PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:
Het is ook een hypocriete bende daarquote:Op zondag 24 maart 2013 00:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Neejoh, hij was inderdaad niet blij met hoe racistisch z'n personage werd en toen zei ie iets in de trend van: "Waarom laten ze Pierce niet gewoon 'nigger' zeggen?!" .
Maar je mag het woord niet eens uitspreken in de states![]()
Haha ja geniaal. Zelfde als die mensen die zeggen dat ze niet racistisch kunnen zijn omdat ze 1 zwarte vriend hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ook echt in een discussie over racisme. En dan ook nog zeggen dat Pryor het goed vond, dat zou Pierce in de serie ook gezegd kunnen hebben
![]()
Joel Mchale komt in alle interviews die ik van hem gezien heb ook echt precies over als Jeff zelf. Gewoon zijn eigen personage
Anorexiaquote:
Ken ik niet, binnenkort maar eens kijken danquote:Op zondag 24 maart 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja geniaal. Zelfde als die mensen die zeggen dat ze niet racistisch kunnen zijn omdat ze 1 zwarte vriend hebben
Ik kijk ook vaak The Soup..dat presenteert McHale. Tosh.O maar dan met fragmenten uit tv series en reality series..ook wel geniaal, maar dat is niet door hem maar puur door die filmpjes
Dat roep ik hier al maanden ja, eindbaas. Hij is daar ook gewoon nog beter dan op CAM en die 5 star wf is zo geniaal. Hij voelt een beetje aan als de El Kabir van vorig jaar (met betere finishing en wf)quote:
Ik ga ook weer een team met hem maken, maar wat ik tot nu toe met hem gespeeld heb, was hij vorig jaar als ST nog beter hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat roep ik hier al maanden ja, eindbaas. Hij is daar ook gewoon nog beter dan op CAM en die 5 star wf is zo geniaal. Hij voelt een beetje aan als de El Kabir van vorig jaar (met betere finishing en wf)
Valt meequote:
Als je zoveel coins wilt besteden aan een IF team kan je wel wat betere beslissingen nemen hoor.quote:
Ik heb hem in 433, ik was eerst nogal sceptisch en na 8 wedstrijden had hij slechts 5 goals. Ik gebruikte hem teveel als aanspeelpunt. Toen ging ik meer de diepte met hem zoeken, geen hoge steekpass maar door simpel en snel te combineren.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat roep ik hier al maanden ja, eindbaas. Hij is daar ook gewoon nog beter dan op CAM en die 5 star wf is zo geniaal. Hij voelt een beetje aan als de El Kabir van vorig jaar (met betere finishing en wf)
Benat kan leuk schieten, maar daar heb je verder helemaal niks aan aan die gastquote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef vandermar het volgende:
Ik heb vandaag wat potjes met het random team gespeeld maar kolere, ik word daar wel zo hard mee vernederd0,0 balans
2 wat defensieve spelers en de rest wil allemaal op de helft van de tegenstander staan.
Ik moet mij zo vies hard focussen op het verdedigen dat ik bijna geen kans kan creëren terwijl ik wel veel goals tegenkrijg. Valdes!!!!!!!!!!! Gisteren 2x goed tegen TC en voor de rest echt een drama
Pique is wel een baas defensief gezien, zo sterk die kerel. Jammer dat hij vaak diep staat
[ afbeelding ]
Daar is ook een reden voorquote:Op zondag 24 maart 2013 01:29 schreef vandermar het volgende:
Belachelijk dat Shinji Ono niet in FUT zit
Volgens mij is het gewoon een preventieve IP banquote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef vandermar het volgende:
wefut doet het hier trouwens nogsteeds niet
Net als San Siroquote:Op zondag 24 maart 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb trouwens echt een hekel aan die Arena auf Schalke..daar ga ik echt niet meer in spelen. Zo'n dodelijk irritante schaduwstukken daar.
Idd.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb trouwens echt een hekel aan die Arena auf Schalke..daar ga ik echt niet meer in spelen. Zo'n dodelijk irritante schaduwstukken daar.
Ik heb het stadion van Juventus ingesteld, de reclame van Juve aan de zeikanten is wel irritant maar het veld zelf is altijd overzichtelijkquote:
Ja ik en bijna alle clubbers hebben er ook last van sinds dinsdagquote:Op zondag 24 maart 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik stiekem wel blij mee..dan weet ik in ieder geval zeker dat het dus niet aan mij ligtquote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik en bijna alle clubbers hebben er ook last van sinds dinsdag
Ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik en bijna alle clubbers hebben er ook last van sinds dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |