quote:Op zondag 24 maart 2013 00:01 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Mono, G !! Gefeliciteerd !!
kut eerst verkeerde
BAN!!!!quote:Op zondag 24 maart 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet je het even mee doen, anders gaat Google het niet leuk vinden
Ik heb mijn hart open gezet voor jequote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moner
Je bent toch niet stiekem een beetje verliefd op mij he?
Rode wangetjes allessquote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb mijn hart open gezet voor jejwz
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
Any time of the day wil ik in jouw poepert schatje
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
Any time of the day wil ik in jouw poepert schatje
Gekke shit, ik heb deze in het blauw.quote:
Dank u zeer jongeman. Ik waardeer dit. Ik vind dat een goed idee. Zo maar een lekker lauw biertje van de verwarming af pakken.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef Rodawa het volgende:
Gefeliciteerd Mononog vele jaren toegewenst. Dat het bier nog maar rijkelijk mag vloeien.
[..]
Gekke shit, ik heb deze in het blauw.
Gatverdammequote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dank u zeer jongeman. Ik waardeer dit. Ik vind dat een goed idee. Zo maar een lekker lauw biertje van de verwarming af pakken.
Ahh jammer de pammer, All Stars zijn geilquote:Op zondag 24 maart 2013 13:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel nog zonder succes hoor. ONZ / De hele dag...
Daarom nagels geknipt.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh jammer de pammer, All Stars zijn geil
Monoquote:Op zondag 24 maart 2013 13:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom nagels geknipt.![]()
Maar goed, laten we deze schoenenpraat laten voor wat het is en ons focussen op het feest.
Dat is de vinger van Unscrewed.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen als ik jullie zo over mij zie praten
Een goed gevoel?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
Dat is het bloed dat naar je pen0r stroomtquote:Op zondag 24 maart 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
Mono steekt ook wel eens een vinger in z'n holletje hoor, dus doe niet alsof dat raar isquote:
Die jongen steekt zijn vinger in alles wat op een gat lijkt en 37 graden warm is.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voelde al een scherp nageltje kietelen tegen mijn G-spott
Wat een kalf hahahaquote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is het bloed dat naar je pen0r stroomt
Hier voor een glimlachje op je gezichtje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verdwaaldquote:Op zondag 24 maart 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
Moira, zit je weer op de verkeerde kant van het internet ?![]()
Mijn mama is liefquote:Op zondag 24 maart 2013 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soberzo wil ik geen schoonmoederhaat relatie
Mijn mama is ook tofquote:Op zondag 24 maart 2013 13:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn mama is liefDie ga je heel tof vinden.
Hoe is jouw moeke ?
ICT. Werkt voor zichzelf. Laat zich verhuren aan bedrijven om database software te maken enzo. Allemaal hocus pocusquote:Op zondag 24 maart 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn mama is ook tof![]()
Wat doet je vader?
Verdient dat een beetje?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ICT. Werkt voor zichzelf. Laat zich verhuren aan bedrijven om database software te maken enzo. Allemaal hocus pocus
quote:
wauw zeer mooi en diepgaand.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
http://loldutchpeople.nl/page/2
Godverdomme ga echt stuk
Verjaardagswensen van Studeur. Ik kan vredig fappen nuquote:Op zondag 24 maart 2013 14:45 schreef Studeur het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat is monoyolopolopony! Gefeliciteerd!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |