Dat laatste ben ik het niet mee eens, je geeft zelfs toe dat je wist dat het te mooi was om waar te zijn. Mensen moeten nadenken en overwegen of ze meer geld willen betalen voor een betere machine. Daarbij verkopen ze in de bouwmarkt bijna alleen maar troep.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:09 schreef Harmen85 het volgende:
Dat is hem!
NIET KOPEN DUS!!!
Ik heb het al toegegeven, ik ben een stomkop geweest! Maar de gamma is niet de enige met machines in deze prijscategorie, Bosch, B&D en Metabo hebben ze ook (wel ietsje duurder, zegmaar rond de 100 euro)
(Eigenlijk moet er een verbod komen op "rommel verkopen en daarmee klanten oplichten"!!!)
Dat ben ik helemaal met je eens. Helaas werkt onze economie op het principe van produceren (van dit soort zooi) en consumeren en wegflikkeren (van dit soort zooi). Daar waar auto's aan allerlei veilighiedseisen moeten voldoen, kan men zonder problemen dit soort wegwerpspul op de makt brengen dat vervolgens op een milieubelastende wijze verwerkt moet worden.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:09 schreef Harmen85 het volgende:
(Eigenlijk moet er een verbod komen op "rommel verkopen en daarmee klanten oplichten"!!!)
Maar waar koop je dan wél goed gereedschap?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:16 schreef usernaamvergeten het volgende:
Daarbij verkopen ze in de bouwmarkt bijna alleen maar troep.
speciaal zaken zoals baptist of internetwinkelsquote:Op zondag 24 maart 2013 08:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar waar koop je dan wél goed gereedschap?
Wáár je het koopt, maakt - afgezien van de prijs en de daadwerkelijke levering - niet zo veel uit, als je maar een goed merk koopt.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:35 schreef Cynix ® het volgende:
Maar waar koop je dan wél goed gereedschap?
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Goedkoop = duurkoop, voor een mooi masjien ben je al gauw 1500 euro kwijt.
Wij van WC-eend...quote:Op zondag 24 maart 2013 00:39 schreef Harmen85 het volgende:
Ik had mij NIET georrienteerd, en ik heb zelfs nog om advies gevraagd bij de Gamma. Advies; prima machine voor de veeleisender klusser.
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:53 schreef Harmen85 het volgende:
Goede verhalen!
@ Blomke en rest; Ik ben ineens een beetje huiverig voor deze laag geprijsde machines....
Zelfs Metabo, Makita, Bosch en andere "MERKEN" doen tegenwoordig mee aan het maken van rommel. Kijk maar naar de accuschroefmachines van Makita aangeboden in een koffer vol met zooi bij de bouwmarkt....
Terugkomend op merkmachines. Hier heb ik naar gekeken bij de Gamma. Ik heb juist de machine van de Gamma gekozen omdat deze het zwaarst was uitgevoerd van alle machines die ze hadden (ook een Metabo, black en Decker, e.d.).
Sorry voor mijn negatieve houding, maar ik ben die bouwmarkten wel zo zat!!!
Inderdaad ! Echte technische adviezen ga je toch niet vragen aan een medewerker van een bouwmarktquote:Op zondag 24 maart 2013 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij van WC-eend...
Het enige advies wat je in een bouwmarkt moet vragen is waar bepaalde producten liggen, meer niet.
Gewoon een Altendorf F-45 aanschaffen.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]dan ga je toch kijken naar een zaagtafel van eurootje of 10.000. Sorry hoor, maar als je denkt steigerhout ff te gaan zagen met zo'n flutding heb je een kronkel in je kop. Kijk dan gewoon op internet of informeer in de bouwmarkt welke machines ze kunnen krijgen. Ik snap sws die de link tussen de bouwmarkt en de prut kwaliteit van B&D, Bosch, Makita enz..
En zelfs dat weten ze vaak niet, bij de sollicitatiegesprekken komt dan ook de vraag of je minstens twintig keer "Hebben we niet" kunt zeggen zonder te blozen.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij van WC-eend...
Het enige advies wat je in een bouwmarkt moet vragen is waar bepaalde producten liggen, meer niet.
En volgens een ander topic hier is het ook niet nodig om verstand te hebben van kit en lijm producten.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:37 schreef betyar het volgende:
[..]
En zelfs dat weten ze vaak niet, bij de sollicitatiegesprekken komt dan ook de vraag of je minstens twintig keer "Hebben we niet" kunt zeggen zonder te blozen.
Ik vind het ook beschamend van diverse professionele merken dat ze een B lijn hebben om zo de klusser te strikken voor een machine.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En volgens een ander topic hier is het ook niet nodig om verstand te hebben van kit en lijm producten.
Als een klant ergens naar vraagt pak je gewoon een willekeurig product uit het schap en geeft dat de klant mee
Ik heb exact dezelfde maar dan van een ander chinees merk. Zelfde specificaties en buiten kleur exac]t hetzelfde uiterlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:05 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm he?
Ziet er al cheap-ass uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |