen dat ze niet racistisch kunnen zijn omdat ze 1 zwarte vriend hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ook echt in een discussie over racisme. En dan ook nog zeggen dat Pryor het goed vond, dat zou Pierce in de serie ook gezegd kunnen hebben
![]()
Joel Mchale komt in alle interviews die ik van hem gezien heb ook echt precies over als Jeff zelf. Gewoon zijn eigen personage
Anorexiaquote:
Ken ik niet, binnenkort maar eens kijken danquote:Op zondag 24 maart 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja geniaal. Zelfde als die mensen die zeggen dat ze niet racistisch kunnen zijn omdat ze 1 zwarte vriend hebben
Ik kijk ook vaak The Soup..dat presenteert McHale. Tosh.O maar dan met fragmenten uit tv series en reality series..ook wel geniaal, maar dat is niet door hem maar puur door die filmpjes
Dat roep ik hier al maanden ja, eindbaas. Hij is daar ook gewoon nog beter dan op CAM en die 5 star wf is zo geniaal. Hij voelt een beetje aan als de El Kabir van vorig jaar (met betere finishing en wf)quote:
Ik ga ook weer een team met hem maken, maar wat ik tot nu toe met hem gespeeld heb, was hij vorig jaar als ST nog beter hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat roep ik hier al maanden ja, eindbaas. Hij is daar ook gewoon nog beter dan op CAM en die 5 star wf is zo geniaal. Hij voelt een beetje aan als de El Kabir van vorig jaar (met betere finishing en wf)
Valt meequote:
Als je zoveel coins wilt besteden aan een IF team kan je wel wat betere beslissingen nemen hoor.quote:
Ik heb hem in 433, ik was eerst nogal sceptisch en na 8 wedstrijden had hij slechts 5 goals. Ik gebruikte hem teveel als aanspeelpunt. Toen ging ik meer de diepte met hem zoeken, geen hoge steekpass maar door simpel en snel te combineren.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat roep ik hier al maanden ja, eindbaas. Hij is daar ook gewoon nog beter dan op CAM en die 5 star wf is zo geniaal. Hij voelt een beetje aan als de El Kabir van vorig jaar (met betere finishing en wf)
Benat kan leuk schieten, maar daar heb je verder helemaal niks aan aan die gastquote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef vandermar het volgende:
Ik heb vandaag wat potjes met het random team gespeeld maar kolere, ik word daar wel zo hard mee vernederd0,0 balans
2 wat defensieve spelers en de rest wil allemaal op de helft van de tegenstander staan.
Ik moet mij zo vies hard focussen op het verdedigen dat ik bijna geen kans kan creëren terwijl ik wel veel goals tegenkrijg. Valdes!!!!!!!!!!! Gisteren 2x goed tegen TC en voor de rest echt een drama
Pique is wel een baas defensief gezien, zo sterk die kerel. Jammer dat hij vaak diep staat
[ afbeelding ]
Daar is ook een reden voorquote:Op zondag 24 maart 2013 01:29 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat Shinji Ono niet in FUT zit
Volgens mij is het gewoon een preventieve IP banquote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
wefut doet het hier trouwens nogsteeds niet
Net als San Siroquote:Op zondag 24 maart 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb trouwens echt een hekel aan die Arena auf Schalke..daar ga ik echt niet meer in spelen. Zo'n dodelijk irritante schaduwstukken daar.
Idd.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb trouwens echt een hekel aan die Arena auf Schalke..daar ga ik echt niet meer in spelen. Zo'n dodelijk irritante schaduwstukken daar.
Ik heb het stadion van Juventus ingesteld, de reclame van Juve aan de zeikanten is wel irritant maar het veld zelf is altijd overzichtelijkquote:
Ja ik en bijna alle clubbers hebben er ook last van sinds dinsdagquote:Op zondag 24 maart 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik stiekem wel blij mee..dan weet ik in ieder geval zeker dat het dus niet aan mij ligtquote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik en bijna alle clubbers hebben er ook last van sinds dinsdag
Ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik en bijna alle clubbers hebben er ook last van sinds dinsdag
Overwinning bezorgd voor Cameroon.quote:
Precies op tijd voor formule 1quote:Op zondag 24 maart 2013 09:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is ook geen weer om te voetballen
[..]
Veel te vroeg.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2343620.page;jsessionid=2386E359AB2E4AD7B54EFAE5583248B5quote:Op zondag 24 maart 2013 10:20 schreef el-blanchito het volgende:
Is er al ergens een lijstje met verwachtte Informs na de interlands?
Ramos staat ertussenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2343620.page;jsessionid=2386E359AB2E4AD7B54EFAE5583248B5
Alaba CDM zou wel ziek zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2343620.page;jsessionid=2386E359AB2E4AD7B54EFAE5583248B5
He Reemi is het nog mogelijk om wat verder omlaag te kunnen scrollen want bronzes zoeken is nogal lastig zoquote:
Klopt, maar k gebruik hem als LMquote:
Bij de zoekfunctie bedoel je? Heb je een voorbeeld van een moeilijk te vinden speler voor me?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
He Reemi is het nog mogelijk om wat verder omlaag te kunnen scrollen want bronzes zoeken is nogal lastig zo
Zowel bij quicksearch als de squadbuilder volgens mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij de zoekfunctie bedoel je? Heb je een voorbeeld van een moeilijk te vinden speler voor me?
quote:
budget?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:10 schreef Keukendrol het volgende:
Welke formatie zou ik doen bij een Bundesliga team?
100k ongeveer.quote:
dan zou ik geen wingers nemen, dus 4-2-3-1 of 4-2-2-2quote:
Oke dank u.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan zou ik geen wingers nemen, dus 4-2-3-1 of 4-2-2-2
5-2-1-2quote:Op zondag 24 maart 2013 12:10 schreef Keukendrol het volgende:
Welke formatie zou ik doen bij een Bundesliga team?
kutformatie, maar het is wel effectief in Bundesligaquote:
quote:
Götze en Muller Cam en Reus CA? Zou dat werken?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan zou ik geen wingers nemen, dus 4-2-3-1 of 4-2-2-2
Ik zou Gotze en Reus als CAM doen en Kroos als CF, want zijn passing en schotquote:Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Götze en Muller Cam en Reus CA? Zou dat werken?
klopt en dan nog een torresje erbijquote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Rijst het volgende:
Dortmund spelers zijn echt OPMet Gotze, Reus, Lewa, Santana win je zowat alles.
Is het zo naar wens? (wellicht even f5'en)quote:Op zondag 24 maart 2013 10:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
He Reemi is het nog mogelijk om wat verder omlaag te kunnen scrollen want bronzes zoeken is nogal lastig zo
nicequote:Op zondag 24 maart 2013 12:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is het zo naar wens? (wellicht even f5'en)
Prima.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:49 schreef Djeetje het volgende:
Reemi hoe staat het met de bezoekers aantal van wefut ?
Esswein.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:59 schreef Keukendrol het volgende:
Wie in de spits in een 4-2-3-1 bundesligateam?
wijnaldum/matavzquote:Op zondag 24 maart 2013 12:59 schreef Keukendrol het volgende:
Koevermans.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:59 schreef Keukendrol het volgende:
Die is me iets te traag. Maar bedankt voor de suggestie.quote:
daarom moet hij kiezen voor matavz of locadiaquote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
In ieder geval geen Esswein want die is in het echt slecht en in FUT goed dus die mag je niet doen
UP Adler is beterquote:Op zondag 24 maart 2013 13:20 schreef Keukendrol het volgende:
IF Ter Stegen zal vast een goede koop zijn.
maar die zijn zowel in het echt als in het spel slechtquote:Op zondag 24 maart 2013 13:16 schreef Baje het volgende:
[..]
daarom moet hij kiezen voor matavz of locadia
wie heeft dat nou weer verzonnenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het trouwens maar raar dat je iemand die in het echt slecht is en in FIFA OP en goedkoop is niet mag gebruiken maar dat terzijde. Bijna alle Engelse bronzes die in FUT goed zijn spelen in het echt bijna nooit of ze zijn slecht.
Zonet kreeg ik eindelijk een goed silver pack met de Sounders home kit en De Laet. Tot nu toe waren de packs best wel slecht.
klopt want eriksen en die visser zijn echt super goed. Duidelijk 50¤ mln waardquote:Op zondag 24 maart 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar die zijn zowel in het echt als in het spel slecht
nee Baje.quote:
Welke film keek je ook al weer ?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
Die film van gister was wel vermakelijk. Aanrader voor Lindgren om met zijn kassameisje te kijken.
Alexis knapp
Ogbonna is toch niet slecht in het echt?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen op het EA forum die klagen over Santana, Ogbonna en Dede
Ogbonna is idd goed in het echtquote:Op zondag 24 maart 2013 13:39 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ogbonna is toch niet slecht in het echt?
Dede ook niet volgensmijquote:Op zondag 24 maart 2013 13:39 schreef diedjuh het volgende:
[..]
zit hij in zo'n adapter om hem in je pc te steken?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:39 schreef quer het volgende:
Hmm, heel apart... Ik verwijder alles van mijn mini sdhc kaart en als ik het weer refresh zit alles er weer op.. Het weigert ook om zichzelf te formateren kut ding
die kneuzen van het EA forum zeiken overal over en stiekem doen we het allemaal.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen op het EA forum die klagen over Santana, Ogbonna en Dede
Jepquote:Op zondag 24 maart 2013 13:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
zit hij in zo'n adapter om hem in je pc te steken?
Santana ook niet volgens mij.quote:
nee, dat geldt alleen voor de grotere sd kaarten (dacht ik) in iedergeval niet op die van mijquote:Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
zit daar toevallig een schuifje op om de kaart te locken?
Dan klagen ze omdat hij OP is.. maar ze klagen daar over iedere speler die goedkoop is en OPquote:Op zondag 24 maart 2013 13:39 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Was vorig jaar hetzelfde met David Luiz.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan klagen ze omdat hij OP is.. maar ze klagen daar over iedere speler die goedkoop is en OP
Als Hummels of Subotic niet fit is ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Santana ook niet volgens mij.
Dede werd nog een tijdje aan Milan gelinkt en Santana speelt gewoon basis bij Dortmund.
nu nog steedsquote:Op zondag 24 maart 2013 13:43 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Was vorig jaar hetzelfde met David Luiz.
Ik heb hem nu 2 wedstrijden gebruikt in mijn pack only team en ik heb nog geen rage message gekregenquote:
ik krijg nooit ragemessages dus dat zegt niksquote:Op zondag 24 maart 2013 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 2 wedstrijden gebruikt in mijn pack only team en ik heb nog geen rage message gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik vind het evengoed netjes hoor.quote:
Ik had ergens gelezen dat hij zelf weg zou gaan (naar Schalke voor 2 miljoen ofzo) Als hij in het echt ook goed is dan is 2 miljoen wel weinigquote:Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik vind het evengoed netjes hoor.
Deze zomer zal wel Hummels of Subotic weg gaan en dan is er een plek voor hem.
Ja idd.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat hij zelf weg zou gaan (naar Schalke voor 2 miljoen ofzo) Als hij in het echt ook goed is dan is 2 miljoen wel weinig
eensquote:
Klopt ja. Verder wel een beetje een trage film, en dat einde zag ik al lang aankomenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
Een van de beste scenes uit Flight:
Do not touch the merch motherfucker
Cee lo
vandermar we zijn het weer eensquote:
Begint een gewoonte te wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
vandermar we zijn het weer eens
Santana kan er in het echt ook helemaal niets van die speelt nooit als het vaste duo fit is en ze willen hem verkopen
rekenen is echt nutteloos jaquote:Op zondag 24 maart 2013 14:27 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
trouwens rekenen als verplicht schoolvak op het Havo & Vwo![]()
Best knap dat hij toch in 1 jaar meer verdient dan jij in je hele leven zal gaan doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
vandermar we zijn het weer eens
Santana kan er in het echt ook helemaal niets van die speelt nooit als het vaste duo fit is en ze willen hem verkopen
Hoe weet jij nu wat vdm/litmanen gaat verdienen?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best knap dat hij toch in 1 jaar meer verdient dan jij in je hele leven zal gaan doen.
Toewel hij slecht is in voetbal
Niet dat het nutteloos is maar je hoort wel fatsoenlijk te kunnen rekenen als je terecht bent gekomen op het havo of op het vwo...quote:
jij kan het blijkbaar niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:30 schreef quer het volgende:
[..]
Niet dat het nutteloos is maar je hoort wel fatsoenlijk te kunnen rekenen als je terecht bent gekomen op het havo of op het vwo...
Gelukkig zegt je salaris ook zoveel over hoe goed je ergens in bentquote:Op zondag 24 maart 2013 14:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best knap dat hij toch in 1 jaar meer verdient dan jij in je hele leven zal gaan doen.
Toewel hij slecht is in voetbal
Ik was slaperig die dag en ik wist niks van EA tax toen was ik nog een (grotere) noob.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Quer kan wel een rekenlesje gebruiken gezien zijn geweldige trading.
het was 76k en 78 als ik het goed herinnerquote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Joo ik heb een Hazard gekocht voor 87k en ik verkocht hen voor 89k!1!!!!!!!!!1!!!!
Iedereen is ook profvoetballer toch ?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig zegt je salaris ook zoveel over hoe goed je ergens in bent!
Volgende week weerquote:
Wat probeer je nou duidelijk te maken? Hij kan er helemaal niets van maar goed het zou me verbazen als je hem überhaupt ooit hebt zien spelen buiten FIFA omquote:Op zondag 24 maart 2013 14:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iedereen is ook profvoetballer toch ?
Hij kan niet verdedigen dat is het enige probleem en Dortmund wil hem het liefst zo snel mogelijk kwijt maar goed hij is vast heel goed inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
Santana is gewoon een prima verdediger hoor. Niet beter dan Hummels of Subo maar zou bij veel clubs gewoon spelen. Zeker als je ziet dat een Piquebij Barcelona speelt.
zaterdagavond wedstrijdquote:
Dat heb ik ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je nou duidelijk te maken? Hij kan er helemaal niets van maar goed het zou me verbazen als je hem überhaupt ooit hebt zien spelen buiten FIFA om
De vorige keer tegen Heerenveen in de avond voor de competitie speelden we met Hofland en wonnen we zelfs.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zaterdagavond wedstrijd
ben er bang voor. Avondje Heerenveen zonder il fenomeno
Kan wel CDM staan. Donk staat ook CDM en die heeft hetzelfde probleem.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kan niet verdedigen dat is het enige probleem en Dortmund wil hem het liefst zo snel mogelijk kwijt maar goed hij is vast heel goed inderdaad
Ik denk als iedereen 1x tegen elkaar gespeeld heeft? Dus dan moeten we nog snel een keer een potje doenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef vandermar het volgende:
Wanneer nieuw random team? Ik wil er vanaf en een nieuwe
Zeg maar wanneer je kantquote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk als iedereen 1x tegen elkaar gespeeld heeft? Dus dan moeten we nog snel een keer een potje doen
Ik kan vanavond wel, dan doe ik ook een potje tegen TT. Volgens mij heb ik dan tegen iedereen met een random team gespeeld.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer je kant
(Ik kan alleen vanavond laat even en de rest van de week overdag wel of 's avonds laat)
Wij zometeen nog 1? 2x tegen elkaar toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk als iedereen 1x tegen elkaar gespeeld heeft? Dus dan moeten we nog snel een keer een potje doen
Ik kan wel pas rond 12 uurquote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond wel, dan doe ik ook een potje tegen TT. Volgens mij heb ik dan tegen iedereen met een random team gespeeld.
TTquote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond wel, dan doe ik ook een potje tegen TT. Volgens mij heb ik dan tegen iedereen met een random team gespeeld.
Dan moet het wel voor half 1 afgelopen zijnquote:
Is goed, dan moet ik wel FIFA even opstartenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wij zometeen nog 1? 2x tegen elkaar toch?
Ik heb tot nu even bijgehouden.
VDM - Thad allebei x gewonnen. (1-0 0-1)
Thad - DS2 4-2
DS2 - DuTank 2-0
zo toch?
Wellicht zelfs half 12quote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet het wel voor half 1 afgelopen zijn
[..]
Is goed, dan moet ik wel FIFA even opstarten
Poezie album, foto albumquote:
quote:
alles behalve top40 & schreeuw muziekquote:
Foals - Holy Firequote:
the gaslight anthem - sink or swimquote:
Als je de Ajax open dag bezoekt misschien ja. Lekker lepeltje lepeltje met een andere homo.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
the gaslight anthem - sink or swim
the gaslight anthem - '59 sound
the gaslight anthem - american slang
the gaslight anthem - handwritten (wel de slechtste en nieuwste)
the gaslight anthem - the senor and the queen
Editors - the back room
Editors - an end has a start
Editors - in this light and on this evenening
The Killers - Sam's Town
The Killers - Battle Born
The Killers - Saw dust
The Killers - Hot Fuss
The Killers - Day & Age
Bruce Springsteen (ALLES)
Mumford and Sons - Babel
Mumford and Sons - Sigh no more
Je weet toch zelf ook wel dat de Arena altijd binnen luttele seconden is uitverkocht, daarom laat de camera ook nooit de 2e ring zienquote:
Ik heb je net al een invite gestuurd. Jij speelde de vorige keer thuis dus dan speel ik nu thuisquote:
Oke, invite me nog eensquote:Op zondag 24 maart 2013 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb je net al een invite gestuurd. Jij speelde de vorige keer thuis dus dan speel ik nu thuis
Jij bent wel de laatste die hierover iets mag zeggenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet toch zelf ook wel dat de Arena altijd binnen luttele seconden is uitverkocht, daarom laat de camera ook nooit de 2e ring zien
Ik zit vaker in de Kuip dan dat jij in het Abe Lenstra zit....quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die hierover iets mag zeggen
Ragequit?quote:
Ik heb dit seizoen nog geen (thuis)wedstrijd gemistquote:Op zondag 24 maart 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit vaker in de Kuip dan dat jij in het Abe Lenstra zit....
(Ok dat is niet waar waarschijnlijkben nog maar 1x dit jaar in de Kuip geweest, begin van het seizoen
Ik ben zelfs al even vaak in het Abe Lenstra geweest dit jaar
)
Die shit geldt toch nooit voor lolapple producten?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef vandermar het volgende:
Wanneer is er weer eens een BTW actie bij Media Markt? Dan kan ik een macbook kopen
Volgens mij wel, de vorig actie wel toen er 21% af ging.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Die shit geldt toch nooit voor lolapple producten?
Ja maar in Rotterdam komt VDM nooitquote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef quer het volgende:
Bij sommige vestigingen van de MM wel bij de andere niet. Die in Rotterdam heeft wel altijd inclusief Apple producten
(tot nu toe in ieder geval)
er gaat geen 21% vanaf hequote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgens mij wel, de vorig actie wel toen er 21% af ging.
Bij de vorige actie in ieder geval wel, ik weet zeker dat het geen 19% wasquote:
De korting valt lager uit. De BTW die eraf gaat is geen 21% van het totale product.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij de vorige actie in ieder geval wel, ik weet zeker dat het geen 19% was
Ik vond het maar lame. Eerst die bijna cto, daarna meteen de goal en daarna nog een counter. In de 2e helft probeerde ik te scoren maar dat lukte niet omdat je te verdedigende speelde met die 3 CBs.quote:
Ja maar Fuszy bedoeld het eigenlijk niet echt 21 of 19% is het was 16% bij de 19% actiequote:Op zondag 24 maart 2013 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Apple heeft vaste prijs.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De korting valt lager uit. De BTW die eraf gaat is geen 21% van het totale product.
Daarnaast verhogen ze vaak eerst de prijs.
Dit wat Fuszy zegtquote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Fuszy het volgende:
100 excl btw = 121 incl btw
21% btw = 21 euro
21 euro van 121 is 17,36%
Cto?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het maar lame. Eerst die bijna cto, daarna meteen de goal en daarna nog een counter. In de 2e helft probeerde ik te scoren maar dat lukte niet omdat je te verdedigende speelde met die 3 CBs.
Ik wachtte nog even voordat ik ging aanvallen. Keek nog of je iemand geselecteerd had..quote:Op zondag 24 maart 2013 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Connection timed out. Daardoor was ik even niet meer geconcentreerd en toen viel die goal
Ik zeg nergens iets over korting, ik zeg alleen dat de btw eraf gaatquote:
verkijk je nou maar niet op die actiequote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens iets over korting, ik zeg alleen dat de btw eraf gaat
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgens mij wel, de vorig actie wel toen er 21% af ging.
Macbook is 1500 euro ofzo incl 21% btw.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
verkijk je nou maar niet op die actie. Je zal vast een korting krijgen, maar het is niet de korting die jij denkt dat het is.
Vaste prijs of niet.
quote:
De BTW ja, ik heb het over de BTW toch?quote:
Maar er kwam ook net iemand boven en als dat gebeurt krijg ik altijd een goal tegenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wachtte nog even voordat ik ging aanvallen. Keek nog of je iemand geselecteerd had..
BTW ja. Het hele bdrag is 121% De 21% BTW gaat eraf.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef Reemi het volgende:
fuszy: "er gaat geen 21% vanaf he"
steef: "bij de vorige actie wel"
Beetje excuses zoeken ditquote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar er kwam ook net iemand boven en als dat gebeurt krijg ik altijd een goal tegen
Voor de rest jammer dat je zo verdedigend speelde.
Tegen mij mag je je uitleven aangezien mijn spelers de hele tijd voorin staanquote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar er kwam ook net iemand boven en als dat gebeurt krijg ik altijd een goal tegen
Tja als ik niet verdedigend speel is het een gatenkaas. Zo kan ik controleren..quote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dacht een tutorial voor clubs, kan ik eindelijk goed worden..
is het tyfusherrie
Ja 8% dacht ikquote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef vandermar het volgende:
Huh wacht, je kan studentenkorting krijgen via apple?
Pauper, dan wachten op iets beters.quote:
http://www.tweedehandsmac.nl/quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pauper, dan wachten op iets beters.
wies theo?quote:
Theo is ook wel een toffe naamquote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij. Dacht eerst dat je theo heette. Heet je tije maar dat boeit dus niet.
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dacht een tutorial voor clubs, kan ik eindelijk goed worden..
is het tyfusherrie
hou me op de hoogtequote:Op zondag 24 maart 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
Oeh nice, Saturn heeft kortingsdagen. BCC ook nog even
Ik zal het wel even facebooken als het moment daar is.quote:
Iemand uit mijn klas keek het ook zonder dat ik het hem had verteldquote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand plaatste op f..head deze comment bij Ikeme: #SomePeopleJustDon'tPayAttention
En hoe heeft hij het gevonden en wat vond hij ervan?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas keek het ook zonder dat ik het hem had verteld
en hij wist niet wat FOK! was
Vettel was ook weer een echt geweldige ploeggenootquote:
Volgens mij door op youtube te zoeken naar een soort Nederlandse trading guide en toen stond jouw video na een aantal keer in de suggesties...quote:Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe heeft hij het gevonden en wat vond hij ervan?
Nee die ploeg is normaal....quote:Op zondag 24 maart 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vettel was ook weer een echt geweldige ploeggenootWat een topper, echt een uithangbord voor de sport
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |